abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24156357

1998. HALF-LIFE sends a shock through the game industry with its combination of pounding action and
continuous, immersive storytelling. Valve's debut title wins more than 50 game-of-the-year awards on its
way to being named “Best PC Game Ever” by PC Gamer, and launches a franchise with more than eight
million retail units sold worldwide.

NOW. By taking the suspense, challenge and visceral charge of the original, and adding startling new
realism and responsiveness, Half-Life 2 opens the door to a world where the player's presence affects
everything around him, from the physical environment to the behaviors even the emotions of both friends
and enemies

The player again picks up the crowbar of research scientist Gordon Freeman, who finds himself on
an alien-infested Earth being picked to the bone, its resources depleted, its populace dwindling. Freeman
is thrust into the unenviable role of rescuing the world from the wrong he unleashed back at Black Mesa.
And a lot of people he cares about are counting on him.

The intense, real-time gameplay of Half-Life 2 is made possible only by Source®, Valve's new proprietary
engine technology. Source provides major enhancements in:

Characters - Advanced facial animation system delivers the most sophisticated in-game characters ever
seen. With 40 distinct facial "muscles," human characters convey the full array of human emotion, and
respond to the player with fluidity and intelligence.

Physics - From pebbles to water to 2-ton trucks respond as expected, as they obey the laws of mass,
friction, gravity, and buoyancy.

Graphics - Source’s shader-based renderer, like the one used at Pixar to create movies such as
Toy Story® and Monster's, Inc.®, creates the most beautiful and realistic environments ever seen in a
video game.

AI - Neither friends nor enemies charge blindly into the fray. They can assess threats, navigate tricky
terrain, and fashion weapons from whatever is at hand.

Minimaal
  • 1.2 GHz Processor
  • 256MB RAM
  • DirectX 7 grafische kaart
  • Windows 2000/XP/ME/98
  • 4.6 GB vrije ruimte

Aanbevolen
  • 2.4 GHz Processor
  • 512MB RAM
  • DirectX 9 grafische kaart
  • Windows 2000/XP

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13

• http://www.half-life2.com/
  • http://www.steampowered.com/
  • http://halflife2.net/

Poll: Welke Half-Life 2 versie wil/heb je?
  • HL2 Retail Standard
  • HL2 Retail Collector's Edition
  • HL2 Steam - Bronse
  • HL2 Steam - Silver
  • HL2 Steam - Gold
  • Ik wil HL2 niet!

Klik hier om deze Openingspost te downloaden
  • pi_24156531
    tvp

& tevens de vraag voortzettend van vorige topic:
    Half Life 2, Deel 13
    Half Life 2, Deel 13
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 12:15 schreef Markster het volgende:

omg. lekker boeiend wat die dude aan heeft !
    Wel het zou een idee kunnen geven van waar je vandaan komt... duidelijk heb je je vorige suite uit HL1 niet meer aan.

en ach, wellicht was er iemand die middels een andere cheat er wel achter was gekomen.
    "Mijn" fotoalbum...
    --> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
    pi_24156830
    Ziet er goed uit! tvp
    pi_24156878
    quote:
    Klein filmpje

In dit filmpje zie je een paar alternatieve manieren om uit een bepaalde situatie te komen. Wat ik bedoelde was niet dat als je een blokje omloopt dat je ineens 5 andere levels tegenkomt ofzo, maar dat je zoveel leuke dingen kan doen... zoals gewoon met een gun een tegenstander van een steiger afschieten of met je boot de hele steiger onderuit varen.

Enfin, wat vinden jullie van dit filmpje?
    Tering Hoe snel doet ie dat, echt gaaf!
    pi_24156961
    quote:
    Klein filmpje

In dit filmpje zie je een paar alternatieve manieren om uit een bepaalde situatie te komen. Wat ik bedoelde was niet dat als je een blokje omloopt dat je ineens 5 andere levels tegenkomt ofzo, maar dat je zoveel leuke dingen kan doen... zoals gewoon met een gun een tegenstander van een steiger afschieten of met je boot de hele steiger onderuit varen.

Bij mij doet het filmpje het niet goed. Na zo'n 35 seconden stopt hij er mee en hij heeft maar 7,31 MB gedownload. Wat volgens mij te weinig is. Ik heb hem al opnieuw proberen te downloaden, maar dan is hij opeens maar zo'n 6 MB .
    pi_24156996
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 12:56 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bij mij doet het filmpje het niet goed. Na zo'n 35 seconden stopt hij er mee en hij heeft maar 7,31 MB gedownload. Wat volgens mij te weinig is. Ik heb hem al opnieuw proberen te downloaden, maar dan is hij opeens maar zo'n 6 MB .
    Volgens mij werd ie net opnieuw geupload. Ik miste ook nog een stuk, maar nu werd het bestand steeds groter
    pi_24157049
    Even wachten dus.
    pi_24157139
    quote:
    Klein filmpje

Het waterlevel was dan ook by far het beste level en daar heb ik ook van genoten. Ook de gevechten tegen de striders zijn gaaf maar veel te kort. Vooral bij het level met de buggy en de twee eindlevels had ik een gevoel van "been there done that" en zat ik steeds te wachten op grote eindbazen.

Dat was misschien nog wel het grootste gemis, halflife 2 had geen enkele eindbaas, waar HL1 daar juist in uitblonk. (ik kan me er 4-5 nog levendig herinneren)
      donderdag 23 december 2004 @ 13:07:17 #9
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_24157162
    Het valt me een beetje tegen dat er maar drie mappen gebruikt worden in de deathmatches.
    pi_24157254
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 13:07 schreef Djaser het volgende:
    Het valt me een beetje tegen dat er maar drie mappen gebruikt worden in de deathmatches.
    Tja, het is vooral wachten op de nieuwe officiele maps en goede custom maps.
    pi_24157259
    quote:
    Dat gaat gelukkig snel veranderen, de deathmatch staat namelijk nog in de kinderschoenen. Als ik het me goed herinner is er momenteel zelf een map-contest voor de deathmatch, dus daar moet zeker wat moois uitkomen.

Gelukkig hebben we bij half-life, dankzij de populariteit van counter-strike, wel goede servers om te deathmatchen, in tegenstelling tot de meeste andere deathmatch-games.
    pi_24157272
    quote:
    http://halflife2.filefront.com/
    quote:
    This is the fourth HL2Files.com mappack with another 50 Half-Life 2 custom maps! This mappack was compiled to save you from downloading each and ...

Half-Life 2 Mappack Volume #4
    by HL2 Mappers
    alstu
    "Mijn" fotoalbum...
    --> creationisme _O- --> http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia *O* evolutie & Darwin O+
    pi_24157346
    Ik ben net maar begonnen de hele speedrun te downloaden
    Vind ik altijd wel gaaf, net als bij HL1
      donderdag 23 december 2004 @ 13:24:20 #14
    45563 Djaser
    Holy monk yorp
    pi_24157508
    Mooi, ik ga die mappen niet downloaden want ik start zelf nooit servers op. Ik wacht wel tot anderen dat doen.
    pi_24157519
    ik zit in een stukje dat na dat varen met dat bootje, dat je wordt gescand en een vrouwelijke dokter je naar een lift begeleid, alleen eenmaal aangekomen bij die lift blijft ze beetje stom uit haar ogen staan staren maar verder doet ze niks??? in die lift gaan staan heeft ook geen nut want dat help ook niet, en dat ai_disable heb ik ook geprobeerd maar helpt niets
    pi_24157594
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef Tranqualizer het volgende:
    ik zit in een stukje dat na dat varen met dat bootje, dat je wordt gescand en een vrouwelijke dokter je naar een lift begeleid, alleen eenmaal aangekomen bij die lift blijft ze beetje stom uit haar ogen staan staren maar verder doet ze niks??? in die lift gaan staan heeft ook geen nut want dat help ook niet, en dat ai_disable heb ik ook geprobeerd maar helpt niets
    Heb je al geprobeerd je laatste savegame opnieuw te laden. Bij mij hielp dat toen ik een keer iets soortgelijks had.
    pi_24157605
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef Djaser het volgende:
    Mooi, ik ga die mappen niet downloaden want ik start zelf nooit servers op. Ik wacht wel tot anderen dat doen.
    als je ze wil spelen dan moet je de mappen ook hebben... dus.

En ik moet zeggen dat er best leuke tussenzitten
    "Mijn" fotoalbum...
    pi_24158042
    http://www.nuklearpower.com/daily.php?date=041116

Kwam deze net tegen, vond ik wel leuk.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_24158104
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 12:56 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ja, vaag..

Ik kreeg deze link door... en totaal zou het dacht ik 30 mb ofzo moeten zijn.
    Vond het er wel stoer uitzien...

Hij was nu net 17mb
    www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
    ***Get famous - Describe the famous***
    pi_24159603
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
    tvp

& tevens de vraag voortzettend van vorige topic:
    Half Life 2, Deel 13
    Half Life 2, Deel 13
    [..]

Wel het zou een idee kunnen geven van waar je vandaan komt... duidelijk heb je je vorige suite uit HL1 niet meer aan.

en ach, wellicht was er iemand die middels een andere cheat er wel achter was gekomen.
    Ga naar de console en typ in: thirdperson

Dan zul je zien dat ie helemaal nix aan heeft
    pi_24160167
    Ook nog uit de vorige topic of iemand die chick uit hl2 irl kent? Ik heb er al lekker om heen staan springen in het spel... mja, daar kom je ook niet verder mee. 100% fictief persoon of heeft er toch echt iemand model gestaan?
    www.piccas.nl duizenden foto's van bekende celebs en de mogelijkheid om zelf over ze te schrijven!!!
    pi_24160529
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 15:03 schreef babba het volgende:

[..]

Ga naar de console en typ in: thirdperson

Dan zul je zien dat ie helemaal nix aan heeft
    idd thanks

"Mijn" fotoalbum...
    pi_24160641
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 15:52 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:

[..]

idd thanks

[afbeelding]
    Hey, hoe kom jij daar al aan een kruisboog?
    Enne.. ik heb niet het idee dat dit 3rd person view is.. of wel?
      donderdag 23 december 2004 @ 16:02:53 #24
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_24160725
    tvp
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
    pi_24160865
    quote:
    Op donderdag 23 december 2004 15:58 schreef Denagam het volgende:

[..]

Hey, hoe kom jij daar al aan een kruisboog?
    Enne.. ik heb niet het idee dat dit 3rd person view is.. of wel?
    Je ziet "niets" ;daarom was ik zo vrij om "impuls 101" te gebruiken om ff gauw aan wapens te komen zodat je tenminste "iets" ziet...
    "Mijn" fotoalbum...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')