Jongens, ik heb ooit met een dame wat gehad die daarvoor een relatie had met een SC Heerenveen speler. Raphael Bove, een Italiaanse Australier, die rond '97/'98 bij SCH speelde. De wereld van voetballers en relaties is wel zo ziek heh. Er wordt (toen tenminste wel) massaal buiten de pot gepist door die gasten.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Lekker wijf inderdaad, ik heb foto´s gezien. Lekker wijf en tering wat een prammen
Ja, walgelijk. Ze verpesten die vrouwen echt. Grappig genoeg staren die dames zich allemaal blind op die footballheroes. En of ze er nu meerdere vrouwen op na houden, of niet. Met geld, of dure cadeaus zijn vrouwen heel vergevingsgezind. (Lees; de vrouwen die op dat soort gasten vallen, zijn doorgaans toch de vaak wat minder intelligente exemplaren).quote:Op zondag 30 januari 2005 02:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Raphael Bove haar al zoveel cadeaus weet te geven, kan je nagaan hoe ´n voetballer die echt wat verdient dat kan doen.
Och, dat wist ik tevoren ook niet. Het was wel een lekker wijf overigens.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Johnny, waarom begin je iets met een voetbalsletje?
Inderdaad. Toch triest dat een vrouw zich blind kan staren op een matige voetballer als Raphael Bove. Ik bedoel: hij wordt dik betaald, maar dat komt vooral door een scoutingsfoutje. Nooit meer iets van die kerel vernomen.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ja, walgelijk. Ze verpesten die vrouwen echt. Grappig genoeg staren die dames zich allemaal blind op die footballheroes. En of ze er nu meerdere vrouwen op na houden, of niet. Met geld, of dure cadeaus zijn vrouwen heel vergevingsgezind. (Lees; de vrouwen die op dat soort gasten vallen, zijn doorgaans toch de vaak wat minder intelligente exemplaren).
Tommy nam op de club de vriendin van Simom Cziommer. Da´s nog eens wat heldhaftiger dan die Louwdijk van Veendam die spelers van collega´s een beurt gaf toen de collega van huis was.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tommie van de Leegte is pas een held![]()
![]()
Het is echt ziek joh. Ik ken die verhalen van Cambuur ook allemaal wel. Ergens hebben die gasten wel gelijk, mits ze vrijgezel zijn. Neuken wat er te neuken valt, dat kan best een leuke tijd opleveren.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nwankpa zat bij SCH inderdaad. Voetballers krijgen natuurlijk wel veel gelegenheid om vrouwen een beurt te geven, Brian Vandenbussche vertelde dat ook eens in de VI dat er vrouwen waren die er gewoon op uit waren om genomen te worden door een voetballer van Club Brugge. Stelletje hoeren dat het zijn.
Zo'n kutkop heeft die Kraaij ook. Had niets anders verwacht.quote:De Nooijers... die zien er toch vrij braaf uit, maar schijn bedriegt. Tja, spelers van FC Den Bosch kom je ook weleens tegen in het uitgaansleven en dan zie je ook wel wat. Vooral Hans Kraaij.Voor Hans maakt het ook niet uit of er gras op groeit of niet.
Vind ik schokkend. Je moet er niet aan denken dat je bloedeigen zusje door die gasten aangerand en gebruikt wordt.quote:Een meisje wat ooit op m´n MSN lijst stond vertelde dat ze eens gepaald was door Emile M Bamba, nog wel door meer voetballers, maar ze wist de namen niet. Alleen dat ze van het nationale jeugdelftal van Italie en Zweden waren.![]()
![]()
Nee, begin twintig ergens en spelend voor Maccabi Tel Aviv.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
M Bamba is al lang 30 ofzo toch
Is dat niet die oud Paris saint germain speler of was dat weer Mboma ofzoquote:Op zondag 30 januari 2005 02:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee, begin twintig ergens en spelend voor Maccabi Tel Aviv.
Patrick Mboma ja.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is dat niet die oud Paris saint germain speler of was dat weer Mboma ofzo
En dan heb je ook nog die zwarte belgische broertjes waar van eentje ooit bij schalke speelde met bijna de zelfde naam eeh Mpenza ofzo.quote:
Een van die lelijke gedrochten had ooit een keer de Miss Belgie weten te scoren!quote:Op zondag 30 januari 2005 02:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog die zwarte belgische broertjes waar van eentje ooit bij schalke speelde met bijna de zelfde naam eeh Mpenza ofzo.
Idd. Erg triest eigenlijk.quote:Op zondag 30 januari 2005 02:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die vrouw van Emile Mpenza is best een lekker mokkel. Als hij geen voetballer was geweest, was het ook niet z´n vrouw geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |