D'r zijn ook kleurenfilms uit de 2e wereldoorlog. Onlangs zijn die ook uitgezonden in een documantaire.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:01 schreef CompuMess het volgende:
Ik kwam net een site tegen met kleurenfoto's van de eerste wereldoorlog. Verbazingwekkend, niet alleen omdat ze toen al kleurenplaatjes schoten, maar ook omdat de kwaliteit best wel goed is...
Een uitleg over de gebruikte fototechniek (Autochrome - by Louis Lumière) staat onderaan de pagina.
De chromogene kleurenfilm stamt van 1935. Dat ze in de oorlog al redelijk gebruikt werden is dus niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:03 schreef Fixers het volgende:
[..]
D'r zijn ook kleurenfilms uit de 2e wereldoorlog. Onlangs zijn die ook uitgezonden in een documantaire.
Nog gelachenquote:
nou inderdaadquote:
Imagehosting.us is weliswaar bruikbaar maar tergend traag.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 04:43 schreef ultra_ivo het volgende:
imagehosting werkte 2 minuten geleden niet, en nu weer wel
Die hebben ze daar nietquote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:42 schreef Puckzzz het volgende:
Veel plezier en breng mooie plaatjes mee terug!
Offyquote:
Hoe is het met je vader?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:45 schreef Rewimo het volgende:
*meldt* Ook wakker is. Min of meer.
Hoeveel foto's kunnen daar wel niet op.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:34 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik heb ook wat aangeschaftAl is het niet zo heel super, ik ben er blij mee. Een kaartje van 1 gig, leek me handig voor mijn vakantie binnenkort.
psssst...ivoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Wel manual focus uiteraard.
Een lekker licht lensje voor een lichte prijs; 39,95. In autofocus kost ie zo'n 200 euro.
We komen net bij hem vandaan. Het ziet er niet al te goed uit, er is kans dat zijn grote teen niet behouden kan blijvenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:12 schreef stil het volgende:
Hoe is het met je vader?
Hij is diabetes he? Dan helen de wonden heel erg slecht, mijn oma was ook diabetes en moest ook op een gegeven moment haar teen afstaan. Probleem is dat het dan afwachten is of die wond goed heelt. Ik wil niet depri doen hoor, maar zo ging het bij haar. Ik wens jou en vooral je vader veel sterkte. komt allemaal goedquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We komen net bij hem vandaan. Het ziet er niet al te goed uit, er is kans dat zijn grote teen niet behouden kan blijven
Veel sterkete met je vader, hoop dat de teen te redden valt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We komen net bij hem vandaan. Het ziet er niet al te goed uit, er is kans dat zijn grote teen niet behouden kan blijven
Wel of niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:08 schreef stil het volgende:
[..]
Hoeveel foto's kunnen daar wel niet op.
Sterkte Rewimo. Hopenlijk gaat na het verlies van zijn teen alles weer de goede kant op.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is het niet zinvoller om een adaptertje van K naar P te kop'nquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:33 schreef ultra_ivo het volgende:
rondtoerend op m'n vaste pagina's kwam ik nog de volgende foto tegen van Japans DSLR geweld gekoppeld aan Russisch glas:
[afbeelding]
De Zenitar in K-baljonet uitvoering komt hiermee op het lijstje voor Mülheim en Houten te staan.
ik moest invoegen... de snelweg op...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:36 schreef Subhuman het volgende:
Nu maken jullie mij nieuwsgierig!Wat voor actie?
Oeps!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik moest invoegen... de snelweg op...
dus ik ga naar links.. en ik zie ineens in mijn links zij spiegel dat ik heeel dicht voor een andere auto zat
zat niet helemaal opteletten dus bij het invoegen...
kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oeps!
Meestal bekijk je zoiets voor je naar links gaat...
Dat heb je als je in zo'n grote auto rijdt, je ziet die anderen niet meerquote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:02 schreef Fotnalix het volgende:
[..]
klopt
ik ben ook geen associale rijder ofzo...
gewoon nu even over het hoofd gezien. wel stom. maar tis goed gegaan gelukkig.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:06 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat heb je als je in zo'n grote auto rijdt, je ziet die anderen niet meer
Ik stelde alleen voor om een handvat op het dak te monterenweer eens wat anders dan een spoiler. Bowiefan stelde voor om hem bij ons in het vrachtruim te zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
jij stelde de auto nog als koffer voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |