Toch is twee wedstrijden niet echt veel. Iemand die volop scoort in de Mexicaanse competitie voor een paar miljoen halen om hem vervolgens niet te laten spelen schiet niet bepaald op.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is bijna de helft van alle wedstrijden in zijn debuutseizoen. En wat ik daar zag was schrikbarend. Hij toonde zelfs nauwelijks inzet........ dat is toch wel het minste wat je mag verwachten.
En voor mijn gevoel speelde hij vaker
Hij kostte volgens mij iets van 5 miljoen..... da's toch best aardig. En ik heb hem in actie gezien...... vooral zijn pingel tegen Lyon zal me bij blijven.... verder wat gestuntel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch is twee wedstrijden niet echt veel. Iemand die volop scoort in de Mexicaanse competitie voor een paar miljoen halen om hem vervolgens niet te laten spelen schiet niet bepaald op.
Ik mag aannemen dat ze hem hebben gescout en dat ze wel wisten wat voor type speler ze hebben gehaald.
Hij is ook een aantal keren ingevallen. Wat mij bijstaat is dat hij vooral als invaller werd gebruikt. Heb de stats opgezocht en dat blijkt aardig te kloppen.
3 keer basisspeler in de CL klopt. Maar als we spelers van PSV af gaan rekenen op prestaties in de CL dan zijn het vrijwel allemaal miskopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:35 schreef rubbereend het volgende:
Hij was trouwens in de CL wel 3 keer basis speler, dus de helft van de wedstrijden dat seizoen.
[..]
die 15 doelpunten waren dus in 45 wedstrijden.........
5 miljoen is een behoorlijk bedrag voor PSV, zeker in die tijd. Ik mag aannemen dat hij wel gescout is en dat ze wisten dat ze van doen hadden met iemand die makkelijk scoort, maar verder technisch redelijk beperkt is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij kostte volgens mij iets van 5 miljoen..... da's toch best aardig. En ik heb hem in actie gezien...... vooral zijn pingel tegen Lyon zal me bij blijven.... verder wat gestuntel.
dat jaar haalden we netjes de kwartfinale........quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
3 keer basisspeler in de CL klopt. Maar als we spelers van PSV af gaan rekenen op prestaties in de CL dan zijn het vrijwel allemaal miskopen.
Lazovic is ook niet het niveau wat PSV na moet streven daaris iedereen het wel over eens. Maar ik heb van Lazovic meer goeds gezien dan van Robert.quote:Het zijn er 17 zelfs. Inderdaad in ongeveer 45 wedstrijden. Dat vind ik niet slecht. Nogmaals: ik geloof niet dat Lazovic hem dat nadoet in de PD.
PSV speelt al vanaf 1997 CL en ze hebben een keer of de de poulefase weten te overleven. Verder was het vooral kommer en kwel. Dit jaar was het zelfs genant om te zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat jaar haalden we netjes de kwartfinale........
[..]
Lazovic is ook niet het niveau wat PSV na moet streven daaris iedereen het wel over eens. Maar ik heb van Lazovic meer goeds gezien dan van Robert.
Heb je hem weleens in het stadion in actie gezien?
financieel gezien niet, maar qua niveau zal het er niet echt meer uit gaan komen denk ikquote:Op donderdag 10 december 2009 18:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Via Brazilie weer naar Mexico.
Hij verslijt clubs, maar hij zal er vast niet slechter van worden
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
financieel gezien niet, maar qua niveau zal het er niet echt meer uit gaan komen denk ik
Volgens mij ben je niet op de hoogte van het Latijns Amerikaans voetbalquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
financieel gezien niet, maar qua niveau zal het er niet echt meer uit gaan komen denk ik
een stuk minder dan jij, durf ik zonder schaamte toe te geven, maar leg uit ......quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij ben je niet op de hoogte van het Latijns Amerikaans voetbal
maar volgens mij zag hij PSV als springplank....maar niet die kant op, lijkt me !quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn gewoon grote clubs waar hij voor speelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |