http://img28.exs.cx/img28/2848/d2prison0600010yy.jpgquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:09 schreef mschol het volgende:
ik zit momenteel vast in het begin van entagnlement (oid)
ik ga over de ruines heen kom dan onder de spoorbrug uit, alexys (oid) staat boven bij een controle paneel en als ik door loop zegt ze "hold it up there" en dan valt het hele spel dood...???
ik heb wel een knoppie gevonden maar daar kom ik niet in??
iemand>?>?
quote:
klopt daar zit ik..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
http://img28.exs.cx/img28/2848/d2prison0600010yy.jpg
Ik neem aan dat je hier vast zit. Ze zou gewoon de deur voor je moeten openen. Probeer hem eens opnieuw te laden. Dat heeft bij mij geholpen toen ze een keer een deur niet wou openen.
Da's minderquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt daar zit ik..
maar ze blijft bij mij bij het controle paneel naast het spoor staan
ze komt niet mee..
opnieuw laden ookal geprobeerd... niet geholpen
zou ik wel leuk vinden idd kan ik verder...quote:Op zondag 20 februari 2005 13:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Da's minder. Ik kan je eventueel wel een savegame sturen waar je voorbij dat punt bent.
Ik heb de savegame naar je toegestuurd. Hopen dat hij het doet.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
zou ik wel leuk vinden idd kan ik verder...
ontvangen en verplaatst naar m'n save dir..quote:Op zondag 20 februari 2005 15:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb de savegame naar je toegestuurd. Hopen dat hij het doet.
Jaaaaaaaaaaaa dat viel me ook al op. Aan z'n stem te horen is het hem ook gewoon hoor, kan toch geen toeval zijn?quote:Op maandag 14 februari 2005 20:53 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik kijk nu trouwens de film Demolition Man, en er komt een man in voor, in het politiebureau. Die zwarte man achter het bureau. Die lijkt erg veel verdacht op de zwarte man uit HL2![]()
In ieder geval mooi dat het via de console wel werkte. Wel vaag dat opeens de deuren weg waren. Bij mij zaten ze er nog gewoon inquote:Op zondag 20 februari 2005 15:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ontvangen en verplaatst naar m'n save dir..
* mschol dubbelklikt halflife 2...
edit:
nope dat deed het niet..
gelukkig zijn er meerdere manieren:
druk ~ voor console
en dan commando map d2_prison_06dat bleek te werken
ik had in die save van jou de deuren niet..
dar waren 2 wazigfe plekken die geen texture hadden
misschien komt dat door mijn ultra light versiequote:Op zondag 20 februari 2005 16:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In ieder geval mooi dat het via de console wel werkte. Wel vaag dat opeens de deuren weg waren. Bij mij zaten ze er nog gewoon in.
Volgens http://www.imdb.com/title/tt0374692/fullcredits is de stem van deze meneer:quote:Op zondag 20 februari 2005 16:48 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa dat viel me ook al op. Aan z'n stem te horen is het hem ook gewoon hoor, kan toch geen toeval zijn?
quote:Half-Life 2 Addon First Details:
In the latest issue of PC Gamer (UK) magazine, Valve Software revealed some details about the upcoming addon for Half-Life 2. Alyx Vance will be a playable character instead of being a NPC. A new weapon, Alyx Gun, will be introduced in the game - it is a combination of pistol, SMG and sniper rifle. The dog will be there too, but, like in the original game, only as a NPC.
quote:Just rumors
An e-mail received by ComputerGames.ro from Doug Lombardi of Valve Software stated that there are no plans for a Half-Life 2 expansion: Despite the rumors, Valve has not announced any plans for an HL2 expansion".
Ja kben er net voorbij, maar ik denk dat er nog heel wat leuke levels komenquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
Ik blijf Ravenholm toch echt meesterlijk vinden.... wat een level zeg... echt meesterlijk spannend...
gister heeft mn vader een nieuwe tv besteld (hij gebruikte deze 20.1" met een losse tv tuner als normale tv) en ik heb hem het geld over geboekt voor het scherm.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:15 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik heb het vorige week nog eens gespeeld. Op de 20,1" TFT die ik ff geleend had van mn vader.
De tering, dat is echt gaaf op zo'n groot scherm.
Over 2 weken neem ik dat ding van hem over en dan begin ik weer helemaal opnieuw
De vorige waren niet gemaakt door Valve, maar door Gearbox Softwarequote:Op woensdag 23 februari 2005 20:26 schreef Djaser het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze er geen gaan maken. De vorige waren ook erg succesvol.
Die heet Counter-Strike: Source en hij zit gratis bij Half-Life 2quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:06 schreef TIM-846 het volgende:
hoe heet de nieuwste counter strike? heb je daar ook half life voor nodig? en welke versie is dat
Dat maakt niet uit in beide gevallen komt er volgens dat nieuwsstukje voorlopig geen uitbreidingquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:06 schreef babba het volgende:
[..]
De vorige waren niet gemaakt door Valve, maar door Gearbox Software
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Wees blij dat er geen uitbreiding komt. Als het originele spel enige indicatie is, dan kan het alleen maar slechter worden . . .quote:
euh dat valt wel mee hoor... kijk maar naar deel 1... daar was OF ook erg goed te doenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen uitbreiding komt. Als het originele spel enige indicatie is, dan kan het alleen maar slechter worden . . .
ik bedoel daar zozeer nite mee dat ik het jammer vind dat hij niet komt, maar door die stomme geruchten ook. Je kan tegenwoordig bijna nergens op aan. Maar een uitbreiding had op zich wel leuk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen uitbreiding komt. Als het originele spel enige indicatie is, dan kan het alleen maar slechter worden . . .
Deel 1 was goed, zelfs beter dan het vervolg. Het eerste deel had zoveel meer dat het tweede gewoon stomweg mist, waardoor deel 2 gewoon minder was . . .quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:54 schreef appelsientje het volgende:
euh dat valt wel mee hoor... kijk maar naar deel 1... daar was OF ook erg goed te doen![]()
Geruchten heb je altijd, zelfs voordat Half-Life 2 uitkwam had je al geruchten over een mogelijke annulering dus het verbaast me niks dat er geruchten in omloop zijn over een mogelijke uitbreiding . . .quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:03 schreef Deviant1nl het volgende:
ik bedoel daar zozeer nite mee dat ik het jammer vind dat hij niet komt, maar door die stomme geruchten ook. Je kan tegenwoordig bijna nergens op aan. Maar een uitbreiding had op zich wel leuk kunnen zijn.
Als er zo'n toilet in beeld komt dan is diegene bijvoorbeeld door een wasbak of iets anders geraakt wat door de gravitygun is opgepakt en afgeschoten.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:47 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hey, ik speel nu sinds kort ook HL2(zowel on- als offline), maar bij online heb ik een vraagje. Rechtsboven zie je die tekentjes van bv. "X toiletted Y. Soms komt er X '"en dan zo een klokje of iets" Y.
Wat betekent dat nu?! Als dat bij jouw gebeurt, vlieg je zo eventjes met zo een rare gloed rond je... Dus, wat is dat, en hoe doe ik dat ook?
Briljante mod idd, na installatie doet mijn Steam niks meerquote:Op zondag 27 februari 2005 15:54 schreef Drakul het volgende:
Enige leuke mod tot nu toe is "Garry's mod"
Kan je alle voorwerpen en karakters uit de game in welke poses dan ook neerzetten, waarmee je de meest hilarische scenes creëert
Heel veel mods zijn iig in ontwikkeling.
welke half life 1 of 2???quote:Op zondag 27 februari 2005 21:19 schreef speedfreakssj het volgende:
Was illegale versie. de legale versie stikte in zijn eigen beveiliging
Je mist een font dat het Steam programma gebruikt, bekende bug in het programma . . .quote:Op zondag 27 februari 2005 19:13 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ik heb een probleempje met steam. Alle tekst wordt weergegeven als rechthoekjes, en dat is niet alleen in steam, maar ook in-game. Ik heb het uitgetest en het is met alle spellen die onder Steam draaien zo
[[url=http://img3.imagevenue.com/loc297/th_e76_steam_probleem.JPG]afbeelding][/URL]
Ook een bekende. Hiervoor moet je je HEV suit volume lager zetten.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:52 schreef mschol het volgende:
even als voorbeeld:
ik heb half life generation box, en nook de serials bij steam aangemeld..
dus ik denk ik heb zin in een offline potje half life: opposing force (singeplayer)
ok zo geinstaleerd gaat gped enzo
maar als ik een nieuw spel start en mag beginnen met lopen komt hij doodleuk met een melding dat er wat mis is en valt hij terug naar desktop, steam uit en halflife uit
daarom is steam gaar... (het gebeurd trouwens ook bij half life bij mij...)
Volgens mij download je het spel dan gewoon. Maar ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:20 schreef Ubeydullah het volgende:
hoe lang hebben ze eigenlijk aan HL2 gewerkt?
edit: krijg je de cds als je HL2 via steam koopt?
Te kort. Ze zeggen vanaf dat Half-Life 1 in de schappen lag, maar ik betwijfel dat . . .quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:20 schreef Ubeydullah het volgende:
hoe lang hebben ze eigenlijk aan HL2 gewerkt?
Dit kan je firewall zijn. De meeste mensen die dat hadden bleven steken op hun firewall. Vooral ZoneAlarm heeft er een hadnje van . . .quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:56 schreef speedfreakssj het volgende:
Heb het net gedownload en zo, en nu blijft het hangen na dat vage schermpje en die man met die brandkraan in zijn oog.
er staat Loading en verder doetie dus niks. zeker 10 minuten gewacht zonder resultaat. de eerste keer blijf hij al hangen voordat er iets pgestart was (starten zodra klaar aangevinkt) en dat werkte dus niet.
Ik ga nu eerst naar een patch zoeken maar dit is wel erg irritant/
joh, wat een ontdekkingquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:23 schreef speedfreakssj het volgende:
Kom ik zo bij dat level waar ik de dam moet openen en zo. ik vaar e hevel op en schiet de 2 combines neer.
Ik loop zelf naar voren en kijk even naast het gwbouw. Zie ik de G-man weglopen met zij koffertje![]()
Lekker lang en saai stuk is dat toch, he ??quote:Op zondag 6 maart 2005 03:35 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ik ben eindelijk dat kanaal over met dat waterfietsje, werd ook wel tijd.
Da's niet het enige wat ze eruit hebben gelaten cq. gehaald, de waslijst is zowat oneindig. VALVe heeft er teveel dingen uit HL2 gehaald, waardoor het spel een rommelige indruk heeft gekregen, om nog maar over de gaten in het verhaalllijn te zwijgen . . .quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:50 schreef Vitalogy het volgende:
Kennelijk hebben ze de water elemental scene wegens tijdgebrek maar geschrapt.
Het einde viel me ook een beetje erg tegen.
Ja inderdaad heel saai. Ik moet wel zeggen dat de watersluis-feel erg goed is gedaan. Ik ga wel eens mee met m'n vader op z'n bootje en dan moeten we ook door sluizen. Die feel is erg goed gedaan. Pas toen die Vortigaunt een geweertje op die waterfiets monteerde, werd het veel leuker.quote:Op zondag 6 maart 2005 13:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker lang en saai stuk is dat toch, he ??
nopequote:Op zondag 27 maart 2005 23:54 schreef Sorella het volgende:
Heb half life 2 gisteren gekocht maar ik heb alleen zo'n oranje velletje in mijn dvd doosje zitten, hoort er geen boekje bij ???
Nee. Tis één van VALVe's eigen toekomstplaatje dat er geen handleidingen meer nodig zijn (zat wel een .pdf op de DVD als ik het goed heb) . . .quote:Op zondag 27 maart 2005 23:54 schreef Sorella het volgende:
Heb half life 2 gisteren gekocht maar ik heb alleen zo'n oranje velletje in mijn dvd doosje zitten, hoort er geen boekje bij ???
Het is geluktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:13 schreef ioko het volgende:
ff wat accu's zoeken die slingeren daar rond, daarmee krijgt het mechanisme stroom.
Mij wel. Ik vondt het eventjes leuk om met de gravity gun alles weg te blazen. Dus steeds als ik zo'n accu wegschoot viel er weer eentje uit de lucht...quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is gelukt
Had er alleen zelf niet zo snel opgekomen. Die accu's waren me namelijk nog helemaal niet opgevallen hahaha...
De SDK is beschikbaar, have fun . . .quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:52 schreef BMRS het volgende:
Ik wil een mod gaan maken voor HL2, die zich in Nederland afspeelt...
Turbo gebruiken, shift toets.quote:Op zondag 10 april 2005 14:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Highway 17 zit ik nu, auto opgetild, combines vermoord, door raam heen gesprongen, gunship neergeschoten met laserguided RPG, maar ik blijk maar niet over de brug te kunnen springen...
Mjah, ik Alt-tabte om dat te tiepen, en bij het terugspringen bedenk ik me ineens dat het ding een turbo heeftquote:
Met half-life was ik een paar weken zoet, dit had ik binnen 4 dagen uitgespeeltquote:Op zondag 10 april 2005 20:04 schreef BMRS het volgende:
Waarom vindt iedereen HL2 kort? Het duurde best lang om het uit te spelen hoor.
Het abrupte en gerushde einde spelen daar een grote rol in.quote:Op zondag 10 april 2005 20:04 schreef BMRS het volgende:
Het hele spel had een gerushde feeling. Zelfs Ravenholm, wat eigenlijk nog het leukste deel van het spel was . . .quote:Op zondag 10 april 2005 22:07 schreef Djaser het volgende:
Het abrupte en gerushde einde spelen daar een grote rol in.
Veel voorkomend probleem. Het rammelt nog flink aan Hammer Editor. Zelf wacht ik totdat Radiant met Source support komt, die editor is Uberquote:Op zondag 10 april 2005 23:17 schreef BMRS het volgende:
Mzzz. Ben nu een beetje aant kutten met de SDK. Best leuk eigenlijk, alleen wil de map maar niet runnen.![]()
helemaal mee eens..quote:Op zondag 10 april 2005 22:07 schreef Djaser het volgende:
[..]
Het abrupte en gerushde einde spelen daar een grote rol in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Klopt... half-life 1 het verhaal was veel langerquote:Op zondag 10 april 2005 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met half-life was ik een paar weken zoet, dit had ik binnen 4 dagen uitgespeelt
Uitbreiding ook goed?quote:Op maandag 11 april 2005 13:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt... half-life 1 het verhaal was veel langer
Er moet gewoon een vervolg komen.. 't eind is gewoon te open....
quote:Op maandag 11 april 2005 13:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
helemaal mee eens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede postquote:Op maandag 11 april 2005 15:39 schreef ThunderChild het volgende:
Als je een beetje kritisch of verder kijkt, dan moet je wel tot de conclusie komen dat Half-Life 2 toch één van de grote flops van het afgelopen jaar zoniet afgelopen jaren is. De Source engine waarvan Half-Life 2 gebruikt maakt, is een aller aardigste engine en biedt voorlopig nog voldoende mogelijkheden, welke door Half-Life 2 nauwelijks gebruikt worden. Haal je de Source engine weg en vervang je dat door bijvoorbeeld de Quake III engine, dan hou je eigenlijk een middelmatig spel over wat door andere, recentere zo niet oude titels overtroffen wordt.
De gaten in zowel het verhaal als in de levels waren voor mij dusdanig zichtbaar, dat het spel voor mij gewoon saai werd en zeker tijdens de powerboat levels. Net als Outpost in 1994 (kan een jaartje mis zitten), is ook in Half-Life 2 alles wat een beetje flair en diversiteit aan het spel kon geven weggehaald en vervangen door saaie stukken om het spel qua omvang maar enige volume te geven als het al vervangen werd. Wederom noem ik ook hier weer de powerboat levels, want meer dan links, rechts, links, rechs en af een toe een puzzeltje oplossen is het eigenlijk niet. Ik kan niet anders concluderen dat VALVe zodanig gefixeerd is geweest op het grafische aspect, dat ze de rest gewoon 'vergeten' zijn en/of onbelangrijk vonden en in de gaming industry is dat eigenlijk funest. Dat ze er nog mee wegkomen, verbaast mij dan ook ten zeerste maar neem één kijkje op hun Steam forums en het is gelijk zichtbaar wat voor soort publiek men trekt en wil aantrekken.
VALVe is niet de enige waarbij dit fenomeen geschied is. Ook Epic had last van een engine die ze hadden ontwikkeld, maar onvoldoende benut heeft tijdens de ontwikkeling van Unreal Tournament 2003. Epic heeft een groot deel van wat ze in UT2003 fout hebben gedaan, goed weten te maken in UT2004 en ik hoop ook ten stelligse dat VALVe van hun fouten met/in Half-Life 2 leren dat HL2: Aftermath en de onofficieël aangekondigde Half-Life 3 een stuk beter in elkaar steekt en dat het meer diversiteit kan bieden dan Half-Life 2 heeft geboden . . .
quote:Op maandag 11 april 2005 14:13 schreef Djaser het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2005 18:26 schreef BMRS het volgende:Dat zou een goeie mogelijkheid kunnen zijn. Doom 3 lag al sinds augustus in de schappen en zinde ATI natuurlijk niet, dus die zal VALVe wel gepushed hebben om HL2 af te krijgen . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
Lang lang? met half life 1 was ik 2 maand bezig(was ook 12/13 jaat oud) dit had ik in 1 wiekend uitgespeeld. ongeveer in 26 uur.quote:Op zondag 10 april 2005 20:04 schreef BMRS het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2005 13:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
helemaal mee eens..The CitadelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met vriendelijke groet,
Gewoonik
Geheel mee oneens! De continu spanning van verlatenheid en overheersing van de mensen zorgden wat mij betreft voor een supersfeer gedurende het hele spel. Juist bij die powerboat levels wordt je ook duidelijk dat de aarde enorm aan het verpauperen is en dat menselijke bouwwerken aan verval onderhevig zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 15:39 schreef ThunderChild het volgende:
bla
Sfeer: jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 07:45 schreef Laton het volgende:
[..]
Geheel mee oneens! De continu spanning van verlatenheid en overheersing van de mensen zorgden wat mij betreft voor een supersfeer gedurende het hele spel. Juist bij die powerboat levels wordt je ook duidelijk dat de aarde enorm aan het verpauperen is en dat menselijke bouwwerken aan verval onderhevig zijn.
Ik vind dat ze bij valve hun engine prima in dienst hebben gesteld van het spel en niet andersom...grappig hoe jij die dingen precies tegenovergesteld ervaart
Ik vond halflife2 een absoluut hoogtepunt voor het fps genre..waar ik zonder me te schamen een 10 voor geef.
Ik begrijp wat je bedoeld. Deus ex 1 krijgt van mij ook een 10 overigens. Feit is echter dat alles aan Halflife2 voor mij werkte..net als bij deus ex zat ik er helemaal "in" ...De spelervaring was gewoon dusdanig indrukwekkend en opwindend dat ik niet anders kan dan het geheel volstrekt geslaagd te noemen. Linear en weinig vernieuwend inderdaad.. De AI was ook niet erg snugger..vergelijk met halo1 en 2..uberAI.quote:Op dinsdag 12 april 2005 07:57 schreef Kamphuys het volgende:
verhaal
Komen we toch op een simpel verschil in smaak uit. Precies de dingen die jij noemt zijn top aan HL2, maar voor mij maakt Gameplay/AI/Vrijheid (en vooral dat laatste is er echt gewoon niet) een spel echt goed.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:05 schreef Laton het volgende:
Maar wat mij betreft kwamen alle partjes hier op de goede plek. Graphics, sfeer, geluid, design. Dat heeft het spel bij mij gemaakt. Maar ik ben ook een sucker voor 1984-achtigheid..
![]()
En dat terwijl Gameplay/AI/Vrijheid normaal ook mijn in steen gehouwen voorkeur hebben. Wat dat betreft zijn mijn all time favorieten allemaal van die categorie..Deus ex; Systemshock2, Elite2Frontier...en met stip bovenaan: GTA Vice City..quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:08 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Komen we toch op een simpel verschil in smaak uit. Precies de dingen die jij noemt zijn top aan HL2, maar voor mij maakt Gameplay/AI/Vrijheid (en vooral dat laatste is er echt gewoon niet) een spel echt goed.![]()
Op het vrijheidsgebied vind ik Fallout 1+2 echt nog de beste games aller tijden, ik hoop echt dat daar ooit een vervolg op komt. (MMORPG is ook welkomquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:18 schreef Laton het volgende:
[..]
En dat terwijl Gameplay/AI/Vrijheid normaal ook mijn in steen gehouwen voorkeur hebben. Wat dat betreft zijn mijn all time favorieten allemaal van die categorie..Deus ex; Systemshock2, Elite2Frontier...en met stip bovenaan: GTA Vice City..
Echter in geval van HL2 mezelf even hardcore bezondigd aan style over substance![]()
Dit zal ook niemand ontkennen denk ik, ik speel het met veel graphics op laag (XP1700+GF3), en het ziet er echt al fantastisch uit, ik heb het ook nog niet gezien op een fatsoenlijk systeem. Als ik tegen de zomer eens een nieuwe pc heb dan zal ik het zeker weer eens installeren, wie wat bewaart....quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:18 schreef Laton het volgende:
Echter in geval van HL2 mezelf even hardcore bezondigd aan style over substance![]()
Oh nee! Tja zonder oogsnoep is het ongetwijfeld een stuk minder qua impact..met DX9 water ga je toch al gauw niets doen dan voorwerpen in het water smijten en kijken hoe dit er van onder uitziet..(of ik ben gek dat ik het doequote:Op dinsdag 12 april 2005 08:22 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Dit zal ook niemand ontkennen denk ik, ik speel het met veel graphics op laag (XP1700+GF3), en het ziet er echt al fantastisch uit, ik heb het ook nog niet gezien op een fatsoenlijk systeem. Als ik tegen de zomer eens een nieuwe pc heb dan zal ik het zeker weer eens installeren, wie wat bewaart....![]()
Die gravity gun is nioet zo bijzonder, wat wel bijzonder is, is de engine met de physics engine. In geen enkel spel is de zwaartekracht zo goed "in beeld" gebracht als in HL2quote:Op dinsdag 12 april 2005 07:57 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Sfeer: ja
Gameplay: nee
Sfeer is er zeker, die is fantastisch zelfs. Dit is te danken aan de goede enige+geweldig leveldesign. Maar behalve de gravity-gun bevat de gameplay echt nauwelijks iets nieuws tav Half-Life. De AI bv is gewoon nul komma nul verbeterd tov bijna 6 jaar geleden, dat vind ik echt heel slecht. Een mooi jasje maakt een spel niet goed.
Ik heb zo'n beetje alle belangrijke shooters sinds Wolfenstein3D gespeeld en dit bevat echt gewoon niks nieuws. Moest mezelf dwingen om verder te spelen, omdat ik er voor betaald had. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik heb na HL2 Deus Ex (1!!) voor de gein eens herspeeld, ervaar het verschil in game-play.
De sfeer in Half-Life 2 was ook goed en is één van de betere punten in het spel, maar sfeer is niet het enige wat een game maakt of kraakt. Daar zijn meer elementen voor nodig zoals de gameplay en de storyline en dat is niet of nauwelijks aanwezig in Half-Life 2.quote:Op dinsdag 12 april 2005 07:45 schreef Laton het volgende:
Geheel mee oneens! De continu spanning van verlatenheid en overheersing van de mensen zorgden wat mij betreft voor een supersfeer gedurende het hele spel. Juist bij die powerboat levels wordt je ook duidelijk dat de aarde enorm aan het verpauperen is en dat menselijke bouwwerken aan verval onderhevig zijn.
STALKER klinkt fantastisch echt, ik ben best geobsedeerd door de donkere kanten van de mensheid, Tjsernobyl is er daar 1 van. Als ik daaaar dan in kan rondlopen....quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:40 schreef Laton het volgende:
Oh nee! Tja zonder oogsnoep is het ongetwijfeld een stuk minder qua impact..met DX9 water ga je toch al gauw niets doen dan voorwerpen in het water smijten en kijken hoe dit er van onder uitziet..(of ik ben gek dat ik het doe)
http://arcanum.sierra.com/us/
Het is helemaal gaaf als je het verhaal achter Half-Life kent, erg gave clipquote:Op maandag 25 april 2005 20:35 schreef Ericjuh het volgende:
ik lees net op flabber dat iemand een videoclip voor een liedje heeft gemaakt. De videoclip is helemaal opgenomen in half-life 2..
is wel mooi om even herinneringen terug te halen van wat je gespeeld hebt
http://www.machinima.org/(...)lly-music-video.html
je kunt 2 versie's downloaden.. 19 mb en 27 mb..
E-bay is ook geen optie, want VALVe zal dan dat bewuste account uitschakelen en dan heb je nog niks. Legaal is er op het moment niks tegen te doen behalve wachten of van de gehele account te ontdoen via de achterdeur . . .quote:Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef killko het volgende:
Stel je spel doet het niet en je wilt het aan iemand doorverkopen.. Je hebt uiteraard al geregistreerd en dus een steam account. Volgens de site van steam kan je je accountnaam niet wijzigen en als je verwijdert blijft de serial toch in hun systeem staan. Een nieuwe serial aanvragen kost 10$ excl. verzendkosten van het doosje enz. en dat duurt dus een tijdje voor je het terug krijgt.. Verder is alles beveiligd tegen doorverkoop en illegale gamers enzo en daar valt mijn probleem dus ook een beetje onder.. Heeft iemand ideeën voor me?
Wat natuurlijk ook kan is E-bay ofzo, maar dan moeten ze het account overnemen..
ik las dit ergens...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef killko het volgende:
lang verhaal....
Je krijgt dan als eerste het gezicht van de G-Man te zien.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:40 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand trouwens nog hoe de intro ging? Zag je daar G-man of niet? Want volgens mij doet mijn videokaart erg raar, ik zie allemaal zwart witte blokken en dat was de vorige keer dacht ik niet. De mooie lichtstralen uit de ramen enzovoort die zijn ook groen...
Dus toch.. Verdomme ik zie alleen maar een soort mislukt testbeeld en de lichtinval is ook groen enzovoortquote:Op donderdag 28 april 2005 22:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je krijgt dan als eerste het gezicht van de G-Man te zien.
En dan krijg je een nieuwe? Op de steam site staat ok zoiets maar dan moet je 10 dollar dokken..quote:Op woensdag 27 april 2005 22:37 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik las dit ergens...
Ik heb alles al geprobeerd maar ik krijg het maar niet aant werken met m'n cd-key
Heb je de orriginele doos en/of het orriginele boekje nog? hierop staat namelijk je key.
Als je het blaadje waar je key op staat nog hebt, dan kan je key gereset worden.
De account waar je key dan op zit word dan gereset.
Wat je moet doen om je key/account te resetten is het blaadje/boekje waar je key op staat opsturen naar het volgende adres met daarbij jou eigen gegevens, email adres en de account waarop deze key zit (let er wel op dat je brief in begrijpbaar engels is):
CD key reset
Valve Software
PO Box 1688
Bellevue WA 98009
USA
bron : http://forum.counter-strike.nl/showthread.php?t=2938
misschien heb je hier wat aan!
De rest (vanaf het station) doet het wel ??quote:Op donderdag 28 april 2005 22:50 schreef VoreG het volgende:
Dus toch.. Verdomme ik zie alleen maar een soort mislukt testbeeld en de lichtinval is ook groen enzovoort...
Je moet er idd 10 dollar voor neertellen om te kunnen spelen. VALVe zegt al gauw dat iets 'double printed' is en negeert officieel dat de key "gestolen" is door key-generators en zo. Het beste wat je kan doen is om het spel terug te brengen en om te ruilen voor een ander exemplaar . . .quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:55 schreef killko het volgende:
En dan krijg je een nieuwe? Op de steam site staat ok zoiets maar dan moet je 10 dollar dokken..
Nee, in de trein is de lichtinval oke, alleen het filmpje met G-man niet. Zodra ik het station binnenkom is de lichtinval weer brakquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De rest (vanaf het station) doet het wel ??
Raar. Wat voor kaart heb je en welke driver set/DirectX versie draait 'ie ??quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:15 schreef VoreG het volgende:
Nee, in de trein is de lichtinval oke, alleen het filmpje met G-man niet. Zodra ik het station binnenkom is de lichtinval weer brak.
Radeon 9800 Pro, laatste driversquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Raar. Wat voor kaart heb je en welke driver set/DirectX versie draait 'ie ??
Ik zou eens wat oudere Catalyst drivers proberen. Misschien ligt het daaraan.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Radeon 9800 Pro, laatste drivers
9.0 directX
Kan ik dan gewoon oude versie installeren?quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zou eens wat oudere Catalyst drivers proberen. Misschien ligt het daaraan.
ATI of Omega ?? Je zou de Omega drivers kunnen proberen indien je de ATI drivers hebt (of omgekeerd) en kijken of het probleem zich daarmee oplost . . .quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:53 schreef VoreG het volgende:
Radeon 9800 Pro, laatste drivers
De ATI driversquote:Op zaterdag 30 april 2005 13:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
ATI of Omega ?? Je zou de Omega drivers kunnen proberen indien je de ATI drivers hebt (of omgekeerd) en kijken of het probleem zich daarmee oplost . . .
Ik zou de drivers er voor de zekerheid eerst afgooien. En dan de andere installeren.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kan ik dan gewoon oude versie installeren?
Moet je effe een paar delen terug lezen . . .quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:36 schreef VoreG het volgende:
Wat me net te binnen schiet, in de screens van Half-Life 2 zag je toch zo'n blauw tentakel beest. Die heb ik niet teruggezien in het spel.
kloptquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:02 schreef VoreG het volgende:
Ah alles werkt
Op Highway 17 heb ik trouwens een nieuwe plek gezien waar je G-man ziet. Bij het 2e huisje met die "pomp"dingen, zit een verrekijker. Als je door die verrekijker kijkt zie je een rebellenbasis en dan zie je ook G-man praten met iemand. Dat had ik eerst nog niet gezien
Mjah, eh, hallo... En welke dan wel niet? 15 complete topics doorspitten is best wel een grove schatting hoor...quote:Op zondag 1 mei 2005 00:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je effe een paar delen terug lezen . . .
Ik ga een paar delen helemaal doorspittenquote:Op zondag 1 mei 2005 00:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je effe een paar delen terug lezen . . .
Ik denk niet dat dat mag, en omdat ik het nummer heb ingevuld enzo... (lees m'n eerste post in dit topic een paar posts terug)quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je moet er idd 10 dollar voor neertellen om te kunnen spelen. VALVe zegt al gauw dat iets 'double printed' is en negeert officieel dat de key "gestolen" is door key-generators en zo. Het beste wat je kan doen is om het spel terug te brengen en om te ruilen voor een ander exemplaar . . .
Ja over de sfeer valt zeker niet te klagen, heerlijk die muziek lekker hard en knallen maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:57 schreef Verbal het volgende:
Heb hem net tweedehands aangeschaft... enne:
Wat een sfeeeeeeeeeeeer...
Ge-wel-dig gedaan.
V.
das echt lullig...quote:Op zondag 15 mei 2005 04:07 schreef dontcare het volgende:
inbraak gehad en dan jatten ze ook nog mijn halflife 2 DVD ...
Je kan hem gewoon weer downloaden via steam met je account al weet ik niet zeker of dat ook met DVD keys werkt.quote:Op zondag 15 mei 2005 04:07 schreef dontcare het volgende:
inbraak gehad en dan jatten ze ook nog mijn halflife 2 DVD ...
Goede tipquote:Op zondag 15 mei 2005 15:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon weer downloaden via steam met je account al weet ik niet zeker of dat ook met DVD keys werkt.
Vaag. Eerst vindt je dat er een hele mooie sfeer inzit, daarna vindt je het een KUTspel.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:24 schreef Verbal het volgende:
Wat een hoerig verslavend KUTspel...
Begin ik gisteravond laat met spelen, is het ineens 3 uur
V.
iemand?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:44 schreef Mad-Matt het volgende:
Gents,
Ik ben opzoek naar een savegame, wie o wie wil/kan mij helpen.
Ik had een pc crash en daardoor ben ik heel m`n halflife spel kwijt.
Ik was gebleven bij het gedeelte met die vervelende sandspider gevallen bij dat huis op het strand.
Heeft iemand deze of iets dichtbij?
Eén van de vele dingen die ze eruit hebben gehaald. Er was dacht ik een complete waslijst aan alles wat niet werkt en/of eruit gehaald is hier (of ergens anders), maar ik overdrijf niet als ik zeg dat er "genoeg" de (al dan niet) digitale vuilnisbak is in gepleurd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:47 schreef Hammet het volgende:
Hey ik denk dat iedereen hier die promo-filmpjes van valve kent heh? Nou was er ook een filmpje genaamd trap-town. Maar ik ben het helemaal niet tegen gekomen??! Ben ik nou dom of was dat gewoon een level om HL2 nog toffer te doen lijken? Dat zou ik namelijk een behoorlijke naaistreek vinden![]()
Je kunt lezen, neem ik aanquote:Op maandag 16 mei 2005 22:50 schreef BMRS het volgende:
[..]
Vaag. Eerst vindt je dat er een hele mooie sfeer inzit, daarna vindt je het een KUTspel.
Heb je daar een link van?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eén van de vele dingen die ze eruit hebben gehaald. Er was dacht ik een complete waslijst aan alles wat niet werkt en/of eruit gehaald is hier (of ergens anders), maar ik overdrijf niet als ik zeg dat er "genoeg" de (al dan niet) digitale vuilnisbak is in gepleurd.
Zonde eigenlijk. Het spel had zoveel meer kunnen hebben . . .
whahaha vet grappigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Ericjuh het volgende:
leuk gemaakt
http://www.zippyvideos.com/212120745294215.html
Geniaal!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Ericjuh het volgende:
leuk gemaakt
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Ericjuh het volgende:
leuk gemaakt
Halveringstijd wordt vaak in verband gebracht met radioactiviteit he, in het begin van Half-Life wordt er toch wel zo'n sfeertje geschapen van een dubieus onderzoeksgebeuren.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:25 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Waarom heet Half Life nou eigenlijk Half LifeHalf life betekent als ik het goed hebt halveringstijd.
Maar wat is de link met het spel precies dan, en wordt met half life de halveringstijd van een bepaalde stof bedoeld of iets ander? Ben benieuwd.
voor antwoorden moet je nog ff wachten op de expansion..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef grindtegel het volgende:
binnen 1 week uitgespeeld. (ja op hard) mooie graphics, leuk verhaal.. KLOTE EINDE GRR IK WIL ANTWOORDEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Wat doe je online als je geen i-net hebtquote:Op maandag 13 juni 2005 16:53 schreef Ichi het volgende:
Ik heb nu HL2 gekocht (collectors w00t)
kheb even geen inet, betekent dat ik niet eens de moeite hoef te nemen om hem uit de tin te halen omdat ik de serial niet kan validaten?
met andere woorden, ik moet gewoon totdat ik weer inet heb het HL2 t-shirt aantrekken om er toch bij te horen ?
Volgens mij heb je idd echt een internetverbinding nodig.... sorryquote:Op maandag 13 juni 2005 16:53 schreef Ichi het volgende:
Ik heb nu HL2 gekocht (collectors w00t)
kheb even geen inet, betekent dat ik niet eens de moeite hoef te nemen om hem uit de tin te halen omdat ik de serial niet kan validaten?
met andere woorden, ik moet gewoon totdat ik weer inet heb het HL2 t-shirt aantrekken om er toch bij te horen ?
Goed stukquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Zeloot het volgende:
HL1 was de shit en ik keek erg uit naar het volgende deel. Na ongeveer een jaar uitstelling kwam Milkshake Gabe eindelijk met het spel aan.
Ik had hoge verwachtingen: veel verschillende wapens: alien/organisch/reallife/hoog-technologisch, beste A.I. in een fps ooit, veel verschillende tegenstanders: nieuw en oud (hl1)
hound-eyes, creepy sfeer en veel interactie.
...
Toch wel mooi dat veel mensjes het snel inelkaar gezette rotzooitje een baanbrekend spel vonden. AMAZING! WOW! OMG! 10/10 BEST EVER!
Ik wens Gabe veel Muffins toe. Z'n etenstijden kan hij tenminste wel plannen.
dat zijn dan dus ook mensen die niet tegen kritiek kunnenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed stuk![]()
Welke alleen je een ban op de Steam forums zou opleveren . . .![]()
![]()
Ravenholm was eigenlijk het leukste deel van het spel (niet van wegen de spanning, maar vanwege de afwisseling) en dat treinstation tot het moment dat je ondervraagt gaat worden. De rest van het spel is gewoon niks. Het is saai, slap en totaal zonder enige fantasie in elkaar gedraaid. De mod community kan een veel beter product in elkaar zetten zonder enige of minder resources dan ook welke VALVe wel tot hun beschikking had/heeft . . .quote:Op zondag 26 juni 2005 12:53 schreef Laton het volgende:
Wat jammer dat jullie er zo van balen..ik had echt het hl1 gevoel; en heb genoten van elk deel![]()
Dat is toch bij die dam? Waar die chopper bommen dropte?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:21 schreef eJays het volgende:
Door een bug of wat het ook mag zijn zit ik vast in een bepaald punt met Half Life 2. Hier is een screenshot van de plek die ik niet voorbij kom:
[[url=http://img150.echo.cx/img150/6002/halflife0ia.th.jpg]afbeelding][/URL].
Telkens als ik van een bootje stap om op het platform die je in de verte ziet te springen, keer ik terug naar de paats waar ik op de screen sta.
Hopelijk herkent iemand de plaats waar de screen is genomen '(Water Raven ofzo heet het level volgens mij). Ik vroeg mij af of iemand een 'save' bestandje heeft waarbij je iets verder bent gekomen dan ik nu ben? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dit ander op moet lossen.![]()
Alvast bedankt!
Och dat zal best kunnen..maar een feit is wel..dat wat MIJ betreft die reviews wel degelijk accuraat waren. Wellicht dat ietwat tegengas geen kwaad had gekunt. Maar ik vond het geen moment saai noch slap..en de boot en buggy stukken vond ik ook geweldig.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ravenholm was eigenlijk het leukste deel van het spel (niet van wegen de spanning, maar vanwege de afwisseling) en dat treinstation tot het moment dat je ondervraagt gaat worden. De rest van het spel is gewoon niks. Het is saai, slap en totaal zonder enige fantasie in elkaar gedraaid. De mod community kan een veel beter product in elkaar zetten zonder enige of minder resources dan ook welke VALVe wel tot hun beschikking had/heeft . . .
Niet alleen Half-Life 2 werd gigantisch gehypt, vandaag de dag moet elk spel door de 'vakbladen' geweldig worden gevonden, anders lopen ze inkomsten mis. Harry d’Emme (van Hoog-Spel) heeft destijds een artikel geschreven waarin 'ie schrijft hoe het aan toe gaat in dat wereldje en ik heb het vermoeden dat hetzelfde verhaal destijds ook bij Software Gids en mogenlijk andere bladen aan de hand was.
Ja dat is idd bij die dam! Maar het gedeelte waar je over hebt ben ik al voorbij. Ik heb het over het platform die je heel ver weg ziet...die je dus uiteindelijk tegenkomt al je met het bootje de dam voorbij bent. Als ik eenmaal door zo'n kleine poort van de dam afspring begint mijn beeldscherm heel raar te doen! Landschappen verdwijnen of lopen in elkaar over etc. en als ik dan na de dam ergens van mij bootje af wil stappen, keer ik dus terug naar een plek voor de dam. Heel erg vaag, kheb geen idee waar het aan ligt...een bug of misschien wel mn videokaart (Radeon 9800 Pro)? Heb jij misschien een 'save' bestandje waar je de dam al voorbij bent? Misschien dat het helpt?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:40 schreef Kebab het volgende:
[..]
Dat is toch bij die dam? Waar die chopper bommen dropte?
Je klimt een ladder op en tilt een obstakel op zodat je door de kleinere poort kan. Rijdt over een schans waarna je op een platform eindigt. Loopt om het gebouw heen naar het bedieningspaneel in dat hokje. Daar open je een gedeelte van de dam. Gaat weer terug in het water met je boot en gebruikt de schans voor de opening van de dam om er doorheen te komen.
Best een maf probleem overigens. Als het echt om een bug gaat.
Sorry heb geen save bestanden meer. Ik heb het trouwens zonder problemen gespeeld op een Radeon 9800 Pro.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:15 schreef eJays het volgende:
[..]
Ja dat is idd bij die dam! Maar het gedeelte waar je over hebt ben ik al voorbij. Ik heb het over het platform die je heel ver weg ziet...die je dus uiteindelijk tegenkomt al je met het bootje de dam voorbij bent. Als ik eenmaal door zo'n kleine poort van de dam afspring begint mijn beeldscherm heel raar te doen! Landschappen verdwijnen of lopen in elkaar over etc. en als ik dan na de dam ergens van mij bootje af wil stappen, keer ik dus terug naar een plek voor de dam. Heel erg vaag, kheb geen idee waar het aan ligt...een bug of misschien wel mn videokaart (Radeon 9800 Pro)? Heb jij misschien een 'save' bestandje waar je de dam al voorbij bent? Misschien dat het helpt?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:13 schreef Christian het volgende:
http://srv9.qfile.de/free/4980289/city17_divx_hi_1.avi
. . .quote:The integrity of your download ticket is faulty. [1106]
Invalid download ticket. [1100]
Dat doet het wel, geinig filmpje . . .quote:
Settings --> Account tab en dan het vakje "Don't save account information on this computer" de-selecterenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:42 schreef Verbal het volgende:
Iemand enig idee hoe ik dat Steam kan verhinderen om elke keer als ik mijn computer opstart zo'n vervelend inlogschermpje voor mijn neus te plempen?
Had het inmiddels gevonden. V.-tje moet af en toe gewoon eerst effe kijken, ipv te peeuwenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Settings --> Account tab en dan het vakje "Don't save account information on this computer" de-selecteren
Goed zoeken en eens de legale versie aanschaffen . . .quote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef Deadre het volgende:
Niemand ... ?
cool een bbloedbad aanrichten terwijl de ai gedisabled isquote:Op zondag 3 juli 2005 13:39 schreef Deadre het volgende:
Fokkers hoe krijg ik nou in hemelsnaam die metalen deuren open?
Ik ben boven geweest, heb daar een hele bloedbad aangericht .. vind ik eindelijk de hendel om die metalen deuren te openen, blijk die kapot te zijn???
zie pic:
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/1506/imagse13bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nee slimmerd, heb de verkeerde icoontje aangeklikt waardoor idd deze bericht in het spel word weergeven. Als jij deze spel overigens gespeeld had, dan weet je dat ik niet uit mn duim heb staan zuigen dat er wel degelijk veel vijandelijk manschap op je staan te wachten.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
cool een bbloedbad aanrichten terwijl de ai gedisabled is
1 tip koop de legale versie
Jij speelt alleen legale versies? Flikker toch op man met jouw hypocriete gedrag knul.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed zoeken en eens de legale versie aanschaffen . . .
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:39 schreef Deadre het volgende:
Fokkers hoe krijg ik nou in hemelsnaam die metalen deuren open?
Ik ben boven geweest, heb daar een hele bloedbad aangericht .. vind ik eindelijk de hendel om die metalen deuren te openen, blijk die kapot te zijn???
zie pic:
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/1506/imagse13bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het spel idd gespeeld maar na 2 levels had al zo van:quote:Op zondag 3 juli 2005 18:28 schreef Deadre het volgende:
[..]
Nee slimmerd, heb de verkeerde icoontje aangeklikt waardoor idd deze bericht in het spel word weergeven. Als jij deze spel overigens gespeeld had, dan weet je dat ik niet uit mn duim heb staan zuigen dat er wel degelijk veel vijandelijk manschap op je staan te wachten.
Eensquote:Op zondag 3 juli 2005 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het spel idd gespeeld maar na 2 levels had al zo van:
TECHDEMO!!!!
en n iet meer
de gameplay van HL1 blijft de allerbeste... HL2 kjomt niet eens in de buurt
Mooi was die tijdquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef Marruk het volgende:
http://whatishl.ytmnd.com/
De goeie ouwe tijd
Half life 1 was echt leuker dan deel twee, veel beter verhaal. Beetje jammer.
Plan of Attack, Eclips, Garry's mod (leuke physics mod), Source Racer, The Hidden, HL Capture the flag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:29 schreef Steeven het volgende:
[..]
Eens. Zijn er al interessante mods uit btw?
Die linkquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef Marruk het volgende:
http://whatishl.ytmnd.com/
De goeie ouwe tijd
Half life 1 was echt leuker dan deel twee, veel beter verhaal. Beetje jammer.
Een walkthrough?? Lijkt me niet echt nodig voor dit spel, de puzzels waren allemaal van redelijk laag niveau, dus lang niet zo ingewikkeld als in deel 1.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef alsem het volgende:
ik heb dat filmpje van dat zo'n gozer hl2 in 3 uur uitspeelt als walktrough gebruikt, werkt prima!
Dat kan nog wel es maanden gaan duren . . .quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef Hammet het volgende:
Wie weet wanneer Lost Coast nou eens uitgebracht wordt? Ik heb een tijdje terug eens iets van 26 juli als releasedate gehoord, maar sindsdien heb ik er niks meer van vernomen. Het wordt nu toch wel eens tijd![]()
Kan niet. Je zou dan je volledige Steam account moeten verkopen, maar daar zit een addertje onder het gras, want volgens de Steam EULA mag je je Steam account niet verkopen. Doe je dat toch, dan wordt 'ie 'disabled' zodra VALVe erachter komt dat de account is doorverkocht . . .quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:31 schreef Kremers het volgende:
Hier dan nog maar een keer: Is er een manier om Half-Life 2 uit je steam account te verwijderen? Ik wil mijn exemplaar verkopen nl.
Settings -> Interface -> Vinkje weghalen bij Run Steam when Windows startsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef Kremers het volgende:
Lekker dan, zit ik dus met een spel wat ik niet door kan verkopenAch ja, hij was in de aanbieding bij play.com, dus zo erg is het ook weer niet, maar toch blijft het merkwaardig.
Zo wie zo vind ik da hele steam niets, start ook automatisch op en neem best veel geheugen in.
ben benieuwd wat valve gaat doen in NL als ze erachter komen dat je je account hebt doorverkocht...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan niet. Je zou dan je volledige Steam account moeten verkopen, maar daar zit een addertje onder het gras, want volgens de Steam EULA mag je je Steam account niet verkopen. Doe je dat toch, dan wordt 'ie 'disabled' zodra VALVe erachter komt dat de account is doorverkocht . . .
Er is al veel stof opgewaaid door deze praktijken, maar tot nu toe heeft het niet echt veel opgeleverd (en is eigenlijk de grootste reden voor mij om Steam niet te gebruiken) . . .
Je zult er idd zelf één moeten kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Luutgaert het volgende:
He ff vraagje, mijn broer heeft Half-Life 2 gekocht, maar kan ik die dan ook op mijn computer installeren met dezelfde key? We hebben volgens mij wel hetzelfde IP door de router, dus ik weet niet of dat uitmaakt... of moet ik als ik CS: Source wil spelen zelf ook een exemplaar kopen?![]()
Wat laf dat Steam.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef babba het volgende:
[..]
Je zult er idd zelf één moeten kopen
Als jullie de game tegerlijker tijd wilt spelen, dan moet je twee exemplaren aanschaffen, anders kunnen jullie de account 'delen' . . .quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Luutgaert het volgende:
He ff vraagje, mijn broer heeft Half-Life 2 gekocht, maar kan ik die dan ook op mijn computer installeren met dezelfde key? We hebben volgens mij wel hetzelfde IP door de router, dus ik weet niet of dat uitmaakt... of moet ik als ik CS: Source wil spelen zelf ook een exemplaar kopen?![]()
dat is niet steam dat is bij elk spel zoquote:
Deze heeft ie. Ah, maar dan zou ik 't dus wel kunnen installeren hier en gewoon Half-Life 2 spelen via zijn account?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als jullie de game tegerlijker tijd wilt spelen, dan moet je twee exemplaren aanschaffen, anders kunnen jullie de account 'delen' . . .
Ik weet niet welke versie jullie hebben, maar het is aan te raden om een nieuwe account aan te maken ipv een bestaande te gebruiken, zeker voor de Silver & Gold editions . . .
Ja, maar 't is wel wat laffer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat is niet steam dat is bij elk spel zo
Ik weet niet hoe het zit met de Collector's Editions, maar je kan 'm alleen via je eigen account spelen als je 'm aan je eigen account toevoegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Luutgaert het volgende:
Deze heeft ie. Ah, maar dan zou ik 't dus wel kunnen installeren hier en gewoon Half-Life 2 spelen via zijn account?
Je heb alleen Half-Life 2 en Counter-Strike Source op DVD staan. De rest moet je zelf via Steam downloaden, althans dat denk ik . . .quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik heb net de collectors edition gehad, er zit een t-shirt en een boek bij, maar slechts 1 dvd, op die dvd zitten ook gewoon cs:source en half-life: source? Of heb ik ze alleen maar "unlocked" als ik half life 2 installeer en dat ik ze gewoon kan downloaden?
Oke, nu nog wachten tot de nieuwe pc komt hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je heb alleen Half-Life 2 en Counter-Strike Source op DVD staan. De rest moet je zelf via Steam downloaden, althans dat denk ik . . .
En hoe zit het met Counterstrike 1.6 en Half-life ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik heb net de collectors edition gehad, er zit een t-shirt en een boek bij, maar slechts 1 dvd, op die dvd zitten ook gewoon cs:source en half-life: source? Of heb ik ze alleen maar "unlocked" als ik half life 2 installeer en dat ik ze gewoon kan downloaden?
Wel goeie service van Bol, gister voor 14.30 bestelt, net binnengekregen voor 40 euro hehe
Die kan je via steam downloadenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
En hoe zit het met Counterstrike 1.6 en Half-life ?
Dus zonder nog eerst weer half-life te kopen?quote:
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ik ben weer opnieuw begonnen met spelen
Hij blijft toch erg leuk!
smaken verschillenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .![]()
![]()
Dat ben ik dus zeker niet met je eens. Ik vond het een geweldig spelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .![]()
![]()
Als je de Half-Life 2: Aftermath trailer bekijkt dan zie je ook een stukje van de scene aan het begin van het spel, hij word dan onder een puinhoop vandaan gehaalt door Dogquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:59 schreef BMRS het volgende:
Hm, wat me ook opvalt.. Net voordat alles explodeert, valt een deel van het gebouw richting je. De explosie is trouwens wel mooi uitgewerkt.
Cool. Een trailer. Even downloaden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef babba het volgende:
[..]
Als je de Half-Life 2: Aftermath trailer bekijkt dan zie je ook een stukje van de scene aan het begin van het spel, hij word dan onder een puinhoop vandaan gehaalt door Dog
Screensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef BMRS het volgende:
Kewl, ik heb net een alyx gun gehad. Dat is de gun van Alyx, wanneer ze dood is.
nee verder al! daar ben ik al voorbij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:55 schreef Drakul het volgende:
Er zitten ergens in die container, een paar tonnen. Daar moet je op schieten, en dan knallen de deurtjes eruit. Dan kan je via die container naar boven met je airboat.
Rechts waar die zooi in de fik staat kun je gewoon over het vuur heenspringen met een soort schans dacht ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:17 schreef BlueCurl het volgende:
even een vraagje. ik ben twee daagjes gelee begonnen met HL2... zit nu in chapter 4 "Water" maar ik zit ff vast!
ik ben met mijn bootje bij een brig waar twee vrachtwagens voor liggen in het water en dat word in de fik gestoken zodra ik de bocht om kom varen. Er staat ook twee wagens met raketten en heel wat mannetjes... Na een uur alleen maar rode schermen ben ik toch wel benieuwd hoe ik daar langs kom oid?
iemand die me een tip kan geven?
tnx. ik had die hele schans niet opgemerkt! ik ben er nu voorbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:25 schreef babba het volgende:
[..]
Rechts waar die zooi in de fik staat kun je gewoon over het vuur heenspringen met een soort schans dacht ik.
Vet jij moet ravenholm nog inquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tnx. ik had die hele schans niet opgemerkt! ik ben er nu voorbij
haha is dat ver vanaf waar ik nu benquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vet jij moet ravenholm nog in![]()
dat moet je vooral spellen in de avond uren, als het donker is.. en je alleen thuis bent
kippenvel..
dat komt na het water... erg erg goed te doen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha is dat ver vanaf waar ik nu ben?
ik merk het vanzelf wel denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat komt na het water... erg erg goed te doen..
Absoluut...quote:
ik heb zojuist balletje gegooid met Dog van Alex! en ik sta nu in een tunnel... en was net gezegd dat het de doorgang is naar Ravenhol oid...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Absoluut...je zult genieten
waar ben je nu ongeveer??
Idd, zodra je die trap in die lift naarboven neemt ben je in Ravenholmquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb zojuist balletje gegooid met Dog van Alex! en ik sta nu in een tunnel... en was net gezegd dat het de doorgang is naar Ravenhol oid...dus ik moet nu stoppen en vanaaf verder spelen zeker
?
yup!! vooral als het donker isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb zojuist balletje gegooid met Dog van Alex! en ik sta nu in een tunnel... en was net gezegd dat het de doorgang is naar Ravenhol oid...dus ik moet nu stoppen en vanaaf verder spelen zeker
?
hahaha zal ik wel kunnen slapen vanachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
yup!! vooral als het donker iskop telefoon op ... en knallen maar... ik hoor morgen wel hoe het was
Wanneer je zelf een level maakt en zoveeel combines erin propt dat ze Alyx eerst killen. Dan mol je al die combines, en dan loop je over Alyx heen. Dan krijg je een machinepistool met 30 kogels.quote:
Haha! Ga ik proberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef BMRS het volgende:
[..]
Wanneer je zelf een level maakt en zoveeel combines erin propt dat ze Alyx eerst killen. Dan mol je al die combines, en dan loop je over Alyx heen. Dan krijg je een machinepistool met 30 kogels.
de standaard editie is idd 20 euro de andree edities heb ik niet gezien...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef basalphenaar het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen hoeveel Half-Life 2 bij de Mediamarkt kost? Ik hoorde van iemand 19,95 euro maar ik weet niet zeker of dit waar is.
quote:
Dan is de Mediamarkt wel een stuk goedkoper, bij andere winkels kost de standaard editie al gauw 45 euro. Maar dat is mooi, want ik heb net een nieuwe computer gekocht dus ik heb nauwelijks geld meer, maar 20 euro is nog wel betaalbaar voor mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
de standaard editie is idd 20 euro de andree edities heb ik niet gezien...
haha ik ben twee keer al enorm geschrokkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
hij's leuk he
![]()
erg goed voor je hart slag
Je moet rechts over die planken lopen! en dan over de daken...en dan aan de rechterkant zit een venster..quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:09 schreef BlueCurl het volgende:
ik zit weer vast
Ik ben nu boven op wat daken en stukken planken. Beneden lopen er best goed veel zombies!
[afbeelding]
maar die planken houden daarzo rechts al op en je akan dan alleen op de grond springenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet rechts over die planken lopen! en dan over de daken...en dan aan de rechterkant zit een venster..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |