It wasn't me!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:52 schreef Bowiefan het volgende:
nou je het zegt.... het is inderdaad eerder bloeddorstig,
ben benieuwd wie daar stond....
Nee klopt, maar volgens mij is het ook geen bloeddorstige blik, maar toch gewoon letterlijk dromerig, maar dan als in letterlijk bijna slapend... ze gebruikte op geg. moment ook haar statief om d'r hoofe te ondersteunen waarom zet je die camera dan ook uitquote:
Moioe plaatjesquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jouuuuuuu
[afbeelding]
Dit alles uiteraard onder toeziend oog van Ouwesok, die inderdaad al wat grijze haren begint te vertonen achterop zijn kruin.
[afbeelding]
Nee sorry, mijn foto's is niet veel soeps![]()
Die vind ik ook helemaal super !!!!quote:Op zondag 30 januari 2005 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]die is erg gaaf
zulke foto's durf ik nooit te maken![]()
Nee sorry.. ben nog niet zolang aan fotograferen, dus mislukken er nog wel eens aardig watquote:Op maandag 31 januari 2005 09:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Die eerste van Jagganath is mooi. Heb je meer van dat soort foto's?
Waar moeten we GEEN meets plannen tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:57 schreef Ouwesok het volgende:
Komt inderdaad mooi spul los.
Vanavond kan ik naar alle waarschijnlijkheid een serie bibliotheekplaatjes posten. Veel verrassends zal er niet tussen zitten, maar het wil toch even gepost worden.
We moeten toch minstens nog eens vaker van die meets in modernere architektuur plannen
Ik wil die fisheye foto's recht omhoog in die mijnschacht zienquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:57 schreef Ouwesok het volgende:
Komt inderdaad mooi spul los.
Vanavond kan ik naar alle waarschijnlijkheid een serie bibliotheekplaatjes posten. Veel verrassends zal er niet tussen zitten, maar het wil toch even gepost worden.
We moeten toch minstens nog eens vaker van die meets in modernere architektuur plannen
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nonixje staat onder aan de trap, en haar spook-tweeling loopt nog op de trap![]()
!!!
Het spookt in die bieb![]()
mja en dan met een zwart kartonnetje wat je af en toe gauw weghaalt of zoquote:
Die moeten nog even wachten tot ik meer tijd heb voor de scanneren om de film op te halenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil die fisheye foto's recht omhoog in die mijnschacht zien
Jij snapt niet veel van architectuur hč?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:57 schreef Bowiefan het volgende:
dat gebouw had inderdaad de ½ kleiner gekunt als ze iets slimmer met de kubieke meters omgesprongen waren
ik wel, maar je hebt architekten.....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:58 schreef k_man het volgende:
Jij snapt niet veel van architectuur hč?
Die moeten nog even wachtenquote:Op woensdag 2 februari 2005 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar blijven de fisheye-foto's Ouwesok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |