quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:17 schreef CompuMess het volgende:
eh... was dat op een zekere fotobeurs in Houten?
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]waar je door desperate handelaren met Manfrotto's achterna wordt gezeten....... Kohpâh ?
Emmenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:30 schreef Ouwesok het volgende:
Hoe dan ook, Vuilnishuizen ligt me een tikkie te ver van het rustieke Flevoland verwijderd om een zondag mee te vullen.
Nou nog een leuk meetje verzinnen voor de korte termijn. Iets dat veul plaatjes oplevert en ver verwijderd blijft van 'koninklijk met de nadruk op lijk'
quote:Openingstijden & prijzen
Het vogelpark en de (basis)speeltuin zijn het gehele jaar geopend van 09.00 tot 18.00 uur. Tijdens de speciale winteropening in Avifauna zijn de amusementshal en de extra attracties in de speeltuin in het weekend geopend van 12.00 tot 18.00 uur. Tijdens weekdagen zijn deze helaas gesloten. In de winter krijgt u daarom een aantrekkelijke korting.
Winterentreeprijzen
Kind tot 3 jaar gratis
Kind 3 t/m 12 jaar ¤ 4,25
65+, OV-Jaarkaart ¤ 4,50
Volwassenen ¤ 5,00
Entreeprijzen vanaf Pasen 2005
Kind tot 3 jaar gratis
Kind 3 t/m 12 jaar ¤ 9,00
65+, OV-Jaarkaart ¤ 9,50
Volwassenen ¤ 10,00
Attractiearmbandje ¤ 2,00*
* Voor het onbeperkt gebruik van alle attracties in de speeltuin.
Voor groepen vanaf 30 personen hanteren we speciale tarieven.
Zoals ik al schreef: ik ben er nooit geweest. Ik hoopte dat iemand anders daar iets zinnigs over zou kunnen vertellenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:03 schreef Ouwesok het volgende:
Ziet er leuk uit Rewimo, maareh....is Avifauna niet vergeven van het gaas en hekken.
quote:Themagebieden
Australië
In Avifauna maakt u een spannende reis door Australië en leert u alles over de vogels, de natuur en de oorspronkelijke bewoners van het continent “Down Under”.
In de overdekte Lori Landing wandelt u door een ruig landschap van rode rotsen met Aboriginal schilderingen, termietenheuvels, tropische planten en een kolonie honingpapegaaien. Met een cupje nectar eten de lori’s zelfs uit uw hand. Op de droge vlakte vindt u emoes en zelfs kangaroes. Tenslotte ziet u zwarte zwanen, boshoenders en hoort u de kookaburra met zijn opmerkelijke lach overal bovenuit.
Filipijnen
Nieuw in 2004 is het Filipijnengebied. In de Filipijnenhal van Avifauna maakt u kennis met het spectaculaire landschap en de exotische vogels. Terwijl u over het dorpsplein wandelt en een Filipijns hutje en schooltje van binnen kunt bekijken waant u zich even in Zuidoost-Azië.
quote:Vogeldemonstratie
Dagelijks van april tot en met oktober vliegen roofvogels zoals een uil en zeearend over de vijver. Maar u ziet ook een gier een ei openbreken of een valk op een prooi duiken. Tenslotte scheren er zelfs ara’s rakelings over de tribunes. Terwijl de verzorgers allerlei wetenswaardigheden vertellen vertonen de vogels hun natuurlijke gedrag.
quote:Voeren van vogels
Kijken bij voeren
De Zwartvoet-pinguïn is een van de kleinere pinguïnsoorten. In tegenstelling tot zijn grotere soortgenoten is hij niet afkomstig uit het koude poolgebied maar uit het zonnige Zuid-Afrika.
Van april tot en met oktober kunt u kijken bij het voeren van deze vrolijk waggelende pinguïns. Ze krijgen haringen die ze in één keer doorslikken.
Zelf voeren
Het gehele jaar door kunt u vogelvoer kopen om zelf o.a. de eenden te voeren. Zakjes vogelvoer zijn voor ¤ 0.80 verkrijgbaar aan de kassa’s.
Lori Landing
De lori’s in de Lori Landing kunt u het gehele jaar door voeren met cupjes nectar à ¤ 0,50. U vindt de Lori Landing in het Australiëgebied.
Ik beslis maandag wel hoe en of wat dan....quote:Op maandag 31 januari 2005 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
De plannen zijn nog enigzins gewijzigd. Het wordt nu dinsdag
De witte tijgers...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Weet iemand hoe fotografisch interessant Amersfoort-zoo is? Afgezien van deze interessante dieren:
[afbeelding]
Het verschil zal hem wel liggen in het feit dat wij druk bezig zijn met het thema van het subforum tijdens een meet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar moeten we GEEN meets plannen tegenwoordig. Volgens mij is dit het meest meeterige subforum van FOK
[orgie] Spontane Sex & Meetquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:21 schreef Bowiefan het volgende:
ben dan ook erg benieuwd wat ze doen op een meet van bv. het subforum sex...
(meeten die überhaupt? )
*proest*quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[orgie] Spontane Sex & Meet
in den kiem gesmoord door E.T.
quote:
Ik wilde er ook niet acuut heen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:16 schreef Ouwesok het volgende:
@Rewimo: Avifauna lijkt me meer iets voor april tot oktober....... roofvogels..eh
![]()
Daar durf ik redelijk blind op te varen. Ik kan ook op de lijst, zolang de roofvogels maar niet in de winterstalling staanquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:03 schreef Borelius het volgende:
Voor de vogelliefhebber is het een heel leuke locatie! En als er een meet komt, die past in mijn agenda, ben ik van de partij, en mijn vrouw ook!
Doe een voorstel dat in je agenda pastquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:03 schreef Borelius het volgende:
Voor de vogelliefhebber is het een heel leuke locatie! En als er een meet komt, die past in mijn agenda, ben ik van de partij, en mijn vrouw ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |