iemand?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:44 schreef Mad-Matt het volgende:
Gents,
Ik ben opzoek naar een savegame, wie o wie wil/kan mij helpen.
Ik had een pc crash en daardoor ben ik heel m`n halflife spel kwijt.
Ik was gebleven bij het gedeelte met die vervelende sandspider gevallen bij dat huis op het strand.
Heeft iemand deze of iets dichtbij?
Paar uur spelen en je bent er weerquote:
Eén van de vele dingen die ze eruit hebben gehaald. Er was dacht ik een complete waslijst aan alles wat niet werkt en/of eruit gehaald is hier (of ergens anders), maar ik overdrijf niet als ik zeg dat er "genoeg" de (al dan niet) digitale vuilnisbak is in gepleurd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:47 schreef Hammet het volgende:
Hey ik denk dat iedereen hier die promo-filmpjes van valve kent heh? Nou was er ook een filmpje genaamd trap-town. Maar ik ben het helemaal niet tegen gekomen??! Ben ik nou dom of was dat gewoon een level om HL2 nog toffer te doen lijken? Dat zou ik namelijk een behoorlijke naaistreek vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kunt lezen, neem ik aanquote:Op maandag 16 mei 2005 22:50 schreef BMRS het volgende:
[..]
Vaag. Eerst vindt je dat er een hele mooie sfeer inzit, daarna vindt je het een KUTspel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je daar een link van?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Eén van de vele dingen die ze eruit hebben gehaald. Er was dacht ik een complete waslijst aan alles wat niet werkt en/of eruit gehaald is hier (of ergens anders), maar ik overdrijf niet als ik zeg dat er "genoeg" de (al dan niet) digitale vuilnisbak is in gepleurd.
Zonde eigenlijk. Het spel had zoveel meer kunnen hebben . . .
whahaha vet grappigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Ericjuh het volgende:
leuk gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.zippyvideos.com/212120745294215.html
Geniaal!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Ericjuh het volgende:
leuk gemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Ericjuh het volgende:
ik accepteer de cookies.
Halveringstijd wordt vaak in verband gebracht met radioactiviteit he, in het begin van Half-Life wordt er toch wel zo'n sfeertje geschapen van een dubieus onderzoeksgebeuren.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:25 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Waarom heet Half Life nou eigenlijk Half Lifeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Half life betekent als ik het goed hebt halveringstijd.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wat is de link met het spel precies dan, en wordt met half life de halveringstijd van een bepaalde stof bedoeld of iets ander? Ben benieuwd.
voor antwoorden moet je nog ff wachten op de expansion..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef grindtegel het volgende:
binnen 1 week uitgespeeld. (ja op hard) mooie graphics, leuk verhaal.. KLOTE EINDE GRR IK WIL ANTWOORDEN
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je online als je geen i-net hebtquote:Op maandag 13 juni 2005 16:53 schreef Ichi het volgende:
Ik heb nu HL2 gekocht (collectors w00t)
kheb even geen inet, betekent dat ik niet eens de moeite hoef te nemen om hem uit de tin te halen omdat ik de serial niet kan validaten?
met andere woorden, ik moet gewoon totdat ik weer inet heb het HL2 t-shirt aantrekken om er toch bij te horen ?
Volgens mij heb je idd echt een internetverbinding nodig.... sorryquote:Op maandag 13 juni 2005 16:53 schreef Ichi het volgende:
Ik heb nu HL2 gekocht (collectors w00t)
kheb even geen inet, betekent dat ik niet eens de moeite hoef te nemen om hem uit de tin te halen omdat ik de serial niet kan validaten?
met andere woorden, ik moet gewoon totdat ik weer inet heb het HL2 t-shirt aantrekken om er toch bij te horen ?
Goed stukquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Zeloot het volgende:
HL1 was de shit en ik keek erg uit naar het volgende deel. Na ongeveer een jaar uitstelling kwam Milkshake Gabe eindelijk met het spel aan.
Ik had hoge verwachtingen: veel verschillende wapens: alien/organisch/reallife/hoog-technologisch, beste A.I. in een fps ooit, veel verschillende tegenstanders: nieuw en oud (hl1)
hound-eyesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., creepy sfeer en veel interactie.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
...
Toch wel mooi dat veel mensjes het snel inelkaar gezette rotzooitje een baanbrekend spel vonden. AMAZING! WOW! OMG! 10/10 BEST EVER!
Ik wens Gabe veel Muffins toe. Z'n etenstijden kan hij tenminste wel plannen.
dat zijn dan dus ook mensen die niet tegen kritiek kunnenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed stukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke alleen je een ban op de Steam forums zou opleveren . . .om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ravenholm was eigenlijk het leukste deel van het spel (niet van wegen de spanning, maar vanwege de afwisseling) en dat treinstation tot het moment dat je ondervraagt gaat worden. De rest van het spel is gewoon niks. Het is saai, slap en totaal zonder enige fantasie in elkaar gedraaid. De mod community kan een veel beter product in elkaar zetten zonder enige of minder resources dan ook welke VALVe wel tot hun beschikking had/heeft . . .quote:Op zondag 26 juni 2005 12:53 schreef Laton het volgende:
Wat jammer dat jullie er zo van balen..ik had echt het hl1 gevoel; en heb genoten van elk deelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is toch bij die dam? Waar die chopper bommen dropte?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:21 schreef eJays het volgende:
Door een bug of wat het ook mag zijn zit ik vast in een bepaald punt met Half Life 2. Hier is een screenshot van de plek die ik niet voorbij kom:
[[url=http://img150.echo.cx/img150/6002/halflife0ia.th.jpg]afbeelding][/URL].
Telkens als ik van een bootje stap om op het platform die je in de verte ziet te springen, keer ik terug naar de paats waar ik op de screen sta.
Hopelijk herkent iemand de plaats waar de screen is genomen '(Water Raven ofzo heet het level volgens mij). Ik vroeg mij af of iemand een 'save' bestandje heeft waarbij je iets verder bent gekomen dan ik nu ben? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dit ander op moet lossen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alvast bedankt!
Och dat zal best kunnen..maar een feit is wel..dat wat MIJ betreft die reviews wel degelijk accuraat waren. Wellicht dat ietwat tegengas geen kwaad had gekunt. Maar ik vond het geen moment saai noch slap..en de boot en buggy stukken vond ik ook geweldig.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ravenholm was eigenlijk het leukste deel van het spel (niet van wegen de spanning, maar vanwege de afwisseling) en dat treinstation tot het moment dat je ondervraagt gaat worden. De rest van het spel is gewoon niks. Het is saai, slap en totaal zonder enige fantasie in elkaar gedraaid. De mod community kan een veel beter product in elkaar zetten zonder enige of minder resources dan ook welke VALVe wel tot hun beschikking had/heeft . . .
Niet alleen Half-Life 2 werd gigantisch gehypt, vandaag de dag moet elk spel door de 'vakbladen' geweldig worden gevonden, anders lopen ze inkomsten mis. Harry d’Emme (van Hoog-Spel) heeft destijds een artikel geschreven waarin 'ie schrijft hoe het aan toe gaat in dat wereldje en ik heb het vermoeden dat hetzelfde verhaal destijds ook bij Software Gids en mogenlijk andere bladen aan de hand was.
Ja dat is idd bij die dam! Maar het gedeelte waar je over hebt ben ik al voorbij. Ik heb het over het platform die je heel ver weg ziet...die je dus uiteindelijk tegenkomt al je met het bootje de dam voorbij bent. Als ik eenmaal door zo'n kleine poort van de dam afspring begint mijn beeldscherm heel raar te doen! Landschappen verdwijnen of lopen in elkaar over etc. en als ik dan na de dam ergens van mij bootje af wil stappen, keer ik dus terug naar een plek voor de dam. Heel erg vaag, kheb geen idee waar het aan ligt...een bug of misschien wel mn videokaart (Radeon 9800 Pro)? Heb jij misschien een 'save' bestandje waar je de dam al voorbij bent? Misschien dat het helpt?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:40 schreef Kebab het volgende:
[..]
Dat is toch bij die dam? Waar die chopper bommen dropte?
Je klimt een ladder op en tilt een obstakel op zodat je door de kleinere poort kan. Rijdt over een schans waarna je op een platform eindigt. Loopt om het gebouw heen naar het bedieningspaneel in dat hokje. Daar open je een gedeelte van de dam. Gaat weer terug in het water met je boot en gebruikt de schans voor de opening van de dam om er doorheen te komen.
Best een maf probleem overigens. Als het echt om een bug gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop