Kom je morgen nog?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:25 schreef ElsCapone het volgende:
Ik wil ook mee naar de begraafplaatsmeet!
Maar jij kan dan in het pittoreske Delft foto's gaan maken daarnaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:04 schreef sander0105 het volgende:
ivm verhuizing moet ik de 29e verstek laten gaan....![]()
Grebbeberg is idd al gedaan en om daar met een grote groep te gaan rondlopen lijkt me geen goed planquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Als we zo bezig gaan met begraafplaatsen dan moet er ook maar een militair ereveld bij
Allemaal dezelfde stenen, super strak in het gelid, zeer fotogeniek![]()
Loenen (NL) , Grebbeberg (NL) , Margraten (USA) , Breda (PL), Oosterhout (PL), er zijn er genoeg
Op www.ogs.nl (de site van de Oorlogsgravenstichting) is wel wat te vinden over Loenen en de Grebbeberg. De Grebbeberg is overigens al vrij "beaten track" voor sommigen
12 uur op het pleintje tussen het Langeveld (CGZ van vroegahquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:29 schreef ElsCapone het volgende:
Hoe laat hebben jullie (wij) eigenlijk op de Uithof afgesproken? en waar? Ik kan het even niet vinden..
Rijnsweerdquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:06 schreef Ouwesok het volgende:
Hopelijk knapt het weer een beetje op richting morgen. Het zicht is hier (Rijnsweerd) met beroerd nog aardig positief gekenmerkt
Archimedeslaanquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RijnsweerdDaar zit ik ook
Daltonlaan?
12 uur? Dan is de halve dag al voorbijquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
12 uur op het pleintje tussen het Langeveld (CGZ van vroegah) en de Bieb
Dus je wil toch komen?![]()
Bemoei je er dan ook niet meequote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
12 uur? Dan is de halve dag al voorbij
Niet dat ik langskom
Accu verwijderenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:00 schreef Xilantof het volgende:
nu nog even de auto claimen hier
even moeders lief aan kijken
Ben ik dan in de war, zou kunnen. Maar wat is de Uithof in Utrecht dan, een bilbiotheek?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Schaatsen? Heb ik iets gemist, ik zie al de hele week verhalen over een bibliotheek
1. 12 uur, pleintje voor de biebquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:13 schreef Borelius het volgende:
Morgen staat dus de Uithof op het programma. Wat was ook al weer precies het complete verhaal:
1 hoe laat en waar verzamelen
2 wat valt er te doen, ik bedoel, zijn er bepaalde wedstrijden?
3 stel dat ik mee wil kan dat nog?
4 wat zijn de entree-kosten?
5 gaan we zelf ook schaatsen?
Aaargh, ook dat nog! Dan haak ik bij deze toch maar echt af, volgende keer beter..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:45 schreef Oceanonix het volgende:
OMROEPBERICHT VAN DE NS
het hele weekend zet de NS bussen in rond Utrecht. Door werkzaamheden aan het spoor in en rond Utrecht rijden er geen treinen!!!! (in en rond Utrecht)
Hahaha, sorry! Jullie moeten het zonder mijn Uithofexpertise doenquote:
Jammer Els... Maar er komt vast nog wel een doordeweekse minimeet of zo voor de binnenkant van het Educ en het Minnaertquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:41 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Hahaha, sorry! Jullie moeten het zonder mijn Uithofexpertise doen![]()
Beide zijn inderdaad de moeite waard! Hoewel het Unnik natuurlijk ook prachtig isquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer Els... Maar er komt vast nog wel een doordeweekse minimeet of zo voor de binnenkant van het Educ en het Minnaert![]()
Ja, dat waren nog eens tijden..quote:
Lijkt me eng op de wegquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:55 schreef ElsCapone het volgende:
[..]
Mijn auto is een nieuw leven begonnen zonder mij![]()
In ieder geval kun je nu buiten al zien wat voor weer het isquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:10 schreef Ouwesok het volgende:
Eh Flash....Is die omgeving waar we vandaag onze excercities doen iets om een fisheye mee te nemen
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Veel plezier vandaag*spuit 11 meldt zich*
Enig idee wat zoiets kostquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb bij die belangrijke afspraak even de pc geclaimed
komt er een topic voor de meet?
Ik zit al te F5venquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb bij die belangrijke afspraak even de pc geclaimed
komt er een topic voor de meet?
Shark...lui figuur...leer nou eens zelf een post te tikken ipv mee te liften op een anderquote:
Hoe denk je anders dat hij aan zijn absurde postaantal komt?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Shark...lui figuur...leer nou eens zelf een post te tikken ipv mee te liften op een ander
Daar ben ik inmiddels wel achter jaquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat hij aan zijn absurde postaantal komt?
Ik zag het welquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:29 schreef Oceanonix het volgende:
verkeerde topic
We pakken het bijgewerkte overzicht er even bij:quote:
Geen liefhebbers voor de beurs in Mülheim (bij Keulen) op 20 februari?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
De eerstvolgende meet lijkt dus 20 maart te gaan gebeuren.
Ook al bennik geen Xil: lijkt me leukquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
De eerstvolgende meet lijkt dus 20 maart te gaan gebeuren. Misschien leuk om tussendoor nog eens even wat Haagse natuur te gaan spotten Xil? Misschien kunnen we gezellig met Briggy op stap
. Of iets opzoeken dat Reijgersberg (allemaal Reigers daar
) heet of zo?
edit: dit dus
Jij mag ook mee hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 10:41 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Ook al bennik geen Xil: lijkt me leuk
Er zijn vage plannen om in Hoorn een fotomeet te gaan houden. Oftewel...we overvallen het dorp (en inwoners) en gaan alles op de foto zetten daarquote:Op zondag 30 januari 2005 12:38 schreef Renesite het volgende:
Wat is er in Hoorn, als ik vragen mag.
Daar sta ik een weekje aankomend voorjaar
(stiekem eventjes inbreken)
Dat was een idee van Gutteguttegut. Die stelde voor om Hoorn eens onveilig te maken met een groep Fok!kers met camera.quote:Op zondag 30 januari 2005 12:38 schreef Renesite het volgende:
Wat is er in Hoorn, als ik vragen mag.
Daar sta ik een weekje aankomend voorjaar
(stiekem eventjes inbreken)
Nee joh...hoewel...FOT!-FOK is natuurlijk wel speciaalquote:
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh...hoewel...FOT!-FOK is natuurlijk wel speciaal
Mooiquote:Op zondag 30 januari 2005 12:45 schreef Xilantof het volgende:
PdeHoog: lijkt me leuk om te doen! die haagse natuur ff onder de loep lens nemen
Weekje later is ook geen probleemquote:Op zondag 30 januari 2005 12:57 schreef Xilantof het volgende:
komende weekend...
is beetje lastig voor mij, zaterdag ben ik vrijbeperkt door een etentje s'avonds.
of we moeten dan vroeg gaan... maar dan kan misschien D_W_B niet mee.
en zondag idem door handbal wat ik laat in de middag heb...
Da's niet dubieus hoorquote:Op zondag 30 januari 2005 13:15 schreef Subhuman het volgende:
Haha... "Jammer", dan dan eensmiley erbij... Dubieus!
![]()
![]()
Moet je maar niet zo gemeen zijn tegen mequote:Op zondag 30 januari 2005 13:22 schreef Subhuman het volgende:
Okee ik hoor het al... Vaarwel lieve Fotters, het was gezellig...
quote:Op zondag 30 januari 2005 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo gemeen zijn tegen me
Dat heb je al vroeg in de smiezenquote:Op maandag 31 januari 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Dit weekend wordt het niet zulk mooi weer.
En dan zeker in zo'n schuilplaats erachter komen dat er dooie duitsers naast je liggen zekerquote:Wat wel een optie is, is een rondje Delft of zo. Beetje architectuur en voldoende schuilplaatsen mocht het gaan plensen.
Hé....Bowiefan, Jongesok, ik krijg me toch ineens een idee voor komend weekend ......quote:Een meet heeft dus weinig kans van slagen en nee, ik ga NIET naar Emmen
hmmm... ik moet mijn PC lens nog ff inwijden eigenlijk....nou ja, inwijden.. ehm.. nou ja.. eens goed misbruiken dus....quote:Op maandag 31 januari 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Dit weekend wordt het niet zulk mooi weer. Een meet heeft dus weinig kans van slagen en nee, ik ga NIET naar Emmen
Wat wel een optie is, is een rondje Delft of zo. Beetje architectuur en voldoende schuilplaatsen mocht het gaan plensen.
Zoveel keer mini, dat wordt macro'enquote:Op maandag 31 januari 2005 13:42 schreef Rewimo het volgende:
Er is al een miniminiminicarnavalsmeet in aantocht
Hee ja, da's waar, dat monument van zwijgende willem moet ik nog es van dichtbij aanschouwenquote:Op maandag 31 januari 2005 13:51 schreef Ouwesok het volgende:
En dan zeker in zo'n schuilplaats erachter komen dat er dooie duitsers naast je liggen zeker
quote:Hé....Bowiefan, Jongesok, ik krijg me toch ineens een idee voor komend weekend ......
Ik heb teveel vertrouwen in de voorspellingen van het KNMI denk ikquote:
Zo'n PC-lens is natuurlijk het ultieme wapen tegen een girafquote:
ik laat het je weten....quote:Op maandag 31 januari 2005 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh...ik denk dat ik zelf zondag of zo een rondje Delft ga doen met een zwartwit-rolletje. Eens kijken of ik er nog wat leuks van kan bakken.
Jullie zijn van harte welkom hoor
ik heb nog 214 vakantie uren om op te nemen dit jaar.... dus....quote:en volgende week, in mijn vakantie, een dagje Blijdorp. Lekker rustig, zo zonder al die FOK!-kers
quote:Op maandag 31 januari 2005 14:31 schreef Ouwesok het volgende:
Zo'n PC-lens is natuurlijk het ultieme wapen tegen een giraf
Dat zie je verkeerd. Mijn vakantie is goed gekozen. Jij kiest de verkeerde week om te gaan werkenquote:Op maandag 31 januari 2005 15:38 schreef Xilantof het volgende:
jammer dat je net de verkeerde week vakantie hebt PdeHoog
De plannen zijn nog enigzins gewijzigd. Het wordt nu dinsdagquote:Op maandag 31 januari 2005 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Het hangt even van het weer af Shark, maar ik denk dat het woensdag wordt voor Blijdorp
Zo erg is het ook weer niet. Heb per slot van rekening niet de duurdere istD genomenquote:Op maandag 31 januari 2005 12:50 schreef Shark.Bait het volgende:
DAMES!
Zullen we weer ff ontopic gaan?
Iemand nog ideeen voor een mini meet tussendoor (mits goed weer)
Ivo: nein, geen geld
Waar ligt dat Mülheim zo ongeveerquote:Op maandag 31 januari 2005 22:46 schreef ultra_ivo het volgende:
de agenda van ultra_ivo
Conclusie, alleen de 13e is over, en de 20e mits in Mülheim.
Van mij mag iedereen wel mee hoorquote:[b]Op maandag 31 januari 2005 13:51Hé....Bowiefan, Jongesok, ik krijg me toch ineens een idee voor komend weekend ......
Duitslandquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:17 schreef CompuMess het volgende:
eh... was dat op een zekere fotobeurs in Houten?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]waar je door desperate handelaren met Manfrotto's achterna wordt gezeten....... Kohpâh ?
Emmenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:30 schreef Ouwesok het volgende:
Hoe dan ook, Vuilnishuizen ligt me een tikkie te ver van het rustieke Flevoland verwijderd om een zondag mee te vullen.
Nou nog een leuk meetje verzinnen voor de korte termijn. Iets dat veul plaatjes oplevert en ver verwijderd blijft van 'koninklijk met de nadruk op lijk'
quote:Openingstijden & prijzen
Het vogelpark en de (basis)speeltuin zijn het gehele jaar geopend van 09.00 tot 18.00 uur. Tijdens de speciale winteropening in Avifauna zijn de amusementshal en de extra attracties in de speeltuin in het weekend geopend van 12.00 tot 18.00 uur. Tijdens weekdagen zijn deze helaas gesloten. In de winter krijgt u daarom een aantrekkelijke korting.
Winterentreeprijzen
Kind tot 3 jaar gratis
Kind 3 t/m 12 jaar ¤ 4,25
65+, OV-Jaarkaart ¤ 4,50
Volwassenen ¤ 5,00
Entreeprijzen vanaf Pasen 2005
Kind tot 3 jaar gratis
Kind 3 t/m 12 jaar ¤ 9,00
65+, OV-Jaarkaart ¤ 9,50
Volwassenen ¤ 10,00
Attractiearmbandje ¤ 2,00*
* Voor het onbeperkt gebruik van alle attracties in de speeltuin.
Voor groepen vanaf 30 personen hanteren we speciale tarieven.
Zoals ik al schreef: ik ben er nooit geweest. Ik hoopte dat iemand anders daar iets zinnigs over zou kunnen vertellenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:03 schreef Ouwesok het volgende:
Ziet er leuk uit Rewimo, maareh....is Avifauna niet vergeven van het gaas en hekken.
quote:Themagebieden
Australië
In Avifauna maakt u een spannende reis door Australië en leert u alles over de vogels, de natuur en de oorspronkelijke bewoners van het continent “Down Under”.
In de overdekte Lori Landing wandelt u door een ruig landschap van rode rotsen met Aboriginal schilderingen, termietenheuvels, tropische planten en een kolonie honingpapegaaien. Met een cupje nectar eten de lori’s zelfs uit uw hand. Op de droge vlakte vindt u emoes en zelfs kangaroes. Tenslotte ziet u zwarte zwanen, boshoenders en hoort u de kookaburra met zijn opmerkelijke lach overal bovenuit.
Filipijnen
Nieuw in 2004 is het Filipijnengebied. In de Filipijnenhal van Avifauna maakt u kennis met het spectaculaire landschap en de exotische vogels. Terwijl u over het dorpsplein wandelt en een Filipijns hutje en schooltje van binnen kunt bekijken waant u zich even in Zuidoost-Azië.
quote:Vogeldemonstratie
Dagelijks van april tot en met oktober vliegen roofvogels zoals een uil en zeearend over de vijver. Maar u ziet ook een gier een ei openbreken of een valk op een prooi duiken. Tenslotte scheren er zelfs ara’s rakelings over de tribunes. Terwijl de verzorgers allerlei wetenswaardigheden vertellen vertonen de vogels hun natuurlijke gedrag.
quote:Voeren van vogels
Kijken bij voeren
De Zwartvoet-pinguīn is een van de kleinere pinguīnsoorten. In tegenstelling tot zijn grotere soortgenoten is hij niet afkomstig uit het koude poolgebied maar uit het zonnige Zuid-Afrika.
Van april tot en met oktober kunt u kijken bij het voeren van deze vrolijk waggelende pinguīns. Ze krijgen haringen die ze in één keer doorslikken.
Zelf voeren
Het gehele jaar door kunt u vogelvoer kopen om zelf o.a. de eenden te voeren. Zakjes vogelvoer zijn voor ¤ 0.80 verkrijgbaar aan de kassa’s.
Lori Landing
De lori’s in de Lori Landing kunt u het gehele jaar door voeren met cupjes nectar ā ¤ 0,50. U vindt de Lori Landing in het Australiëgebied.
Ik beslis maandag wel hoe en of wat dan....quote:Op maandag 31 januari 2005 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
De plannen zijn nog enigzins gewijzigd. Het wordt nu dinsdag
De witte tijgers...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Weet iemand hoe fotografisch interessant Amersfoort-zoo is? Afgezien van deze interessante dieren:
[afbeelding]
Het verschil zal hem wel liggen in het feit dat wij druk bezig zijn met het thema van het subforum tijdens een meet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar moeten we GEEN meets plannen tegenwoordig. Volgens mij is dit het meest meeterige subforum van FOK
[orgie] Spontane Sex & Meetquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:21 schreef Bowiefan het volgende:
ben dan ook erg benieuwd wat ze doen op een meet van bv. het subforum sex...
(meeten die überhaupt? )
*proest*quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[orgie] Spontane Sex & Meet
in den kiem gesmoord door E.T.
quote:
Ik wilde er ook niet acuut heen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:16 schreef Ouwesok het volgende:
@Rewimo: Avifauna lijkt me meer iets voor april tot oktober....... roofvogels..eh
![]()
Daar durf ik redelijk blind op te varen. Ik kan ook op de lijst, zolang de roofvogels maar niet in de winterstalling staanquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:03 schreef Borelius het volgende:
Voor de vogelliefhebber is het een heel leuke locatie! En als er een meet komt, die past in mijn agenda, ben ik van de partij, en mijn vrouw ook!
Doe een voorstel dat in je agenda pastquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:03 schreef Borelius het volgende:
Voor de vogelliefhebber is het een heel leuke locatie! En als er een meet komt, die past in mijn agenda, ben ik van de partij, en mijn vrouw ook!
Je zit in de verkeerde slowchat : Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef Bowiefan het volgende:
ik is ook vogel liefhebber
lekker gegrild kippetje![]()
Duif zou potentieverhogend zijn... zei mijn reisleider in Egypte. Dus ik de hele reis de man aan ziin hoofd zeuren voor een restaurant waar ze duif hadden. Aan het eind gevulde duif gegeten. Maar hij had gelogenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:12 schreef k_man het volgende:
Pas nog duif gegeten in Florence. Is wel een heel gepiel.
dropquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:24 schreef k_man het volgende:
Duif ook al?
Zijn er ook etenswaren die potentieverlagend zijn trouwens?
eigenlijk niet helemaal hetzelfde...quote:Uit onderzoek in Italië is namelijk gebleken dat het eten van drop een rampzalige invloed heeft op de libido van de man. Libido is een mooi woord voor hoe veel zin in sex iemand heeft.
Uit het onderzoek bleek dat het eten van slechts 7 gram drop gedurende 4 dagen het testosterongehalte bij de proefpersonen met 44% liet dalen. Testosteron is het mannelijk hormoon. Na 4 dagen geen drop was het hormoonniveau weer terug op het oude niveau.
Als boosdoener is het glyceride, een vetzuur uit drop, aangewezen.
Wat is dit dan voor forumquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:09 schreef Oceanonix het volgende:
Je zit in de verkeerde slowchat : Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
Daar hoeven we geen haast mee te maken, ik denk dat het leuker is om er heen te gaan als het wat verder in het jaar is, ergens in mei? Maakt me niet uit zaterdag of zondag en welk weekeinde.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]Doe een voorstel dat in je agenda pastVoorkeur voor zaterdag bij ons, maar Avifauna ligt zo'n beetje tussen qltel en mij in, dus een zondag zou eventueel ook kunnen.
Dat zijn dan alvast 2 week-einden! Dus dat moet gaan lukken en dan is de winter toch wel echt uit de lucht, kan Ouwesok ook mee.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:00 schreef Rewimo het volgende:
Hm... wij kunnen dan alleen de laatste twee weekenden van mei, we gaan begin mei een weekje op vakantie als Christan vrij is.
ik woon er zo dichtbij dat ik het bijna kan ruiken. Bij deze heb ik het plan om ook mee te gaan...quote:
Ga jij eens richting lenzen, hup! Voor half 12, denk je erom?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:34 schreef Bowiefan het volgende:
ik had me toch al aangemeld![]()
* Bowiefan neemt BBQ mee![]()
pssst : slowchat 26, goeiemorgen, middag en avond :Wquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:40 schreef Rewimo het volgende:
Ga jij eens richting lenzen, hup! Voor half 12, denk je erom?
Wat heb je nu dan als grootste? Voor Avifauna heb je niet echt een super tele nodig, vaak kun je heel dichtbij komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:09 schreef Jagganath het volgende:
hmmm zet mij ook maar op de misschienlijst voor de Avifauna....
Eerst maar eens kijken of ik voor die tijd een wat grotere telelens heb...
Ja ik had iets gepost wat in het slowchattopic moest.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:47 schreef Borelius het volgende:
Nee hoor, mensen lekker maken voor een meet in Avifauna is volledig on topic! Of had je zelf per abuis iets hier gezet dat off topic was?
hier dusquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:21 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat u mee wilt naar Emmendan lijkt het een meetje te worden
misschien dat we hier dan beter verder kunnen gaan: Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen!
iets zegt mij dat dat topique vanavond al weer vol zit
moet je die niet vergetenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:17 schreef Oceanonix het volgende:
Zit er wel aan te denken. Weet het nog niet zeker. Maar het idee dat ik dan een nieuwe verzameling van glaswerk kan gebruiken gaat me waarschijnlijk wel over de streep trekken.![]()
Wanneer ben je eruit denk jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:17 schreef Oceanonix het volgende:
Zit er wel aan te denken. Weet het nog niet zeker. Maar het idee dat ik dan een nieuwe verzameling van glaswerk kan gebruiken gaat me waarschijnlijk wel over de streep trekken.![]()
Zo'n smilley had het toch moeten verradenquote:
naar schatting ca. 10:30quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:22 schreef Oceanonix het volgende:
hoe laat zijn jullie daar?
Waar spreken we af en waar parkeren jullie altijd de auto?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:22 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
naar schatting ca. 10:30
jij ook
Da's balen, maar gelukkig voor jou woon je in de buurtquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:11 schreef k_man het volgende:
Ik woon in Amersfoort, maar net komende zondag vertoef ik elders.
Shark.Bait en ik hadden zin om zondag te gaanquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:25 schreef k_man het volgende:
Ow ja.
Maarre vanwaar komt die datum nu opeens zo uit de lucht vallen?
De meet is even uitgesteld tot een nader te bepalen, maar zeker warmere, dag zodat de diertjes netjes hun portret kunnen laten makenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
A.s. zondag om 11.00 uur
Dierenpark Amersfoort
[afbeelding]
Kom vooral als je zin hebt
edit: mits niet te koud
Uitdaging dus.. en anders iemand (ik niet) naar binnen sturen met de glasporno 14.gifquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:08 schreef k_man het volgende:
Die witte tijgers in Amersfoort zijn trouwens wel erg lastig te fotograferen. Zitten achter glas en tussen veel groen.
Het groen is nu wit. Zie je dus helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:14 schreef Shark.Bait het volgende:
En dat groen in de winten valt ook wel mee, toch?
Hmm ik heb eigenlijk wel zinquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De meet is even uitgesteld tot een nader te bepalen, maar zeker warmere, dag zodat de diertjes netjes hun portret kunnen laten maken
In plaats daarvan worden de Oostvaardersplassen voorzien van een bezoekje. Tot op heden bestaat de groep uit:
- Ouwesok
- Bowiefan
- Shark
- Ikke
Wie wil mag mee.....12.00 uur bij het bezoekerscentrum OVP. Voor verdere adres- en route-info verwijs ik naar de lokale experts
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:04 schreef Oceanonix het volgende:
Misschien is het handig als ik ook eens frisse lucht in adem...........................
Beslis morgenochtend of ik ook mee ga.
quote:
quote:
Ivm het koude weer doe ik lekker mijn wandelschoenen met dikke sokken aan denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:23 schreef Bowiefan het volgende:
Het lijkt erop gezellig druk te worden in de OVP morgen, wel allemaal stille zolen onder de schoenen hč
![]()
Ach...jij loopt er rondquote:en er is geen wildgarantie
[..]
Dan steek je nog verder boven de struiken uit.....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:31 schreef DikkeSok het volgende:
Ivm het koude weer doe ik lekker mijn wandelschoenen met dikke sokken aan denk ik
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:38 schreef Bowiefan het volgende:
hoe meer mensen, hoe meer lol, gaan we gewoon de camera's op elkaar richten
* Bowiefan vast broodbakker klaarzet
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dan steek je nog verder boven de struiken uit.....
broodbakker?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:38 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan vast broodbakker klaarzet
broodbakmachine...quote:
quote:
Oh datquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:57 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
broodbakmachine...
je kan wel merken dat je de FOT SC een tijdje niet gevolgt hebt flits
kijk hier, FOT SC-33 Fotoweerrrrrrrr(maar niet heus) , maar ff, dan snap je het misschien
Coolquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:05 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ga morgen toch maar mee, ik kan het niet laten om m`n nieuwe lens uit te gaan proberen. Dan maar goed inpakken om niet nog een week thuis te moeten zitten
HUHquote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Rubberduckey neemt mijn plaats dan in, want ik heb ineens iets anders
* Dr_Flash gaat fotograferen op de Slagvelden rond Ieper
Ehh nee. En sterker nog: daar zijn ze voorlopig nog niet mee klaarquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:47 schreef Bowiefan het volgende:
of hebben ze de rotzooi daar nou nog niet opgeruimd na de WOI?
Mwoa 280 km vanaf Utrechtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:55 schreef Bowiefan het volgende:
Waar ligt Ieper eigenlijk
* Bowiefan kaart erbij pakt
Aha België, dat verklaart een hoop![]()
tjeezzz, is dat niet wat ver voor een dagtripje
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:53 schreef Ouwesok het volgende:
Ik begin het voor wat mijn deelname morgen betreft bijzonder somber in te zien. Met mijn huidige mate van brakheid blijf ik toch liever even een dagje in mijn mand liggen, anders haal ik me voor de komende week een gigantisch probleem op de hals
lijkt mij des te meer reden om ff de frisse lucht in te duiken op die ene dag dat je wel vrij bent.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:46 schreef Oceanonix het volgende:
Ik weet het echt niet. Mijn nachtrust stelt op het moment niet veel voor. En ik werk iets meer dan goed is voor een ambtenaar.
Geen goede combi dus.
Oi vrouwke tochquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:17 schreef Oceanonix het volgende:
Ben bang dat mijn geestelijke toestand dat niet gaat toelaten. Om daar met een jankbui te gaan zitten is geen goed plan.................
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:17 schreef Oceanonix het volgende:
Ben bang dat mijn geestelijke toestand dat niet gaat toelaten. Om daar met een jankbui te gaan zitten is geen goed plan.................
En dat rustig kan je dus letterlijk nemen....ik cross daar in volle vaart de flevopolder door om maar op tijd te zijn nou was het ook wel lekker rustig dus er kon wat harder gereden wordenquote:Op zondag 27 februari 2005 10:48 schreef Bowiefan het volgende:
Jammer Sok, snel maar weer je mandje in dan.
PdeH en RD zijn onderweg hoorde ik net, in neem aan dat SB ook onderweg is.
ga ik me zo maar eens ff douchen en aankleden, kan ik ook rustig aan die kant uit
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis zeker wederom een inside-joke?
en ik sta dus niet bij emmen....quote:Op zondag 27 februari 2005 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Dit is het laatst bekende lijstje dat ik heb kunnen opsporen. Hoop dat alles en iedereen erin staat, zo nee dan geef je maar een gil
Niet echt hoorquote:Op zondag 27 februari 2005 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik mis zeker wederom een inside-joke?
Dus eh Bowie, wat is erquote:Op zondag 27 februari 2005 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Dit is het laatst bekende lijstje dat ik heb kunnen opsporen. Hoop dat alles en iedereen erin staat, zo nee dan geef je maar een gil
Uhm...das een goeie...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:37 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben heel enthousiast!
Maar als iemand nou op meerdere data kan, dan is deze poll een beetje oneerlijk want je mag maar één keer stemmen.
* pea4fun noteert nr 3 PdeHoogquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
ik kan ook alle data mee voor zover ik nu kan bekijken
Het heeft geen superhaast, maar bij het kasteel is het natuurlijk wel wie het eerst komt het eerst maalt.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:56 schreef Subhuman het volgende:
De meeste data kan ik ook wel denk ik, maar ik moet het voor de zekerheid nog even uitzoeken. Je hoort het zo gauw mogelijk! Wel geweldig dat je al zoveel geregeld hebt!
Nee joh, die dag mag je zelf foto's maken...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
Even voor de duidelijkheid.....ik ben niet van plan in enig willekeurig kostuum rond te gaan stappen daar. Je mag me dus in mijn normale kleding fotograferen
![]()
![]()
edit: max. maat 56...gaat niet lukken![]()
![]()
Owquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:04 schreef Rewimo het volgende:
Aangezien het op zondag is, is voor ons 15 mei (eerste Pinksterdag) eigenlijk de enige optie.
oeh, en dat dan in een robin hood pakkiequote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben natuurlijk wel een minimodelletje in de aanbieding
Ah...cool...dat wordt dan het grootste verjaardagsfeestje dat ik ooit gegeven hebquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
OwMaar als het verder misschien niemand uitmaakt dan zou het natuurlijk zomaar 15 mei kunnen zijn
![]()
* pea4fun vast streepje zet.
Brownies!!!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...cool...dat wordt dan het grootste verjaardagsfeestje dat ik ooit gegeven heb
ja....ik ben jarig de 14e en ja....dan neem ik wel wat lekkers mee
Blij dat ze gewaardeerd wordenquote:
Gewoon allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:30 schreef RonaldV het volgende:
* RonaldV denkt na over datum en modellen.
de keus:
dochter, 8 jaar
oppas, 18 jaar
oppas (+tweelingzus) 18 jaar
vriendin van de familie, 22 jaar
Oeh, met zoveel modellen moet je wel komenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:30 schreef RonaldV het volgende:
* RonaldV denkt na over datum en modellen.
de keus:
dochter, 8 jaar
oppas, 18 jaar
oppas (+tweelingzus) 18 jaar
vriendin van de familie, 22 jaar
Hoe dan ook: schrijf me maar op als misschien
Een prachtige schoonzoonquote:
Verwacht van mij geen plannen komend weekend. Ik kom waarschijnlijk zondagochtend wel met een idee als iedereen al wat anders doet, en dat idee vermits het opborrelt gaat zich niet al te ver van huis afspelen.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Verwacht van mij geen plannen komend weekend. Ik kom waarschijnlijk zondagochtend wel met een idee als iedereen al wat anders doet, en dat idee vermits het opborrelt gaat zich niet al te ver van huis afspelen.
Hoe wou je ze dan hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:32 schreef Xilantof het volgende:
Over het idee van de middeleeuwse kleding, daarvan weet ik nog niet precies wat ik van vind, maar niet alle modellen hoeven in die kleding neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |