abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24694725

"De Walkman Van De 21e Eeuw"
Het nieuwste lid van Sony's Playstation®-familie en tevens Sony's eerste poging op de handheldmarkt.

De Specs:
  • Afmetingen: 170mm x 23mm x 74mm
  • Gewicht: 280g (incl. batterij)
  • CPU & Ram: PSP CPU (system clock frequency 1~333MHz), 32MB, embedded DRAM 4MB
  • Display: 4.3 inch, 16:9 breedbeeld TFT LCD, 480 x 272 pixel, 16.77 miljoen kleuren, Max. luminance 180 / 130 / 80cd/m2 (batterij), Max. luminance 200 / 180 / 80cd/m2 (AC adapter)
  • Geluid: Built-in stereo speakers
  • I/O: IEEE 802.11b (Wi-Fi), USB 2.0 (mini-B), Memory Stick PRO Duo, IrDA, IR Remote
  • Aansluitingen: Memory Stick Duo Slot, USB connector, DC OUT connector, DC IN 5V connector, Headset connector
  • UMD-Media: PSP Game, UMD Audio (ATRAC3plus, MP3), UMD Video (H.264 / AVC MP Level3)
  • Draadloze communicatie: Infrastructure mode, Ad hoc mode (max 16 consoles)
  • Meegeleverde accessories: AC adapter, Battery pack

Eventuele toekomstige uitbreidingen:
  • GSM-functionaliteit
  • Webbrowser

Voorgaande PSP-Topics:
    [PSP 01] - [PSP 02] - [PSP 03] - [PSP 04] - [PSP 05]

Interessante Links:
  • Officiële PSP Site (Japans)
  • Fok!games
  • IGN
  • Gamespot

Verwachte Europese release: Eind maart 2005

(Bron van OP)
  • pi_24694756
    Nou, ben benieuwd. Voor 150 euro ga ik serieus twijfelen, 200 komt de DS eerst.
    pi_24694790
    quote:
    In het vorige PSP-Topic schreef A.l.e.x het volgende:
    denk het wel, er zijn iig al 3 Sony Ericsson telefoons die het gebruiken: http://www.opera.com/download/?platform=symbian&man=Sony%20Ericsson
    Dan lijkt me de kans héél groot dat SCEI inderdaad Opera gaat gebruiken als webbrowser voor de PSP!
    pi_24694807
    Als ze slim zijn, en dat zijn ze, wel ja
    pi_24694874
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 21:04 schreef A.l.e.x het volgende:
    Als ze slim zijn, en dat zijn ze, wel ja
    De vraag is alleen of deze browser dan standaard in de firmware van de PSP komt, los op UMD-schijfje of te downloaden zal zijn als executable voor op je memory stick duo? Maargoed... we zien wel. Ik word zowaar steeds enthausiaster over die browser!
    pi_24695007
    Die +/- 1 MB zal wel op de Memory Stick moeten, is ook wel het makkelijkst
    pi_24695106
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 21:13 schreef A.l.e.x het volgende:
    Die +/- 1 MB zal wel op de Memory Stick moeten, is ook wel het makkelijkst
    Dat denk ik eerlijk gezegd ook ja!
    pi_24695309
    tvp
    pi_24695432
    Ik snap niet dat mensen nu nog een DS willen...

Dit ding is toch uber leet en dominant tegenover dat plasticen mario kiddie games ding :S
    - Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
    pi_24695520
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 21:34 schreef MrUber het volgende:
    Ik snap niet dat mensen nu nog een DS willen...

Dit ding is toch uber leet en dominant tegenover dat plasticen mario kiddie games ding :S
    Ieder z'n mening over de DS, maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat de DS besproken wordt in deze topic-reeks.
      zaterdag 22 januari 2005 @ 23:09:28 #11
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24697237
    Zooo... de SP is verkocht, de slaapzak is afgestoft, klaar om een PSP te gaan halen
      zaterdag 22 januari 2005 @ 23:12:49 #12
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24697307
    Die browser, GSM en alle andere functies:

Laat mij gewoon lekker gamen en af en toe wat muziek luisteren. In de trein film kijken is wel aardig (heb een GBA movieplayer), maar gamen is veel leuker eigenlijk.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_24697355
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
    ...maar gamen is veel leuker eigenlijk.
    En daar koop je de PSP tenslotte voor! Maar extra functies kunnen af en toe best leuk zijn! (hoewel ik nog stééds geen heil zie in een GSM-functie! )
      zaterdag 22 januari 2005 @ 23:15:45 #14
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24697360
    Mja Roy maar als het zometeen gratis wordt aangeboden bij een upgrade, of zelfs tegen een zacht prijsje, vind ik het goed hoor . De rest is al goed geregeld en hij gaat er zeker niet op achteruit.

En die games komen er wel he
    pi_24697468
    Waar hebben jullie je PSP's gekocht?

Ik heb namelijk Lik-Sang grondig bekeken, maar ik ben nogal skeptisch als het gaat om dingen kopen op het Internet enzo. Ik heb bijv. geen idee waar ik terecht zou moeten als ik een PSP opgestuurd krijg die het niet doet.
    pi_24697480
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

En daar koop je de PSP tenslotte voor! Maar extra functies kunnen af en toe best leuk zijn! (hoewel ik nog stééds geen heil zie in een GSM-functie! )
    Juh, dan koop je toch lekker een N-gage als je zo graag wilt bellen, ik hoop niet dat dit een soort rage word onder de handhelds.

Edit: Godverdomme, ik moet leren niet twee posts achter elkaar te schrijven. Ik zal er voortaan op letten.
      zaterdag 22 januari 2005 @ 23:23:56 #17
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24697515
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef rijkv het volgende:

Ik heb namelijk Lik-Sang grondig bekeken, maar ik ben nogal skeptisch als het gaat om dingen kopen op het Internet enzo. Ik heb bijv. geen idee waar ik terecht zou moeten als ik een PSP opgestuurd krijg die het niet doet.
    Mail sturen naar LikSang. LikSang is echt een prima site

@ de anderen. Zeker draait het om de games, maar er zijn nog niet zo HEEL veel interessante titels. En van de titels die ik het interessants vindt is niet veel bekend Mercury, Tales of Eternia en Core Crisis. Als ze DAAR nou eens wat meer info over geven Wordt Mercury bijvoorbeeld een launchtitel? Zo ja Anders moet ik Ridge Racers maar kopen bij de launch
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_24697527
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef rijkv het volgende:

Ik heb een tip voor je... Wacht tot de PSP in Europa verschijnt! Dat zal echt niet lang meer duren. Sony mikt nog steeds op eind maart (en hoewel Sony z'n software deadlines niet altijd haalt, zitten ze met hardware vrijwel altijd op schema). 't scheelt je veel rompslomp en het scheelt je ook nog poen!
    pi_24697545
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Zo ja Anders moet ik Ridge Racers maar kopen bij de launch
    Moet... moet? Je moet helemaal niks!
      zaterdag 22 januari 2005 @ 23:28:23 #20
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24697601
    Roy, ik hoop het niet man. Misschien GTA als launch, sowieso Ridge Racers...ToE, Ys...
    WAAR moet ik het geld vandaan halen om al die pareltjes op het grote pareltje te kunnen spelen!?
    pi_24697606
    quote:

[..]

@ de anderen. Zeker draait het om de games, maar er zijn nog niet zo HEEL veel interessante titels. En van de titels die ik het interessants vindt is niet veel bekend Mercury, Tales of Eternia en Core Crisis. Als ze DAAR nou eens wat meer info over geven Wordt Mercury bijvoorbeeld een launchtitel? Zo ja Anders moet ik Ridge Racers maar kopen bij de launch
    Edit:

Als ik nog tot eind Maart moet wachten, spring ik voor een trein

Weet je het zeker?
    Ik zal het eens onderzoeken. Weet jij anders nog waar ik hem gewoon in Nederland kan halen? Ik heb net een half uurtje op Google gezocht, maar ik kwam steeds weer bij Internetkoopsites uit.
      zaterdag 22 januari 2005 @ 23:30:37 #22
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24697644
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:28 schreef rijkv het volgende:

[..]

Weet je het zeker?
    Ik zal het eens onderzoeken. Weet jij anders nog waar ik hem gewoon in Nederland kan halen? Ik heb net een half uurtje op Google gezocht, maar ik kwam steeds weer bij Internetkoopsites uit.
    Waar denk je 'm anders te kunnen halen dan internet import shops? Misschien in een import winkel maar denk je nou echt dat de bart smit al japanse PSP's verkoopt ofzo?
    pi_24697720
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:30 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Waar denk je 'm anders te kunnen halen dan internet import shops? Misschien in een import winkel maar denk je nou echt dat de bart smit al japanse PSP's verkoopt ofzo?
    Nee, maar ik woon in Amsterdam, niet in Schubbekutteveen. Er zal vast wel iets te vinden zijn.
      zaterdag 22 januari 2005 @ 23:36:58 #24
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24697769
    Ah kopspijkers gezien dus. Maar wat bedoel je nou te zeggen? Als je een import shop zoekt kan je toch net zo goed de telefoongids erbij pakken? En Lik-Sang is een prima winkel, zijn goeie zaken mee te doen.
      zaterdag 22 januari 2005 @ 23:37:00 #25
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24697774
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:28 schreef Max_Dark het volgende:
    Roy, ik hoop het niet man. Misschien GTA als launch, sowieso Ridge Racers...ToE, Ys...
    WAAR moet ik het geld vandaan halen om al die pareltjes op het grote pareltje te kunnen spelen!?
    Ik poep van grote hoogte op GTA

Maar goed, ik ga hem sowieso pas in de zomer halen Dan is er vast wel een pareltje te koop. Ik wou dat Sony met meer details kwam, dan kon ik alvast plannen. Bij de DS weet ik de komende 4 maanden welke games ik ga kopen zeg maar, en welke titels er daarna nog komen. Voor de PSP is het me allemaal nog te vaag eerlijk gezegd...
    pi_24697809
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:36 schreef Max_Dark het volgende:
    Ah kopspijkers gezien dus. Maar wat bedoel je nou te zeggen? Als je een import shop zoekt kan je toch net zo goed de telefoongids erbij pakken? En Lik-Sang is een prima winkel, zijn goeie zaken mee te doen.
    Heb je er ooit iets gehaald?

Nee ik kijk geen kopspijkers
    pi_24697819
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik poep van grote hoogte op GTA

Maar goed, ik ga hem sowieso pas in de zomer halen Dan is er vast wel een pareltje te koop. Ik wou dat Sony met meer details kwam, dan kon ik alvast plannen. Bij de DS weet ik de komende 4 maanden welke games ik ga kopen zeg maar, en welke titels er daarna nog komen. Voor de PSP is het me allemaal nog te vaag eerlijk gezegd...
    Straks poep je nog mis

Maar van Mercury hoop ik echt dat het een launchtitel wordt, dat filmpje wat te downloaden is op eurogamer ziet er echt goed en leuk uit en alhoewel ik niet van racers houd, lijkt me Ridge Racers ook een leuke game om te hebben
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24697836
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:39 schreef rijkv het volgende:

[..]

Heb je er ooit iets gehaald?

Nee ik kijk geen kopspijkers
    Mijn DS komt van Lik-Sang, binnen 5 dagen vanuit Hong Kong in Nederland met het weekend erbij gerekend. Goede winkel alleen ik vind de PSP te duur, maar dat is op het moment overal het geval
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zaterdag 22 januari 2005 @ 23:41:45 #29
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24697849
    Ja, Tales of Symphonia (Roy weet wel waar ik over praat ).

En Roy, moge uw poep dan zijnne doel grootsch missen!

Edit; er zijn trouwens meerdere filmpjes voor tech tv etc. gemaakt waar ze het magazijn van Lik Sang laten zien, het is echt een groot bedrijf met veel mensen in dienst, niet iemand die in zijn garage een hobbywinkeltje runt ofzo. Staat volgens mij ook wel op de website zelf.
    pi_24697870
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:41 schreef Tain het volgende:

[..]

Mijn DS komt van Lik-Sang, binnen 5 dagen vanuit Hong Kong in Nederland met het weekend erbij gerekend. Goede winkel alleen ik vind de PSP te duur, maar dat is op het moment overal het geval
    Garantie?
    pi_24697884
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:42 schreef rijkv het volgende:

[..]

Garantie?
    Voor garantie zou je hem moeten opsturen naar Lik-Sang denk ik, of dat echt geslaagd is, weet ik niet
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24697905
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:43 schreef Tain het volgende:

[..]

Voor garantie zou je hem moeten opsturen naar Lik-Sang denk ik, of dat echt geslaagd is, weet ik niet
    Maar, ze sturen het ding natuurlijk op uit Azie, grote kans dat er iets mee gebeurt. Dan zit ik daar mee natuurlijk.
    pi_24697947
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:44 schreef rijkv het volgende:

[..]

Maar, ze sturen het ding natuurlijk op uit Azie, grote kans dat er iets mee gebeurt. Dan zit ik daar mee natuurlijk.
    Via DHL laten versturen, betaal je wel een leuk bedrag aan verzendkosten, maar je weet zeker dat je het pakketje heel thuis krijgt en ook nog eens snel
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24697956
    DHL?
      zaterdag 22 januari 2005 @ 23:48:59 #35
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24697979
    De kans is helemaal niet zo groot, ze pakken hem goed in. Mijn DS doos dat in een grotere doos met piepschuim balletjes. Die wordt bezorgd door UPS en die gaan er echt niet mee smijten hoor

Ook de kans dat het vliegtuig met jouw PSP neerstort is niet zo heel groot
    pi_24697985
    Ik weet het niet hoor, ik betaal van te voren en krijg later pas het pakketje. Hmm
    pi_24698017
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:49 schreef rijkv het volgende:
    Ik weet het niet hoor, ik betaal van te voren en krijg later pas het pakketje. Hmm
    Nogmaals... als je het allemaal niet vertrouwt, wacht dan gewoon op de Europese release!
      zaterdag 22 januari 2005 @ 23:50:50 #38
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24698018
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 23:49 schreef rijkv het volgende:
    Weet je, koop hem maar niet. Wacht maar lekker tot maart Dat is voor jou fijner want dan kan je betalen als je hem ophaalt in de winkel en hem zelf vervoeren naar huis. Ook zijn wij dan klaar met import hulp aan je geven, want je gelooft ons toch niet als we zeggen dat LikSang een goede winkel is.
    pi_24698027
    Je kan als je UPS of DHL kiest op internet bekijken waar je pakje op dat moment is.
    UPS en DHL zijn koerierdiensten
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24698078
    Ik ga ze morgen een mailtje sturen, en dan denk ik dat ik er een bestel.
    Er word me gewoon van alles verteld over mensen die een verneukt pakketje enzo kregen, blabla.
    Maar als jullie zeggen dat LikSang een goede, betrouwbare winkel is, dan geloof ik het, zeker van iemand die bij Fok! Games zit, iig bedankt voor de hulp.

Edit: 150 euro, wtf?!

[ Bericht 4% gewijzigd door rijkv op 23-01-2005 00:02:54 ]
    pi_24702148
    Op Liksang staat btw niet in wat voor taal de handleiding is, ik hoop niet Japans/Chinees ofzo.
    pi_24702250
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 09:17 schreef rijkv het volgende:
    Op Liksang staat btw niet in wat voor taal de handleiding is, ik hoop niet Japans/Chinees ofzo.
    Wat denk je zelf? Als je hem in Japan koopt, is de handleiding Japans, en de tekst van de menu's van de PSP, allemaal Japans. Spellen? Japans. Ze gaan nog geen Engels ondersteunen hoor, spellen worden nu pas vertaald voor de release in Amerika. Als je nu een PSP koopt, of een game ervoor, dan is het ding zelf en alles eromheen Japans.
    pi_24702278
    quote:

[..]

Heb hier Edge 144 liggen, met daarin 6 pagina's over Mercury. Misschien nabestellen ofzo?
    pi_24702303
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 09:47 schreef Thomper het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Als je hem in Japan koopt, is de handleiding Japans, en de tekst van de menu's van de PSP, allemaal Japans. Spellen? Japans. Ze gaan nog geen Engels ondersteunen hoor, spellen worden nu pas vertaald voor de release in Amerika. Als je nu een PSP koopt, of een game ervoor, dan is het ding zelf en alles eromheen Japans.
    De PSP zelf is niet Japans volgens mij, je kan al een taal kiezen.

Ik wacht nog een paar maandjes voor ik er een koop.
    pi_24702330
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 09:59 schreef rijkv het volgende:

[..]

De PSP zelf is niet Japans volgens mij, je kan al een taal kiezen.

Ik wacht nog een paar maandjes voor ik er een koop.
    Ah. Dus toch de Europese straks?
    pi_24702406
    Ja, lijkt me slimmer, dan kan ik tenminste gewoon naar de winkel teruglopen als het ding niet werkt.
    En een fijne Nederlandse handleiding. En dan kan ik gelijk ook gewoon een spel kopen.

Want de Value Pack wordt toch iets van 250 euro?
    Dat is een stuk goedkoper dan dat ding op Lik Sang met al die verzendkosten erbij.
    pi_24702460
    Ligt aan Sony hoe duur de Value Pack wordt, misschien wel 300. Of gewoon 250 ja, maar goed, dat zien we over een maandje wel.
    pi_24702753
    Of twee, 18 maart toch.
    pi_24703049
    Nog niks is officieel, het kan ook pas 31 maart zijn.
    pi_24703699
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 11:24 schreef Thomper het volgende:
    Nog niks is officieel, het kan ook pas 31 maart zijn.
    Waarom neem je nog de moeite in met die jongen een gesprek aan te gaan?
    pi_24704046
    Waar slaat dat nou weer op?
    pi_24704430
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 12:27 schreef rijkv het volgende:
    Waar slaat dat nou weer op?
    Je valt in de herhaling. Kopen, niet kopen, het schiet niet op bij jou. Ik lees het liefste meningen over de PSP en aankomende releases en niet dat getwijfel van jou, wat te overheersend aanwezig is. Ik erken dat iedereen het recht heeft om hier te posten, vandaar dat ik me niet tot jou richt, maar tot de mensen die de moeite nog nemen om met je in gesprek te gaan.
    pi_24705059
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 12:07 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Waarom neem je nog de moeite in met die jongen een gesprek aan te gaan?
    Ach ja.
    pi_24705430
    Ik zie eigenlijk wel wat in die browser functie
    Onderweg nog ff Fok! checken ofzo!

Maar die belfunctie? No F*cking way!
    De kwaliteit daarvan zal wel bagger zijn enzo en trouwens iedereen die een psp koopt heeft vast wel een gewone mobiele telefoon? En je kan dan ook nog is gewoon bellen tijdens het spelen
    Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
      zondag 23 januari 2005 @ 13:54:10 #55
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24705770
    @Thomper, dat is het enige dat ik van Mercury heb gelezen, samen met dat filmpje op Eurogamer. Daardoor weet ik dat ik hem wil
    pi_24705928
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
    @Thomper, dat is het enige dat ik van Mercury heb gelezen, samen met dat filmpje op Eurogamer. Daardoor weet ik dat ik hem wil
    Lijkt mij inderdaad ook een game om in de gaten te houden, het is een game die ik in de gaten houd.
    pi_24706562
    GTA PSP

*drool*

Ik ga er een nemen bij Kiddyl, dus mijn gezeik is over.

[ Bericht 0% gewijzigd door rijkv op 23-01-2005 14:50:45 (Niet zo mekkeren hoor, :P P'tje vergeten) ]
    pi_24706710
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 14:40 schreef rijkv het volgende:
    GTA SP

*drool*

Ik ga er een nemen bij Kiddyl, dus mijn gezeik is over.
    GTA SP? Nog een GTA voor de GBA?
      zondag 23 januari 2005 @ 14:51:20 #59
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_24706743
    Hoe zou dat werken, zo'n browser?

Ik gebruik af en toe Lynx (text gebaseerd browser) als ik effe X moet updaten ofzo. Dan zit ik te browsen met pijl toetsen enzo, heel irritant met die links.

Maar ik snap niet waarom sommige mensen hier zeuren over die extra functies... is toch alleen maar leuker?
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_24706832
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 14:51 schreef Ruzbeh het volgende:
    Hoe zou dat werken, zo'n browser?

Ik gebruik af en toe Lynx (text gebaseerd browser) als ik effe X moet updaten ofzo. Dan zit ik te browsen met pijl toetsen enzo, heel irritant met die links.

Maar ik snap niet waarom sommige mensen hier zeuren over die extra functies... is toch alleen maar leuker?
    Idd, je HOEFT ze niet te gebruiken.
    pi_24706943
    Die eventuele belfunctie zie ik ook niet echt zitten, maar zoals al gezegd is dit wordt er niet bijgeleverd en de psp zal er dus niet duurder door worden.

Die browserfunctie lijkt me dan wel weer erg vet.
    ......
      zondag 23 januari 2005 @ 15:10:10 #62
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24707037
    Mijn PSP wordt morgen verstuurd
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
      zondag 23 januari 2005 @ 15:23:35 #63
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_24707264
    Spannend!
    pi_24707929
    Mijn PSP wordt nu opgestuurd via Expansys!
    pi_24708270
    rijkv, heb jij al antwoord gehad van kiddyl dan ? (vandaag?)
    pi_24708487
    Erm..Jup, maar ik kies voor een site.
      zondag 23 januari 2005 @ 18:04:01 #67
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24709381
    Dus nou weer niet bij kiddyl? Jezus man, ben jij die irritante vent van die koffiereclame? "Euhhm doe mij toch maar een lazy noon, nog lekkerder." "Waar ga je zitten? Euh in de hoek. Oh nee, bij het raam. Grapje. Hahahahmmm."
      zondag 23 januari 2005 @ 18:13:17 #68
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_24709573
    Ik word het een beetje zat eigenlijk
    pi_24709605
    Even antwoorden op de vraag die aan mij was gesteld uit het vorige topic, nee ik heb nog geen andere spellen gekocht, dus alleen ridge racers, ik wacht ook met nieuwe spellen want het aanbod is gering, met de euro launch moet dit goedkomen.
    Moet nu ook eerlijk toegeven dat ik de laatste paar dagen helemaal niet meer naar de psp gekeken heb!
    schande!
      zondag 23 januari 2005 @ 18:16:19 #70
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24709643
    wat za de psp eigenlijk uiteindelijk kunnen doen in combinatie met de ps2?
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
      zondag 23 januari 2005 @ 18:18:25 #71
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_24709693
    Ziek persoon! Schaam je diep!
      zondag 23 januari 2005 @ 18:18:32 #72
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24709696
    Is nog niet zeker, hopelijk iets beters dan de treurigheid die wij Gamecubers kregen met de GBA. Alleen Crystal Chronicles was daar nog te doen maar voor de rest was het niks.

Misschien komt er een add-on voor de PS2, misschien is het wachten op de PS3.
      zondag 23 januari 2005 @ 18:42:38 #73
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24710086
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 17:02 schreef rijkv het volgende:
    Erm..Jup, maar ik kies voor een site.
    It's your call...hier moet je dus WEL invoerbelasting betalen ben ik bang...... totaalpakket + 19%

Ik heb je gewaarschuwd.
    Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    pi_24711728
    Mjuh, inderdaad maar eigenlijk kan het me niet schelen. Ik heb 5000 euro bij een erfenis gekregen en of ik nou 50 piekjes meer betaal kan me niet schelen. Ik heb liever een psp van een goeie site.

Bedankt voor je hulp though, heel vriendelijk!
    pi_24711768
    Wat hebben jullie trouwens als eerste op je PSP gezet?
    ..of, wat gaan jullie er als eerste opzetten?
      zondag 23 januari 2005 @ 20:40:41 #76
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24711781
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 20:37 schreef rijkv het volgende:
    Mjuh, inderdaad maar eigenlijk kan het me niet schelen. Ik heb 5000 euro bij een erfenis gekregen en of ik nou 50 piekjes meer betaal kan me niet schelen. Ik heb liever een psp van een goeie site.

Bedankt voor je hulp though, heel vriendelijk!
    ok Mail kiddyl even, want ik begreep dat ie jouw pakket klaar aan het maken was...... Of heb je m al gemailed?
    pi_24711836
    Oh, shit, wat stom, was hij dat serieus aan t doen? Ik zal hem effe mailen.

edit: Gemaild, wanneer krijg jij je PSP, ik verwacht mijnes donderdag/vrijdg
      zondag 23 januari 2005 @ 21:10:50 #78
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24712107
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 20:52 schreef rijkv het volgende:
    Oh, shit, wat stom, was hij dat serieus aan t doen? Ik zal hem effe mailen.

edit: Gemaild, wanneer krijg jij je PSP, ik verwacht mijnes donderdag/vrijdg
    Ik waarschijnlijk donderdag, misschien Woensdag.

Ik denk dat je jouw PSP de komende week nog niet hoeft te verwachten.
    Bij Expansys is ie niet op voorraad en ze leveren op bestelling. Dus, order binnen, bestellen bij leverancier, PSP binnen, doorsturen naar klant.

Dat gaat je komende week niet lukken, ben ik bang........

Owja, nog gevonden op play-asia:

Het UMD movie menu:

Dutch?!? Zijn ze soms van plan Bassie en Adriaan op UMD uit te brengen?
    Let wel: Dit zit dus al in de import PSP

Zojuist mijn eerste filmpje omgezet naar PSP format

[ Bericht 6% gewijzigd door Robhimself op 23-01-2005 22:21:28 ]
      zondag 23 januari 2005 @ 22:48:02 #79
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24713232
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 21:10 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Ik waarschijnlijk donderdag, misschien Woensdag.

Ik denk dat je jouw PSP de komende week nog niet hoeft te verwachten.
    Bij Expansys is ie niet op voorraad en ze leveren op bestelling. Dus, order binnen, bestellen bij leverancier, PSP binnen, doorsturen naar klant.

Dat gaat je komende week niet lukken, ben ik bang........

Owja, nog gevonden op play-asia:

Het UMD movie menu:

[afbeelding]

Dutch?!? Zijn ze soms van plan Bassie en Adriaan op UMD uit te brengen?
    Let wel: Dit zit dus al in de import PSP

Zojuist mijn eerste filmpje omgezet naar PSP format
    van hoeveel naar hoeveel mb?
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24713319
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 18:16 schreef BaggerUser het volgende:
    wat za de psp eigenlijk uiteindelijk kunnen doen in combinatie met de ps2?
    De mogelijkheden zijn eindeloos. Het hangt echter volledig van de developpers af of deze mogelijkheden benut worden. En kijkend naar de geschiedenis zal dat best wel tegen kunnen vallen...
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 januari 2005 @ 22:55:54 #81
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24713452
    M'n GBA in de verkoop... wachten maar op de psp
    pi_24713504
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 18:18 schreef Max_Dark het volgende:
    Misschien komt er een add-on voor de PS2, misschien is het wachten op de PS3.
    Zo'n add-on noemen we ook wel "USB-kabel".
    pi_24718143
    Als ik jullie was, zou ik de PSP gelijk importeren, hier krijgen we kut-schermpjes!
      maandag 24 januari 2005 @ 07:09:01 #84
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24718158
    Verlicht ons rijkv, waarom krijgen we hier kutschermpjes?
      maandag 24 januari 2005 @ 07:25:48 #85
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24718234
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 07:09 schreef Max_Dark het volgende:
    Verlicht ons rijkv, waarom krijgen we hier kutschermpjes?
    Hahahaha. Goeie vraag Max
    pi_24718262
    Net begonnen met Advance Wars op de GBA. Heerlijk die oldschool 2D games.

Heb eigenlijk helemaal geen PSP of DS nodig.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 24 januari 2005 @ 08:27:07 #87
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24718515
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 08:43:31 #88
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24718610
    PSP in taiwan is 340 dollar (250 euries) hmz, interessant
      maandag 24 januari 2005 @ 08:45:39 #89
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24718630
    Natuurlijk interessant, 250 euro. Over een kleine 2 maanden issie in de USA te koop voor nog geen 200 dollar.
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 08:50:09 #90
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24718667
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Natuurlijk interessant, 250 euro. Over een kleine 2 maanden issie in de USA te koop voor nog geen 200 dollar.
    Ik heb geen contacten in de USA. En ik verwacht dat de prijs in Nederland boven de 250,- komt
    pi_24718697
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb geen contacten in de USA. En ik verwacht dat de prijs in Nederland boven de 250,- komt
    is die 250 uit taiwan inc of ex verzendkosten en invoerrechten?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      maandag 24 januari 2005 @ 08:59:48 #92
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24718759
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 22:48 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

van hoeveel naar hoeveel mb?
    Zal vanavond ff checken
      maandag 24 januari 2005 @ 09:02:20 #93
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24718772
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Er zijn zat import winkels. Op zich. Bovendien heb je dan gewoon een Engels apparaat dat Engelse games en films kan spelen
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 09:02:57 #94
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24718778
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 08:52 schreef Tain het volgende:

[..]

is die 250 uit taiwan inc of ex verzendkosten en invoerrechten?
    Die gaat met de rest mee
    Dus geen verzendkosten en invoer kunnen we ook wel voorkomen.
      maandag 24 januari 2005 @ 09:05:54 #95
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_24718802
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 07:00 schreef rijkv het volgende:
    Als ik jullie was, zou ik de PSP gelijk importeren, hier krijgen we kut-schermpjes!
    hier krijg je juist betere PSP's

de kleine bugs/kinderziektes zijn er dan al uit. Die update waar over wordt gesproken zal al geinstalleerd zijn en ook zullen er veel minder schermen zijn met dode pixels.

Ik ga dus gewoon voor de europese launch (dit omdat ik ook nu geen geld heb )
    The line is a dot to you!
    pi_24719013
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
    Net begonnen met Advance Wars op de GBA. Heerlijk die oldschool 2D games.

Heb eigenlijk helemaal geen PSP of DS nodig.
    Stel je voor dat je met een volgende Advance Wars gewoon aan kunt tikken waar je je voertuigen heen en wilt, en dat je op het bovenste scherm de gevechten ziet en onder het tactische aspect

Overigens zou ik wachten op de EU release, het is toch een hoop geld en als iets niet goed is ben je het zaad.
      maandag 24 januari 2005 @ 11:08:42 #97
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24720448
    Mijn PSP is vandaag op de post gegaan!!
    Het pakket was boven de 2 kilo hetgeen dubbele verzendkosten betekende, dus heeft Kiddyl er op het postkantoor wat folders en kranten uitgehaald...

Gewicht: 1990 Gram

Nu nog 2-3 dagen geduld en ik kan mijn PSP + lumines, ridgeracer en Japanse hebbedingetjes uitpakken!!
    pi_24720524
    robhimself, volgens mij stond je in de cc. bij het mailtje wat we gekregen hadden.
    pi_24720900
    damn nice, ik wacht nog wel tot 27 maart ofzow...
    wil hem wel halen want ik reis 3 uur naar me vriendin toe...
    wel handig dan
      maandag 24 januari 2005 @ 11:46:26 #100
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_24721101
    Ik heb gehoord dat er misschien geen value pack komt in Nederland ( inside connecties bij de Intertoys ).
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      maandag 24 januari 2005 @ 12:07:04 #101
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24721464
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 11:13 schreef rammes het volgende:
    robhimself, volgens mij stond je in de cc. bij het mailtje wat we gekregen hadden.
    Welke mail? Ik heb alleen direct aan mij gerichtte mails gehad... Net nog gechecked.

Welk mailtje is het dan? Over de verzending?

[ Bericht 15% gewijzigd door Robhimself op 24-01-2005 12:12:19 ]
    pi_24721645
    Haha, cool, ik kom niet zo vaak op het Fok! forum, maar wel leuk dat er zo wordt gepraat over de bestellingen. Een PSP voor 250 euro (standard pack) of 300 euro (value pack) vind ik zelf niet duur en kan ze nog steeds op voorraad leveren.

De PSP's die nu in Japan te koop zijn worden gemaakt in Japan op een flexibele fabriekslijn. De PSP's die in Europa of VS uitkomen uit China. Ik kan zeggen dat er een verschil zal zijn, maar wat weet ik niet. Wel kan ik zeggen dat de mobieltjes hier in Japan bijvoorbeeld allemaal 'Made in Japan' zijn en wel veel degelijker zijn de degene die je in NL kan kopen en uit Maleisie, China, Taiwan etc. uit de fabriek rollen. Daar wordt voornamelijk op de kosten gelet. De Japanners hebben trouwens ook geld en verwachten een goed product. 'Made in Japan' heeft nog steeds een betekenis.
    pi_24721715
    JEAH Japan Rulez,

made in taiwan
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 13:05:32 #104
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24722451
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 12:18 schreef kiddyl het volgende:
    Haha, cool, ik kom niet zo vaak op het Fok! forum, maar wel leuk dat er zo wordt gepraat over de bestellingen. Een PSP voor 250 euro (standard pack) of 300 euro (value pack) vind ik zelf niet duur en kan ze nog steeds op voorraad leveren.

De PSP's die nu in Japan te koop zijn worden gemaakt in Japan op een flexibele fabriekslijn. De PSP's die in Europa of VS uitkomen uit China. Ik kan zeggen dat er een verschil zal zijn, maar wat weet ik niet. Wel kan ik zeggen dat de mobieltjes hier in Japan bijvoorbeeld allemaal 'Made in Japan' zijn en wel veel degelijker zijn de degene die je in NL kan kopen en uit Maleisie, China, Taiwan etc. uit de fabriek rollen. Daar wordt voornamelijk op de kosten gelet. De Japanners hebben trouwens ook geld en verwachten een goed product. 'Made in Japan' heeft nog steeds een betekenis.
    Wat een gelul, in china en taiwan zullen ze met dezelfde componenten en volgens dezelfde spcificaties gemaakt worden. Het grote verschil zit 'm in de overhead en resources kosten. Vooral human resources zijn in china beduidend goedkoper.
      maandag 24 januari 2005 @ 13:11:16 #105
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24722531
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat een gelul, in china en taiwan zullen ze met dezelfde componenten en volgens dezelfde spcificaties gemaakt worden. Het grote verschil zit 'm in de overhead en resources kosten. Vooral human resources zijn in china beduidend goedkoper.
    Tis gewoon zo, Swets, helaas........
    Japan werkt volgens hogere kwaliteitsnormen dan waar dan ook, dus stellen ze andere eisen aan de fabricage, essemblage enz.

Dus gelul is het niet.....
    pi_24722601
    Haha, ben je wel eens in China geweest op company visits? Ik wel vanwege mijn studie en ik kan je zeggen dat de fabriekanten niet alleen in China zitten vanwege de loonkosten, maar ook vanwege de componenten. Chineze componenten hebben standaard een lagere kwaliteit, maar wel tegen een lagere kwaliteit. Wist je dat voor veel componenten de kwaliteits controle duurder kan zijn dan het hele apparaat. DVD spelers die je voor 45 euro kan kopen kosten 5 euro om te maken. Wil je dan nog controleren?
      maandag 24 januari 2005 @ 13:17:41 #107
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24722623
    Nou, dat wordt leuk dan, er zijn nu al PSP's waar dode pixels zijn, analoge sticks vanaf vallen en UMD discs weggeschoten kunnen worden
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 13:19:14 #108
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24722653
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 13:16 schreef kiddyl het volgende:
    Haha, ben je wel eens in China geweest op company visits?
    Ja
    quote:
    Ik wel vanwege mijn studie en ik kan je zeggen dat de fabriekanten niet alleen in China zitten vanwege de loonkosten, maar ook vanwege de componenten. Chineze componenten hebben standaard een lagere kwaliteit, maar wel tegen een lagere kwaliteit.
    Dat is natuurlijk geheel aan de fabrikant die het in china laat produceren. Je kan gewoon de componenten voorschrijven welke gebruikt moeten worden. Ik kan je garanderen dat Sony dat zal doen
    quote:
    Wist je dat voor veel componenten de kwaliteits controle duurder kan zijn dan het hele apparaat. DVD spelers die je voor 45 euro kan kopen kosten 5 euro om te maken. Wil je dan nog controleren?
    Geweldig, alleen gaat dit niet op voor een PSP.
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 13:21:11 #109
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24722682
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 13:11 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Tis gewoon zo, Swets, helaas........
    Japan werkt volgens hogere kwaliteitsnormen dan waar dan ook, dus stellen ze andere eisen aan de fabricage, essemblage enz.
    Nee, dat is aan de fabrikant. Je kan in CHina een assemblagelijn opzetten volgens dezelfde standaard en kwaliteitseisen als in de rest van de wereld, en veel goedkoper produceren.
    quote:
    Dus gelul is het niet.....
    Jawel dus....
    pi_24722739
    Dat was (weet niet of het nu nog zo is) ook met de MD spelers van Sony. Diegene die uit Japan kwamen waren van een betere kwaliteit dan diegenen die uit Taiwan/China kwamen.
    Heb toen discussies gelezen waarbij men een MD-recorder had gekocht (een MZ-N10 toendertijd het nieuwste model) en waarbij er bij units die uit china/taiwan kwamen gewoon al onderdelen in de MD-recorder zaten die roestig waren of waar er stof in het apparaat zat (stof onder display) en ik weet niet wat nog allemaal. De units die uit Japan kwamen hadden dat toen niet.
    Ik heb er toen eentje uit Duitsland geimporteerd (vooral omdat het goedkoper was) en die was gewoon made in Japan. Dikke kans dat die in Ned dus ook gewoon made in Japan waren.

De EU kan dus ook gewoon made in japan PSP's gaan krijgen, zo hoeven dan niet meteen uit China of Taiwan oid te komen. Dat er een kwaliteitsverschil in zou kunnen zitten is echter nog niet zo'n bullshit verhaal. Echter vraag me af of ze dat tegenwoordig nog wel kunnen maken tov de consument. Wanneer zoiets in de media zou komen dat kan Sony waarschijnlijk inpakken.
    ......
    pi_24722824
    Ik hoop echt dat ie eind maart uitkomt. Maar ik heb ook zo'n gevoel dat Amerika voor Europa gaat, en we lekker nog een maand of twee daarna kunnen wachten :|
    Sold my Soul to Sony
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 13:30:38 #112
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24722829
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 13:25 schreef Slomy het volgende:
    Dat er een kwaliteitsverschil in zou kunnen zitten is echter nog niet zo'n bullshit verhaal.
    Dat is het wel. Ik werk voor een bedrijf welke electronica in Taiwan en China produceert.

Zonder enig probleem overigens.

Ga thuis maar eens op alle lectronische apparaten kijken welke je hebt en op hoeveel procent er 'made in taiwan' of 'made in china' op staat. Voorzichtige gok: 90%

Uiteraard moeten de specificaties WEL hetzelfde zijn voorgeschreven. Als Sony doelbewust goedkopere componenten gaat gebruiken bij latere productierondes dan nu, dan ligt het kwaliteitsverschil niet aan het feit dat het in CHina geproduceerd wordt, maar aan... kwalitatief slechtere componenten.

Kortom, het is gelul dat China en Taiwan per definitie slechtere produkten produceren.
      maandag 24 januari 2005 @ 13:32:12 #113
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24722856
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 13:30 schreef Jebus het volgende:
    Ik hoop echt dat ie eind maart uitkomt. Maar ik heb ook zo'n gevoel dat Amerika voor Europa gaat, en we lekker nog een maand of twee daarna kunnen wachten :|
    Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook... Kan me niet voorstellen dat ze (met leverproblemen in Japan) in de USA EN Europa tegelijk kunnen launchen.
    pi_24722861
    Jah Ipods worden ook in China gemaakt. Niks mis mee. Natuurlijk komt er ook crap vandaan, maar als je als bedrijf een beetje hoge eisen aan je product stelt hoeft dat zeker niet zo te zijn.
    Sold my Soul to Sony
    pi_24722964
    iPods komen toch uit Taiwan? Maar ik wilde alleen maar zeggen dat er een kans is, niemand weet het tot ze te koop zijn.
    pi_24723074
    De mini komt iig uit China.

En ja ik blijf iig bidden dat ie hier in Maart uitkomt
    Sold my Soul to Sony
      maandag 24 januari 2005 @ 13:59:18 #117
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24723433
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 13:25 schreef Slomy het volgende:
    Dat was (weet niet of het nu nog zo is) ook met de MD spelers van Sony. Diegene die uit Japan kwamen waren van een betere kwaliteit dan diegenen die uit Taiwan/China kwamen.
    Heb toen discussies gelezen waarbij men een MD-recorder had gekocht (een MZ-N10 toendertijd het nieuwste model) en waarbij er bij units die uit china/taiwan kwamen gewoon al onderdelen in de MD-recorder zaten die roestig waren of waar er stof in het apparaat zat (stof onder display) en ik weet niet wat nog allemaal. De units die uit Japan kwamen hadden dat toen niet.
    Ik heb er toen eentje uit Duitsland geimporteerd (vooral omdat het goedkoper was) en die was gewoon made in Japan. Dikke kans dat die in Ned dus ook gewoon made in Japan waren.

De EU kan dus ook gewoon made in japan PSP's gaan krijgen, zo hoeven dan niet meteen uit China of Taiwan oid te komen. Dat er een kwaliteitsverschil in zou kunnen zitten is echter nog niet zo'n bullshit verhaal. Echter vraag me af of ze dat tegenwoordig nog wel kunnen maken tov de consument. Wanneer zoiets in de media zou komen dat kan Sony waarschijnlijk inpakken.
    Scheelt mij weer een lap tekst

Zowiezo werken China en Japan volgens verschillende NEN normen als het op elektronica uitkomt, vandaar het verschil in kwaliteit...

Bedankt Slomy, scheelt me weer eeltvingers tijden werktijd
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 januari 2005 @ 14:12:58 #118
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24723691
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 13:59 schreef Robhimself het volgende:

Zowiezo werken China en Japan volgens verschillende NEN normen als het op elektronica uitkomt, vandaar het verschil in kwaliteit...
    Nog steeds bullshit. Het is maar net wat Sony voorschrijft.
    pi_24723796
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 13:59 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Scheelt mij weer een lap tekst

Bedankt Slomy, scheelt me weer eeltvingers tijden werktijd
    Graag gedaan, en nu terug aan het werk ipv te zitten fokken!
    ......
      maandag 24 januari 2005 @ 15:06:08 #120
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24724460
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 14:19 schreef Slomy het volgende:

[..]

Graag gedaan, en nu terug aan het werk ipv te zitten fokken!
    pi_24729273
    Is deze memorystick geschikt voor de PSP: http://www.smartphoneshop.nl/product/11525
    pi_24729440
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 20:32 schreef rijkv het volgende:
    Is deze memorystick geschikt voor de PSP: http://www.smartphoneshop.nl/product/11525
    JA, rijkv!!! Dat ding heet toch "Memorystick Duo"! Je mag voortaan ook zelf wel een beetje nadenken of research doen voordat je hier vragen stelt. Volgens mij is het niet de eerste keer dat je een memorystick-vraag stelt. Sterker nog... volgens mij is dit al de tweede keer dat je deze vraag stelt!

En als je alleen al de informatie leest bij de link die jij geeft, dan had je het antwoord ook al geweten!
    pi_24729502
    Wat een talent heb ik toch!

Je mag me trouwens Rijk noemen.
    pi_24729546
    Oh, wat ben ik een retard, het staat in het stukje.
    pi_24729579
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 20:43 schreef rijkv het volgende:
    Je mag me trouwens Rijk noemen.
    Oké... Rijk, maar ik meen het serieus. Het kan echt geen kwaad om zelf bijv. in vorige PSP-topics te kijken (de links staan in de OP). Dat zullen veel medeforummers waarderen. Want als een kip-zonder kop honderden ondoordachte vragen stellen kan bij sommige mensen nogal irritaties opwekken.
    pi_24729600
    Dat merkte ik, ik ben inmiddels uitgevraagd, alles besteld enz. ik zal er nu eens diep op in gaan!
      maandag 24 januari 2005 @ 21:51:25 #127
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24730864
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 20:47 schreef rijkv het volgende:
    Dat merkte ik, ik ben inmiddels uitgevraagd, alles besteld enz. ik zal er nu eens diep op in gaan!
    Je hebt nog tijd zat, die PSP van jou komt deze week nog niet binnen

Niet omdat ik het leuk vind, maar ik wil je bij deze uit de droom helpen....... Anders zit je met smart te wachten en kom je bedrogen uit de bus

Kep je memcard nog goedkoper gezien dan de Smartphoneshop:
    Voila! 63 euri!

edit:
    Kan een mod dit nog even in de OP plaatsen?

Video's naar je PSP
    Let wel:

De huidige versie van de converter is 0.25. De taal moet je wijzigen door het .ini bestand te openen en language=0 veranderen naar language=1

[ Bericht 14% gewijzigd door Robhimself op 24-01-2005 22:04:18 ]
    pi_24737338
    Ik ga in de zomer naar Aruba... en ook naar miami. Daar zal hij toch zeker goedkoper zijn he? Vooral in de zomer Misschien ga ik m daar kopen als ik m in maart te duur vind

Hoe zit dat dan eigenlijk met de taal? Staat er dan nederlands op of kan dit er op gezet worden later?
    Holler
    pi_24737416
    Is er niet iemand uit Eindhoven die ook een PSP heeft met Ridge Racers? Kunnen we een keertje multiplayen
    pi_24737801
    Geen tijd om het hele topic door te lezen, maar kreeg net een mailtje van Lik sang: price drop.
    Nu standaard 250 en value pack 290 euro.
    Dat begint erop te lijken, jammer van de invoerkosten.

Over de PSP zelf: ik vind het ook leuk dat je er memory sticks voor kunt gebruiken. Het is een kwestie van tijd voor hobbyisten daar leuke programma's voor gaan maken. Bijv. een agenda of zo.
      dinsdag 25 januari 2005 @ 10:25:05 #131
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_24737802
    Value pack is in prijs gedaalt bij Lik-Sang : 290.28 EUR > incl verzending en btw > 344 euro!
    pi_24737830
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 10:25 schreef MMaRsu het volgende:
    Value pack is in prijs gedaalt bij Lik-Sang : 290.28 EUR > incl verzending en btw > 344 euro!
      dinsdag 25 januari 2005 @ 10:30:43 #133
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_24737884
    Damnit
      dinsdag 25 januari 2005 @ 10:59:54 #134
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24738352
    Hey, de PSP is in prijs gedaald bij LikSang
    pi_24738445
    Hoe lang duurt het voordat ie aankomt als je hem besteld bij liksang?
    Sold my Soul to Sony
      dinsdag 25 januari 2005 @ 13:11:43 #136
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_24740248
    2 of 3 dagen dacht ik .
    pi_24740402
    Trouwens zeker niks nieuws bekend over GTA op de PSP...?
    pi_24742021
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 09:50 schreef R-Alph het volgende:
    Hoe zit dat dan eigenlijk met de taal? Staat er dan nederlands op of kan dit er op gezet worden later?
    Dat weten we natuurlijk pas zodra 'ie uit is in Amerika... Maar ga er maar niet vanuit.
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 13:19 schreef Fonzarelli het volgende:
    Trouwens zeker niks nieuws bekend over GTA op de PSP...?
    Inderdaad. Niks nieuws bekend.
      dinsdag 25 januari 2005 @ 15:00:57 #139
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24742123
    Voor de importers onder ons:

*drumroll please*

Engelse PSP manual!!
    pi_24742309
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 15:00 schreef Robhimself het volgende:
    Voor de importers onder ons:

*drumroll please*

Engelse PSP manual!!
    Dat is een beroerde link die je daar geeft. Maar... als je even wacht, dan doet 'ie het!

[ Bericht 12% gewijzigd door P-Style op 25-01-2005 15:18:42 ]
      dinsdag 25 januari 2005 @ 15:25:15 #141
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24742505
    Cool, ik heb hem binnen, binnenkort ff grondig doorlezen.
    pi_24742619
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Cool, ik heb hem binnen, binnenkort ff grondig doorlezen.
    Ik heb 'm net even snel "doorgebladerd" en alles spreekt eigenlijk voorzich! Een echte man heeft geen handleidingen nodig!
    pi_24742701
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 21:51 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Je hebt nog tijd zat, die PSP van jou komt deze week nog niet binnen

Niet omdat ik het leuk vind, maar ik wil je bij deze uit de droom helpen....... Anders zit je met smart te wachten en kom je bedrogen uit de bus

Kep je memcard nog goedkoper gezien dan de Smartphoneshop:
    Voila! 63 euri!

edit:
    Kan een mod dit nog even in de OP plaatsen?

Video's naar je PSP
    Let wel:

De huidige versie van de converter is 0.25. De taal moet je wijzigen door het .ini bestand te openen en language=0 veranderen naar language=1
    weet ik, misschien volgende week, het geld werd gister pas overgemaakt.
    Dankjewel voor die Memorystick
      dinsdag 25 januari 2005 @ 17:33:34 #144
    111313 OnaNia
    Per seconde bijster
    pi_24744366
    PSP (import) nu voor 499 euri bij Intertoys
    Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
    pi_24744452
    omg, dan ben je best een retard.
    pi_24744762
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef OnaNia het volgende:
    Wat een sukkels.....
    pi_24744979
    quote:
    Serieus ? (die smilie verraad namelijk een grap )

Werk bij de Intertoys, maar heb er nog niets van gezien.
    ......
      dinsdag 25 januari 2005 @ 18:15:12 #148
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_24745023
    pi_24745047
    Hoe bevallen jullie PSP's, nog geen krassen, moeilijkheden met Japanse spelen enz. tot nu toe?
      dinsdag 25 januari 2005 @ 18:18:39 #150
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24745078
    quote:
    Meteen 5 besteld natuurlijk!
      dinsdag 25 januari 2005 @ 18:20:46 #151
    65330 Ruzbeh
    pi_24745111
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 18:18 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Meteen 5 besteld natuurlijk!
    Ik zou je moeten neerschieten, alleen al voor deze 'grap'.
    pi_24745344
    quote:
    lol

Dat is toch wel erg kansloos, al zullen ze wel snel genoeg uitverkocht zijn.
    ......
      dinsdag 25 januari 2005 @ 18:35:36 #153
    111313 OnaNia
    Per seconde bijster
    pi_24745367
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 18:13 schreef Slomy het volgende:

[..]

Serieus ? (die smilie verraad namelijk een grap )

Werk bij de Intertoys, maar heb er nog niets van gezien.
    Serieus. Die smilie was om het feit dat Intertoys zo'n belachelijk hoog bedrag durft te vragen.
    Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
      dinsdag 25 januari 2005 @ 19:18:41 #154
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24746205
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 15:32 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb 'm net even snel "doorgebladerd" en alles spreekt eigenlijk voorzich! Een echte man heeft geen handleidingen nodig!
    Achteraf heb je makkelijk lullen!

quote:
    One small step for man, one giant leap for your wallet......
      dinsdag 25 januari 2005 @ 19:20:58 #155
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24746237
    edit: dubbel....... kutzooi
    pi_24746692
    quote:
    Op de intertoys website staat het volgende:
    De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie ¤ 499,-
    Bij de introductie, bij de introductie, wat lullen die mafkezen nou over introductie?!
      dinsdag 25 januari 2005 @ 19:59:46 #157
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24746872
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 19:48 schreef P-Style het volgende:

[..]

Bij de introductie, bij de introductie, wat lullen die mafkezen nou over introductie?!
    Max, dit is PSP. PSP, dit is Max.
    *uhmp uhmp uhmp*.
    "Meneer, wilt u de PSP niet zo benaderen aub anders moeten wij u 500 euro in rekening brengen."
    pi_24746913
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 19:59 schreef Max_Dark het volgende:
    *uhmp uhmp uhmp*.
    "Meneer, wilt u de PSP niet zo benaderen aub anders moeten wij u 500 euro in rekening brengen."
      dinsdag 25 januari 2005 @ 20:12:46 #159
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24747051
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 19:59 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

*uhmp uhmp uhmp*.
    *Proest*

Bedanktju klootvioollh Nuh kanb ijk de frestjes gcup a soup[ tusdsen de toetsen vandaanm fgaan bvissen

edit: Weer schoon, typed beter zo
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 januari 2005 @ 20:42:54 #160
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24747632
    Mooie prijs van Intertoy's. Je kan goedkoper naar Japan vliegen er er 1 halen
      dinsdag 25 januari 2005 @ 21:11:32 #161
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24748173
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
    Mooie prijs van Intertoy's. Je kan goedkoper naar Japan vliegen er er 1 halen
    dat hebben ze zelf denk ik ook gedaan... Reiskosten, luchthavenbelasting, enz....

[ Bericht 8% gewijzigd door Robhimself op 25-01-2005 21:49:54 ]
      dinsdag 25 januari 2005 @ 22:16:45 #162
    112840 Sak3d
    Reise, Reise...
    pi_24749390
    aja, ik heb de mijne sinds vandaag ook binnen Vandaag ff lekker 4 uurtjes gespeeld.
    GE-WEL-DIG En damn zeg, dat scherm is geil

Ik heb er gelijk maar 5 gekocht voor 250 euro het stuk (mooie prijs )
    Wat ik met die andere ga doen weet ik alleen nog niet
    Team ^ O.o.Ownage @ Cs: Source...
    pi_24749434
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 21:11 schreef Robhimself het volgende:
    [afbeelding]
    Die is al een paar keer voorbij gekomen...
    pi_24749652
    quote:
    Op dinsdag 25 januari 2005 22:16 schreef Sak3d het volgende:
    aja, ik heb de mijne sinds vandaag ook binnen Vandaag ff lekker 4 uurtjes gespeeld.

Ik bied 200 euro.
    pi_24749949
    quote:

Broodje aap verhaal lijkt me

Zo niet post es pics van al je psp's?

Even geen broodje aap verhaal.
    quote:
    Sony PSP Update: Import Price Drop (Value Pack $379/¤290/£202, Standard Pack $329/¤253/£175)
    Tue Jan 25 2005 12:10:30 Hong Kong Time - Sony PSP

If you have been waiting for a PSP price drop to join the next handheld generation, we've got good news for you. Whether you were waiting for this moment to place a new order, or if you have a pre-order waiting on the reservation list, the wait is finally over: PSP import prices are now stabilizing.

About one month after the first massive PSP price drop, we expect cheaper PSP deliveries from Japan during this week. The first shipment is expected by today, and a few lucky ones will already make it into the courier companies’ trucks by tonight. We expect more units during the week and we will be able to fulfill all new and existing pre-orders within a matter of days, and starting from February 1 (which is just a few days from now) with the usual dispatching time of 24h.
    bron: lik-sang

[ Bericht 33% gewijzigd door knater op 25-01-2005 23:27:57 ]
    pi_24751914
    Ik heb m al een week, geweldig ding
      woensdag 26 januari 2005 @ 13:50:51 #167
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24759474
    Hmm, dooie boel hiero
    pi_24759593
    jij zit ook te wachten he ;P
      woensdag 26 januari 2005 @ 15:17:24 #169
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24761063
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 13:56 schreef rammes het volgende:
    jij zit ook te wachten he ;P

pi_24761392
    nagoed zolang jij hier nog niet en enthousiasme uitbarst weet ik dat ie bij mij ook nog niet afgeleverd is.
      woensdag 26 januari 2005 @ 15:58:36 #171
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24761723
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 15:36 schreef rammes het volgende:
    nagoed zolang jij hier nog niet en enthousiasme uitbarst weet ik dat ie bij mij ook nog niet afgeleverd is.
    Is de jouwe ook Maandag verstuurd?
    pi_24761805
    jep
      woensdag 26 januari 2005 @ 16:28:43 #173
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24761838
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 16:26 schreef rammes het volgende:
    jep
    wedje leggen wie m als eerste heeft? 5 euro..... (nee, ik heb m nog niet)
    pi_24761952
    nou ik ben nooit overdag thuis dus de buurvrouw zal em als eerste hebben en met mijn buurvrouw wil je niet wedden hahaha

ik ben vrijdag de hele dag vrij maar donderdag gewoon werken tot 6 uur dus half 7 thuis met pech heeft de buurvrouw em niet aangenomen en komen ze vrijdag terug, al met al.. schiet niet op dus.
    pi_24762644
    quote:

5 stuks ??
    Ik heb aan eentje voldoende!
    Verkoop je er 1 door?

datachild aapskestaartske the3theye .com

[ Bericht 2% gewijzigd door datachild op 26-01-2005 17:38:37 (woei) ]
    oost west werken op je best thuis buiten west =)
      woensdag 26 januari 2005 @ 17:18:09 #176
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24762667
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 16:35 schreef rammes het volgende:
    nou ik ben nooit overdag thuis dus de buurvrouw zal em als eerste hebben en met mijn buurvrouw wil je niet wedden hahaha

ik ben vrijdag de hele dag vrij maar donderdag gewoon werken tot 6 uur dus half 7 thuis met pech heeft de buurvrouw em niet aangenomen en komen ze vrijdag terug, al met al.. schiet niet op dus.
    Gna, gna dan heb ik een voordeel, ik werk Donderdags van 12:00 tot 21:00. Dus de kans bestaat dat ik het pakket zelf in ontvangst kan nemen.

Werk jij tot 18:00? Weet je baas wel wat je aan het doen bent?
    pi_24764639
    Als dit zo is, pleeg ik zelfmoord : http://www.gamespot.com/news/2005/01/25/news_6117098.html
    pi_24764911
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 19:21 schreef rijkv het volgende:
    Als dit zo is, pleeg ik zelfmoord : http://www.gamespot.com/news/2005/01/25/news_6117098.html
    En terecht! En trouwens... dat hele artikel gaat nergens over , want games krijgen gewoon regio "all". Niks aan de hand dus.
    pi_24765488
    Bij "En Terecht!" dacht ik eerst wat anders
      woensdag 26 januari 2005 @ 20:15:28 #180
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24765555
    quote:
    Rijkv, nu begin ik me ook lichtjes te irriteren aan je:

Als je door had gelezen, had je dit ook gezien:
    quote:
    When contacted by GameSpot, Sony Computer Entertainment America representatives were quick to dispel the rumors. "It is a 'work in progress' manual," said one rep. "The PSP adopts both 'worldwide' and 'regional' code system. For PSP games, we have adopted a worldwide code system, and as previously disclosed, games are region free."
    Het antwoord stond gewoon recht voor je snufferd......

enneh, Rammes!? Bij thuiskomst wachtte er een pakketje op me

[ Bericht 5% gewijzigd door Robhimself op 26-01-2005 21:08:53 ]
    pi_24766171
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 20:12 schreef rijkv het volgende:
    Bij "En Terecht!" dacht ik eerst wat anders
    Waarschijnlijk dacht je dat goed...
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 20:15 schreef Robhimself het volgende:
    Rijkv, nu begin ik me ook lichtjes te irriteren aan je:

Als je door had gelezen, had je dit ook gezien:
    [..]
    En dat is niet de eerste keer.
      woensdag 26 januari 2005 @ 20:54:35 #182
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24766549
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 20:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dacht je dat goed...
    [..]

En dat is niet de eerste keer.
    Och....ik lees er toch overheen 9/10 keer Ik stoorde me er niet aan. Alleen in dit geval hoefde hij geen topics door te spitten, maar gewoon ff doorlezen tot het einde. Het zijn tenslotte maar 6 alinea's....
    pi_24768642
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 20:15 schreef Robhimself het volgende:

[..]

[..]

enneh, Rammes!? Bij thuiskomst wachtte er een pakketje op me
    dat MEEEN JE NIET!!!!!!! OH MEN!!!! GVD welke poestboer heeft het gebracht? pakket dienst? vertel het me vertel! GVD GVD
      woensdag 26 januari 2005 @ 22:56:30 #184
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24769335
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 22:29 schreef rammes het volgende:

[..]

dat MEEEN JE NIET!!!!!!! OH MEN!!!! GVD welke poestboer heeft het gebracht? pakket dienst? vertel het me vertel! GVD GVD
    Ja, er zat de nieuwe Neckermann catalogus in...
    pi_24773250
    nou Robhimself vertel es, heb je em binnen ? maak eens wat foto's (alsof die er nog niet genoeg zijn)
      donderdag 27 januari 2005 @ 10:22:12 #186
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24774289
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 22:29 schreef rammes het volgende:

[..]

AAHAHAHAHAHA Mission completed...het was mn Memory stick Duo die binnen was gekomen

Kep nooit gezegd dat mn PSP binnen was
    Al had ik wel de stille hoop

[ Bericht 4% gewijzigd door Robhimself op 27-01-2005 10:47:03 ]
    pi_24774649
    damn u!!!!!!
      donderdag 27 januari 2005 @ 10:47:51 #188
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24774678
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 10:45 schreef rammes het volgende:
    damn u!!!!!!
    hehehehe....... Wat dacht je..."Hij wel! Ik niet..das niet eerlijk..ooooh neeeeee"
    pi_24774768
    ja idd, was al aan het vloeken op de buurvrouw! maargoed, vandaag maar weer afwachten!
      donderdag 27 januari 2005 @ 10:56:48 #190
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24774850
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 10:52 schreef rammes het volgende:
    ja idd, was al aan het vloeken op de buurvrouw! maargoed, vandaag maar weer afwachten!
    Kut man, moet zo richting mn werk, nog geen postbode gezien.....
    Ik willet, ik willet, ik willet!
      donderdag 27 januari 2005 @ 10:59:36 #191
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_24774913
    quote:
    Om de hele te smijten met de dreigementen dat je zelfmoord gaat plegen ben ik ook niet zo van gediend!
      donderdag 27 januari 2005 @ 12:32:27 #192
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24776968
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 10:59 schreef Blinker het volgende:

[..]

Om de hele te smijten met de dreigementen dat je zelfmoord gaat plegen ben ik ook niet zo van gediend!
    ga dan weg
    pi_24777601
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 12:32 schreef Robhimself het volgende:

[..]

ga dan weg
    reageer dan normaal
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24777626
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 13:02 schreef Tain het volgende:

[..]

reageer dan normaal
    kiss and make-up!
      donderdag 27 januari 2005 @ 13:06:30 #195
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24777672
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 13:03 schreef rammes het volgende:

[..]

kiss and make-up!
    pi_24778196
    Als hij vandaag niet aankomt misschien morgen.
      donderdag 27 januari 2005 @ 13:45:41 #197
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24778398
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 13:35 schreef kiddyl het volgende:
    Als hij vandaag niet aankomt misschien morgen.
    Net ff naar huis gebeld.... HIJ IS ER!!!! OH YESSSSS!!!!!
    pi_24778649
    OMFG!!!!! ik ben niet thuis! boehoeee.. als de buurvrouw em maar aangepakt heeft!
    pi_24778696
    Anders ligt er misschien wel een briefje voor je thuis. En nu kijken of Rob er uberhaupt over denk om eventueel over te werken als het druk is
    pi_24778709
    wheheheh ja rob, jij moet denk ik overwerken vandaag en IK BEN MORGEN VRIJ !!! neenerneener neeeener
      donderdag 27 januari 2005 @ 15:04:08 #201
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24779841
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 14:03 schreef rammes het volgende:
    wheheheh ja rob, jij moet denk ik overwerken vandaag en IK BEN MORGEN VRIJ !!! neenerneener neeeener
    Ik ben al bezig om vrij te krijgen vanavond Zo niet, boeien..mijn reistijd is 15 minuten.....Maargoed, IK HEB HEM AL EN JIJ NIET
    pi_24780105
    true true, zie nou maar dat je vrij krijgt!!! hoelaat ga je naar huis! ?
    pi_24780159
    Zou dit gesprek verder kunnen op MSN of een andere messenger?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24780211
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 15:23 schreef Tain het volgende:
    kan wel maar dan is de lol er een beetje af maargoed zal er mee stoppen.
      donderdag 27 januari 2005 @ 16:12:03 #205
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24780900
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 15:23 schreef Tain het volgende:
    Tis PSP gerelateerd.....helaas....
    pi_24781166
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 16:12 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Tis PSP gerelateerd.....helaas....
    YEah baby yeah!
      donderdag 27 januari 2005 @ 17:30:23 #207
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24781403
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 16:33 schreef rammes het volgende:

[..]

YEah baby yeah!
    Of zeg ik iets raars, maar Tain heeft wel deels gelijk..het lijkt erg veel op slowchat...

bij deze weer ontopic.
    pi_24781762

Winst Nintendo daalt, Sony PSP populairder dan DS

De verkopen van Sony’s PlayStation Portable liggen momenteel waarschijnlijk hoger dan die van Nintendo’s DS, zo lezen we op The Inquirer. In de week die begon op zestien januari heeft Sony 64.600 PSP’s verscheept naar detailhandelaren in Japan, terwijl Nintendo 53.500 DS-consoles verzond. Hierbij moet worden opgemerkt dat de cijfers gebaseerd zijn op verzonden consoles, niet op verkopen naar de consument. In totaal liggen de verkopen van de DS veel hoger dan die van de PSP, onder andere omdat Nintendo’s spelmachine eerder gelanceerd werd dan die van de concurrent. Nintendo zegt dat het in totaal 2,84 miljoen DS-en heeft verkocht in de Verenigde Staten in Japan, Sony beweert tot nu toe zo’n 800.000 PSP’s te hebben verkocht in Japan alleen. Nintendo verwacht aan het eind van maart ongeveer zes miljoen draagbare spelcomputers verkocht te hebben, een forse verhoging ten opzichte van de eerdere verwachting van vijf miljoen.

Zak geld 3.0Tegen die tijd verwacht het bedrijf ook tien miljoen DS-spellen te hebben verkocht, wat aanzienlijk minder is dan de vijftien miljoen die bij de lancering van de console werden voorspeld. Op dit moment zijn er 5,01 miljoen spellen verzonden naar de verkooppunten. Ondanks dit succes heeft Nintendo zijn winstverwachtingen moeten bijstellen: in het laatste kwartaal van 2004 stegen de inkomsten 1,4 procent ten opzichte van het jaar daarvoor tot 231,4 miljard yen of 2,22 miljard dollar, de winst daalde echter 43 procent van 37,4 miljard yen (239,3 miljoen dollar) tot 21,3 miljard yen (204,6 miljoen dollar). De winstdaling is volgens het Japanse bedrijf te wijten aan de trage verkoop van DS-spellen, een verminderde verkoop van de verouderde GameCube en de sterke positie van de yen tegenover de dollar.

In de eerste negen maanden van Nintendo’s fiscale jaar (april tot en met december 2004) heeft het bedrijf 13,6 miljoen GBA’s en 72,6 miljoen spellen hiervoor verkocht, beiden een stijging ten opzichte van vorig jaar. De verkoop van de GameCube daalde echter: er werden in deze drie kwartalen 3,5 miljoen consoles verkocht, twintig procent minder dan in dezelfde periode vorig jaar. De verwachting is dat Nintendo in zijn volledig fiscale jaar ongeveer vier miljoen GameCubes gaat verkopen, een half miljoen minder dan de verwachtte 4,5 miljoen. De inkomstenverwachting heeft het bedrijf voor dit boekjaar laten zakken van negentig miljard yen (864,6 miljoen dollar) naar zeventig miljard yen (672,5 miljard).
      donderdag 27 januari 2005 @ 18:05:53 #209
    65330 Ruzbeh
    pi_24781922
    De PSP is inderdaad populairder dan de DS!

......
    pi_24781951
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 17:54 schreef knater het volgende:
    Winst Nintendo daalt, Sony PSP populairder dan DS
    Tja... leuk... en nu? Ik denk dat de "strijd" tussen de DS en de PSP pas echt losbarst als de 2 handhelds een jaar op de markt zijn... wereldwijd! Tot die tijd zijn dit soort berichten niet echt interessant. De xbox zou ook falen, dat is ook gebeurd... in Japan (waar 'ie echt onzettend slecht verkoopt!) Maar wereldwijd doet 'ie het nog best aardig. Dit zijn cijfers van de Japanse markt, waarin beide consoles nog maar nèt zijn introduceerd. Cijfers zijn leuk, maar je doet er nu nog niks mee.

Maargoed, ik heb het nu weer over andere apparaten dan de PSP en dit is toch een PSP-topic. De PSP gaat het toch wel goed doen en concurrentie is alleen maar goed!
      donderdag 27 januari 2005 @ 18:18:12 #211
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24782147
    Tja maar de PSP vermelden en de ogen sluiten voor de concurrentie is wel oogkleppen-praktijken he. Concurrentie hoort erbij en het gaat dan vooral in het PSP topic erom hoe Sony met deze concurrentie omgaat, lijkt mij...en dus mag je er best een vergelijkbaar apparaat bij halen ter vergelijking, zolang als je het maar met de PSP vergelijkt.

Ik hoop eigenlijk dat Sony vandaag of morgen maar eens aankondigt wanneer het ding nou concreet uitkomt, Big N heeft het al gezegd. 11 maart DS, dus 10 maart PSP? Zou wel mooi zijn
    pi_24782876
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 18:18 schreef Max_Dark het volgende:
    Tja maar de PSP vermelden en de ogen sluiten voor de concurrentie is wel oogkleppen-praktijken he. Concurrentie hoort erbij en het gaat dan vooral in het PSP topic erom hoe Sony met deze concurrentie omgaat, lijkt mij...en dus mag je er best een vergelijkbaar apparaat bij halen ter vergelijking, zolang als je het maar met de PSP vergelijkt.
    Ja, maar nogmaals... zijn die cijfers nog niet interessant, over een paar maanden (of over een jaarje), kun je er wel wat mee.
      donderdag 27 januari 2005 @ 19:36:28 #213
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24783437
    Nog 1 uur en 20 minuten
      donderdag 27 januari 2005 @ 20:09:25 #214
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_24784003
    Er komt geen strijd tussen de PSP & NDS. De NDS & PSP zijn namelijk zo enorm verschillend. Ze spreken beiden een heel andere doelgroep aan. Dus ik verwacht geen PS2, GCN & xbox taferelen.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_24784745
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 20:09 schreef BMH het volgende:
    Er komt geen strijd tussen de PSP & NDS. De NDS & PSP zijn namelijk zo enorm verschillend. Ze spreken beiden een heel andere doelgroep aan. Dus ik verwacht geen PS2, GCN & xbox taferelen.
    Ook dat... ja.
      donderdag 27 januari 2005 @ 20:44:29 #216
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24784776
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 20:09 schreef BMH het volgende:
    NDS: Handheld
    PSP: Handheld

GCN, xbox en PS2 spreken ook andere doelgroepen aan, maar toch blijft de strijd lopen...

Dus een PSP vs. NDS strijd komt er wel.

Je spreekt jezelf tegen
      donderdag 27 januari 2005 @ 21:07:57 #217
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_24785275
    Ik ga maandag stage lopen voor 5 maanden in Engeland.
    Zou het voordeliger zijn om em daar te kopen? ( wat denken jullie)
    pi_24785332
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 21:07 schreef Blinker het volgende:
    Ik ga maandag stage lopen voor 5 maanden in Engeland.
    Zou het voordeliger zijn om em daar te kopen? ( wat denken jullie)
    Nee.
      donderdag 27 januari 2005 @ 21:20:48 #219
    65330 Ruzbeh
    pi_24785548
    Nog beter, ga stage lopen in Japan!
    pi_24785608
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
    Nog beter, ga stage lopen in Japan!
    Ja... en als je daar dan toch bent, leer dan gelijk de taal!
    pi_24785639
    Tuurlijk is die strijd er. Roep DS is kiddie en je hebt meteen zes fanboys achter je aan. Maar BMH voor welke compleet andere doelgroep is de DS dan? kinderen?
    Sold my Soul to Sony
    pi_24785796
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 21:24 schreef Jebus het volgende:
    Tuurlijk is die strijd er. Roep DS is kiddie en je hebt meteen zes fanboys achter je aan. Maar BMH voor welke compleet andere doelgroep is de DS dan? kinderen?
    Niet weer! Genoeg! Waarom moet die DS toch altijd weer ter sprake komen. (en waarom heb ik er zelf ook weer verspilde aandacht aan besteed? )
    pi_24785854
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 21:24 schreef Jebus het volgende:
    Vraag het hier: [Nintendo DS] Deel 14: 27th January Press Conference
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 27 januari 2005 @ 21:38:07 #224
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24785922
    Omdat jij er altijd zo overdreven furieus tegenin gaat! Beetje fanboyism van je hoor. DS en PSP liggen nou eenmaal dichter bij elkaar dan jij wilt erkennen, en misschien zijn er wel meerdere mensen die hier willen speculeren over de concurrentie tussen die twee. En als je dat niet wilt...dan...zorg je dat je of een mod aan je kant hebt of je richt je eigen forum op?
    pi_24786072
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 21:38 schreef Max_Dark het volgende:
    Omdat jij er altijd zo overdreven furieus tegenin gaat! Beetje fanboyism van je hoor. DS en PSP liggen nou eenmaal dichter bij elkaar dan jij wilt erkennen, en misschien zijn er wel meerdere mensen die hier willen speculeren over de concurrentie tussen die twee. En als je dat niet wilt...dan...zorg je dat je of een mod aan je kant hebt of je richt je eigen forum op?
    De DS vs PSP topics reeks zijn voor een reden niet voortgezet. Dit topic of het DS topic hoeft dus ook niet over dat onderwerp te gaan, omdat het toch fout gaat.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 27 januari 2005 @ 21:46:56 #226
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24786111
    Ik ben het zeker met je eens dat er geen DE DS IS 1100101x betuurr hoeft te worden neergezet, maar wat valt er anders nog over de PSP te zeggen behalve zijn interactie met de rest van de wereld? Misschien wat game release data, maar de technische gegevens zijn al lang en breed besproken. Dus ook geen discussie over de reden van de door sommigen genoemde "teleurstellende verkoop" van PSPs?
    pi_24786117
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 21:38 schreef Max_Dark het volgende:
    Heb je het nou tegen mij? Zo ja... wat heeft dit met fanboyism te maken?! Dit IS een PSP-topic! En de "PSP vs DS topics", die jij volgens mij ook nog wel kent, waren bedroevend misselijkmakend triest! Ik wil niet dat PSP-topics die kant op gaan. Speculeren over concurrentie is ok, maar laat het daar dan alsjeblieft bij (en nu heb ik het niet specifiek tegen jou hoor). Aan de andere kant (voor de 3e keer!) speculeren over concurentie heeft op dit moment nog niet zoveel zin... als allebei de apparaten wereldwijd zijn gereleased dàn wordt het pas interessant.

Als je het niet tegen mij had, dan uh... geldt dit ook natuurlijk!
      donderdag 27 januari 2005 @ 21:47:59 #228
    65330 Ruzbeh
    pi_24786141
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 21:23 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja... en als je daar dan toch bent, leer dan gelijk de taal!
    Ik wil juist de taal leren. (kenje gelijk japanse spellen spelen en anime kijken enzo)

Maar goed... te veel offtopic.
      donderdag 27 januari 2005 @ 21:50:11 #229
    65330 Ruzbeh
    pi_24786180
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 21:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen mij?
    Volgens mij was het aan Jebus gericht.

Goddamn.. allemaal kalmeren!

Stelletje idioten... het zijn maar gewoon producten.

Jebus vond ik wel uitlokken overigens.
      donderdag 27 januari 2005 @ 21:50:52 #230
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24786192
    Klopt, aan het einde waren die topics inderdaad ontzettend triest geworden ja. Ik probeer dan hier ook niet over de DS te lullen en de PSP links te laten liggen, je zal me hier geen post zien maken met "De DS is geweldig, mooi man die 2 schermpjes en deze games komen er uit: ..." maar eerder dingen als "Wat gaat de DS de PSP aan marktaandeel kosten als ie eerder uit komt?"...
    pi_24786367
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 21:50 schreef Max_Dark het volgende:
    Klopt, aan het einde waren die topics inderdaad ontzettend triest geworden ja. Ik probeer dan hier ook niet over de DS te lullen en de PSP links te laten liggen, je zal me hier geen post zien maken met "De DS is geweldig, mooi man die 2 schermpjes en deze games komen er uit: ..." maar eerder dingen als "Wat gaat de DS de PSP aan marktaandeel kosten als ie eerder uit komt?"...
    Ok... prima. Het "probleem" is alleen dat als er één iemand over de DS begint (in wat voor context dan ook) het gelijk weer 20 posts achter elkaar over de DS gaat. (net als nu! ) En dat vind ik nogal... "jammer". In de centrale topics van de andere consoles zie ik eigenlijk nooit "concurrenten" besproken worden en hier iets te veel. Maargoed zodra de PSP eindelijk hier in Europa gereleased is en meer Fok!kers en één in hun bezit hebben zal het wel weer minder worden.
      donderdag 27 januari 2005 @ 22:00:50 #232
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24786400
    Ok we gaan al weer terug naar de PSP, de enige reden waarom de discussie over de concurrentie hier heviger is is omdat de marketingposititie van Sony in de handheldwereld nog niet rotsvast staat en dus is er veel ruimte voor speculatie.

-Cutting back to PSP in 5...4...3..2..1...-
    pi_24786474
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 22:00 schreef Max_Dark het volgende:
    ...de enige reden waarom de discussie over de concurrentie hier heviger is is omdat de marketingposititie van Sony in de handheldwereld nog niet rotsvast staat en dus is er veel ruimte voor speculatie.
    En dat is precies de reden waarom ik het nog een beetje onzinnig vind om hier nu al over te discussiëren!

Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor! Nog vrijwel niemand heeft een PSP hier, alle PSP-hardware-info is inderdaad al bekend, er is nog niet veel nieuw games-nieuws, dus waar moeten we het dan over hebben?
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 januari 2005 @ 22:05:41 #234
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24786505
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 22:00 schreef Max_Dark het volgende:
    Ok we gaan al weer terug naar de PSP, de enige reden waarom de discussie over de concurrentie hier heviger is is omdat de marketingposititie van Sony in de handheldwereld nog niet rotsvast staat en dus is er veel ruimte voor speculatie.

-Cutting back to PSP in 5...4...3..2..1...-
    True, maar Sony heeft zooooo vooraan gestaan als het om marketing gaat (en de middelen om te blijven pushen).
      donderdag 27 januari 2005 @ 22:06:19 #235
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24786517
    Speculatie niet disculatie...oh wacht dat klopt niet...maar klinkt wel beter

Goed, even wat nuttige info er tussen mixen dan:

"They’re very careful to note that neither the final price nor the ship date for this has been confirmed yet, but EBGames is taking pre-orders for a $399 PSP Starter Bundle that includes a PlayStation Portable Console, “one PSP accessory” (which isn’t specified), and three games of your choice from the list of launch titles (tentative launch date: March 29th). Sony hasn’t said what the retail price for the PSP is going to be yet, but it’s expected to be somewhere around $200, right? That means if you buy the Starter Bundle you’d be shelling out another two hundred bucks for three games and an accessory. Unless that’s a really sweet (read: pricey) accessory they’re tossing in there, this doesn’t exactly sound like that amazing of a deal, does it?"
    pi_24786581
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 22:06 schreef Max_Dark het volgende:
    "They’re very careful to note that neither the final price nor the ship date for this has been confirmed yet, but EBGames is taking pre-orders for a $399 PSP Starter Bundle that includes a PlayStation Portable Console, “one PSP accessory” (which isn’t specified), and three games of your choice from the list of launch titles (tentative launch date: March 29th). Sony hasn’t said what the retail price for the PSP is going to be yet, but it’s expected to be somewhere around $200, right? That means if you buy the Starter Bundle you’d be shelling out another two hundred bucks for three games and an accessory. Unless that’s a really sweet (read: pricey) accessory they’re tossing in there, this doesn’t exactly sound like that amazing of a deal, does it?"
    Misschien doen ze er wel een High Speed Memory Stick Duo bij van 2GB als "accessory"!
      donderdag 27 januari 2005 @ 22:14:29 #237
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24786713
    Jaaah dat was nou niet echt een voordelige deal he . Niet eens de Value Pack maar een starter bundle :S
      donderdag 27 januari 2005 @ 22:41:59 #238
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24787503
    Net even met mn PSP gespeeld Conclusie na een uurtje klooien:

- Ik snap geen hol van Lumines, ook al is het spel volledig engels
    - Jackass ziet er goed uit op de PSP
    - Hij ligt heerlijk in de hand
    - Volume van de speakers is wat karig (in een stille omgeving heb je er geen last van)
    - Alle knoppen werken zoals het moet
    - Mijn PSP heet nu Vlaflip

Al met al een vet apparaat, RidgeRacer ziet er gewoonweg magisch uit en het apparaat voelt degelijk en solide aan.

Mochten mensen ook een PSP kopen met dezelfde service als die ik heb gekregen, mail me
    yardsale2005@hotmail.com

Ik ben gamen
    pi_24787612
    Ok sorry het was een fanboyige manier van me om te zeggen dat de doelgroepen van de *censuur* en PSP helemaal niet zo veel van elkaar verschillen. Maar ok ik ga het wel in het DS topic vragen
    Sold my Soul to Sony
      vrijdag 28 januari 2005 @ 00:00:10 #240
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24789466
    De doelgroepen verschillen wel degelijk. Mijn moeder zie ik niet met de PSP gamen, wel met de DS. De DS heeft een aantal veel simpelere en toegangelijkere games

Maar goed, is er al iets bekend over wanneer de PSP launched? Ik denk dat ze nu wel snel met info (moeten/zullen) komen?
      vrijdag 28 januari 2005 @ 00:08:54 #241
    65330 Ruzbeh
    pi_24789662
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:Maar goed, is er al iets bekend over wanneer de PSP launched? Ik denk dat ze nu wel snel met info (moeten/zullen) komen?
    Niks bekend AFAIK.

Waarom moeten ze snel met info komen dan?
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 22:41 schreef Robhimself het volgende:
    [...]

[...]
    Vlaflip...

Zelfs een PSP verdient zo'n bijnaam niet...

Noem 'm dan op z'n minst 'Blackie' ofzo.
    pi_24789764
    Waarom zit er nou weer geen touchscreen op dit ding.. kun je er weer alleen mee gamen. Da's wel een zwaar minpunten tov de DS. Voor de rest zie ik alleen voordelen eigenlijk.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      vrijdag 28 januari 2005 @ 00:14:39 #243
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24789799
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 00:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Niks bekend AFAIK.

Waarom moeten ze snel met info komen dan?
    Omdat ik er niet op kan wachten.
    pi_24790041
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 22:41 schreef Robhimself het volgende:
    Net even met mn PSP gespeeld Conclusie na een uurtje klooien:

- Ik snap geen hol van Lumines, ook al is het spel volledig engels
    - Jackass ziet er goed uit op de PSP
    - Hij ligt heerlijk in de hand
    - Volume van de speakers is wat karig (in een stille omgeving heb je er geen last van)
    - Alle knoppen werken zoals het moet

Al met al een vet apparaat, RidgeRacer ziet er gewoonweg magisch uit en het apparaat voelt degelijk en solide aan.

Mochten mensen ook een PSP kopen met dezelfde service als die ik heb gekregen, mail me
    yardsale2005@hotmail.com

Ik ben gamen
    Ridge Racers is inderdaad erg mooi, alleen een hele grote ergernis (in mijn opinie) is dat als je soms links en dan meteen recht gaat bv, dan draait ie wel goed naar links maar in de bocht naar rechts staat je auto gewoon nog naar links gewezen terwijl hij wel de bocht perfect neemt naar rechts, maar ik had eigenlijk wel zoiets kunnen verwachten in een arcade racer
    pi_24795309
    OOOh wat is ie mooi!!! ik ben weg.. mzzls!
    pi_24798445
    Net even besproken met Speknek en we zijn tot de conclusie gekomen dat dit handel is en dat mag niet op Fok!.
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24802055
    Mallerds.
    pi_24804040
    kan iemand me vertellen hoe ik een game save en weer load? ik heb het idee dat ik in een loop zit
    pi_24804514
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef rammes het volgende:
    kan iemand me vertellen hoe ik een game save en weer load? ik heb het idee dat ik in een loop zit
    Dat verschilt natuurlijk per spel. Over welk spel hebben we het hier?
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 januari 2005 @ 23:32:50 #250
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_24807314
    Zou wel prettig zijn als er een launchdatum en prijs bekend gemaakt werd
    pi_24807421
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
    Zou wel prettig zijn als er een launchdatum en prijs bekend gemaakt werd
    Mee eens.
      vrijdag 28 januari 2005 @ 23:52:06 #252
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24807650
    Zou wel een strakke actie zijn als ze 4 maart launchen ofzo
      zaterdag 29 januari 2005 @ 00:14:18 #253
    65330 Ruzbeh
    pi_24808036
    Was het trouwens nou echt officieel dat de PSP in de VS (of Europa) expliciet VOOR eind maart zou komen?

Ik wil het in ieder geval lezen.
    pi_24808241
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 00:14 schreef Ruzbeh het volgende:
    Was het trouwens nou echt officieel dat de PSP in de VS (of Europa) expliciet VOOR eind maart zou komen?

Ik wil het in ieder geval lezen.
    Er is niks officiëel. Het is alleen een feit dat Sony Computer Entertainment laatst nog gezègt heeft, dat ze de PSP nog steeds het liefts vóór eind maart in de Europese en Amerikaanse winkels wil hebben. Aangezien ze zelf nog niet weten of dit gaat lukken, doen ze nog geen officiële uitspraken.
    pi_24811620
    Ze zullen hem vast snel genoeg bij de groothandel hebben. Haal hem daar anders.
      zaterdag 29 januari 2005 @ 11:23:50 #256
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_24812084
    Het zal toch wel april/mei worden maarja boeien kan wel wachten.
    pi_24812223
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
    Waarom zit er nou weer geen touchscreen op dit ding.. kun je er weer alleen mee gamen.
    Alleen mee gamen? Hij kan meer dan de DS voor zover we weten. Verder hebben portables nooit eerder een touchscreen gehad (tot de DS) en toen stortte de wereld ook niet in
    pi_24812612
    Gister met de DS gespeeld bij een vriend, die knopjes zijn best kut, maar dat stylusding is wel vet, toch blij dat ik de PSP heb besteld
    pi_24812777
    Ridge Racers bij de PSP besteld, zijn er nog andere spellen waarbij je niet zoveel kennis van het japans nodig hebt>
      zaterdag 29 januari 2005 @ 12:30:31 #260
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24812817
    Ik denk:

Lumines, Vampire Chronicle, Ape Escape, Puzzle Bobble, Puyo Puyo.
    pi_24816253
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik denk:
    Ik denk over een maand of 2 zijn er hier engelstalige spellen te krijgen. Je kunt je toch nog wel even vermaken met Ridge Racers?
      zaterdag 29 januari 2005 @ 16:10:47 #262
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24816415
    Nou, 2 maanden met één enkele game Dat zou ik niet redden hoor! Ik ben gelukkig alweer trotse bezitter van 3 DS games, en die blijven lekker komen in het Engels
      zaterdag 29 januari 2005 @ 16:35:53 #263
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24816810
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 12:27 schreef rijkv het volgende:
    Ridge Racers bij de PSP besteld, zijn er nog andere spellen waarbij je niet zoveel kennis van het japans nodig hebt>
    Lumines is volledig in het engels En een erg leuk spelletje. Een soort nextgen Tetris op steroïden
    pi_24817282
    Mjuh, ik kan niet zo goed puzzelen.
    pi_24817327
    hmz (ik ben ook maar eens uit mijn donkere hol gekropen met mijn psp!) vermaak me tot nu toe kostelijk! heb het een beetje door met dat saven in ridge racers... gaat automatisch???
    pi_24818575
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 17:05 schreef rammes het volgende:
    hmz (ik ben ook maar eens uit mijn donkere hol gekropen met mijn psp!) vermaak me tot nu toe kostelijk! heb het een beetje door met dat saven in ridge racers... gaat automatisch???
    ja klopt, het memory stick lampje gaat ook branden als ie saved
    pi_24819258
    Ridge Racers heeft autosave. Je kan ook handmatig saven. Je moet gewoon alle menu opties een keer uitproberen. De graphics naast de optie zeggen eigenlijk ook al voldoende. Je komt er wel uit.
    pi_24820157
    aaaaaagh!! Ik kan niet wachten op mn PSP!
    pi_24820417
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 19:34 schreef rijkv het volgende:
    aaaaaagh!! Ik kan niet wachten op mn PSP!
    kneusje, heb je nou echt niks beters te doen?
    pi_24820623
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 19:47 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

kneusje, heb je nou echt niks beters te doen?
    Juhwel, maar neemt al mn denkruimte in
    pi_24821878
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 19:57 schreef rijkv het volgende:
    Juhwel, maar neemt al mn denkruimte in
    En dit neemt topicruimte in.
    pi_24833981
    Hmm, nog 3 daagjes, en dan komt er iemand aan den deur kloppen!
    pi_24834308
    Fijn om te horen. En daar ben je 100% zeker van? Geen douane problemen?
    pi_24835399
    Laat me even in m'n probleemloze roes ok?

Ik heb besteld bij Expansys, dus hoop dat ik geen gelul krijg.
      zondag 30 januari 2005 @ 18:59:54 #275
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24837335
    Damn, Lumines is verslavend... Slechts 3 banen gereden met Ridge Racer, Lumines is gewoon TE leuk om te laten liggen!!
      zondag 30 januari 2005 @ 22:40:50 #276
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24840488
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 18:59 schreef Robhimself het volgende:
    Damn, Lumines is verslavend... Slechts 3 banen gereden met Ridge Racer, Lumines is gewoon TE leuk om te laten liggen!!
    Kijk, dit soort dingen wil ik meer lezen Hoe speelt het, kun je foto's plaatsen? Filmpjes misschien?
      maandag 31 januari 2005 @ 00:28:45 #277
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24842877
    Hoe zit het met jullie 'vierkantje' ?

pi_24842959
    dat plaatje is al weken oud
      maandag 31 januari 2005 @ 00:33:57 #279
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24842978
    Kan wel zijn, maar ik zie het nu pas Ik wil gewoon weten of de mensen er hier ook echt last van hebben.
    pi_24843138
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Kan wel zijn, maar ik zie het nu pas Ik wil gewoon weten of de mensen er hier ook echt last van hebben.
    Ik denk dat àls dit een probleem was geweest, dat het dan al lang en breed bekend zou zijn. Ik heb m'n Dual Shock 2 controller ook wel eens uit elkaar gehaald en zag daar dat de "contactpunten" van de knoppen ook niet allemaal op de plek zaten waar je ze zou verwachten.
    pi_24843180
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
    heb er op verschillende forums nog niks over gehoord, zal wel door een Nintendo fanboy gemaakt zijn
      maandag 31 januari 2005 @ 00:47:48 #282
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24843258
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 00:44 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

heb er op verschillende forums nog niks over gehoord, zal wel door een Nintendo fanboy gemaakt zijn
    Belachelijke opmerking.

Ik zie dit op verschillende gamesites staan (waaronder gamespot) dus het lijkt me een probleem dat groot genoeg is. Groter dan dode pixels op de DS en PSP, dat is LCD eigen, dit is gewoon verkeerd designen in mijn ogen. Als je knop niet goed reageert is dat gewoon klote.

Maar ik wil dus graag weten in hoeverre je echt 'last' hebt van dat slecht reageren. Is het iets als "he, hij blijft hangen, nou ja boeien" of is het meer "godskolere, weer af omdat die tyfus knop blijft hangen"?
    pi_24843398
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Belachelijke opmerking.

Ik zie dit op verschillende gamesites staan (waaronder gamespot) dus het lijkt me een probleem dat groot genoeg is. Groter dan dode pixels op de DS en PSP, dat is LCD eigen, dit is gewoon verkeerd designen in mijn ogen. Als je knop niet goed reageert is dat gewoon klote.

Maar ik wil dus graag weten in hoeverre je echt 'last' hebt van dat slecht reageren. Is het iets als "he, hij blijft hangen, nou ja boeien" of is het meer "godskolere, weer af omdat die tyfus knop blijft hangen"?
    Je hebt dat plaatje misschien wel op verschillende gamessites zien staan, maar heb je ook klachten van users op verschillende gamesites zien staan?
      maandag 31 januari 2005 @ 00:58:38 #284
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24843474
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 00:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je hebt dat plaatje misschien wel op verschillende gamessites zien staan, maar heb je ook klachten van users op verschillende gamesites zien staan?
    Nee, alleen een aantal van 5000 gebruikers die er mee teruggegaan zijn. Daarom vraag ik ook of er mensen misschien last van hebben en in hoeverre het vervelend zou zijn. Is dat zo gek
    pi_24843495
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 00:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

dat bedoelde ik dus, er zijn al behoorlijk veel mensen in NL met een PSP en niemand daarvan hoor ik over die 'scheve' knopjes
    pi_24845124
    ik heb geen vierkant probleem, helemaal geen probleem met de psp zelfs! dit nieuws is al zo oud sinds de dag dat ie released was, misschien een dag erna, maar ik als oogklep dragende consument kijk toch alleen maar naar de mooie plaatjes ... nee hoor
    pi_24845187
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 03:39 schreef knater het volgende:
    ...dit nieuws is al zo oud sinds de dag dat ie released was...
    Inderdaad. De PSP was nog amper gereleased of deze plaatjes stonden al online. Het is gewoon iets wat deze reviewer opviel toen 'ie z'n PSP van de binnenkant wilde bekijken. Maar zoiets zie je bij zoveel apparaten met knopjes zodra je ze open maakt. Ik heb tot nu toe nog geen klachten gelezen over het -knopje! Alleen over dooie pixels en gare LCD-schermpjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door P-Style op 31-01-2005 03:56:45 ]
    pi_24845256
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Nee, alleen een aantal van 5000 gebruikers die er mee teruggegaan zijn. Daarom vraag ik ook of er mensen misschien last van hebben en in hoeverre het vervelend zou zijn. Is dat zo gek
    http://games.fok.nl/news.php?newsid=2859

Aha... déze had ik nog niet gelezen! Oké... sorry, ik neem m'n woorden terug. Er schijnen dus weldegelijk problemen te zijn met .
    pi_24846085
    Er zullen er zat zijn die geen problemen hebben, maar toch, 5000 mensen is behoorlijk wat. En dan gewoon zeggen 'ach, niet zeiken, het hoort zo' vind ik wat arrogant.
      maandag 31 januari 2005 @ 09:30:32 #290
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_24846363
    That's sony for ya!
      maandag 31 januari 2005 @ 09:50:10 #291
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24846528
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 09:30 schreef MMaRsu het volgende:
    That's sony for ya!
    Wat een onzin.... Alsof Sony alleen maar dingen maakt die stuk kunnen gaan......
    Zo viel mijn stereo laatst spontaan in 2-en....

Geen problemen met de Square button hier.
    pi_24846733
    ik heb er totaal geen problemen mee, ook geen dooie pixels of wat dan ook...
    pi_24846966
    Hmmm ik ben benieuwd. Ik heb daar ooit mijn GBA voor teruggebracht, omdat het rechterpijltje niet goed reageerde. Geen pretje!

Maar het lijkt me toch dat dit soort dingen grondig getest worden? Ik kan me niet voorstellen dat je als fabrikant een miljoen units maakt terwijl je weet dat er iets niet klopt in de printplaat.
    pi_24849283
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 10:33 schreef Kontiki het volgende:
    Hmmm ik ben benieuwd. Ik heb daar ooit mijn GBA voor teruggebracht, omdat het rechterpijltje niet goed reageerde. Geen pretje!

Maar het lijkt me toch dat dit soort dingen grondig getest worden? Ik kan me niet voorstellen dat je als fabrikant een miljoen units maakt terwijl je weet dat er iets niet klopt in de printplaat.
    Het is allemaal getest, en Ken Kutaragi zegt ook dat het de bedoeling is:
    quote:
    "[...]
    This is the design that we came up with. There may be people that complain about its usability, but that's something which users and game software developers will have to adapt to. I didn't want the PSP's LCD screen to become any smaller than this, nor did I want its machine body to become any larger.
    [...]"
    pi_24852421
    De PSP's die ik opstuur zijn allemaal door mij gecontroleerd. Dus is het ook niet zo gek dat er geen problemen zijn de units van rammes en robhimself.

Ik heb er al 4 terug gestuurd, service is goed van Sony
      maandag 31 januari 2005 @ 17:42:38 #296
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_24853035
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 08:58 schreef Thomper het volgende:
    Er zullen er zat zijn die geen problemen hebben, maar toch, 5000 mensen is behoorlijk wat. En dan gewoon zeggen 'ach, niet zeiken, het hoort zo' vind ik wat arrogant.
    het is minder dan 1% dat terug gestuurd is. En van die 5000 zullen er ook een hoop zijn met dode pixels in het scherm. Volgens mij is het gewoon ingecalculeerd risico door Sony
    pi_24853117
    Ugh, wat een gemekker. Er zal heus niks mis zijn met die square-button. Sony zou zoiets niet laten zitten, als ze weten wat voor geld ze ermee gaan verdienen. Je kan beter een paar maanden wachten als ie in europa uitkomt, dan zijn alle bugs er hoogstwaarschijnlijk uit, net als bij de ps2
      maandag 31 januari 2005 @ 21:32:41 #298
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24853459
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kijk, dit soort dingen wil ik meer lezen Hoe speelt het, kun je foto's plaatsen? Filmpjes misschien?
    Videos

Pics

Het leuke is, dat de dingen die jij doet tijdens het spel ook perfect in de muziek passen:

-Blokjes draaien op de beat van de muziek
    -Horizontaal en verticaal verplaatsen voegt ook weer een "instrument" toe.
    - hoemeer je in 1 keer weg krijgt, des te heviger wordt de beat

En de achtergronden zijn ook prachtig, van een snelweg tot een Chinese tempel....Ze bewegen ook nog ns op de beat d8 ik....Maar ze bewegen in ieder geval

TOPgame
      maandag 31 januari 2005 @ 21:42:13 #299
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_24853603
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 17:42 schreef kepler het volgende:

[..]

het is minder dan 1% dat terug gestuurd is. En van die 5000 zullen er ook een hoop zijn met dode pixels in het scherm. Volgens mij is het gewoon ingecalculeerd risico door Sony
    Er is een groot verschil tussen kapotte sub-pixels en pixels:

Een defecte subpixel licht op in een bepaalde kleur. Rood/Groen/Blauw of een combinatie tussen 2 van de 3

Een defecte pixel is anders. Of hij staat aan (wit) of het blijft uit (zwart).

Bij subpixels moeten er ALTIJD meerdere oplichten, wil je garantie kunnen claimen. Er zit een fout tolerantie op het productieproces.

Bij defecte pixels, dient het apparaat zonder gemekker gerepareerd te worden. Bij TFT monitoren verschilt dit per grootte.

Mijn PSP heeft 2 defecte subpixels die blauw oplichten, maar deze zijn wel zo klein dat je ze amper ziet. Ik kwam erachter toen ik letterlijk met mijn neus boven het scherm ging hangen terwijl de PSP net begon met het laden van Ridge Racers (zwart scherm, backlight op max.)

Alleen daar zie ik ze, verder nooit. Dus stoor ik me hier totaal niet aan.

Bij een DS wordt het imo eerder storend, omdat de schermen een stuk kleiner zijn, terwijl de pixels nagenoeg even groot zijn als die van de PSP
      maandag 31 januari 2005 @ 23:31:29 #300
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24854919
    quote:
    Op maandag 31 januari 2005 21:32 schreef Robhimself het volgende:

[..]
    TOPgame
    Het lijkt mij ook een van de leukere games op de PSP inderdaad!
    pi_24854938
    Dat lumines klinkt toch wel geinig. Tot nu toe heb ik me er nog niet echt in verdiept, ik heb alleen de naam èrg vaak voorbij zien komen. Lumines is wel een voorbeeld van een echte handheld game vind ik!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')