Geniet er nog maar even van. De komende 3 jaar komt ie toch niet meer naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Zolang de landstitel in Amsterdam is mag iedereen ons lachwekkend vinden
Nummer 29 is toevallig ook het nummer van Robert..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Zolang de landstitel in Amsterdam is mag iedereen ons lachwekkend vinden
Geen kans krijgen... ach, als je de andere spitsen van Servette al niet uit de basis kan spelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:49 schreef Djekko het volgende:
Robert had bij Spartak en Servette geen kans gehad. Bij Atlas kreeg hij wel een eerlijke kans en die heeft ie gegrepen ook.![]()
En daarnaast is het een koopje, want wat is nou 1,5 miljoen voor PSV?
Wat een leuke reacties weer van de neusjes, reken maar dat dit een goede speler wordt
Jefferson op links, Jantje in de spits en Robert op rechts.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vraag me alleen af wat ze met hem moeten.
Ze hebben Farfan en VoH.
Misschien is 't net zo'n geval als bij Fernando Torres, die als bijnaam El Nino heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Waarom Beto als op zijn shirt gewoon Robert staat?
Hmm, nou ja, misschien noemde z'n moeder hem zo of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:
Maar Beto is in principe gewoon een verkleinwoord uit zijn naam... Dus geen echte bijnaam.
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jefferson op links, Jantje in de spits en Robert op rechts.
4-4-2quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:25 schreef zjroentje het volgende:
Dus dit is dé nieuwe man? De opvolger van Kezman? Dus moet Vennegoor weer naar de bank?
Nu kun je nog lachen, maar het lachen zal je nog wel vergaan, wanneer Alex Babel in de zak heeft en Robert door het Amsterdamse strafschopgebied soleertquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:37 schreef PJORourke het volgende:
Die heeft ook het wiel niet uitgevonden. Wat een domme kop zeg. Zou hij wel weten waar het doel staat?
Gefaald bij Servette
1. Daar is Alex te log voor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef cultheld het volgende:
Nu kun je nog lachen, maar het lachen zal je nog wel vergaan, wanneer Alex Babel in de zak heeft en Robert door het Amsterdamse strafschopgebied soleert
SQD gaat Robert keihard klarenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu kun je nog lachen, maar het lachen zal je nog wel vergaan, wanneer Alex Babel in de zak heeft en Robert door het Amsterdamse strafschopgebied soleert
Ben jij toevallig zo'n Oger Ajacied?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
1. Daar is Alex te log voor.
2. Aannemende dat Roooooobert het Amsterdamse strafschopgebied kan vinden. En daar ben ik nog niet van overtuigd. Misschien soleert hij wel prachtig in eigen doel.![]()
Ik ben er eentje uit Lampegat, je weet wel, die stad met het Toys-R-Us stadion, waar het lokale sufferdje speelt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:56 schreef cultheld het volgende:
Ben jij toevallig zo'n Oger Ajacied?
Ik denk dat ie zich zondag al zal doen gelden tegen RKC
SQD is een Franse homo.quote:
Dan vind ik het helemaal een vreemde aankoop, met al die aanvallers al in de selectie van PSV.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |