Wel het zou een idee kunnen geven van waar je vandaan komt... duidelijk heb je je vorige suite uit HL1 niet meer aan.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:15 schreef Markster het volgende:
omg. lekker boeiend wat die dude aan heeft !![]()
Teringquote:Klein filmpje
In dit filmpje zie je een paar alternatieve manieren om uit een bepaalde situatie te komen. Wat ik bedoelde was niet dat als je een blokje omloopt dat je ineens 5 andere levels tegenkomt ofzo, maar dat je zoveel leuke dingen kan doen... zoals gewoon met een gun een tegenstander van een steiger afschieten of met je boot de hele steiger onderuit varen.
Enfin, wat vinden jullie van dit filmpje?
Bij mij doet het filmpje het niet goed. Na zo'n 35 seconden stopt hij er mee en hij heeft maar 7,31 MB gedownload. Wat volgens mij te weinig is. Ik heb hem al opnieuw proberen te downloaden, maar dan is hij opeens maar zo'n 6 MBquote:Klein filmpje
In dit filmpje zie je een paar alternatieve manieren om uit een bepaalde situatie te komen. Wat ik bedoelde was niet dat als je een blokje omloopt dat je ineens 5 andere levels tegenkomt ofzo, maar dat je zoveel leuke dingen kan doen... zoals gewoon met een gun een tegenstander van een steiger afschieten of met je boot de hele steiger onderuit varen.
Volgens mij werd ie net opnieuw geupload. Ik miste ook nog een stuk, maar nu werd het bestand steeds groterquote:Op donderdag 23 december 2004 12:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij mij doet het filmpje het niet goed. Na zo'n 35 seconden stopt hij er mee en hij heeft maar 7,31 MB gedownload. Wat volgens mij te weinig is. Ik heb hem al opnieuw proberen te downloaden, maar dan is hij opeens maar zo'n 6 MB.
Het waterlevel was dan ook by far het beste level en daar heb ik ook van genoten. Ook de gevechten tegen de striders zijn gaaf maar veel te kort. Vooral bij het level met de buggy en de twee eindlevels had ik een gevoel van "been there done that" en zat ik steeds te wachten op grote eindbazen.quote:Klein filmpje
Tja, het is vooral wachten op de nieuwe officiele maps en goede custom maps.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:07 schreef Djaser het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat er maar drie mappen gebruikt worden in de deathmatches.
Dat gaat gelukkig snel veranderen, de deathmatch staat namelijk nog in de kinderschoenen. Als ik het me goed herinner is er momenteel zelf een map-contest voor de deathmatch, dus daar moet zeker wat moois uitkomen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:07 schreef Djaser het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat er maar drie mappen gebruikt worden in de deathmatches.
http://halflife2.filefront.com/quote:Op donderdag 23 december 2004 13:07 schreef Djaser het volgende:
alstuquote:This is the fourth HL2Files.com mappack with another 50 Half-Life 2 custom maps! This mappack was compiled to save you from downloading each and ...
Half-Life 2 Mappack Volume #4
by HL2 Mappers
Heb je al geprobeerd je laatste savegame opnieuw te laden. Bij mij hielp dat toen ik een keer iets soortgelijks had.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef Tranqualizer het volgende:
ik zit in een stukje dat na dat varen met dat bootje, dat je wordt gescand en een vrouwelijke dokter je naar een lift begeleid, alleen eenmaal aangekomen bij die lift blijft ze beetje stom uit haar ogen staan staren maar verder doet ze niks??? in die lift gaan staan heeft ook geen nut want dat help ook niet, en dat ai_disable heb ik ook geprobeerd maar helpt niets
als je ze wil spelen dan moet je de mappen ook hebben...quote:Op donderdag 23 december 2004 13:24 schreef Djaser het volgende:
Mooi, ik ga die mappen niet downloaden want ik start zelf nooit servers op. Ik wacht wel tot anderen dat doen.
Ja, vaag..quote:Op donderdag 23 december 2004 12:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij mij doet het filmpje het niet goed. Na zo'n 35 seconden stopt hij er mee en hij heeft maar 7,31 MB gedownload. Wat volgens mij te weinig is. Ik heb hem al opnieuw proberen te downloaden, maar dan is hij opeens maar zo'n 6 MB.
Ga naar de console en typ in: thirdpersonquote:Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
tvp
& tevens de vraag voortzettend van vorige topic:
Half Life 2, Deel 13
Half Life 2, Deel 13
[..]
Wel het zou een idee kunnen geven van waar je vandaan komt... duidelijk heb je je vorige suite uit HL1 niet meer aan.![]()
en ach, wellicht was er iemand die middels een andere cheat er wel achter was gekomen.
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:03 schreef babba het volgende:
[..]
Ga naar de console en typ in: thirdperson
Dan zul je zien dat ie helemaal nix aan heeft
Hey, hoe kom jij daar al aan een kruisboog?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:52 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
![]()
idd thanks
[afbeelding]
Je ziet "niets" ;daarom was ik zo vrij om "impuls 101" te gebruiken om ff gauw aan wapens te komen zodat je tenminste "iets" ziet...quote:Op donderdag 23 december 2004 15:58 schreef Denagam het volgende:
[..]
Hey, hoe kom jij daar al aan een kruisboog?
Enne.. ik heb niet het idee dat dit 3rd person view is.. of wel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |