Jij speelt alleen legale versies? Flikker toch op man met jouw hypocriete gedrag knul.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed zoeken en eens de legale versie aanschaffen . . .
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:39 schreef Deadre het volgende:
Fokkers hoe krijg ik nou in hemelsnaam die metalen deuren open?
Ik ben boven geweest, heb daar een hele bloedbad aangericht .. vind ik eindelijk de hendel om die metalen deuren te openen, blijk die kapot te zijn???
zie pic:
[[url=http://img140.imageshack.us/img140/1506/imagse13bw.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het spel idd gespeeld maar na 2 levels had al zo van:quote:Op zondag 3 juli 2005 18:28 schreef Deadre het volgende:
[..]
Nee slimmerd, heb de verkeerde icoontje aangeklikt waardoor idd deze bericht in het spel word weergeven. Als jij deze spel overigens gespeeld had, dan weet je dat ik niet uit mn duim heb staan zuigen dat er wel degelijk veel vijandelijk manschap op je staan te wachten.
Eensquote:Op zondag 3 juli 2005 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het spel idd gespeeld maar na 2 levels had al zo van:
TECHDEMO!!!!
en n iet meer
de gameplay van HL1 blijft de allerbeste... HL2 kjomt niet eens in de buurt
Mooi was die tijdquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef Marruk het volgende:
http://whatishl.ytmnd.com/
De goeie ouwe tijd
Half life 1 was echt leuker dan deel twee, veel beter verhaal. Beetje jammer.
Plan of Attack, Eclips, Garry's mod (leuke physics mod), Source Racer, The Hidden, HL Capture the flag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:29 schreef Steeven het volgende:
[..]
Eens. Zijn er al interessante mods uit btw?
Die linkquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef Marruk het volgende:
http://whatishl.ytmnd.com/
De goeie ouwe tijd
Half life 1 was echt leuker dan deel twee, veel beter verhaal. Beetje jammer.
Een walkthrough?? Lijkt me niet echt nodig voor dit spel, de puzzels waren allemaal van redelijk laag niveau, dus lang niet zo ingewikkeld als in deel 1.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:40 schreef alsem het volgende:
ik heb dat filmpje van dat zo'n gozer hl2 in 3 uur uitspeelt als walktrough gebruikt, werkt prima!
Dat kan nog wel es maanden gaan duren . . .quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef Hammet het volgende:
Wie weet wanneer Lost Coast nou eens uitgebracht wordt? Ik heb een tijdje terug eens iets van 26 juli als releasedate gehoord, maar sindsdien heb ik er niks meer van vernomen. Het wordt nu toch wel eens tijd![]()
Kan niet. Je zou dan je volledige Steam account moeten verkopen, maar daar zit een addertje onder het gras, want volgens de Steam EULA mag je je Steam account niet verkopen. Doe je dat toch, dan wordt 'ie 'disabled' zodra VALVe erachter komt dat de account is doorverkocht . . .quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:31 schreef Kremers het volgende:
Hier dan nog maar een keer: Is er een manier om Half-Life 2 uit je steam account te verwijderen? Ik wil mijn exemplaar verkopen nl.
Settings -> Interface -> Vinkje weghalen bij Run Steam when Windows startsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef Kremers het volgende:
Lekker dan, zit ik dus met een spel wat ik niet door kan verkopenAch ja, hij was in de aanbieding bij play.com, dus zo erg is het ook weer niet, maar toch blijft het merkwaardig.
Zo wie zo vind ik da hele steam niets, start ook automatisch op en neem best veel geheugen in.
ben benieuwd wat valve gaat doen in NL als ze erachter komen dat je je account hebt doorverkocht...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan niet. Je zou dan je volledige Steam account moeten verkopen, maar daar zit een addertje onder het gras, want volgens de Steam EULA mag je je Steam account niet verkopen. Doe je dat toch, dan wordt 'ie 'disabled' zodra VALVe erachter komt dat de account is doorverkocht . . .
Er is al veel stof opgewaaid door deze praktijken, maar tot nu toe heeft het niet echt veel opgeleverd (en is eigenlijk de grootste reden voor mij om Steam niet te gebruiken) . . .
Je zult er idd zelf één moeten kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Luutgaert het volgende:
He ff vraagje, mijn broer heeft Half-Life 2 gekocht, maar kan ik die dan ook op mijn computer installeren met dezelfde key? We hebben volgens mij wel hetzelfde IP door de router, dus ik weet niet of dat uitmaakt... of moet ik als ik CS: Source wil spelen zelf ook een exemplaar kopen?![]()
Wat laf dat Steam.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef babba het volgende:
[..]
Je zult er idd zelf één moeten kopen
Als jullie de game tegerlijker tijd wilt spelen, dan moet je twee exemplaren aanschaffen, anders kunnen jullie de account 'delen' . . .quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Luutgaert het volgende:
He ff vraagje, mijn broer heeft Half-Life 2 gekocht, maar kan ik die dan ook op mijn computer installeren met dezelfde key? We hebben volgens mij wel hetzelfde IP door de router, dus ik weet niet of dat uitmaakt... of moet ik als ik CS: Source wil spelen zelf ook een exemplaar kopen?![]()
dat is niet steam dat is bij elk spel zoquote:
Deze heeft ie. Ah, maar dan zou ik 't dus wel kunnen installeren hier en gewoon Half-Life 2 spelen via zijn account?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als jullie de game tegerlijker tijd wilt spelen, dan moet je twee exemplaren aanschaffen, anders kunnen jullie de account 'delen' . . .
Ik weet niet welke versie jullie hebben, maar het is aan te raden om een nieuwe account aan te maken ipv een bestaande te gebruiken, zeker voor de Silver & Gold editions . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |