Moet je maar niet zo gemeen zijn tegen mequote:Op zondag 30 januari 2005 13:22 schreef Subhuman het volgende:
Okee ik hoor het al... Vaarwel lieve Fotters, het was gezellig...
quote:Op zondag 30 januari 2005 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo gemeen zijn tegen me
Dat heb je al vroeg in de smiezenquote:Op maandag 31 januari 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Dit weekend wordt het niet zulk mooi weer.
En dan zeker in zo'n schuilplaats erachter komen dat er dooie duitsers naast je liggen zekerquote:Wat wel een optie is, is een rondje Delft of zo. Beetje architectuur en voldoende schuilplaatsen mocht het gaan plensen.
Hé....Bowiefan, Jongesok, ik krijg me toch ineens een idee voor komend weekend ......quote:Een meet heeft dus weinig kans van slagen en nee, ik ga NIET naar Emmen
hmmm... ik moet mijn PC lens nog ff inwijden eigenlijk....nou ja, inwijden.. ehm.. nou ja.. eens goed misbruiken dus....quote:Op maandag 31 januari 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
Dit weekend wordt het niet zulk mooi weer. Een meet heeft dus weinig kans van slagen en nee, ik ga NIET naar Emmen
Wat wel een optie is, is een rondje Delft of zo. Beetje architectuur en voldoende schuilplaatsen mocht het gaan plensen.
Zoveel keer mini, dat wordt macro'enquote:Op maandag 31 januari 2005 13:42 schreef Rewimo het volgende:
Er is al een miniminiminicarnavalsmeet in aantocht
Hee ja, da's waar, dat monument van zwijgende willem moet ik nog es van dichtbij aanschouwenquote:Op maandag 31 januari 2005 13:51 schreef Ouwesok het volgende:
En dan zeker in zo'n schuilplaats erachter komen dat er dooie duitsers naast je liggen zeker
quote:Hé....Bowiefan, Jongesok, ik krijg me toch ineens een idee voor komend weekend ......
Ik heb teveel vertrouwen in de voorspellingen van het KNMI denk ikquote:
Zo'n PC-lens is natuurlijk het ultieme wapen tegen een girafquote:
ik laat het je weten....quote:Op maandag 31 januari 2005 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh...ik denk dat ik zelf zondag of zo een rondje Delft ga doen met een zwartwit-rolletje. Eens kijken of ik er nog wat leuks van kan bakken.
Jullie zijn van harte welkom hoor
ik heb nog 214 vakantie uren om op te nemen dit jaar.... dus....quote:en volgende week, in mijn vakantie, een dagje Blijdorp. Lekker rustig, zo zonder al die FOK!-kers
quote:Op maandag 31 januari 2005 14:31 schreef Ouwesok het volgende:
Zo'n PC-lens is natuurlijk het ultieme wapen tegen een giraf
Dat zie je verkeerd. Mijn vakantie is goed gekozen. Jij kiest de verkeerde week om te gaan werkenquote:Op maandag 31 januari 2005 15:38 schreef Xilantof het volgende:
jammer dat je net de verkeerde week vakantie hebt PdeHoog
De plannen zijn nog enigzins gewijzigd. Het wordt nu dinsdagquote:Op maandag 31 januari 2005 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Het hangt even van het weer af Shark, maar ik denk dat het woensdag wordt voor Blijdorp
Zo erg is het ook weer niet. Heb per slot van rekening niet de duurdere istD genomenquote:Op maandag 31 januari 2005 12:50 schreef Shark.Bait het volgende:
DAMES!
Zullen we weer ff ontopic gaan?
Iemand nog ideeen voor een mini meet tussendoor (mits goed weer)
Ivo: nein, geen geld
Waar ligt dat Mülheim zo ongeveerquote:Op maandag 31 januari 2005 22:46 schreef ultra_ivo het volgende:
de agenda van ultra_ivo
Conclusie, alleen de 13e is over, en de 20e mits in Mülheim.
Van mij mag iedereen wel mee hoorquote:[b]Op maandag 31 januari 2005 13:51Hé....Bowiefan, Jongesok, ik krijg me toch ineens een idee voor komend weekend ......
Duitslandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |