Screensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:14 schreef BMRS het volgende:
Kewl, ik heb net een alyx gun gehad. Dat is de gun van Alyx, wanneer ze dood is.
nee verder al! daar ben ik al voorbij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:55 schreef Drakul het volgende:
Er zitten ergens in die container, een paar tonnen. Daar moet je op schieten, en dan knallen de deurtjes eruit. Dan kan je via die container naar boven met je airboat.
Rechts waar die zooi in de fik staat kun je gewoon over het vuur heenspringen met een soort schans dacht ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:17 schreef BlueCurl het volgende:
even een vraagje. ik ben twee daagjes gelee begonnen met HL2... zit nu in chapter 4 "Water" maar ik zit ff vast!
ik ben met mijn bootje bij een brig waar twee vrachtwagens voor liggen in het water en dat word in de fik gestoken zodra ik de bocht om kom varen. Er staat ook twee wagens met raketten en heel wat mannetjes... Na een uur alleen maar rode schermen ben ik toch wel benieuwd hoe ik daar langs kom oid?
iemand die me een tip kan geven?
tnx. ik had die hele schans niet opgemerkt! ik ben er nu voorbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:25 schreef babba het volgende:
[..]
Rechts waar die zooi in de fik staat kun je gewoon over het vuur heenspringen met een soort schans dacht ik.
Vet jij moet ravenholm nog inquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tnx. ik had die hele schans niet opgemerkt! ik ben er nu voorbij
haha is dat ver vanaf waar ik nu benquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vet jij moet ravenholm nog in![]()
dat moet je vooral spellen in de avond uren, als het donker is.. en je alleen thuis bent
kippenvel..
dat komt na het water... erg erg goed te doen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha is dat ver vanaf waar ik nu ben?
ik merk het vanzelf wel denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat komt na het water... erg erg goed te doen..
Absoluut...quote:
ik heb zojuist balletje gegooid met Dog van Alex! en ik sta nu in een tunnel... en was net gezegd dat het de doorgang is naar Ravenhol oid...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Absoluut...je zult genieten
waar ben je nu ongeveer??
Idd, zodra je die trap in die lift naarboven neemt ben je in Ravenholmquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb zojuist balletje gegooid met Dog van Alex! en ik sta nu in een tunnel... en was net gezegd dat het de doorgang is naar Ravenhol oid...dus ik moet nu stoppen en vanaaf verder spelen zeker
?
yup!! vooral als het donker isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb zojuist balletje gegooid met Dog van Alex! en ik sta nu in een tunnel... en was net gezegd dat het de doorgang is naar Ravenhol oid...dus ik moet nu stoppen en vanaaf verder spelen zeker
?
hahaha zal ik wel kunnen slapen vanachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
yup!! vooral als het donker iskop telefoon op ... en knallen maar... ik hoor morgen wel hoe het was
Wanneer je zelf een level maakt en zoveeel combines erin propt dat ze Alyx eerst killen. Dan mol je al die combines, en dan loop je over Alyx heen. Dan krijg je een machinepistool met 30 kogels.quote:
Haha! Ga ik proberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef BMRS het volgende:
[..]
Wanneer je zelf een level maakt en zoveeel combines erin propt dat ze Alyx eerst killen. Dan mol je al die combines, en dan loop je over Alyx heen. Dan krijg je een machinepistool met 30 kogels.
de standaard editie is idd 20 euro de andree edities heb ik niet gezien...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef basalphenaar het volgende:
Kan iemand mij nou vertellen hoeveel Half-Life 2 bij de Mediamarkt kost? Ik hoorde van iemand 19,95 euro maar ik weet niet zeker of dit waar is.
quote:
Dan is de Mediamarkt wel een stuk goedkoper, bij andere winkels kost de standaard editie al gauw 45 euro. Maar dat is mooi, want ik heb net een nieuwe computer gekocht dus ik heb nauwelijks geld meer, maar 20 euro is nog wel betaalbaar voor mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
de standaard editie is idd 20 euro de andree edities heb ik niet gezien...
haha ik ben twee keer al enorm geschrokkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
hij's leuk he
![]()
erg goed voor je hart slag
Je moet rechts over die planken lopen! en dan over de daken...en dan aan de rechterkant zit een venster..quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:09 schreef BlueCurl het volgende:
ik zit weer vast
Ik ben nu boven op wat daken en stukken planken. Beneden lopen er best goed veel zombies!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |