quote:Op zondag 9 januari 2005 19:40 schreef Xilantof het volgende:
29ste staat vast.
Flash, zou jij daar even naar kunnen informeren? jij hebt er al vaker rondgelopen, en jij kan ze vast goed bespelenquote:Op zondag 9 januari 2005 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik denk wel dat het handig is als ik de mensen van de bieb iig van tevoren even op de hoogte breng dat we eraan komen
Maar snipen in de bieb...Oh Mên dat is ZO gaaf
Ja, en niet alleen dat, om zijn postaantal op te krikken maakt ie niet gebruik van het "edit" knopje, maar post ie op slinkse wijze de data in een aparte post, zodat ie weer 1 extra post heeft!!!quote:
Zal ik zeker even doenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Flash, zou jij daar even naar kunnen informeren? jij hebt er al vaker rondgelopen, en jij kan ze vast goed bespelen
Erg hequote:Op zondag 9 januari 2005 21:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, en niet alleen dat, om zijn postaantal op te krikken maakt ie niet gebruik van het "edit" knopje, maar post ie op slinkse wijze de data in een aparte post, zodat ie weer 1 extra post heeft!!!
Hmm ik zal het proberen... Ze zijn er geloof ik niet heel erg gelukkig op als je de boel met een hele grote groep komt overvallen... Meer dan 10 is op voorhand uitgeslotenquote:Op zondag 9 januari 2005 21:38 schreef Xilantof het volgende:
maak er 10 van ?
prima,quote:Op zondag 9 januari 2005 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ik zal het proberen... Ze zijn er geloof ik niet heel erg gelukkig op als je de boel met een hele grote groep komt overvallen... Meer dan 10 is op voorhand uitgesloten
S-C-H-A-N-D-E !!!!quote:
Het ligt er gewoon heel erg aan wie je treft aan de receptie. De ene keer is alles best, en we hebben ook al eens gehad dat er een gast meteen begon te briesen dat als we foto's van het personeel gingen maken, dat we dat eerst moeten vragen. "Ik trek ZO het rolletje eruit hoor!!"quote:Op zondag 9 januari 2005 22:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
prima,
probeer gewoon een beetje op ze in te spelen, als in:
"we zullen de overige bezoekers niet tot last zijn"e.d.
mochten ze 10 te veel vinden, dan gewoon kijken wat ze wel willen..
Hoe..eh...zien ze dan dat ie er nog ligtquote:Op zondag 9 januari 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja en de historische collectie op de 6e verdieping mag ook noiet gefotografeerd worden, want daar mag geen licht bij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |