Goed stukquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Zeloot het volgende:
HL1 was de shit en ik keek erg uit naar het volgende deel. Na ongeveer een jaar uitstelling kwam Milkshake Gabe eindelijk met het spel aan.
Ik had hoge verwachtingen: veel verschillende wapens: alien/organisch/reallife/hoog-technologisch, beste A.I. in een fps ooit, veel verschillende tegenstanders: nieuw en oud (hl1)
hound-eyes, creepy sfeer en veel interactie.
...
Toch wel mooi dat veel mensjes het snel inelkaar gezette rotzooitje een baanbrekend spel vonden. AMAZING! WOW! OMG! 10/10 BEST EVER!
Ik wens Gabe veel Muffins toe. Z'n etenstijden kan hij tenminste wel plannen.
dat zijn dan dus ook mensen die niet tegen kritiek kunnenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed stuk![]()
Welke alleen je een ban op de Steam forums zou opleveren . . .![]()
![]()
Ravenholm was eigenlijk het leukste deel van het spel (niet van wegen de spanning, maar vanwege de afwisseling) en dat treinstation tot het moment dat je ondervraagt gaat worden. De rest van het spel is gewoon niks. Het is saai, slap en totaal zonder enige fantasie in elkaar gedraaid. De mod community kan een veel beter product in elkaar zetten zonder enige of minder resources dan ook welke VALVe wel tot hun beschikking had/heeft . . .quote:Op zondag 26 juni 2005 12:53 schreef Laton het volgende:
Wat jammer dat jullie er zo van balen..ik had echt het hl1 gevoel; en heb genoten van elk deel![]()
Dat is toch bij die dam? Waar die chopper bommen dropte?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:21 schreef eJays het volgende:
Door een bug of wat het ook mag zijn zit ik vast in een bepaald punt met Half Life 2. Hier is een screenshot van de plek die ik niet voorbij kom:
[[url=http://img150.echo.cx/img150/6002/halflife0ia.th.jpg]afbeelding][/URL].
Telkens als ik van een bootje stap om op het platform die je in de verte ziet te springen, keer ik terug naar de paats waar ik op de screen sta.
Hopelijk herkent iemand de plaats waar de screen is genomen '(Water Raven ofzo heet het level volgens mij). Ik vroeg mij af of iemand een 'save' bestandje heeft waarbij je iets verder bent gekomen dan ik nu ben? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dit ander op moet lossen.![]()
Alvast bedankt!
Och dat zal best kunnen..maar een feit is wel..dat wat MIJ betreft die reviews wel degelijk accuraat waren. Wellicht dat ietwat tegengas geen kwaad had gekunt. Maar ik vond het geen moment saai noch slap..en de boot en buggy stukken vond ik ook geweldig.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ravenholm was eigenlijk het leukste deel van het spel (niet van wegen de spanning, maar vanwege de afwisseling) en dat treinstation tot het moment dat je ondervraagt gaat worden. De rest van het spel is gewoon niks. Het is saai, slap en totaal zonder enige fantasie in elkaar gedraaid. De mod community kan een veel beter product in elkaar zetten zonder enige of minder resources dan ook welke VALVe wel tot hun beschikking had/heeft . . .
Niet alleen Half-Life 2 werd gigantisch gehypt, vandaag de dag moet elk spel door de 'vakbladen' geweldig worden gevonden, anders lopen ze inkomsten mis. Harry d’Emme (van Hoog-Spel) heeft destijds een artikel geschreven waarin 'ie schrijft hoe het aan toe gaat in dat wereldje en ik heb het vermoeden dat hetzelfde verhaal destijds ook bij Software Gids en mogenlijk andere bladen aan de hand was.
Ja dat is idd bij die dam! Maar het gedeelte waar je over hebt ben ik al voorbij. Ik heb het over het platform die je heel ver weg ziet...die je dus uiteindelijk tegenkomt al je met het bootje de dam voorbij bent. Als ik eenmaal door zo'n kleine poort van de dam afspring begint mijn beeldscherm heel raar te doen! Landschappen verdwijnen of lopen in elkaar over etc. en als ik dan na de dam ergens van mij bootje af wil stappen, keer ik dus terug naar een plek voor de dam. Heel erg vaag, kheb geen idee waar het aan ligt...een bug of misschien wel mn videokaart (Radeon 9800 Pro)? Heb jij misschien een 'save' bestandje waar je de dam al voorbij bent? Misschien dat het helpt?quote:Op zondag 26 juni 2005 16:40 schreef Kebab het volgende:
[..]
Dat is toch bij die dam? Waar die chopper bommen dropte?
Je klimt een ladder op en tilt een obstakel op zodat je door de kleinere poort kan. Rijdt over een schans waarna je op een platform eindigt. Loopt om het gebouw heen naar het bedieningspaneel in dat hokje. Daar open je een gedeelte van de dam. Gaat weer terug in het water met je boot en gebruikt de schans voor de opening van de dam om er doorheen te komen.
Best een maf probleem overigens. Als het echt om een bug gaat.
Sorry heb geen save bestanden meer. Ik heb het trouwens zonder problemen gespeeld op een Radeon 9800 Pro.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:15 schreef eJays het volgende:
[..]
Ja dat is idd bij die dam! Maar het gedeelte waar je over hebt ben ik al voorbij. Ik heb het over het platform die je heel ver weg ziet...die je dus uiteindelijk tegenkomt al je met het bootje de dam voorbij bent. Als ik eenmaal door zo'n kleine poort van de dam afspring begint mijn beeldscherm heel raar te doen! Landschappen verdwijnen of lopen in elkaar over etc. en als ik dan na de dam ergens van mij bootje af wil stappen, keer ik dus terug naar een plek voor de dam. Heel erg vaag, kheb geen idee waar het aan ligt...een bug of misschien wel mn videokaart (Radeon 9800 Pro)? Heb jij misschien een 'save' bestandje waar je de dam al voorbij bent? Misschien dat het helpt?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:13 schreef Christian het volgende:
http://srv9.qfile.de/free/4980289/city17_divx_hi_1.avi
. . .quote:The integrity of your download ticket is faulty. [1106]
Invalid download ticket. [1100]
Dat doet het wel, geinig filmpje . . .quote:
Settings --> Account tab en dan het vakje "Don't save account information on this computer" de-selecterenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:42 schreef Verbal het volgende:
Iemand enig idee hoe ik dat Steam kan verhinderen om elke keer als ik mijn computer opstart zo'n vervelend inlogschermpje voor mijn neus te plempen?
Had het inmiddels gevonden. V.-tje moet af en toe gewoon eerst effe kijken, ipv te peeuwenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Settings --> Account tab en dan het vakje "Don't save account information on this computer" de-selecteren
Goed zoeken en eens de legale versie aanschaffen . . .quote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef Deadre het volgende:
Niemand ... ?
cool een bbloedbad aanrichten terwijl de ai gedisabled isquote:Op zondag 3 juli 2005 13:39 schreef Deadre het volgende:
Fokkers hoe krijg ik nou in hemelsnaam die metalen deuren open?
Ik ben boven geweest, heb daar een hele bloedbad aangericht .. vind ik eindelijk de hendel om die metalen deuren te openen, blijk die kapot te zijn???
zie pic:
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/1506/imagse13bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nee slimmerd, heb de verkeerde icoontje aangeklikt waardoor idd deze bericht in het spel word weergeven. Als jij deze spel overigens gespeeld had, dan weet je dat ik niet uit mn duim heb staan zuigen dat er wel degelijk veel vijandelijk manschap op je staan te wachten.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
cool een bbloedbad aanrichten terwijl de ai gedisabled is
1 tip koop de legale versie
Jij speelt alleen legale versies? Flikker toch op man met jouw hypocriete gedrag knul.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed zoeken en eens de legale versie aanschaffen . . .
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:39 schreef Deadre het volgende:
Fokkers hoe krijg ik nou in hemelsnaam die metalen deuren open?
Ik ben boven geweest, heb daar een hele bloedbad aangericht .. vind ik eindelijk de hendel om die metalen deuren te openen, blijk die kapot te zijn???
zie pic:
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/1506/imagse13bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het spel idd gespeeld maar na 2 levels had al zo van:quote:Op zondag 3 juli 2005 18:28 schreef Deadre het volgende:
[..]
Nee slimmerd, heb de verkeerde icoontje aangeklikt waardoor idd deze bericht in het spel word weergeven. Als jij deze spel overigens gespeeld had, dan weet je dat ik niet uit mn duim heb staan zuigen dat er wel degelijk veel vijandelijk manschap op je staan te wachten.
Eensquote:Op zondag 3 juli 2005 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het spel idd gespeeld maar na 2 levels had al zo van:
TECHDEMO!!!!
en n iet meer
de gameplay van HL1 blijft de allerbeste... HL2 kjomt niet eens in de buurt
Mooi was die tijdquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef Marruk het volgende:
http://whatishl.ytmnd.com/
De goeie ouwe tijd
Half life 1 was echt leuker dan deel twee, veel beter verhaal. Beetje jammer.
Plan of Attack, Eclips, Garry's mod (leuke physics mod), Source Racer, The Hidden, HL Capture the flag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:29 schreef Steeven het volgende:
[..]
Eens. Zijn er al interessante mods uit btw?
Die linkquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef Marruk het volgende:
http://whatishl.ytmnd.com/
De goeie ouwe tijd
Half life 1 was echt leuker dan deel twee, veel beter verhaal. Beetje jammer.
Een walkthrough?? Lijkt me niet echt nodig voor dit spel, de puzzels waren allemaal van redelijk laag niveau, dus lang niet zo ingewikkeld als in deel 1.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef alsem het volgende:
ik heb dat filmpje van dat zo'n gozer hl2 in 3 uur uitspeelt als walktrough gebruikt, werkt prima!
Dat kan nog wel es maanden gaan duren . . .quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef Hammet het volgende:
Wie weet wanneer Lost Coast nou eens uitgebracht wordt? Ik heb een tijdje terug eens iets van 26 juli als releasedate gehoord, maar sindsdien heb ik er niks meer van vernomen. Het wordt nu toch wel eens tijd![]()
Kan niet. Je zou dan je volledige Steam account moeten verkopen, maar daar zit een addertje onder het gras, want volgens de Steam EULA mag je je Steam account niet verkopen. Doe je dat toch, dan wordt 'ie 'disabled' zodra VALVe erachter komt dat de account is doorverkocht . . .quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:31 schreef Kremers het volgende:
Hier dan nog maar een keer: Is er een manier om Half-Life 2 uit je steam account te verwijderen? Ik wil mijn exemplaar verkopen nl.
Settings -> Interface -> Vinkje weghalen bij Run Steam when Windows startsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef Kremers het volgende:
Lekker dan, zit ik dus met een spel wat ik niet door kan verkopenAch ja, hij was in de aanbieding bij play.com, dus zo erg is het ook weer niet, maar toch blijft het merkwaardig.
Zo wie zo vind ik da hele steam niets, start ook automatisch op en neem best veel geheugen in.
ben benieuwd wat valve gaat doen in NL als ze erachter komen dat je je account hebt doorverkocht...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan niet. Je zou dan je volledige Steam account moeten verkopen, maar daar zit een addertje onder het gras, want volgens de Steam EULA mag je je Steam account niet verkopen. Doe je dat toch, dan wordt 'ie 'disabled' zodra VALVe erachter komt dat de account is doorverkocht . . .
Er is al veel stof opgewaaid door deze praktijken, maar tot nu toe heeft het niet echt veel opgeleverd (en is eigenlijk de grootste reden voor mij om Steam niet te gebruiken) . . .
Je zult er idd zelf één moeten kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Luutgaert het volgende:
He ff vraagje, mijn broer heeft Half-Life 2 gekocht, maar kan ik die dan ook op mijn computer installeren met dezelfde key? We hebben volgens mij wel hetzelfde IP door de router, dus ik weet niet of dat uitmaakt... of moet ik als ik CS: Source wil spelen zelf ook een exemplaar kopen?![]()
Wat laf dat Steam.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef babba het volgende:
[..]
Je zult er idd zelf één moeten kopen
Als jullie de game tegerlijker tijd wilt spelen, dan moet je twee exemplaren aanschaffen, anders kunnen jullie de account 'delen' . . .quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Luutgaert het volgende:
He ff vraagje, mijn broer heeft Half-Life 2 gekocht, maar kan ik die dan ook op mijn computer installeren met dezelfde key? We hebben volgens mij wel hetzelfde IP door de router, dus ik weet niet of dat uitmaakt... of moet ik als ik CS: Source wil spelen zelf ook een exemplaar kopen?![]()
dat is niet steam dat is bij elk spel zoquote:
Deze heeft ie. Ah, maar dan zou ik 't dus wel kunnen installeren hier en gewoon Half-Life 2 spelen via zijn account?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als jullie de game tegerlijker tijd wilt spelen, dan moet je twee exemplaren aanschaffen, anders kunnen jullie de account 'delen' . . .
Ik weet niet welke versie jullie hebben, maar het is aan te raden om een nieuwe account aan te maken ipv een bestaande te gebruiken, zeker voor de Silver & Gold editions . . .
Ja, maar 't is wel wat laffer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat is niet steam dat is bij elk spel zo
Ik weet niet hoe het zit met de Collector's Editions, maar je kan 'm alleen via je eigen account spelen als je 'm aan je eigen account toevoegt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:19 schreef Luutgaert het volgende:
Deze heeft ie. Ah, maar dan zou ik 't dus wel kunnen installeren hier en gewoon Half-Life 2 spelen via zijn account?
Je heb alleen Half-Life 2 en Counter-Strike Source op DVD staan. De rest moet je zelf via Steam downloaden, althans dat denk ik . . .quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik heb net de collectors edition gehad, er zit een t-shirt en een boek bij, maar slechts 1 dvd, op die dvd zitten ook gewoon cs:source en half-life: source? Of heb ik ze alleen maar "unlocked" als ik half life 2 installeer en dat ik ze gewoon kan downloaden?
Oke, nu nog wachten tot de nieuwe pc komt hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:19 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je heb alleen Half-Life 2 en Counter-Strike Source op DVD staan. De rest moet je zelf via Steam downloaden, althans dat denk ik . . .
En hoe zit het met Counterstrike 1.6 en Half-life ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:19 schreef Agiath het volgende:
Ik heb net de collectors edition gehad, er zit een t-shirt en een boek bij, maar slechts 1 dvd, op die dvd zitten ook gewoon cs:source en half-life: source? Of heb ik ze alleen maar "unlocked" als ik half life 2 installeer en dat ik ze gewoon kan downloaden?
Wel goeie service van Bol, gister voor 14.30 bestelt, net binnengekregen voor 40 euro hehe
Die kan je via steam downloadenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
En hoe zit het met Counterstrike 1.6 en Half-life ?
Dus zonder nog eerst weer half-life te kopen?quote:
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo ik ben weer opnieuw begonnen met spelen
Hij blijft toch erg leuk!
smaken verschillenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .![]()
![]()
Dat ben ik dus zeker niet met je eens. Ik vond het een geweldig spelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je ?? Het was echt een spel in de catagorie "13 in een dozijn" . . .![]()
![]()
Als je de Half-Life 2: Aftermath trailer bekijkt dan zie je ook een stukje van de scene aan het begin van het spel, hij word dan onder een puinhoop vandaan gehaalt door Dogquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:59 schreef BMRS het volgende:
Hm, wat me ook opvalt.. Net voordat alles explodeert, valt een deel van het gebouw richting je. De explosie is trouwens wel mooi uitgewerkt.
Cool. Een trailer. Even downloaden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef babba het volgende:
[..]
Als je de Half-Life 2: Aftermath trailer bekijkt dan zie je ook een stukje van de scene aan het begin van het spel, hij word dan onder een puinhoop vandaan gehaalt door Dog
Screensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef BMRS het volgende:
Kewl, ik heb net een alyx gun gehad. Dat is de gun van Alyx, wanneer ze dood is.
nee verder al! daar ben ik al voorbij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:55 schreef Drakul het volgende:
Er zitten ergens in die container, een paar tonnen. Daar moet je op schieten, en dan knallen de deurtjes eruit. Dan kan je via die container naar boven met je airboat.
Rechts waar die zooi in de fik staat kun je gewoon over het vuur heenspringen met een soort schans dacht ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:17 schreef BlueCurl het volgende:
even een vraagje. ik ben twee daagjes gelee begonnen met HL2... zit nu in chapter 4 "Water" maar ik zit ff vast!
ik ben met mijn bootje bij een brig waar twee vrachtwagens voor liggen in het water en dat word in de fik gestoken zodra ik de bocht om kom varen. Er staat ook twee wagens met raketten en heel wat mannetjes... Na een uur alleen maar rode schermen ben ik toch wel benieuwd hoe ik daar langs kom oid?
iemand die me een tip kan geven?
tnx. ik had die hele schans niet opgemerkt! ik ben er nu voorbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:25 schreef babba het volgende:
[..]
Rechts waar die zooi in de fik staat kun je gewoon over het vuur heenspringen met een soort schans dacht ik.
Vet jij moet ravenholm nog inquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tnx. ik had die hele schans niet opgemerkt! ik ben er nu voorbij
haha is dat ver vanaf waar ik nu benquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vet jij moet ravenholm nog in![]()
dat moet je vooral spellen in de avond uren, als het donker is.. en je alleen thuis bent
kippenvel..
dat komt na het water... erg erg goed te doen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha is dat ver vanaf waar ik nu ben?
ik merk het vanzelf wel denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat komt na het water... erg erg goed te doen..
Absoluut...quote:
ik heb zojuist balletje gegooid met Dog van Alex! en ik sta nu in een tunnel... en was net gezegd dat het de doorgang is naar Ravenhol oid...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Absoluut...je zult genieten
waar ben je nu ongeveer??
Idd, zodra je die trap in die lift naarboven neemt ben je in Ravenholmquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb zojuist balletje gegooid met Dog van Alex! en ik sta nu in een tunnel... en was net gezegd dat het de doorgang is naar Ravenhol oid...dus ik moet nu stoppen en vanaaf verder spelen zeker
?
yup!! vooral als het donker isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb zojuist balletje gegooid met Dog van Alex! en ik sta nu in een tunnel... en was net gezegd dat het de doorgang is naar Ravenhol oid...dus ik moet nu stoppen en vanaaf verder spelen zeker
?
hahaha zal ik wel kunnen slapen vanachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
yup!! vooral als het donker iskop telefoon op ... en knallen maar... ik hoor morgen wel hoe het was
Wanneer je zelf een level maakt en zoveeel combines erin propt dat ze Alyx eerst killen. Dan mol je al die combines, en dan loop je over Alyx heen. Dan krijg je een machinepistool met 30 kogels.quote:
Haha! Ga ik proberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef BMRS het volgende:
[..]
Wanneer je zelf een level maakt en zoveeel combines erin propt dat ze Alyx eerst killen. Dan mol je al die combines, en dan loop je over Alyx heen. Dan krijg je een machinepistool met 30 kogels.
de standaard editie is idd 20 euro de andree edities heb ik niet gezien...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef basalphenaar het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen hoeveel Half-Life 2 bij de Mediamarkt kost? Ik hoorde van iemand 19,95 euro maar ik weet niet zeker of dit waar is.
quote:
Dan is de Mediamarkt wel een stuk goedkoper, bij andere winkels kost de standaard editie al gauw 45 euro. Maar dat is mooi, want ik heb net een nieuwe computer gekocht dus ik heb nauwelijks geld meer, maar 20 euro is nog wel betaalbaar voor mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
de standaard editie is idd 20 euro de andree edities heb ik niet gezien...
haha ik ben twee keer al enorm geschrokkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
hij's leuk he
![]()
erg goed voor je hart slag
Je moet rechts over die planken lopen! en dan over de daken...en dan aan de rechterkant zit een venster..quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:09 schreef BlueCurl het volgende:
ik zit weer vast
Ik ben nu boven op wat daken en stukken planken. Beneden lopen er best goed veel zombies!
[afbeelding]
maar die planken houden daarzo rechts al op en je akan dan alleen op de grond springenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet rechts over die planken lopen! en dan over de daken...en dan aan de rechterkant zit een venster..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |