Electroquote:Op zondag 6 februari 2005 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst ff inventariseren Bowie
Wat vaar jij LHO?
Mwoa ik wou eerst ff wachten tot het weer een beetje mee zitquote:Op zondag 6 februari 2005 21:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@Flash:http://forum.fok.nl/topic/634816/4/50#24952614 beide dus (althans, als het niet binnen 2 maanden is)
Ja, dat gaat wel snel als je zo naar beneden vaartquote:Op zondag 6 februari 2005 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Een mooie gepande foto van een RCboot
Scheef, te ver weg, onscherp en een slechte compositie, maar voor de rest erg mooi ja.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Een mooie gepande foto van een RCboot
Ik zou zeggen: ga mee en doe het beterquote:Op zondag 6 februari 2005 23:17 schreef Pompsnol het volgende:
[..]
Scheef, te ver weg, onscherp en een slechte compositie, maar voor de rest erg mooi ja.
Die laatste is wel een mooie plaatquote:Op maandag 7 februari 2005 15:41 schreef xRaY99 het volgende:
Hey! dat is 1 van mijn bootjes![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo beter dan?
Maar ik begrijp dat er wel animo is voor zo'n activiteit? Dan ga ik het eens in het meetingtopic aankaartenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:09 schreef PaulR het volgende:
ik had ze wel wat dichterbij willen zien!maar misschien heb je die nog in je collectie??
Moet je doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat er wel animo is voor zo'n activiteit? Dan ga ik het eens in het meetingtopic aankaarten
Rotterdam wordt hetquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:50 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Moet je doen.
Als het niet te ver is heb je al zeker een gast die met je mee wil![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |