quote:
Ik wilde er ook niet acuut heen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:16 schreef Ouwesok het volgende:
@Rewimo: Avifauna lijkt me meer iets voor april tot oktober....... roofvogels..eh
![]()
Daar durf ik redelijk blind op te varen. Ik kan ook op de lijst, zolang de roofvogels maar niet in de winterstalling staanquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:03 schreef Borelius het volgende:
Voor de vogelliefhebber is het een heel leuke locatie! En als er een meet komt, die past in mijn agenda, ben ik van de partij, en mijn vrouw ook!
Doe een voorstel dat in je agenda pastquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:03 schreef Borelius het volgende:
Voor de vogelliefhebber is het een heel leuke locatie! En als er een meet komt, die past in mijn agenda, ben ik van de partij, en mijn vrouw ook!
Je zit in de verkeerde slowchat : Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:02 schreef Bowiefan het volgende:
ik is ook vogel liefhebber
lekker gegrild kippetje![]()
Duif zou potentieverhogend zijn... zei mijn reisleider in Egypte. Dus ik de hele reis de man aan ziin hoofd zeuren voor een restaurant waar ze duif hadden. Aan het eind gevulde duif gegeten. Maar hij had gelogenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:12 schreef k_man het volgende:
Pas nog duif gegeten in Florence. Is wel een heel gepiel.
dropquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:24 schreef k_man het volgende:
Duif ook al?
Zijn er ook etenswaren die potentieverlagend zijn trouwens?
eigenlijk niet helemaal hetzelfde...quote:Uit onderzoek in Italië is namelijk gebleken dat het eten van drop een rampzalige invloed heeft op de libido van de man. Libido is een mooi woord voor hoe veel zin in sex iemand heeft.
Uit het onderzoek bleek dat het eten van slechts 7 gram drop gedurende 4 dagen het testosterongehalte bij de proefpersonen met 44% liet dalen. Testosteron is het mannelijk hormoon. Na 4 dagen geen drop was het hormoonniveau weer terug op het oude niveau.
Als boosdoener is het glyceride, een vetzuur uit drop, aangewezen.
Wat is dit dan voor forumquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:09 schreef Oceanonix het volgende:
Je zit in de verkeerde slowchat : Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
Daar hoeven we geen haast mee te maken, ik denk dat het leuker is om er heen te gaan als het wat verder in het jaar is, ergens in mei? Maakt me niet uit zaterdag of zondag en welk weekeinde.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]Doe een voorstel dat in je agenda pastVoorkeur voor zaterdag bij ons, maar Avifauna ligt zo'n beetje tussen qltel en mij in, dus een zondag zou eventueel ook kunnen.
Dat zijn dan alvast 2 week-einden! Dus dat moet gaan lukken en dan is de winter toch wel echt uit de lucht, kan Ouwesok ook mee.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:00 schreef Rewimo het volgende:
Hm... wij kunnen dan alleen de laatste twee weekenden van mei, we gaan begin mei een weekje op vakantie als Christan vrij is.
ik woon er zo dichtbij dat ik het bijna kan ruiken. Bij deze heb ik het plan om ook mee te gaan...quote:
Ga jij eens richting lenzen, hup! Voor half 12, denk je erom?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:34 schreef Bowiefan het volgende:
ik had me toch al aangemeld![]()
* Bowiefan neemt BBQ mee![]()
pssst : slowchat 26, goeiemorgen, middag en avond :Wquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:40 schreef Rewimo het volgende:
Ga jij eens richting lenzen, hup! Voor half 12, denk je erom?
Wat heb je nu dan als grootste? Voor Avifauna heb je niet echt een super tele nodig, vaak kun je heel dichtbij komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:09 schreef Jagganath het volgende:
hmmm zet mij ook maar op de misschienlijst voor de Avifauna....
Eerst maar eens kijken of ik voor die tijd een wat grotere telelens heb...
Ja ik had iets gepost wat in het slowchattopic moest.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:47 schreef Borelius het volgende:
Nee hoor, mensen lekker maken voor een meet in Avifauna is volledig on topic! Of had je zelf per abuis iets hier gezet dat off topic was?
hier dusquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:21 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat u mee wilt naar Emmendan lijkt het een meetje te worden
misschien dat we hier dan beter verder kunnen gaan: Fotomeetingtopic deel 20: komt allen tezamen!
iets zegt mij dat dat topique vanavond al weer vol zit
moet je die niet vergetenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:17 schreef Oceanonix het volgende:
Zit er wel aan te denken. Weet het nog niet zeker. Maar het idee dat ik dan een nieuwe verzameling van glaswerk kan gebruiken gaat me waarschijnlijk wel over de streep trekken.![]()
Wanneer ben je eruit denk jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:17 schreef Oceanonix het volgende:
Zit er wel aan te denken. Weet het nog niet zeker. Maar het idee dat ik dan een nieuwe verzameling van glaswerk kan gebruiken gaat me waarschijnlijk wel over de streep trekken.![]()
Zo'n smilley had het toch moeten verradenquote:
naar schatting ca. 10:30quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:22 schreef Oceanonix het volgende:
hoe laat zijn jullie daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |