Wie opent er ff een topic over voetballers en hun vrouwen, kunnen we hier weer over Robert pratenquote:Op zondag 30 januari 2005 02:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Idd. Erg triest eigenlijk.
Als Robert echt zo fantastisch wordt, krijgt ie vanzelf een deel 2, 3, 4 en 5 deze maand.quote:Op zondag 30 januari 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie opent er ff een topic over voetballers en hun vrouwen, kunnen we hier weer over Robert praten
Een leuk ideequote:Op zondag 30 januari 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie opent er ff een topic over voetballers en hun vrouwen, kunnen we hier weer over Robert praten
Wees mijn gastquote:
De De Nooijers gingen volgens de overlevering elke week het Friese nachtleven in, waarbij met name Dennis graag een trio wilde.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Er speelde een Afrikaan toen bij SCH, Godfrey Nwankpa? Die nam echt alles wat een kutje had mee naar huis. En het maakte 'm niet uit of er al gras op groeide of niet.![]()
Daarnaast was ze er zeker van dat de beide broeders de Nooijer, ondanks hun huwelijk, geregeld vreemdgingen. Dat was algemeen bekend bij de SCH-selectie.
Ik zit ff te denken wat ze me allemaal verteld heeft. Is ook al best lang geleden.
-edit-quote:Op zondag 30 januari 2005 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Flauw dat Golfer er anders over denkt
Inderdaad deze drie doelpunten zijn een leuk begin, laten we hopen dat hij dit ook kan tegen wat sterkere tegenstanders. Wat dus ook waarschijnlijk invalbeurten zullen worden, verwacht ik.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef ASSpirine het volgende:
Het is dan "maar" top oss, maar zijn debuut heeft gemaakt met een hattrick
Leuk begin is dat
Eens zien hoe goed zijn invalbeurten in de competitie zijn, want neem aan dat Hiddink na deze wedstrijd Jan nog in de basis laat staan.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
TOP class hoor. Hier kieperen ze in Brazilie en omstreken denk ik wel van om ...
Ach ja altijd leuke tegenstander om tegen te beginnenquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
TOP class hoor. Hier kieperen ze in Brazilie en omstreken denk ik wel van om ...
Alex is ook een leuke verdediger voor Willem 2 en Gomes een leuker keeper voor Willem 2, hé methodmich?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Hij kan dan ook niet zo goed voetballen. Leuke spits voor Willem II.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |