abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24827852
Volgens mij zijn de wannabe´s ook het ergste. Van die Nwankpa figuren die eigenlijk totaal niet kunnen voetballen....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24827861
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Idd. Erg triest eigenlijk.
Wie opent er ff een topic over voetballers en hun vrouwen, kunnen we hier weer over Robert praten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24827865
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wie opent er ff een topic over voetballers en hun vrouwen, kunnen we hier weer over Robert praten
Als Robert echt zo fantastisch wordt, krijgt ie vanzelf een deel 2, 3, 4 en 5 deze maand.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24827879
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een leuk idee
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24827882
Ja we helpen hem nu alleen maar aan een deel 2
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24827908
quote:
Op zondag 30 januari 2005 03:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een leuk idee
Wees mijn gast
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24829656
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Er speelde een Afrikaan toen bij SCH, Godfrey Nwankpa? Die nam echt alles wat een kutje had mee naar huis. En het maakte 'm niet uit of er al gras op groeide of niet.
Daarnaast was ze er zeker van dat de beide broeders de Nooijer, ondanks hun huwelijk, geregeld vreemdgingen. Dat was algemeen bekend bij de SCH-selectie.

Ik zit ff te denken wat ze me allemaal verteld heeft. Is ook al best lang geleden.
De De Nooijers gingen volgens de overlevering elke week het Friese nachtleven in, waarbij met name Dennis graag een trio wilde.

Lurling stond bekend als Anthony Anaal, omdat hij vrouwen voor anale seks benaderde.

Een toenmalige collega van me had een Friese vriendin, die vertelde die verhalen.

Dat bevestig jij dus ook min of meer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24829945
'Ja het word echt tijd voor een topic over voetballers en vrouwen
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24834285
Flauw dat Golfer er anders over denkt
pi_24835823
Interesseert me eigenlijk niet zoveel wie ze wel en niet palen. Net zoals het me niet interesseert hoe hoeveel boeken Davids leest. Het zijn voetballers, en daar houdt het wel bij op.

Ik vind het hier een beetje een hoog Shownieuws-gehalte krijgen, en daar kan ik zeer slecht tegen. Dan heb ik het inderdaad nog liever over die wannabe-Ronaldo van cultheld.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24836164
quote:
Op zondag 30 januari 2005 16:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Flauw dat Golfer er anders over denkt
-edit-

[ Bericht 14% gewijzigd door Johnny_Footballhero op 30-01-2005 18:24:26 ]
pi_24836601
pi_25352969
Het is dan "maar" top oss, maar zijn debuut heeft gemaakt met een hattrick
Leuk begin is dat

Eens zien hoe goed zijn invalbeurten in de competitie zijn, want neem aan dat Hiddink na deze wedstrijd Jan nog in de basis laat staan.
pi_25353702
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef ASSpirine het volgende:
Het is dan "maar" top oss, maar zijn debuut heeft gemaakt met een hattrick
Leuk begin is dat

Eens zien hoe goed zijn invalbeurten in de competitie zijn, want neem aan dat Hiddink na deze wedstrijd Jan nog in de basis laat staan.
Inderdaad deze drie doelpunten zijn een leuk begin, laten we hopen dat hij dit ook kan tegen wat sterkere tegenstanders. Wat dus ook waarschijnlijk invalbeurten zullen worden, verwacht ik.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25354623
TOP class hoor. Hier kieperen ze in Brazilie en omstreken denk ik wel van om ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:24:30 #141
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25354870
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
TOP class hoor. Hier kieperen ze in Brazilie en omstreken denk ik wel van om ...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25354918
Toch een goed debuut voor die jongen. Aan die tweede goal kon je wel zien dat hij een echte spits is, die maar weinig ruimte nodig heeft.
That's all folks!
pi_25356256
Robert is een type Hasselbaink, zoals ik 'm vanavond gezien heb.
Snelle aanname, fysiek behoorlijk sterk, loeihard schot, zeer doelgericht. Sterk in het zestienmeter-gebied (kleine ruimte). No-nonsense type spits.
pi_25356331
Klopt, daar kun je hem op basis van deze wedstrijd goed mee vergelijken.
That's all folks!
pi_25356541
3 doelpunten netjes
pi_25356563
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
Ach ja altijd leuke tegenstander om tegen te beginnen
pi_25367363
Hij is gehaald om goals te maken, dat doet ie dus 3 x. Dan debuteer je als spits niet verkeerd, ondanks de matige opponent.
www.thuisuiteten.nl
pi_31577820
Gisteren had hij het niet makkelijk, Vennegoor zou het niet veel beter hebben gedaan.
That's all folks!
pi_31579754
Hij kan dan ook niet zo goed voetballen. Leuke spits voor Willem II.
www.thuisuiteten.nl
pi_31584588
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:32 schreef methodmich het volgende:
Hij kan dan ook niet zo goed voetballen. Leuke spits voor Willem II.
Alex is ook een leuke verdediger voor Willem 2 en Gomes een leuker keeper voor Willem 2, hé methodmich?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')