abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2005 @ 01:01:48 #203
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_28240120
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Zeloot het volgende:
HL1 was de shit en ik keek erg uit naar het volgende deel. Na ongeveer een jaar uitstelling kwam Milkshake Gabe eindelijk met het spel aan.
Ik had hoge verwachtingen: veel verschillende wapens: alien/organisch/reallife/hoog-technologisch, beste A.I. in een fps ooit, veel verschillende tegenstanders: nieuw en oud (hl1)
hound-eyes , creepy sfeer en veel interactie.

...

Toch wel mooi dat veel mensjes het snel inelkaar gezette rotzooitje een baanbrekend spel vonden. AMAZING! WOW! OMG! 10/10 BEST EVER!
Ik wens Gabe veel Muffins toe. Z'n etenstijden kan hij tenminste wel plannen.
Goed stuk

Welke alleen je een ban op de Steam forums zou opleveren . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_28240764
quote:
Op zondag 26 juni 2005 01:01 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Goed stuk

Welke alleen je een ban op de Steam forums zou opleveren . . .
dat zijn dan dus ook mensen die niet tegen kritiek kunnen

ik vond hl2 ook gal na de eerste paar levels..

ik ben nu maar blue shift aan het spelen, die heb ik pas gekregen en had die nog niet uit..

ok valt in de herhaling maar iHL1 blijft goed...

HL2 was een tech demo..
pi_28246904
Wat jammer dat jullie er zo van balen..ik had echt het hl1 gevoel; en heb genoten van elk deel

Multi was wel bagger idd.
underground forever baby
  zondag 26 juni 2005 @ 15:39:34 #206
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_28250637
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:53 schreef Laton het volgende:
Wat jammer dat jullie er zo van balen..ik had echt het hl1 gevoel; en heb genoten van elk deel
Ravenholm was eigenlijk het leukste deel van het spel (niet van wegen de spanning, maar vanwege de afwisseling) en dat treinstation tot het moment dat je ondervraagt gaat worden. De rest van het spel is gewoon niks. Het is saai, slap en totaal zonder enige fantasie in elkaar gedraaid. De mod community kan een veel beter product in elkaar zetten zonder enige of minder resources dan ook welke VALVe wel tot hun beschikking had/heeft . . .

Niet alleen Half-Life 2 werd gigantisch gehypt, vandaag de dag moet elk spel door de 'vakbladen' geweldig worden gevonden, anders lopen ze inkomsten mis. Harry d’Emme (van Hoog-Spel) heeft destijds een artikel geschreven waarin 'ie schrijft hoe het aan toe gaat in dat wereldje en ik heb het vermoeden dat hetzelfde verhaal destijds ook bij Software Gids en mogenlijk andere bladen aan de hand was.
pi_28251709
Door een bug of wat het ook mag zijn zit ik vast in een bepaald punt met Half Life 2. Hier is een screenshot van de plek die ik niet voorbij kom:

.

Telkens als ik van een bootje stap om op het platform die je in de verte ziet te springen, keer ik terug naar de paats waar ik op de screen sta.
Hopelijk herkent iemand de plaats waar de screen is genomen '(Water Raven ofzo heet het level volgens mij). Ik vroeg mij af of iemand een 'save' bestandje heeft waarbij je iets verder bent gekomen dan ik nu ben? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dit ander op moet lossen.

Alvast bedankt!
  zondag 26 juni 2005 @ 16:40:45 #208
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_28252127
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:21 schreef eJays het volgende:
Door een bug of wat het ook mag zijn zit ik vast in een bepaald punt met Half Life 2. Hier is een screenshot van de plek die ik niet voorbij kom:

[[url=http://img150.echo.cx/img150/6002/halflife0ia.th.jpg]afbeelding][/URL].

Telkens als ik van een bootje stap om op het platform die je in de verte ziet te springen, keer ik terug naar de paats waar ik op de screen sta.
Hopelijk herkent iemand de plaats waar de screen is genomen '(Water Raven ofzo heet het level volgens mij). Ik vroeg mij af of iemand een 'save' bestandje heeft waarbij je iets verder bent gekomen dan ik nu ben? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dit ander op moet lossen.

Alvast bedankt!
Dat is toch bij die dam? Waar die chopper bommen dropte?

Je klimt een ladder op en tilt een obstakel op zodat je door de kleinere poort kan. Rijdt over een schans waarna je op een platform eindigt. Loopt om het gebouw heen naar het bedieningspaneel in dat hokje. Daar open je een gedeelte van de dam. Gaat weer terug in het water met je boot en gebruikt de schans voor de opening van de dam om er doorheen te komen.

Best een maf probleem overigens. Als het echt om een bug gaat.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_28253251
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:39 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ravenholm was eigenlijk het leukste deel van het spel (niet van wegen de spanning, maar vanwege de afwisseling) en dat treinstation tot het moment dat je ondervraagt gaat worden. De rest van het spel is gewoon niks. Het is saai, slap en totaal zonder enige fantasie in elkaar gedraaid. De mod community kan een veel beter product in elkaar zetten zonder enige of minder resources dan ook welke VALVe wel tot hun beschikking had/heeft . . .

Niet alleen Half-Life 2 werd gigantisch gehypt, vandaag de dag moet elk spel door de 'vakbladen' geweldig worden gevonden, anders lopen ze inkomsten mis. Harry d’Emme (van Hoog-Spel) heeft destijds een artikel geschreven waarin 'ie schrijft hoe het aan toe gaat in dat wereldje en ik heb het vermoeden dat hetzelfde verhaal destijds ook bij Software Gids en mogenlijk andere bladen aan de hand was.
Och dat zal best kunnen..maar een feit is wel..dat wat MIJ betreft die reviews wel degelijk accuraat waren. Wellicht dat ietwat tegengas geen kwaad had gekunt. Maar ik vond het geen moment saai noch slap..en de boot en buggy stukken vond ik ook geweldig.
underground forever baby
pi_28253957
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:40 schreef Kebab het volgende:

[..]

Dat is toch bij die dam? Waar die chopper bommen dropte?

Je klimt een ladder op en tilt een obstakel op zodat je door de kleinere poort kan. Rijdt over een schans waarna je op een platform eindigt. Loopt om het gebouw heen naar het bedieningspaneel in dat hokje. Daar open je een gedeelte van de dam. Gaat weer terug in het water met je boot en gebruikt de schans voor de opening van de dam om er doorheen te komen.

Best een maf probleem overigens. Als het echt om een bug gaat.
Ja dat is idd bij die dam! Maar het gedeelte waar je over hebt ben ik al voorbij. Ik heb het over het platform die je heel ver weg ziet...die je dus uiteindelijk tegenkomt al je met het bootje de dam voorbij bent. Als ik eenmaal door zo'n kleine poort van de dam afspring begint mijn beeldscherm heel raar te doen! Landschappen verdwijnen of lopen in elkaar over etc. en als ik dan na de dam ergens van mij bootje af wil stappen, keer ik dus terug naar een plek voor de dam. Heel erg vaag, kheb geen idee waar het aan ligt...een bug of misschien wel mn videokaart (Radeon 9800 Pro)? Heb jij misschien een 'save' bestandje waar je de dam al voorbij bent? Misschien dat het helpt?
  zondag 26 juni 2005 @ 23:43:30 #211
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_28259235
quote:
Op zondag 26 juni 2005 18:15 schreef eJays het volgende:

[..]

Ja dat is idd bij die dam! Maar het gedeelte waar je over hebt ben ik al voorbij. Ik heb het over het platform die je heel ver weg ziet...die je dus uiteindelijk tegenkomt al je met het bootje de dam voorbij bent. Als ik eenmaal door zo'n kleine poort van de dam afspring begint mijn beeldscherm heel raar te doen! Landschappen verdwijnen of lopen in elkaar over etc. en als ik dan na de dam ergens van mij bootje af wil stappen, keer ik dus terug naar een plek voor de dam. Heel erg vaag, kheb geen idee waar het aan ligt...een bug of misschien wel mn videokaart (Radeon 9800 Pro)? Heb jij misschien een 'save' bestandje waar je de dam al voorbij bent? Misschien dat het helpt?
Sorry heb geen save bestanden meer. Ik heb het trouwens zonder problemen gespeeld op een Radeon 9800 Pro.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_28398183
mooi gemaakt filmpje over een gamer die door zijn eigen dorp heenloopt, wat enorm op City 17 lijkt. Onderweg komt ie een aantal dingen uit de game tegen. niet specatuculair maar wel heel mooi gefilmd en geëdit

http://srv9.qfile.de/free/4980289/city17_divx_hi_1.avi
ik ben een controversiele filosofische spirituele muziekfriek rara wie ben ik 4)9=/86*@!123456789/ 19/ sep/19/////////0000000000000000000000000000////////
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:34:42 #213
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_28409024
quote:
quote:
The integrity of your download ticket is faulty. [1106]
Invalid download ticket. [1100]
. . .
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:41:56 #214
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_28412466
Ik vind het niet bijzonder veel lijken op City 17. Zo'n film kan in veel in (noord-)west Europese steden opgenomen worden. De truc is gewoon de manier van filmen, de verzadiging van de kleuren terug e.d. Niettemin een erg goed en leuk filmpje idd . Ik vond hoe de animaties in de film zijn gezet ook erg professioneel overkomen.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:37:42 #216
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_28414361
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:42:51 #217
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_28414517
Iemand enig idee hoe ik dat Steam kan verhinderen om elke keer als ik mijn computer opstart zo'n vervelend inlogschermpje voor mijn neus te plempen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:46:40 #218
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_28414639
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:42 schreef Verbal het volgende:
Iemand enig idee hoe ik dat Steam kan verhinderen om elke keer als ik mijn computer opstart zo'n vervelend inlogschermpje voor mijn neus te plempen?
Settings --> Account tab en dan het vakje "Don't save account information on this computer" de-selecteren
  zondag 3 juli 2005 @ 08:56:38 #219
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_28437775
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:46 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Settings --> Account tab en dan het vakje "Don't save account information on this computer" de-selecteren
Had het inmiddels gevonden. V.-tje moet af en toe gewoon eerst effe kijken, ipv te peeuwen

Evengoed bedankt

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:39:20 #220
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_28442529
Fokkers hoe krijg ik nou in hemelsnaam die metalen deuren open?
Ik ben boven geweest, heb daar een hele bloedbad aangericht .. vind ik eindelijk de hendel om die metalen deuren te openen, blijk die kapot te zijn???

zie pic:

[ Bericht 19% gewijzigd door Deadre op 03-07-2005 14:35:02 ]
Schijt aan iedereen
pi_28443390

[ Bericht 100% gewijzigd door Christian op 03-07-2005 14:12:45 ]
ik ben een controversiele filosofische spirituele muziekfriek rara wie ben ik 4)9=/86*@!123456789/ 19/ sep/19/////////0000000000000000000000000000////////
  zondag 3 juli 2005 @ 14:39:25 #222
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_28444300
Niemand ... ?
Schijt aan iedereen
  zondag 3 juli 2005 @ 14:41:53 #223
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_28444395
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef Deadre het volgende:
Niemand ... ?
Goed zoeken en eens de legale versie aanschaffen . . .
pi_28444562
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:39 schreef Deadre het volgende:
Ik ben boven geweest, heb daar een hele bloedbad aangericht .. vind ik eindelijk de hendel om die metalen deuren te openen, blijk die kapot te zijn???

zie pic:

[[url=http://img140.imageshack.us/img140/1506/imagse13bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
cool een bbloedbad aanrichten terwijl de ai gedisabled is
1 tip koop de legale versie
  zondag 3 juli 2005 @ 18:28:37 #225
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_28450714
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef mschol het volgende:

[..]

cool een bbloedbad aanrichten terwijl de ai gedisabled is
1 tip koop de legale versie
Nee slimmerd, heb de verkeerde icoontje aangeklikt waardoor idd deze bericht in het spel word weergeven. Als jij deze spel overigens gespeeld had, dan weet je dat ik niet uit mn duim heb staan zuigen dat er wel degelijk veel vijandelijk manschap op je staan te wachten.
Schijt aan iedereen
  zondag 3 juli 2005 @ 18:29:39 #226
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_28450744
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Goed zoeken en eens de legale versie aanschaffen . . .
Jij speelt alleen legale versies? Flikker toch op man met jouw hypocriete gedrag knul.
Schijt aan iedereen
pi_28450769
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:39 schreef Deadre het volgende:

zie pic:

[[url=http://img140.imageshack.us/img140/1506/imagse13bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_28450853
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:28 schreef Deadre het volgende:

[..]

Nee slimmerd, heb de verkeerde icoontje aangeklikt waardoor idd deze bericht in het spel word weergeven. Als jij deze spel overigens gespeeld had, dan weet je dat ik niet uit mn duim heb staan zuigen dat er wel degelijk veel vijandelijk manschap op je staan te wachten.
ik heb het spel idd gespeeld maar na 2 levels had al zo van:
TECHDEMO!!!!
en n iet meer

de gameplay van HL1 blijft de allerbeste... HL2 kjomt niet eens in de buurt
pi_28572477
http://whatishl.ytmnd.com/

De goeie ouwe tijd

Half life 1 was echt leuker dan deel twee, veel beter verhaal. Beetje jammer.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:29:38 #230
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_28640987
quote:
Op zondag 3 juli 2005 18:34 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb het spel idd gespeeld maar na 2 levels had al zo van:
TECHDEMO!!!!
en n iet meer

de gameplay van HL1 blijft de allerbeste... HL2 kjomt niet eens in de buurt
Eens . Zijn er al interessante mods uit btw?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_29025113
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef Marruk het volgende:

De goeie ouwe tijd

Mooi was die tijd
pi_29025256
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:29 schreef Steeven het volgende:

[..]

Eens . Zijn er al interessante mods uit btw?
Plan of Attack, Eclips, Garry's mod (leuke physics mod), Source Racer, The Hidden, HL Capture the flag.

Hier nog een site van een lijst met (aankomende) mods: http://www.hl2mods.co.uk/index.asp
  maandag 25 juli 2005 @ 12:40:32 #233
84341 alsem
ja toch
pi_29108137
ik heb dat filmpje van dat zo'n gozer hl2 in 3 uur uitspeelt als walktrough gebruikt, werkt prima!
pi_29508838
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef Marruk het volgende:

De goeie ouwe tijd

Die link
pi_29538212
quote:
Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef alsem het volgende:
ik heb dat filmpje van dat zo'n gozer hl2 in 3 uur uitspeelt als walktrough gebruikt, werkt prima!
Een walkthrough?? Lijkt me niet echt nodig voor dit spel, de puzzels waren allemaal van redelijk laag niveau, dus lang niet zo ingewikkeld als in deel 1.
pi_29636896
Wie weet wanneer Lost Coast nou eens uitgebracht wordt? Ik heb een tijdje terug eens iets van 26 juli als releasedate gehoord, maar sindsdien heb ik er niks meer van vernomen. Het wordt nu toch wel eens tijd
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:56:33 #237
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_29637033
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef Hammet het volgende:
Wie weet wanneer Lost Coast nou eens uitgebracht wordt? Ik heb een tijdje terug eens iets van 26 juli als releasedate gehoord, maar sindsdien heb ik er niks meer van vernomen. Het wordt nu toch wel eens tijd
Dat kan nog wel es maanden gaan duren . . .

DOD: Source staat ook al sinds oktober vorig jaar te boek als 'comming soon' en die is er nog steeds niet ...
pi_29817997
Hier dan nog maar een keer: Is er een manier om Half-Life 2 uit je steam account te verwijderen? Ik wil mijn exemplaar verkopen nl.
pi_29821515
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:31 schreef Kremers het volgende:
Hier dan nog maar een keer: Is er een manier om Half-Life 2 uit je steam account te verwijderen? Ik wil mijn exemplaar verkopen nl.
Kan niet. Je zou dan je volledige Steam account moeten verkopen, maar daar zit een addertje onder het gras, want volgens de Steam EULA mag je je Steam account niet verkopen. Doe je dat toch, dan wordt 'ie 'disabled' zodra VALVe erachter komt dat de account is doorverkocht . . .

Er is al veel stof opgewaaid door deze praktijken, maar tot nu toe heeft het niet echt veel opgeleverd (en is eigenlijk de grootste reden voor mij om Steam niet te gebruiken) . . .
pi_29825472
Ik vraag me af hoe Steam er achter moet komen dat je account is doorverkocht?
pi_29826178
Lekker dan, zit ik dus met een spel wat ik niet door kan verkopen Ach ja, hij was in de aanbieding bij play.com, dus zo erg is het ook weer niet, maar toch blijft het merkwaardig.

Zo wie zo vind ik da hele steam niets, start ook automatisch op en neem best veel geheugen in.
pi_29837275
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef Kremers het volgende:
Lekker dan, zit ik dus met een spel wat ik niet door kan verkopen Ach ja, hij was in de aanbieding bij play.com, dus zo erg is het ook weer niet, maar toch blijft het merkwaardig.

Zo wie zo vind ik da hele steam niets, start ook automatisch op en neem best veel geheugen in.
Settings -> Interface -> Vinkje weghalen bij Run Steam when Windows starts

Is toch niet zo moeilijk
pi_29926634
Net Half-life 2 collectors edition bestelt bij www.bol.com voor maar....40 euro , speciale aanbieding.

Kan niet wachten hehe, al koop ik spel voornamelijk voor CS:Source
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_29927201
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Kan niet. Je zou dan je volledige Steam account moeten verkopen, maar daar zit een addertje onder het gras, want volgens de Steam EULA mag je je Steam account niet verkopen. Doe je dat toch, dan wordt 'ie 'disabled' zodra VALVe erachter komt dat de account is doorverkocht . . .

Er is al veel stof opgewaaid door deze praktijken, maar tot nu toe heeft het niet echt veel opgeleverd (en is eigenlijk de grootste reden voor mij om Steam niet te gebruiken) . . .
ben benieuwd wat valve gaat doen in NL als ze erachter komen dat je je account hebt doorverkocht...
als je account wordt gedisabeld wordt het recht om het spel te spelen geblokkeerd en aangezien een EULA niet rechtsgeldig is in NL dan zou het zo kunnen zijn dat de rechter valve opdraagt deze te undisabelen..
al heb ik geen idee hoe dat precioes zit aangezien valve een amerikaans bedrijf is enzo...
pi_29931433
He ff vraagje, mijn broer heeft Half-Life 2 gekocht, maar kan ik die dan ook op mijn computer installeren met dezelfde key? We hebben volgens mij wel hetzelfde IP door de router, dus ik weet niet of dat uitmaakt... of moet ik als ik CS: Source wil spelen zelf ook een exemplaar kopen?
pi_29932208
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Luutgaert het volgende:
He ff vraagje, mijn broer heeft Half-Life 2 gekocht, maar kan ik die dan ook op mijn computer installeren met dezelfde key? We hebben volgens mij wel hetzelfde IP door de router, dus ik weet niet of dat uitmaakt... of moet ik als ik CS: Source wil spelen zelf ook een exemplaar kopen?
Je zult er idd zelf één moeten kopen
pi_29932299
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef babba het volgende:

[..]

Je zult er idd zelf één moeten kopen
Wat laf dat Steam.
pi_29933723
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Luutgaert het volgende:
Als jullie de game tegerlijker tijd wilt spelen, dan moet je twee exemplaren aanschaffen, anders kunnen jullie de account 'delen' . . .

Ik weet niet welke versie jullie hebben, maar het is aan te raden om een nieuwe account aan te maken ipv een bestaande te gebruiken, zeker voor de Silver & Gold editions . . .
pi_29934147
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:27 schreef Luutgaert het volgende:

[..]

Wat laf dat Steam.
dat is niet steam dat is bij elk spel zo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29936769
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Als jullie de game tegerlijker tijd wilt spelen, dan moet je twee exemplaren aanschaffen, anders kunnen jullie de account 'delen' . . .

Ik weet niet welke versie jullie hebben, maar het is aan te raden om een nieuwe account aan te maken ipv een bestaande te gebruiken, zeker voor de Silver & Gold editions . . .
Deze heeft ie. Ah, maar dan zou ik 't dus wel kunnen installeren hier en gewoon Half-Life 2 spelen via zijn account?
pi_29936793
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

dat is niet steam dat is bij elk spel zo
Ja, maar 't is wel wat laffer.
pi_29936903
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Luutgaert het volgende:
Deze heeft ie. Ah, maar dan zou ik 't dus wel kunnen installeren hier en gewoon Half-Life 2 spelen via zijn account?
Ik weet niet hoe het zit met de Collector's Editions, maar je kan 'm alleen via je eigen account spelen als je 'm aan je eigen account toevoegt.

Anders maak je een blanco account aan en log je in met dat account en kan je 'm ook spelen . . .
pi_29987177
Ik heb net de collectors edition gehad, er zit een t-shirt en een boek bij, maar slechts 1 dvd, op die dvd zitten ook gewoon cs:source en half-life: source? Of heb ik ze alleen maar "unlocked" als ik half life 2 installeer en dat ik ze gewoon kan downloaden?

Wel goeie service van Bol, gister voor 14.30 bestelt, net binnengekregen voor 40 euro hehe
pi_30007878
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik heb net de collectors edition gehad, er zit een t-shirt en een boek bij, maar slechts 1 dvd, op die dvd zitten ook gewoon cs:source en half-life: source? Of heb ik ze alleen maar "unlocked" als ik half life 2 installeer en dat ik ze gewoon kan downloaden?
Je heb alleen Half-Life 2 en Counter-Strike Source op DVD staan. De rest moet je zelf via Steam downloaden, althans dat denk ik . . .
pi_30007917
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:19 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Je heb alleen Half-Life 2 en Counter-Strike Source op DVD staan. De rest moet je zelf via Steam downloaden, althans dat denk ik . . .
Oke, nu nog wachten tot de nieuwe pc komt hehe
pi_30027117
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Agiath het volgende:

Wel goeie service van Bol, gister voor 14.30 bestelt, net binnengekregen voor 40 euro hehe
En hoe zit het met Counterstrike 1.6 en Half-life ?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:13:57 #257
48579 Freaks
Freak of nature
pi_30027756
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef Agiath het volgende:

[..]

En hoe zit het met Counterstrike 1.6 en Half-life ?
Die kan je via steam downloaden
pi_30027931
http://www.steampowered.c(...)st26.2005/?l=english

High Definition Pack komt naar steam
pi_30051616
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:13 schreef Freaks het volgende:

[..]

Die kan je via steam downloaden
Dus zonder nog eerst weer half-life te kopen?
pi_30088970
Hmm. Ik heb nu in Nova Prospekt een aantal van die automatische schietdingetjes meegenomen. Deze helpen me aardig om die 'moeder' antlion te killen.

Zie dit filmpje:

http://www.xs4all.nl/~zeelan21/fraps/snellekill.mpg
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:04:26 #261
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_30095300
Grappig gedaan
The night hides a world, but unveils a universe
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:39:23 #262
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30096330
Zoooo ik ben weer opnieuw begonnen met spelen
Hij blijft toch erg leuk!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_30096407
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ik ben weer opnieuw begonnen met spelen
Hij blijft toch erg leuk!
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:03:15 #264
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_30096997
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

smaken verschillen
pi_30128148

hij staat mooi dood te zijn
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:34:27 #266
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_30982501
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Dat ben ik dus zeker niet met je eens. Ik vond het een geweldig spel
Nu eindelijk na een jaar van zo nu en dan spelen heb ik hem eindelijk uitgespeeld.
Alleen het einde viel me dan wel weer heel erg tegen.
Maar die graphics de sfeer het geuid
Heel misschien pak ik er nog wel eens een missie bij
From feudal serf to spender.
pi_31029147
Vandaag begin ik weer opnieuw
pi_31121618
Ik vraag me toch af wat dat gesprek nu is tussen dr. breen en die gekke wezens uit die andere wereld. Dit gesprek bedoel ik:

The portal destination is untenable. Surely you can set the relay elsewhere. There's no way I can
survive in that environment. A host body? You must be joking, I can't possibly--- Oh all right,
damn it, if that's what it takes! Just hurry, he's right behind me! Oh shit!

Wat bedoelt hij hier toch mee? Dat je in die wereld niet kunt overleven? Dan zal Half-Life 3 zich daar wel niet afspelen.

Hm, wat me ook opvalt.. Net voordat alles explodeert, valt een deel van het gebouw richting je. De explosie is trouwens wel mooi uitgewerkt.

[ Bericht 11% gewijzigd door BMRS op 02-10-2005 19:05:53 ]
pi_31124491
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:59 schreef BMRS het volgende:
Hm, wat me ook opvalt.. Net voordat alles explodeert, valt een deel van het gebouw richting je. De explosie is trouwens wel mooi uitgewerkt.
Als je de Half-Life 2: Aftermath trailer bekijkt dan zie je ook een stukje van de scene aan het begin van het spel, hij word dan onder een puinhoop vandaan gehaalt door Dog
pi_31125140
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef babba het volgende:

[..]

Als je de Half-Life 2: Aftermath trailer bekijkt dan zie je ook een stukje van de scene aan het begin van het spel, hij word dan onder een puinhoop vandaan gehaalt door Dog
Cool. Een trailer. Even downloaden.

Ik ben echt benieuwd wanneer Lost Coast uitkomt, ik moet die echt spelen!

Edit:

Hmpf, die trailer klopt niet. Dog haalt Gordon onder het puin vandaan? Hoe kan dat? Ik bedoel, als je van zo hoog valt, dat overleef je toch niet? En Gordon was toch door the G-Man in een slow-time warp gegooid. Dus hoe kan hij dan onder het puin liggen? Maar volgens mij zijn die stalkers geen leuke beestjes hoor...

[ Bericht 20% gewijzigd door BMRS op 02-10-2005 21:16:27 ]
pi_31196902
Lol, ben een beetje aan het klooien met de SDK. Ik zal wel eens een leuk level proberen te maken...
pi_31217955
Kewl, ik heb net een alyx gun gehad. Dat is de gun van Alyx, wanneer ze dood is.
pi_31218465
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef BMRS het volgende:
Kewl, ik heb net een alyx gun gehad. Dat is de gun van Alyx, wanneer ze dood is.
Screens Wanneer gaat Alyx dood dan
pi_31256955
even een vraagje. ik ben twee daagjes gelee begonnen met HL2... zit nu in chapter 4 "Water" maar ik zit ff vast!

ik ben met mijn bootje bij een brig waar twee vrachtwagens voor liggen in het water en dat word in de fik gestoken zodra ik de bocht om kom varen. Er staat ook twee wagens met raketten en heel wat mannetjes... Na een uur alleen maar rode schermen ben ik toch wel benieuwd hoe ik daar langs kom oid?

iemand die me een tip kan geven?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:55:12 #275
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_31258198
Er zitten ergens in die container, een paar tonnen. Daar moet je op schieten, en dan knallen de deurtjes eruit. Dan kan je via die container naar boven met je airboat.
The night hides a world, but unveils a universe
pi_31259172
Hoeveel kost Half-Life 2 eigenlijk nu nog? Ik hoorde dat iemand hem voor 19,95 ¤ bij de Mediamarkt had gekocht, kan dat kloppen? Ik krijg namelijk een nieuwe computer en wil dan lekker gaan Counter-Strike: Sourcen enzo........
pi_31267681
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:55 schreef Drakul het volgende:
Er zitten ergens in die container, een paar tonnen. Daar moet je op schieten, en dan knallen de deurtjes eruit. Dan kan je via die container naar boven met je airboat.
nee verder al! daar ben ik al voorbij.
pi_31270278
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:17 schreef BlueCurl het volgende:
even een vraagje. ik ben twee daagjes gelee begonnen met HL2... zit nu in chapter 4 "Water" maar ik zit ff vast!

ik ben met mijn bootje bij een brig waar twee vrachtwagens voor liggen in het water en dat word in de fik gestoken zodra ik de bocht om kom varen. Er staat ook twee wagens met raketten en heel wat mannetjes... Na een uur alleen maar rode schermen ben ik toch wel benieuwd hoe ik daar langs kom oid?

iemand die me een tip kan geven?
Rechts waar die zooi in de fik staat kun je gewoon over het vuur heenspringen met een soort schans dacht ik.
pi_31277231
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:25 schreef babba het volgende:

[..]

Rechts waar die zooi in de fik staat kun je gewoon over het vuur heenspringen met een soort schans dacht ik.
tnx. ik had die hele schans niet opgemerkt! ik ben er nu voorbij
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:24:59 #280
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31277414
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

tnx. ik had die hele schans niet opgemerkt! ik ben er nu voorbij
Vet jij moet ravenholm nog in dat moet je vooral spellen in de avond uren, als het donker is.. en je alleen thuis bent kippenvel..
pi_31278096
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:24 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Vet jij moet ravenholm nog in dat moet je vooral spellen in de avond uren, als het donker is.. en je alleen thuis bent kippenvel..
haha is dat ver vanaf waar ik nu ben ?
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:18:37 #282
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31278449
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:00 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

haha is dat ver vanaf waar ik nu ben ?
dat komt na het water... erg erg goed te doen..
pi_31281071
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:18 schreef appelsientje het volgende:

[..]

dat komt na het water... erg erg goed te doen..
ik merk het vanzelf wel denk ik
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:13:05 #284
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31281171
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 14:09 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik merk het vanzelf wel denk ik
Absoluut... je zult genieten waar ben je nu ongeveer??
pi_31285577
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Absoluut... je zult genieten waar ben je nu ongeveer??
ik heb zojuist balletje gegooid met Dog van Alex! en ik sta nu in een tunnel... en was net gezegd dat het de doorgang is naar Ravenhol oid... dus ik moet nu stoppen en vanaaf verder spelen zeker ?
pi_31287073
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik heb zojuist balletje gegooid met Dog van Alex! en ik sta nu in een tunnel... en was net gezegd dat het de doorgang is naar Ravenhol oid... dus ik moet nu stoppen en vanaaf verder spelen zeker ?
Idd, zodra je die trap in die lift naarboven neemt ben je in Ravenholm
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:49:29 #287
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31288051
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

yup!! vooral als het donker is kop telefoon op ... en knallen maar... ik hoor morgen wel hoe het was
pi_31288751
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:49 schreef appelsientje het volgende:

[..]

yup!! vooral als het donker is kop telefoon op ... en knallen maar... ik hoor morgen wel hoe het was
hahaha zal ik wel kunnen slapen vanacht ?
pi_31289309
okay ik ben zojuist begonnen. trappie op en sta nu bijna buiten alleen het muziekje al... ik wil niet meer
pi_31290282
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:26 schreef babba het volgende:

[..]

Screens Wanneer gaat Alyx dood dan
Wanneer je zelf een level maakt en zoveeel combines erin propt dat ze Alyx eerst killen. Dan mol je al die combines, en dan loop je over Alyx heen. Dan krijg je een machinepistool met 30 kogels.
pi_31290415
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef BMRS het volgende:

[..]

Wanneer je zelf een level maakt en zoveeel combines erin propt dat ze Alyx eerst killen. Dan mol je al die combines, en dan loop je over Alyx heen. Dan krijg je een machinepistool met 30 kogels.
Haha! Ga ik proberen
pi_31291166
ik heb geen zin meer in ravenholm
pi_31292119
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:47 schreef BlueCurl het volgende:
Loser!
pi_31295972
Kan iemand mij nou vertellen hoeveel Half-Life 2 bij de Mediamarkt kost? Ik hoorde van iemand 19,95 euro maar ik weet niet zeker of dit waar is.
pi_31296035
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef basalphenaar het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen hoeveel Half-Life 2 bij de Mediamarkt kost? Ik hoorde van iemand 19,95 euro maar ik weet niet zeker of dit waar is.
de standaard editie is idd 20 euro de andree edities heb ik niet gezien...
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 23:42:02 #296
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31296251
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:47 schreef BlueCurl het volgende:
hij's leuk he
erg goed voor je hart slag
pi_31296477
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef mschol het volgende:

[..]

de standaard editie is idd 20 euro de andree edities heb ik niet gezien...
Dan is de Mediamarkt wel een stuk goedkoper, bij andere winkels kost de standaard editie al gauw 45 euro. Maar dat is mooi, want ik heb net een nieuwe computer gekocht dus ik heb nauwelijks geld meer, maar 20 euro is nog wel betaalbaar voor mij Dan kan ik eens al die leuke mods gaan spelen, vooral op Sven-Coop 2 zit ik heel erg te wachten..... Is er al wat bekend over een releasedatum daarvan?
pi_31297041
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:42 schreef appelsientje het volgende:

[..]

hij's leuk he
erg goed voor je hart slag
haha ik ben twee keer al enorm geschrokken
pi_31304970
ik zit weer vast

Ik ben nu boven op wat daken en stukken planken. Beneden lopen er best goed veel zombies!

zondag 9 oktober 2005 @ 12:12:58 #300
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31305035
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:09 schreef BlueCurl het volgende:
ik zit weer vast

Ik ben nu boven op wat daken en stukken planken. Beneden lopen er best goed veel zombies!

[afbeelding]
Je moet rechts over die planken lopen! en dan over de daken...en dan aan de rechterkant zit een venster..
pi_31305357
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Je moet rechts over die planken lopen! en dan over de daken...en dan aan de rechterkant zit een venster..
maar die planken houden daarzo rechts al op en je akan dan alleen op de grond springen en met mijn ammo gehalte heb ik niet zo zin in de grond waar nog te veel rondloopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')