Dan ben je op voorhand gedoemd te mislukken toch.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens Cultheld was het een hele goeie aankoop!
Op welke penalty doel je dan, toch niet die van de Amstelcup 1/2 finale in de Kuip hoop ik!?!?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben wel blij dat ie die penalty gemaakt had. Is nog steeds mn meest beladen (of ontladen?) moment in het stadion van de laatste jaren (of eigenlijk wel van altijd)
Voor 4-4-2 met een beweeglijke spits naast hem wel jaquote:Op woensdag 21 december 2005 15:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Volgens Cultheld was het een hele goeie aankoop!
Dat klopt ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voor 4-4-2 met een beweeglijke spits naast hem wel jaHij heeft namelijk een heel goed schot in de 16, maar mist snelheid en techniek om als buitenspeler of 4-3-3 spits te fungeren.
De fans mogen hier blijven komen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:57 schreef El_Bassie het volgende:
Kan een mod trouwens de titel even veranderen?![]()
Ik vraag het me af, je mislukt niet voor niks al 2 keer in Europa...quote:Op woensdag 21 december 2005 19:09 schreef rubbereend het volgende:
als hij daar wat meer inzet toont zal hij daar wel slagen
laat even weten hoe hij speeldequote:Op woensdag 18 januari 2006 01:15 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik hoop morgen ook tegen Real want dan kan ik hem live bekijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |