abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 1 februari 2005 @ 10:17:38 #131
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_24858730
eh... was dat op een zekere fotobeurs in Houten?
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 1 februari 2005 @ 10:25:35 #132
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24858831
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:17 schreef CompuMess het volgende:
eh... was dat op een zekere fotobeurs in Houten?
waar je door desperate handelaren met Manfrotto's achterna wordt gezeten....... Kohpâh ?
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 1 februari 2005 @ 10:30:03 #133
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24858894
Hoe dan ook, Vuilnishuizen ligt me een tikkie te ver van het rustieke Flevoland verwijderd om een zondag mee te vullen.

Nou nog een leuk meetje verzinnen voor de korte termijn. Iets dat veul plaatjes oplevert en ver verwijderd blijft van 'koninklijk met de nadruk op lijk'
  FOK!fotograaf dinsdag 1 februari 2005 @ 10:57:07 #134
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_24859360
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:25 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

waar je door desperate handelaren met Manfrotto's achterna wordt gezeten....... Kohpâh ?

en toch bevalt dat ding prima!
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
pi_24860025
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:30 schreef Ouwesok het volgende:
Hoe dan ook, Vuilnishuizen ligt me een tikkie te ver van het rustieke Flevoland verwijderd om een zondag mee te vullen.

Nou nog een leuk meetje verzinnen voor de korte termijn. Iets dat veul plaatjes oplevert en ver verwijderd blijft van 'koninklijk met de nadruk op lijk'
Emmen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 1 februari 2005 @ 11:49:38 #136
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24860326
Emmen is een optie .

Iets anders ook

Kan nog alle kanten opgoed, bijna alle kanten
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 februari 2005 @ 11:49:47 #137
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24860330
Voor de vogelliefhebbers is Avifauna misschien een optie. Ik weet alleen niet of ze open zijn. En ik weet ook niet of je er goed kunt fotograferen Ben er nog nooit geweest.

Veel vragen zijn natuurlijk gewoon op te lossen:
quote:
Openingstijden & prijzen
Het vogelpark en de (basis)speeltuin zijn het gehele jaar geopend van 09.00 tot 18.00 uur. Tijdens de speciale winteropening in Avifauna zijn de amusementshal en de extra attracties in de speeltuin in het weekend geopend van 12.00 tot 18.00 uur. Tijdens weekdagen zijn deze helaas gesloten. In de winter krijgt u daarom een aantrekkelijke korting.

Winterentreeprijzen
Kind tot 3 jaar gratis
Kind 3 t/m 12 jaar ¤ 4,25
65+, OV-Jaarkaart ¤ 4,50
Volwassenen ¤ 5,00

Entreeprijzen vanaf Pasen 2005
Kind tot 3 jaar gratis
Kind 3 t/m 12 jaar ¤ 9,00
65+, OV-Jaarkaart ¤ 9,50
Volwassenen ¤ 10,00
Attractiearmbandje ¤ 2,00*

* Voor het onbeperkt gebruik van alle attracties in de speeltuin.
Voor groepen vanaf 30 personen hanteren we speciale tarieven.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 1 februari 2005 @ 14:03:41 #138
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24862784
Ziet er leuk uit Rewimo, maareh....is Avifauna niet vergeven van het gaas en hekken .
  FOK!fotograaf dinsdag 1 februari 2005 @ 14:24:11 #139
73911 ultra_ivo
pi_24863149
Ik bedoelde inderdaad het Keulse Mülheim. Voor mij is dat echt niet verder dan Houten.
Voor de Oost-Brabantse fok-fotofractie zelfs nog een stuk dichterbij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 februari 2005 @ 16:15:18 #140
13151 crew  Rewimo
pi_24865090
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:03 schreef Ouwesok het volgende:
Ziet er leuk uit Rewimo, maareh....is Avifauna niet vergeven van het gaas en hekken .
Zoals ik al schreef: ik ben er nooit geweest. Ik hoopte dat iemand anders daar iets zinnigs over zou kunnen vertellen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 februari 2005 @ 16:20:21 #141
13151 crew  Rewimo
pi_24865168
Maar weer eens even naar www.avifauna.nl gehobbeld. Het lijkt mee te vallen met die hekken:
quote:
Themagebieden

Australië
In Avifauna maakt u een spannende reis door Australië en leert u alles over de vogels, de natuur en de oorspronkelijke bewoners van het continent “Down Under”.
In de overdekte Lori Landing wandelt u door een ruig landschap van rode rotsen met Aboriginal schilderingen, termietenheuvels, tropische planten en een kolonie honingpapegaaien. Met een cupje nectar eten de lori’s zelfs uit uw hand. Op de droge vlakte vindt u emoes en zelfs kangaroes. Tenslotte ziet u zwarte zwanen, boshoenders en hoort u de kookaburra met zijn opmerkelijke lach overal bovenuit.

Filipijnen
Nieuw in 2004 is het Filipijnengebied. In de Filipijnenhal van Avifauna maakt u kennis met het spectaculaire landschap en de exotische vogels. Terwijl u over het dorpsplein wandelt en een Filipijns hutje en schooltje van binnen kunt bekijken waant u zich even in Zuidoost-Azië.
quote:
Vogeldemonstratie

Dagelijks van april tot en met oktober vliegen roofvogels zoals een uil en zeearend over de vijver. Maar u ziet ook een gier een ei openbreken of een valk op een prooi duiken. Tenslotte scheren er zelfs ara’s rakelings over de tribunes. Terwijl de verzorgers allerlei wetenswaardigheden vertellen vertonen de vogels hun natuurlijke gedrag.
quote:
Voeren van vogels
Kijken bij voeren
De Zwartvoet-pinguïn is een van de kleinere pinguïnsoorten. In tegenstelling tot zijn grotere soortgenoten is hij niet afkomstig uit het koude poolgebied maar uit het zonnige Zuid-Afrika.
Van april tot en met oktober kunt u kijken bij het voeren van deze vrolijk waggelende pinguïns. Ze krijgen haringen die ze in één keer doorslikken.

Zelf voeren
Het gehele jaar door kunt u vogelvoer kopen om zelf o.a. de eenden te voeren. Zakjes vogelvoer zijn voor ¤ 0.80 verkrijgbaar aan de kassa’s.

Lori Landing
De lori’s in de Lori Landing kunt u het gehele jaar door voeren met cupjes nectar à ¤ 0,50. U vindt de Lori Landing in het Australiëgebied.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:32:21 #142
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24865375
quote:
Op maandag 31 januari 2005 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
De plannen zijn nog enigzins gewijzigd. Het wordt nu dinsdag
Ik beslis maandag wel hoe en of wat dan....
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 1 februari 2005 @ 16:38:39 #143
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24865470
Weet iemand hoe fotografisch interessant Amersfoort-zoo is? Afgezien van deze interessante dieren:

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 1 februari 2005 @ 17:16:28 #144
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24866086
@Rewimo: Avifauna lijkt me meer iets voor april tot oktober....... roofvogels ..eh
pi_24866717
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 16:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Weet iemand hoe fotografisch interessant Amersfoort-zoo is? Afgezien van deze interessante dieren:

[afbeelding]
De witte tijgers...

Het is verder een vrij bescheiden dierentuin, maar wel leuk. Geen speciale trekpleisters zoals een vlinderkas of groot aquarium ofzo.
pi_24867200
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 14:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Waar moeten we GEEN meets plannen tegenwoordig . Volgens mij is dit het meest meeterige subforum van FOK
Het verschil zal hem wel liggen in het feit dat wij druk bezig zijn met het thema van het subforum tijdens een meet.
ben dan ook erg benieuwd wat ze doen op een meet van bv. het subforum sex...
(meeten die überhaupt? )

[ Bericht 3% gewijzigd door Bowiefan op 01-02-2005 18:30:09 ]
  dinsdag 1 februari 2005 @ 18:49:17 #147
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24867717
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:21 schreef Bowiefan het volgende:
ben dan ook erg benieuwd wat ze doen op een meet van bv. het subforum sex...
(meeten die überhaupt? )
[orgie] Spontane Sex & Meet

in den kiem gesmoord door E.T.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 19:28:30 #148
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24868425
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 18:49 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

[orgie] Spontane Sex & Meet

in den kiem gesmoord door E.T.
*proest*

ik was zooooooo streng
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24868796
ze willen wel, het mag dus niet
pi_24870582
Avifauna, ik ben er vorig jaar in Augustus geweest en het was toen slecht weer, dat vond ik achteraf best jammer.
...niet geschoten is altijd mis...
  dinsdag 1 februari 2005 @ 22:00:18 #151
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24871441
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 19:28 schreef E.T. het volgende:
*proest*

ik was zooooooo streng
pi_24893740
affijn...
2 dagen later...

is het al bekend wat we gaan doen komen weekend ?
zoals bekend gaat mijn voorkeur uit naar den zaterdag
mocht het zondag worden dan niet te vroeg svp
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 februari 2005 @ 07:37:44 #153
13151 crew  Rewimo
pi_24896405
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 17:16 schreef Ouwesok het volgende:
@Rewimo: Avifauna lijkt me meer iets voor april tot oktober....... roofvogels ..eh
Ik wilde er ook niet acuut heen hoor Al is het 's winters wel een heel stuk goedkoper Maar omdat er nogal wat vogelliefhebbers rondzwalken hier leek het me een aardige lokatie.
pi_24906352
Voor de vogelliefhebber is het een heel leuke locatie! En als er een meet komt, die past in mijn agenda, ben ik van de partij, en mijn vrouw ook!
...niet geschoten is altijd mis...
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 3 februari 2005 @ 20:03:02 #155
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_24907234
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:03 schreef Borelius het volgende:
Voor de vogelliefhebber is het een heel leuke locatie! En als er een meet komt, die past in mijn agenda, ben ik van de partij, en mijn vrouw ook!
Daar durf ik redelijk blind op te varen. Ik kan ook op de lijst, zolang de roofvogels maar niet in de winterstalling staan
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 februari 2005 @ 20:07:04 #156
13151 crew  Rewimo
pi_24907307
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:03 schreef Borelius het volgende:
Doe een voorstel dat in je agenda past Voorkeur voor zaterdag bij ons, maar Avifauna ligt zo'n beetje tussen qltel en mij in, dus een zondag zou eventueel ook kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')