abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27071250
Was een zalig spelletje, en gelukkig is er alweer een expansie/semi vervolg op komst.
pi_27091373
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:44 schreef Mad-Matt het volgende:
Gents,

Ik ben opzoek naar een savegame, wie o wie wil/kan mij helpen.

Ik had een pc crash en daardoor ben ik heel m`n halflife spel kwijt.
Ik was gebleven bij het gedeelte met die vervelende sandspider gevallen bij dat huis op het strand.

Heeft iemand deze of iets dichtbij?
iemand?
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_27094268
Hey ik denk dat iedereen hier die promo-filmpjes van valve kent heh? Nou was er ook een filmpje genaamd trap-town. Maar ik ben het helemaal niet tegen gekomen??! Ben ik nou dom of was dat gewoon een level om HL2 nog toffer te doen lijken? Dat zou ik namelijk een behoorlijke naaistreek vinden
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27152416
Nou, net het spel helemaal uitgespeeld. Ik moet zeggen dat ik niet veel van het verhaal begrepen heb..
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
beetje jammer weer
pi_27153908
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 18:34 schreef Mad-Matt het volgende:

[..]

iemand?
Paar uur spelen en je bent er weer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
// Last.fm
  donderdag 19 mei 2005 @ 21:39:03 #186
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_27165103
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:47 schreef Hammet het volgende:
Hey ik denk dat iedereen hier die promo-filmpjes van valve kent heh? Nou was er ook een filmpje genaamd trap-town. Maar ik ben het helemaal niet tegen gekomen??! Ben ik nou dom of was dat gewoon een level om HL2 nog toffer te doen lijken? Dat zou ik namelijk een behoorlijke naaistreek vinden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Eén van de vele dingen die ze eruit hebben gehaald. Er was dacht ik een complete waslijst aan alles wat niet werkt en/of eruit gehaald is hier (of ergens anders), maar ik overdrijf niet als ik zeg dat er "genoeg" de (al dan niet) digitale vuilnisbak is in gepleurd.

Zonde eigenlijk. Het spel had zoveel meer kunnen hebben . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:00:41 #187
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_27168988
quote:
Op maandag 16 mei 2005 22:50 schreef BMRS het volgende:

[..]

Vaag. Eerst vindt je dat er een hele mooie sfeer inzit, daarna vindt je het een KUTspel.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Je kunt lezen, neem ik aan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Begrijpend lezen, bedoel ik dan?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:56:43 #188
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_27192745
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:39 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Eén van de vele dingen die ze eruit hebben gehaald. Er was dacht ik een complete waslijst aan alles wat niet werkt en/of eruit gehaald is hier (of ergens anders), maar ik overdrijf niet als ik zeg dat er "genoeg" de (al dan niet) digitale vuilnisbak is in gepleurd.

Zonde eigenlijk. Het spel had zoveel meer kunnen hebben . . .
Heb je daar een link van?
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_27407599
leuk gemaakt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

http://www.zippyvideos.com/212120745294215.html
Dit keer zonder signature
pi_27427263
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Ericjuh het volgende:
leuk gemaakt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

whahaha vet grappig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_27431338
quote:
leuk gemaakt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Geniaal!
underground forever baby
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:53:03 #192
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_27433634
Hehe, sommige mensen hebben echt tijd te veel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 28 mei 2005 @ 19:39:38 #193
112288 grindtegel
Wat zei ik nou??
pi_27436753
binnen 1 week uitgespeeld. (ja op hard) mooie graphics, leuk verhaal.. KLOTE EINDE GRR IK WIL ANTWOORDEN

en kinderlijk simpel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ohja en de autoaim zit nog inde buggy etc.. meh..
Niet door bushokjes tiefen aub
  zaterdag 28 mei 2005 @ 20:06:32 #194
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_27437320
quote:
leuk gemaakt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
lol
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  zondag 29 mei 2005 @ 12:25:13 #195
52237 DEAVELOFHEAVEN
5 down, many more 2 go
pi_27448777
Waarom heet Half Life nou eigenlijk Half Life
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Half life betekent als ik het goed hebt halveringstijd.
Maar wat is de link met het spel precies dan, en wordt met half life de halveringstijd van een bepaalde stof bedoeld of iets ander? Ben benieuwd.
Diamonds!
It's like getting paid for getting laid
  zondag 29 mei 2005 @ 12:27:33 #196
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_27448835
quote:
Op zondag 29 mei 2005 12:25 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Waarom heet Half Life nou eigenlijk Half Life
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Half life betekent als ik het goed hebt halveringstijd.
Maar wat is de link met het spel precies dan, en wordt met half life de halveringstijd van een bepaalde stof bedoeld of iets ander? Ben benieuwd.
Halveringstijd wordt vaak in verband gebracht met radioactiviteit he, in het begin van Half-Life wordt er toch wel zo'n sfeertje geschapen van een dubieus onderzoeksgebeuren.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_27530953
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef grindtegel het volgende:
binnen 1 week uitgespeeld. (ja op hard) mooie graphics, leuk verhaal.. KLOTE EINDE GRR IK WIL ANTWOORDEN
voor antwoorden moet je nog ff wachten op de expansion..
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer zonder signature
pi_27892521
Ik heb nu HL2 gekocht (collectors w00t)

kheb even geen inet, betekent dat ik niet eens de moeite hoef te nemen om hem uit de tin te halen omdat ik de serial niet kan validaten?

met andere woorden, ik moet gewoon totdat ik weer inet heb het HL2 t-shirt aantrekken om er toch bij te horen ?
  maandag 13 juni 2005 @ 17:21:39 #199
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_27893249
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:53 schreef Ichi het volgende:

kheb even geen inet, betekent dat ik niet eens de moeite hoef te nemen om hem uit de tin te halen omdat ik de serial niet kan validaten?

met andere woorden, ik moet gewoon totdat ik weer inet heb het HL2 t-shirt aantrekken om er toch bij te horen ?
Wat doe je online als je geen i-net hebt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 13 juni 2005 @ 17:30:09 #200
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27893481
quote:
Op maandag 13 juni 2005 16:53 schreef Ichi het volgende:

Volgens mij heb je idd echt een internetverbinding nodig.... sorry
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 22 juni 2005 @ 09:45:46 #201
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_28124997
Leuk spel, alleen het einde kwam voor mij erg onverwachts en was erg makkelijk...jammer jammer jammer...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 25 juni 2005 @ 22:34:49 #202
123361 Zeloot
Deus ex machina
pi_28235883
HL1 was de shit en ik keek erg uit naar het volgende deel. Na ongeveer een jaar uitstelling kwam Milkshake Gabe eindelijk met het spel aan.
Ik had hoge verwachtingen: veel verschillende wapens: alien/organisch/reallife/hoog-technologisch, beste A.I. in een fps ooit, veel verschillende tegenstanders: nieuw en oud (hl1)
hound-eyes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, creepy sfeer en veel interactie.

HL2 is een gehyped kutspel en dat werd me al vroeg duidelijk.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De eerste leveltjes speelde ik vrolijk weg. Af en toe vroeg ik me af wat de specifieke doelgroep van het spel was. De moeilijkheidsgraad en puzzeltjes waren niet echt van een hoog niveau. Daarbij zijn kratten met inhoud en plekjes waar zooi ligt gemarkeerd en wordt je vaak geassocieerd met kinderlijke ''oh joy'' situaties (schiet de tonnetjes kapot onder de brug waarop de agentjes geplakt staan). Loop je net een beetje te raggen op die verknoeide randdebiele ''mariniers van hl2'', zit je voor een tyfus lange tijd in een bootje. Tja, Gabe houdt niet van rennen. Na het zogenaamde ''angstwekkende dorpje'' mag je weer lekker lang in een auto'tje crossen. De laatste levels waren het beste van het spel: leuk sfeertje en het einde met haar effecten was
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Op de achterkant van het HL2 dvd doosje (met weing inhoud) staat dat de A.I. erg goed is in het spel. Met E3 filmpjes werd voor de release de vette A.I. geshowed. Met de leak werd bewezen dat Gabe alles fakede. De uiteindelijke A.I. bevat maar weinig elementen die belooft werden. Ook zijn er veel gebreken en het lijkt er gewoon op dat de A.I. in deel 1 nog beter is.

Baanbrekende graphics, tuurlijk. Ook in voorgaande E3 filmpjes werd gefaked over de graphics. Met ''lost coast'' proberen ze het toch nog waar te maken.

Physics waren niet nieuw en in spellen zoals Deus Ex kon je al smijten met spulletjes. Hl2's A.I. reageert niet geavanceerd met objecten dus zoveel extra lol is er niet meer.

HL1 had veel (verschillende) wapens. HL2 heeft er minder en behalve de Magnum, Crowbar & Manipulator zijn ze allemaal bagger. De meeste wapens uit het origineel zijn bijna compleet verneukt. Beetje flut schieten met je shotgun/mp7. Leuk 1 zo'n alien wapen. Een niet zeer origineel balletje wat je beperkt onbeperkt kan gebruiken. Pak je een combine wapen op, blijkt het niet een vette flare launcher te zijn, maar een door valve gerushed dingusschieter te zijn met slappe animaties, lage textures en gemaakt met weinig inzicht. Welke idioot heeft er bedacht een HE granaat een piepertje + laserlijntje te geven?
Gabe vond blijkbaar niet dat goede wapens de essentie zijn van een goede FPS.

Voor hoge inkomsten vond Gabe het belangrijk CSS bij te voegen. De HL1 versie van het zogenaamde realistische spel had namelijk gezorgd voor veel verkoop van HL1. Ik heb toch meer lol gehad met CSS dan met HL2. Gewoon een ouwe ongebalanceerde, happy headshot mod in een nieuw jasje. Ik ben een gegoede speler, maar word ook wel es schijtziek van die bagger hitboxes (Terrorist head hitbox) en kansberekening.

Een tijdje na de release werd HL2DM gereleased. Eerste paar keer spelen wel lollig, maar goed of beter dan deel 1 wordt het nooit. Je hebt gewoon een paar killerwapens en een paar proppeschieters. Veel elementen van HL1DM zijn jammergenoeg niet meegegaan.

Toch wel mooi dat veel mensjes het snel inelkaar gezette rotzooitje een baanbrekend spel vonden. AMAZING! WOW! OMG! 10/10 BEST EVER!
Ik wens Gabe veel Muffins toe. Z'n etenstijden kan hij tenminste wel plannen.

[ Bericht 67% gewijzigd door Zeloot op 25-06-2005 23:25:30 ]
  zondag 26 juni 2005 @ 01:01:48 #203
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_28240120
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Zeloot het volgende:
HL1 was de shit en ik keek erg uit naar het volgende deel. Na ongeveer een jaar uitstelling kwam Milkshake Gabe eindelijk met het spel aan.
Ik had hoge verwachtingen: veel verschillende wapens: alien/organisch/reallife/hoog-technologisch, beste A.I. in een fps ooit, veel verschillende tegenstanders: nieuw en oud (hl1)
hound-eyes
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
, creepy sfeer en veel interactie.

...

Toch wel mooi dat veel mensjes het snel inelkaar gezette rotzooitje een baanbrekend spel vonden. AMAZING! WOW! OMG! 10/10 BEST EVER!
Ik wens Gabe veel Muffins toe. Z'n etenstijden kan hij tenminste wel plannen.
Goed stuk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Welke alleen je een ban op de Steam forums zou opleveren . . .
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_28240764
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:01 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Goed stuk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Welke alleen je een ban op de Steam forums zou opleveren . . .
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
dat zijn dan dus ook mensen die niet tegen kritiek kunnen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik vond hl2 ook gal na de eerste paar levels..

ik ben nu maar blue shift aan het spelen, die heb ik pas gekregen en had die nog niet uit..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ok valt in de herhaling maar iHL1 blijft goed...

HL2 was een tech demo..
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_28246904
Wat jammer dat jullie er zo van balen..ik had echt het hl1 gevoel; en heb genoten van elk deel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Multi was wel bagger idd.
underground forever baby
  zondag 26 juni 2005 @ 15:39:34 #206
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_28250637
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:53 schreef Laton het volgende:
Wat jammer dat jullie er zo van balen..ik had echt het hl1 gevoel; en heb genoten van elk deel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ravenholm was eigenlijk het leukste deel van het spel (niet van wegen de spanning, maar vanwege de afwisseling) en dat treinstation tot het moment dat je ondervraagt gaat worden. De rest van het spel is gewoon niks. Het is saai, slap en totaal zonder enige fantasie in elkaar gedraaid. De mod community kan een veel beter product in elkaar zetten zonder enige of minder resources dan ook welke VALVe wel tot hun beschikking had/heeft . . .

Niet alleen Half-Life 2 werd gigantisch gehypt, vandaag de dag moet elk spel door de 'vakbladen' geweldig worden gevonden, anders lopen ze inkomsten mis. Harry d’Emme (van Hoog-Spel) heeft destijds een artikel geschreven waarin 'ie schrijft hoe het aan toe gaat in dat wereldje en ik heb het vermoeden dat hetzelfde verhaal destijds ook bij Software Gids en mogenlijk andere bladen aan de hand was.
pi_28251709
Door een bug of wat het ook mag zijn zit ik vast in een bepaald punt met Half Life 2. Hier is een screenshot van de plek die ik niet voorbij kom:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

Telkens als ik van een bootje stap om op het platform die je in de verte ziet te springen, keer ik terug naar de paats waar ik op de screen sta.
Hopelijk herkent iemand de plaats waar de screen is genomen '(Water Raven ofzo heet het level volgens mij). Ik vroeg mij af of iemand een 'save' bestandje heeft waarbij je iets verder bent gekomen dan ik nu ben? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dit ander op moet lossen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Alvast bedankt!
  zondag 26 juni 2005 @ 16:40:45 #208
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_28252127
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:21 schreef eJays het volgende:
Door een bug of wat het ook mag zijn zit ik vast in een bepaald punt met Half Life 2. Hier is een screenshot van de plek die ik niet voorbij kom:

[[url=http://img150.echo.cx/img150/6002/halflife0ia.th.jpg]afbeelding][/URL].

Telkens als ik van een bootje stap om op het platform die je in de verte ziet te springen, keer ik terug naar de paats waar ik op de screen sta.
Hopelijk herkent iemand de plaats waar de screen is genomen '(Water Raven ofzo heet het level volgens mij). Ik vroeg mij af of iemand een 'save' bestandje heeft waarbij je iets verder bent gekomen dan ik nu ben? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dit ander op moet lossen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Alvast bedankt!
Dat is toch bij die dam? Waar die chopper bommen dropte?

Je klimt een ladder op en tilt een obstakel op zodat je door de kleinere poort kan. Rijdt over een schans waarna je op een platform eindigt. Loopt om het gebouw heen naar het bedieningspaneel in dat hokje. Daar open je een gedeelte van de dam. Gaat weer terug in het water met je boot en gebruikt de schans voor de opening van de dam om er doorheen te komen.

Best een maf probleem overigens. Als het echt om een bug gaat.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_28253251
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:39 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ravenholm was eigenlijk het leukste deel van het spel (niet van wegen de spanning, maar vanwege de afwisseling) en dat treinstation tot het moment dat je ondervraagt gaat worden. De rest van het spel is gewoon niks. Het is saai, slap en totaal zonder enige fantasie in elkaar gedraaid. De mod community kan een veel beter product in elkaar zetten zonder enige of minder resources dan ook welke VALVe wel tot hun beschikking had/heeft . . .

Niet alleen Half-Life 2 werd gigantisch gehypt, vandaag de dag moet elk spel door de 'vakbladen' geweldig worden gevonden, anders lopen ze inkomsten mis. Harry d’Emme (van Hoog-Spel) heeft destijds een artikel geschreven waarin 'ie schrijft hoe het aan toe gaat in dat wereldje en ik heb het vermoeden dat hetzelfde verhaal destijds ook bij Software Gids en mogenlijk andere bladen aan de hand was.
Och dat zal best kunnen..maar een feit is wel..dat wat MIJ betreft die reviews wel degelijk accuraat waren. Wellicht dat ietwat tegengas geen kwaad had gekunt. Maar ik vond het geen moment saai noch slap..en de boot en buggy stukken vond ik ook geweldig.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
underground forever baby
pi_28253957
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:40 schreef Kebab het volgende:

[..]

Dat is toch bij die dam? Waar die chopper bommen dropte?

Je klimt een ladder op en tilt een obstakel op zodat je door de kleinere poort kan. Rijdt over een schans waarna je op een platform eindigt. Loopt om het gebouw heen naar het bedieningspaneel in dat hokje. Daar open je een gedeelte van de dam. Gaat weer terug in het water met je boot en gebruikt de schans voor de opening van de dam om er doorheen te komen.

Best een maf probleem overigens. Als het echt om een bug gaat.
Ja dat is idd bij die dam! Maar het gedeelte waar je over hebt ben ik al voorbij. Ik heb het over het platform die je heel ver weg ziet...die je dus uiteindelijk tegenkomt al je met het bootje de dam voorbij bent. Als ik eenmaal door zo'n kleine poort van de dam afspring begint mijn beeldscherm heel raar te doen! Landschappen verdwijnen of lopen in elkaar over etc. en als ik dan na de dam ergens van mij bootje af wil stappen, keer ik dus terug naar een plek voor de dam. Heel erg vaag, kheb geen idee waar het aan ligt...een bug of misschien wel mn videokaart (Radeon 9800 Pro)? Heb jij misschien een 'save' bestandje waar je de dam al voorbij bent? Misschien dat het helpt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop