Wat heb je nu dan als grootste? Voor Avifauna heb je niet echt een super tele nodig, vaak kun je heel dichtbij komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:09 schreef Jagganath het volgende:
hmmm zet mij ook maar op de misschienlijst voor de Avifauna....
Eerst maar eens kijken of ik voor die tijd een wat grotere telelens heb...
Ja ik had iets gepost wat in het slowchattopic moest.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:47 schreef Borelius het volgende:
Nee hoor, mensen lekker maken voor een meet in Avifauna is volledig on topic! Of had je zelf per abuis iets hier gezet dat off topic was?
hier dusquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:21 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat u mee wilt naar Emmendan lijkt het een meetje te worden
misschien dat we hier dan beter verder kunnen gaan: Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen!
iets zegt mij dat dat topique vanavond al weer vol zit
moet je die niet vergetenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:17 schreef Oceanonix het volgende:
Zit er wel aan te denken. Weet het nog niet zeker. Maar het idee dat ik dan een nieuwe verzameling van glaswerk kan gebruiken gaat me waarschijnlijk wel over de streep trekken.![]()
Wanneer ben je eruit denk jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:17 schreef Oceanonix het volgende:
Zit er wel aan te denken. Weet het nog niet zeker. Maar het idee dat ik dan een nieuwe verzameling van glaswerk kan gebruiken gaat me waarschijnlijk wel over de streep trekken.![]()
Zo'n smilley had het toch moeten verradenquote:
naar schatting ca. 10:30quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:22 schreef Oceanonix het volgende:
hoe laat zijn jullie daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |