abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24827605
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Lekker wijf inderdaad, ik heb foto´s gezien. Lekker wijf en tering wat een prammen
Jongens, ik heb ooit met een dame wat gehad die daarvoor een relatie had met een SC Heerenveen speler. Raphael Bove, een Italiaanse Australier, die rond '97/'98 bij SCH speelde. De wereld van voetballers en relaties is wel zo ziek heh. Er wordt (toen tenminste wel) massaal buiten de pot gepist door die gasten.
En die gozer had haar zo materieel verwend, dat er voor mij geen reet te behalen viel. Ik was wat alles betreft inferieur aan dhr. de profvoetballer. Geen wonder ook, was een jochie van 18. Geen land mee te bezeilen. Heb er dan ook gauw een punt achter gezet. Maar ze heeft me wel leuke anekdotes over die gasten verteld. Waar je steil van achterover slaat, zo fout.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24827628
Als Raphael Bove haar al zoveel cadeaus weet te geven, kan je nagaan hoe ´n voetballer die echt wat verdient dat kan doen.

Maar vertel eens wat leuke anekdotes
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24827648
Er speelde een Afrikaan toen bij SCH, Godfrey Nwankpa? Die nam echt alles wat een kutje had mee naar huis. En het maakte 'm niet uit of er al gras op groeide of niet.
Daarnaast was ze er zeker van dat de beide broeders de Nooijer, ondanks hun huwelijk, geregeld vreemdgingen. Dat was algemeen bekend bij de SCH-selectie.

Ik zit ff te denken wat ze me allemaal verteld heeft. Is ook al best lang geleden.
pi_24827671
Tommie van de Leegte is pas een held

Johnny, waarom begin je iets met een voetbalsletje?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24827677
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als Raphael Bove haar al zoveel cadeaus weet te geven, kan je nagaan hoe ´n voetballer die echt wat verdient dat kan doen.
Ja, walgelijk. Ze verpesten die vrouwen echt. Grappig genoeg staren die dames zich allemaal blind op die footballheroes. En of ze er nu meerdere vrouwen op na houden, of niet. Met geld, of dure cadeaus zijn vrouwen heel vergevingsgezind. (Lees; de vrouwen die op dat soort gasten vallen, zijn doorgaans toch de vaak wat minder intelligente exemplaren).
pi_24827685
Wat zegt dat van diegenen die die exemplaren gaan doppen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24827691
Nwankpa zat bij SCH inderdaad. Voetballers krijgen natuurlijk wel veel gelegenheid om vrouwen een beurt te geven, Brian Vandenbussche vertelde dat ook eens in de VI dat er vrouwen waren die er gewoon op uit waren om genomen te worden door een voetballer van Club Brugge. Stelletje hoeren dat het zijn.

De Nooijers... die zien er toch vrij braaf uit, maar schijn bedriegt. Tja, spelers van FC Den Bosch kom je ook weleens tegen in het uitgaansleven en dan zie je ook wel wat. Vooral Hans Kraaij. Voor Hans maakt het ook niet uit of er gras op groeit of niet.

Een meisje wat ooit op m´n MSN lijst stond vertelde dat ze eens gepaald was door Emile M Bamba, nog wel door meer voetballers, maar ze wist de namen niet. Alleen dat ze van het nationale jeugdelftal van Italie en Zweden waren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24827699
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Johnny, waarom begin je iets met een voetbalsletje?
Och, dat wist ik tevoren ook niet. Het was wel een lekker wijf overigens.
pi_24827705
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja, walgelijk. Ze verpesten die vrouwen echt. Grappig genoeg staren die dames zich allemaal blind op die footballheroes. En of ze er nu meerdere vrouwen op na houden, of niet. Met geld, of dure cadeaus zijn vrouwen heel vergevingsgezind. (Lees; de vrouwen die op dat soort gasten vallen, zijn doorgaans toch de vaak wat minder intelligente exemplaren).
Inderdaad. Toch triest dat een vrouw zich blind kan staren op een matige voetballer als Raphael Bove. Ik bedoel: hij wordt dik betaald, maar dat komt vooral door een scoutingsfoutje. Nooit meer iets van die kerel vernomen.
pi_24827711
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tommie van de Leegte is pas een held
Tommy nam op de club de vriendin van Simom Cziommer. Da´s nog eens wat heldhaftiger dan die Louwdijk van Veendam die spelers van collega´s een beurt gaf toen de collega van huis was.
pi_24827712
Ach hij heeft fun gehad en zij een stel mooie cadeaus

Big deal
pi_24827714
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24827731
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nwankpa zat bij SCH inderdaad. Voetballers krijgen natuurlijk wel veel gelegenheid om vrouwen een beurt te geven, Brian Vandenbussche vertelde dat ook eens in de VI dat er vrouwen waren die er gewoon op uit waren om genomen te worden door een voetballer van Club Brugge. Stelletje hoeren dat het zijn.
Het is echt ziek joh. Ik ken die verhalen van Cambuur ook allemaal wel. Ergens hebben die gasten wel gelijk, mits ze vrijgezel zijn. Neuken wat er te neuken valt, dat kan best een leuke tijd opleveren.
Het ergst zijn eigenlijk die vrouwen die geilen op de status van de profvoetballer. Het draait allemaal om status en geld. Kansloos wereldje.
quote:
De Nooijers... die zien er toch vrij braaf uit, maar schijn bedriegt. Tja, spelers van FC Den Bosch kom je ook weleens tegen in het uitgaansleven en dan zie je ook wel wat. Vooral Hans Kraaij. Voor Hans maakt het ook niet uit of er gras op groeit of niet.
Zo'n kutkop heeft die Kraaij ook. Had niets anders verwacht.
quote:
Een meisje wat ooit op m´n MSN lijst stond vertelde dat ze eens gepaald was door Emile M Bamba, nog wel door meer voetballers, maar ze wist de namen niet. Alleen dat ze van het nationale jeugdelftal van Italie en Zweden waren.
Vind ik schokkend. Je moet er niet aan denken dat je bloedeigen zusje door die gasten aangerand en gebruikt wordt.
pi_24827736
M Bamba is al lang 30 ofzo toch
Do it again now
pi_24827742
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
M Bamba is al lang 30 ofzo toch
Nee, begin twintig ergens en spelend voor Maccabi Tel Aviv.
pi_24827746
Ik denk dat het bij elke voetbalclub wel gebeurd. Niet raar ook. Over het paard getilde gasten die niet slecht verdienen en het vrouwvolk dient zich en masse aan. Die vrouwen zijn wel triest, maar goed, daar voelen zij niets van natuurlijk.

Kraaij loopt altijd met jonge sletjes, jaartje of 16 en elke week een andere.

Nee inderdaad. Ze hing dan met vriendinnen echt rond bij die trainingskampen of tournooien. Best diep gezonken ben je dan eigenlijk.
pi_24827775
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Nee, begin twintig ergens en spelend voor Maccabi Tel Aviv.
Is dat niet die oud Paris saint germain speler of was dat weer Mboma ofzo
Do it again now
pi_24827779
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Is dat niet die oud Paris saint germain speler of was dat weer Mboma ofzo
Patrick Mboma ja.
pi_24827784
Mbamba is zo oud nog niet. 23 ofzo?
pi_24827786
Bij De Graafschap valt 't wel mee Die Jhon van Beukering is trouwens vrij serieus met z'n vriendin (Volgens die Koen), dat dan weer wel. Mees Siers (jeugdinternational, jeugdspeler van Vitesse en woont in de buurt) heeft ook een vriendin (die bij mij om de hoek woont) en ook dat is vrij serieus. Robin Faber is dan wel weer zo'n gast die veel meisjes test zeg maar En zo ken ik nog een paar voetballers, maar we gaan hártstikke offtopic, want dit topic krijgt over een aantal weken hopelijk positieve reacties op het spel van Robert
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24827804
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Patrick Mboma ja.
En dan heb je ook nog die zwarte belgische broertjes waar van eentje ooit bij schalke speelde met bijna de zelfde naam eeh Mpenza ofzo.
Do it again now
pi_24827811
Emile Mpenza, die is nog niet zo heel lang geleden getrouwd. Maar goed, dat zegt dus niet zo heel veel. Emile is wel weinig in Duitsland, meteen na de training trapt hij het gaspedaal in en gaat hij naar huis, tenminste in zijn Schalke tijd.
pi_24827827
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog die zwarte belgische broertjes waar van eentje ooit bij schalke speelde met bijna de zelfde naam eeh Mpenza ofzo.
Een van die lelijke gedrochten had ooit een keer de Miss Belgie weten te scoren!
pi_24827836
Die vrouw van Emile Mpenza is best een lekker mokkel. Als hij geen voetballer was geweest, was het ook niet z´n vrouw geweest.
pi_24827843
quote:
Op zondag 30 januari 2005 02:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die vrouw van Emile Mpenza is best een lekker mokkel. Als hij geen voetballer was geweest, was het ook niet z´n vrouw geweest.
Idd. Erg triest eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')