Anderhalve rooie autoquote:
dat was toch het doel van deze meetingquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:16 schreef fotnalix het volgende:
Ja lekker, maak mij maar weer belachelijk![]()
![]()
De beste stuurlui staan aan wal zie ik wel weerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Hè hè, daar is het topic eindelijk, dacht ik nog. Staan er nauwelijks foto's in
dat ding ging ineens Nee schuddenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:23 schreef Bowiefan het volgende:
deze was waarschijnlijk ook de oorzaak van de bijna aanrijding
Hééj, dokter.... jij hierquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal zie ik wel weer![]()
Plekje in het Nirvana waar ze Gigabit Etehernet hebben aangelegdquote:
Ik wist wel dat Ouwesok een klein mannetje was, maar dit is belachelijk!.... lijkt wel offie z'n oor in wil kruipen....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:40 schreef Bowiefan het volgende:
Na het rondje buitenom blijkt de 7e meetganger ook geariveerd te zijn, hij staat hier naast Ouwesok, maar helaas heeft er een moderator ingegrepen....
[afbeelding]
De zaak is nog onder de rechterquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar blijven de overlijdensberichten van een bepaalde moderator?
Heb ik wat gemist? Wanneer is Ouwesok overleden?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Ouwesok een klein mannetje was, maar dit is belachelijk!.... lijkt wel offie z'n oor in wil kruipen....
Waar blijven de overlijdensberichten van een bepaalde moderator?
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
lijkt wel offie z'n oor in wil kruipen....
Toen ik Offie zijn oor in wilde kruipenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:18 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Wanneer is Ouwesok overleden?
Dan moet zijn omschrijving niet zo cryptisch zijn. Daar raak ik enstig van in de war.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
[..]
Toen ik Offie zijn oor in wilde kruipenmaar toen begon dat stukje appel te verschuiven en.....
Ik eh....besta nog gewoonShark vroeg een bepaalde moderator, en ik ben een onbepaalde mod
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |