Jij misschien. Ik heb alleen nog maar intelligente opmerkingen gemaakt!quote:Op zondag 6 februari 2005 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
We gaan weer verder met slap ouwehoeren hier![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik heb alleen nog maar intelligente opmerkingen gemaakt!
Dat is vreemd. Er zitten toch wel heel regelmatig FOTters te chatten! Vooral 's avonds is er meestal wel iemand te vinden.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:07 schreef ultra_ivo het volgende:
IRC, al een paar keer gekeken of er iemand was, maar nooit iemand ontmoet daar
Bedenk jij dan een andere naam? Of je komt eerder je bed uit................................quote:Op zondag 6 februari 2005 12:19 schreef Rewimo het volgende:
Goeiemo... middag
Luap terug zie ik! Welkom
Waarom heet het hier eigenlijk slowchat? Je blijft een uurtje langer liggen en het topic is alweer vol.
Quickchatquote:Op zondag 6 februari 2005 12:23 schreef Oceanonix het volgende:
Bedenk jij dan een andere naam? Of je komt eerder je bed uit................................![]()
Nou vooruit dan voor deze ene keer zie ik het door de vingers dat je zo lang bent blijven liggen.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Quickchat
Kind wilde gisteren ineens bij opa en oma logeren. Die gelegenheid hebben we natuurlijk aangegrepen om wat langer te blijven liggen
hoi!quote:Op zondag 6 februari 2005 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorrege allemaal
relaxdagje voor ome Flits vandaag
Iddquote:Op zondag 6 februari 2005 12:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoi!
niets mis met een relaxdagje toch?
ik ben langer blijven liggen, heb ik nu strafquote:Op zondag 6 februari 2005 12:40 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Nou vooruit dan voor deze ene keer zie ik het door de vingers dat je zo lang bent blijven liggen.![]()
NOG langer???quote:Op zondag 6 februari 2005 13:03 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ik ben langer blijven liggen, heb ik nu straf
Jaquote:Op zondag 6 februari 2005 13:03 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ik ben langer blijven liggen, heb ik nu straf
Zit daar neusbediening op?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
JaVanmiddag met een camera uit 1966 fotograferen. Met niks automatisch en alles zelf doen
dat zal 'm leren
quote:
Ik heb eventueel nog iets uit 1952 liggenverrek....die negatieven uit dat ding moesten ook maar eens door de Epsonquote:Op zondag 6 februari 2005 13:30 schreef Bowiefan het volgende:
mag ik fotgraferen met een camera die al geboren was voordat ik zelfe überhaupt in de planning zat
als dat maar goed gaat
Owja, welcome back Luapquote:Op zondag 6 februari 2005 12:28 schreef luap het volgende:
Hee ze kennen me nog... Hartverwarmend
![]()
Ik moet nu eens kijken waar ik de foto's van de afgelopen maanden ergens kan spammen hier.
Ach, als we elkaar maar geen meetje noemenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ach, als we elkaar maar geen meetje noemen
Beetje onscherp.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:56 schreef Xilantof het volgende:
ff een "testje" gedaan met mijn 70-300 lens, tis een oude schuif zoom.
deze met een +4 macro dingetje voorop gedraaid.
foto rechtstreeks uit de camera geresized:
[afbeelding]
en dan een uitsnede (100%) van het midden..
[afbeelding]
130 mm
f=25
1,3 seconden.
O dan zal die 130 mm ook wel niet kloppenquote:
Idd lekker weerquote:Op zondag 6 februari 2005 17:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Heerlijk weer vandaag, ik ben dan maar eens buiten gekomen en heb meteen 158 foto's geschoten. Jammer dat de insecten nog niet actief zijn, dus heb'k de macrolens maar laten zitten en heb vooral met de nieuwe 200mm gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |