Dan lijkt me de kans héél groot dat SCEI inderdaad Opera gaat gebruiken als webbrowser voor de PSP!quote:In het vorige PSP-Topic schreef A.l.e.x het volgende:
denk het wel, er zijn iig al 3 Sony Ericsson telefoons die het gebruiken: http://www.opera.com/download/?platform=symbian&man=Sony%20Ericsson
De vraag is alleen of deze browser dan standaard in de firmware van de PSP komt, los op UMD-schijfje of te downloaden zal zijn als executable voor op je memory stick duo? Maargoed... we zien wel. Ik word zowaar steeds enthausiaster over die browser!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:04 schreef A.l.e.x het volgende:
Als ze slim zijn, en dat zijn ze, wel ja
Dat denk ik eerlijk gezegd ook ja!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:13 schreef A.l.e.x het volgende:
Die +/- 1 MB zal wel op de Memory Stick moeten, is ook wel het makkelijkst
Ieder z'n mening over de DS, maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat de DS besproken wordt in deze topic-reeks.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:34 schreef MrUber het volgende:
Ik snap niet dat mensen nu nog een DS willen...
Dit ding is toch uber leet en dominant tegenover dat plasticen mario kiddie games ding :S
En daar koop je de PSP tenslotte voor! Maar extra functies kunnen af en toe best leuk zijn!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
...maar gamen is veel leuker eigenlijk.
Juh, dan koop je toch lekker een N-gage als je zo graag wilt bellen, ik hoop niet dat dit een soort rage word onder de handhelds.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
En daar koop je de PSP tenslotte voor! Maar extra functies kunnen af en toe best leuk zijn!(hoewel ik nog stééds geen heil zie in een GSM-functie!
)
Mail sturen naar LikSang. LikSang is echt een prima sitequote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef rijkv het volgende:
Waar hebben jullie je PSP's gekocht?
Ik heb namelijk Lik-Sang grondig bekeken, maar ik ben nogal skeptisch als het gaat om dingen kopen op het Internet enzo. Ik heb bijv. geen idee waar ik terecht zou moeten als ik een PSP opgestuurd krijg die het niet doet.
Ik heb een tip voor je... Wacht tot de PSP in Europa verschijnt! Dat zal echt niet lang meer duren. Sony mikt nog steeds op eind maart (en hoewel Sony z'n software deadlines niet altijd haalt, zitten ze met hardware vrijwel altijd op schema). 't scheelt je veel rompslomp en het scheelt je ook nog poen!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef rijkv het volgende:
Waar hebben jullie je PSP's gekocht?
Ik heb namelijk Lik-Sang grondig bekeken, maar ik ben nogal skeptisch als het gaat om dingen kopen op het Internet enzo. Ik heb bijv. geen idee waar ik terecht zou moeten als ik een PSP opgestuurd krijg die het niet doet.
Moet... moet? Je moet helemaal niks!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo jaAnders moet ik Ridge Racers maar kopen bij de launch
Edit:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mail sturen naar LikSang. LikSang is echt een prima site
@ de anderen. Zeker draait het om de games, maar er zijn nog niet zo HEEL veel interessante titels. En van de titels die ik het interessants vindt is niet veel bekendMercury, Tales of Eternia en Core Crisis. Als ze DAAR nou eens wat meer info over geven
Wordt Mercury bijvoorbeeld een launchtitel? Zo ja
Anders moet ik Ridge Racers maar kopen bij de launch
Waar denk je 'm anders te kunnen halen dan internet import shops? Misschien in een import winkel maar denk je nou echt dat de bart smit al japanse PSP's verkoopt ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:28 schreef rijkv het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik zal het eens onderzoeken. Weet jij anders nog waar ik hem gewoon in Nederland kan halen? Ik heb net een half uurtje op Google gezocht, maar ik kwam steeds weer bij Internetkoopsites uit.
Nee, maar ik woon in Amsterdam, niet in Schubbekutteveen. Er zal vast wel iets te vinden zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:30 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Waar denk je 'm anders te kunnen halen dan internet import shops? Misschien in een import winkel maar denk je nou echt dat de bart smit al japanse PSP's verkoopt ofzo?
Ik poep van grote hoogte op GTAquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:28 schreef Max_Dark het volgende:
Roy, ik hoop het niet man. Misschien GTA als launch, sowieso Ridge Racers...ToE, Ys...
WAAR moet ik het geld vandaan halen om al die pareltjes op het grote pareltje te kunnen spelen!?
Heb je er ooit iets gehaald?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:36 schreef Max_Dark het volgende:
Ah kopspijkers gezien dus. Maar wat bedoel je nou te zeggen? Als je een import shop zoekt kan je toch net zo goed de telefoongids erbij pakken? En Lik-Sang is een prima winkel, zijn goeie zaken mee te doen.
Straks poep je nog misquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik poep van grote hoogte op GTA![]()
Maar goed, ik ga hem sowieso pas in de zomer halenDan is er vast wel een pareltje te koop. Ik wou dat Sony met meer details kwam, dan kon ik alvast plannen. Bij de DS weet ik de komende 4 maanden welke games ik ga kopen zeg maar, en welke titels er daarna nog komen. Voor de PSP is het me allemaal nog te vaag eerlijk gezegd...
Mijn DS komt van Lik-Sang, binnen 5 dagen vanuit Hong Kong in Nederland met het weekend erbij gerekend. Goede winkel alleen ik vind de PSP te duur, maar dat is op het moment overal het gevalquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:39 schreef rijkv het volgende:
[..]
Heb je er ooit iets gehaald?
Nee ik kijk geen kopspijkers
Garantie?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn DS komt van Lik-Sang, binnen 5 dagen vanuit Hong Kong in Nederland met het weekend erbij gerekend. Goede winkel alleen ik vind de PSP te duur, maar dat is op het moment overal het geval
Voor garantie zou je hem moeten opsturen naar Lik-Sang denk ik, of dat echt geslaagd is, weet ik nietquote:
Maar, ze sturen het ding natuurlijk op uit Azie, grote kans dat er iets mee gebeurt. Dan zit ik daar mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor garantie zou je hem moeten opsturen naar Lik-Sang denk ik, of dat echt geslaagd is, weet ik niet
Via DHL laten versturen, betaal je wel een leuk bedrag aan verzendkosten, maar je weet zeker dat je het pakketje heel thuis krijgt en ook nog eens snelquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:44 schreef rijkv het volgende:
[..]
Maar, ze sturen het ding natuurlijk op uit Azie, grote kans dat er iets mee gebeurt. Dan zit ik daar mee natuurlijk.
Nogmaals... als je het allemaal niet vertrouwt, wacht dan gewoon op de Europese release!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:49 schreef rijkv het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik betaal van te voren en krijg later pas het pakketje. Hmm
Weet je, koop hem maar niet. Wacht maar lekker tot maartquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:49 schreef rijkv het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik betaal van te voren en krijg later pas het pakketje. Hmm
Wat denk je zelf? Als je hem in Japan koopt, is de handleiding Japans, en de tekst van de menu's van de PSP, allemaal Japans. Spellen? Japans. Ze gaan nog geen Engels ondersteunen hoor, spellen worden nu pas vertaald voor de release in Amerika. Als je nu een PSP koopt, of een game ervoor, dan is het ding zelf en alles eromheen Japans.quote:Op zondag 23 januari 2005 09:17 schreef rijkv het volgende:
Op Liksang staat btw niet in wat voor taal de handleiding is, ik hoop niet Japans/Chinees ofzo.
Heb hier Edge 144 liggen, met daarin 6 pagina's over Mercury. Misschien nabestellen ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mail sturen naar LikSang. LikSang is echt een prima site
@ de anderen. Zeker draait het om de games, maar er zijn nog niet zo HEEL veel interessante titels. En van de titels die ik het interessants vindt is niet veel bekendMercury, Tales of Eternia en Core Crisis. Als ze DAAR nou eens wat meer info over geven
Wordt Mercury bijvoorbeeld een launchtitel? Zo ja
Anders moet ik Ridge Racers maar kopen bij de launch
De PSP zelf is niet Japans volgens mij, je kan al een taal kiezen.quote:Op zondag 23 januari 2005 09:47 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als je hem in Japan koopt, is de handleiding Japans, en de tekst van de menu's van de PSP, allemaal Japans. Spellen? Japans. Ze gaan nog geen Engels ondersteunen hoor, spellen worden nu pas vertaald voor de release in Amerika. Als je nu een PSP koopt, of een game ervoor, dan is het ding zelf en alles eromheen Japans.
Ah. Dus toch de Europese straks?quote:Op zondag 23 januari 2005 09:59 schreef rijkv het volgende:
[..]
De PSP zelf is niet Japans volgens mij, je kan al een taal kiezen.
Ik wacht nog een paar maandjes voor ik er een koop.
Waarom neem je nog de moeite in met die jongen een gesprek aan te gaan?quote:Op zondag 23 januari 2005 11:24 schreef Thomper het volgende:
Nog niks is officieel, het kan ook pas 31 maart zijn.
Je valt in de herhaling. Kopen, niet kopen, het schiet niet op bij jou. Ik lees het liefste meningen over de PSP en aankomende releases en niet dat getwijfel van jou, wat te overheersend aanwezig is. Ik erken dat iedereen het recht heeft om hier te posten, vandaar dat ik me niet tot jou richt, maar tot de mensen die de moeite nog nemen om met je in gesprek te gaan.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:27 schreef rijkv het volgende:
Waar slaat dat nou weer op?
Ach ja.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:07 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Waarom neem je nog de moeite in met die jongen een gesprek aan te gaan?
Lijkt mij inderdaad ook een game om in de gaten te houden, het is een game die ik in de gaten houd.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
@Thomper, dat is het enige dat ik van Mercury heb gelezen, samen met dat filmpje op Eurogamer. Daardoor weet ik dat ik hem wil![]()
GTA SP? Nog een GTA voor de GBA?quote:Op zondag 23 januari 2005 14:40 schreef rijkv het volgende:
GTA SP
*drool*
Ik ga er een nemen bij Kiddyl, dus mijn gezeik is over.
Idd, je HOEFT ze niet te gebruiken.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe zou dat werken, zo'n browser?
Ik gebruik af en toe Lynx (text gebaseerd browser) als ik effe X moet updaten ofzo. Dan zit ik te browsen met pijl toetsen enzo, heel irritant met die links.
Maar ik snap niet waarom sommige mensen hier zeuren over die extra functies... is toch alleen maar leuker?
quote:Op zondag 23 januari 2005 17:02 schreef rijkv het volgende:
Erm..Jup, maar ik kies voor een site.
okquote:Op zondag 23 januari 2005 20:37 schreef rijkv het volgende:
Mjuh, inderdaad maar eigenlijk kan het me niet schelen. Ik heb 5000 euro bij een erfenis gekregen en of ik nou 50 piekjes meer betaal kan me niet schelen. Ik heb liever een psp van een goeie site.
Bedankt voor je hulp though, heel vriendelijk!
Ik waarschijnlijk donderdag, misschien Woensdag.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:52 schreef rijkv het volgende:
Oh, shit, wat stom, was hij dat serieus aan t doen? Ik zal hem effe mailen.
edit: Gemaild, wanneer krijg jij je PSP, ik verwacht mijnes donderdag/vrijdg
van hoeveel naar hoeveel mb?quote:Op zondag 23 januari 2005 21:10 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk donderdag, misschien Woensdag.
Ik denk dat je jouw PSP de komende week nog niet hoeft te verwachten.
Bij Expansys is ie niet op voorraad en ze leveren op bestelling. Dus, order binnen, bestellen bij leverancier, PSP binnen, doorsturen naar klant.
Dat gaat je komende week niet lukken, ben ik bang........
Owja, nog gevonden op play-asia:
Het UMD movie menu:
[afbeelding]
Dutch?!? Zijn ze soms van plan Bassie en Adriaan op UMD uit te brengen?
Let wel: Dit zit dus al in de import PSP
Zojuist mijn eerste filmpje omgezet naar PSP format
De mogelijkheden zijn eindeloos. Het hangt echter volledig van de developpers af of deze mogelijkheden benut worden. En kijkend naar de geschiedenis zal dat best wel tegen kunnen vallen...quote:Op zondag 23 januari 2005 18:16 schreef BaggerUser het volgende:
wat za de psp eigenlijk uiteindelijk kunnen doen in combinatie met de ps2?
Zo'n add-on noemen we ook wel "USB-kabel".quote:Op zondag 23 januari 2005 18:18 schreef Max_Dark het volgende:
Misschien komt er een add-on voor de PS2, misschien is het wachten op de PS3.
Hahahaha. Goeie vraag Maxquote:Op maandag 24 januari 2005 07:09 schreef Max_Dark het volgende:
Verlicht ons rijkv, waarom krijgen we hier kutschermpjes?
Ik heb geen contacten in de USA. En ik verwacht dat de prijs in Nederland boven de 250,- komtquote:Op maandag 24 januari 2005 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Natuurlijk interessant, 250 euro. Over een kleine 2 maanden issie in de USA te koop voor nog geen 200 dollar.
is die 250 uit taiwan inc of ex verzendkosten en invoerrechten?quote:Op maandag 24 januari 2005 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb geen contacten in de USA. En ik verwacht dat de prijs in Nederland boven de 250,- komt
Zal vanavond ff checkenquote:
Er zijn zat import winkels. Op zich. Bovendien heb je dan gewoon een Engels apparaat dat Engelse games en films kan spelenquote:Op maandag 24 januari 2005 08:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb geen contacten in de USA. En ik verwacht dat de prijs in Nederland boven de 250,- komt
Die gaat met de rest meequote:Op maandag 24 januari 2005 08:52 schreef Tain het volgende:
[..]
is die 250 uit taiwan inc of ex verzendkosten en invoerrechten?
hier krijg je juist betere PSP'squote:Op maandag 24 januari 2005 07:00 schreef rijkv het volgende:
Als ik jullie was, zou ik de PSP gelijk importeren, hier krijgen we kut-schermpjes!
Stel je voor dat je met een volgende Advance Wars gewoon aan kunt tikken waar je je voertuigen heen en wilt, en dat je op het bovenste scherm de gevechten ziet en onder het tactische aspectquote:Op maandag 24 januari 2005 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
Net begonnen met Advance Wars op de GBA. Heerlijk die oldschool 2D games.
Heb eigenlijk helemaal geen PSP of DS nodig.
Welke mail? Ik heb alleen direct aan mij gerichtte mails gehad... Net nog gechecked.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:13 schreef rammes het volgende:
robhimself, volgens mij stond je in de cc. bij het mailtje wat we gekregen hadden.
Wat een gelul, in china en taiwan zullen ze met dezelfde componenten en volgens dezelfde spcificaties gemaakt worden. Het grote verschil zit 'm in de overhead en resources kosten. Vooral human resources zijn in china beduidend goedkoper.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:18 schreef kiddyl het volgende:
Haha, cool, ik kom niet zo vaak op het Fok! forum, maar wel leuk dat er zo wordt gepraat over de bestellingen. Een PSP voor 250 euro (standard pack) of 300 euro (value pack) vind ik zelf niet duur en kan ze nog steeds op voorraad leveren.
De PSP's die nu in Japan te koop zijn worden gemaakt in Japan op een flexibele fabriekslijn. De PSP's die in Europa of VS uitkomen uit China. Ik kan zeggen dat er een verschil zal zijn, maar wat weet ik niet. Wel kan ik zeggen dat de mobieltjes hier in Japan bijvoorbeeld allemaal 'Made in Japan' zijn en wel veel degelijker zijn de degene die je in NL kan kopen en uit Maleisie, China, Taiwan etc. uit de fabriek rollen. Daar wordt voornamelijk op de kosten gelet. De Japanners hebben trouwens ook geld en verwachten een goed product. 'Made in Japan' heeft nog steeds een betekenis.
Tis gewoon zo, Swets, helaas........quote:Op maandag 24 januari 2005 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat een gelul, in china en taiwan zullen ze met dezelfde componenten en volgens dezelfde spcificaties gemaakt worden. Het grote verschil zit 'm in de overhead en resources kosten. Vooral human resources zijn in china beduidend goedkoper.
Jaquote:Op maandag 24 januari 2005 13:16 schreef kiddyl het volgende:
Haha, ben je wel eens in China geweest op company visits?
Dat is natuurlijk geheel aan de fabrikant die het in china laat produceren. Je kan gewoon de componenten voorschrijven welke gebruikt moeten worden. Ik kan je garanderen dat Sony dat zal doenquote:Ik wel vanwege mijn studie en ik kan je zeggen dat de fabriekanten niet alleen in China zitten vanwege de loonkosten, maar ook vanwege de componenten. Chineze componenten hebben standaard een lagere kwaliteit, maar wel tegen een lagere kwaliteit.
Geweldig, alleen gaat dit niet op voor een PSP.quote:Wist je dat voor veel componenten de kwaliteits controle duurder kan zijn dan het hele apparaat. DVD spelers die je voor 45 euro kan kopen kosten 5 euro om te maken. Wil je dan nog controleren?
Nee, dat is aan de fabrikant. Je kan in CHina een assemblagelijn opzetten volgens dezelfde standaard en kwaliteitseisen als in de rest van de wereld, en veel goedkoper produceren.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:11 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Tis gewoon zo, Swets, helaas........
Japan werkt volgens hogere kwaliteitsnormen dan waar dan ook, dus stellen ze andere eisen aan de fabricage, essemblage enz.
Jawel dus....quote:Dus gelul is het niet.....
Dat is het wel. Ik werk voor een bedrijf welke electronica in Taiwan en China produceert.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:25 schreef Slomy het volgende:
Dat er een kwaliteitsverschil in zou kunnen zitten is echter nog niet zo'n bullshit verhaal.
Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook... Kan me niet voorstellen dat ze (met leverproblemen in Japan) in de USA EN Europa tegelijk kunnen launchen.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:30 schreef Jebus het volgende:
Ik hoop echt dat ie eind maart uitkomt. Maar ik heb ook zo'n gevoel dat Amerika voor Europa gaat, en we lekker nog een maand of twee daarna kunnen wachten :|
Scheelt mij weer een lap tekstquote:Op maandag 24 januari 2005 13:25 schreef Slomy het volgende:
Dat was (weet niet of het nu nog zo is) ook met de MD spelers van Sony. Diegene die uit Japan kwamen waren van een betere kwaliteit dan diegenen die uit Taiwan/China kwamen.
Heb toen discussies gelezen waarbij men een MD-recorder had gekocht (een MZ-N10 toendertijd het nieuwste model) en waarbij er bij units die uit china/taiwan kwamen gewoon al onderdelen in de MD-recorder zaten die roestig waren of waar er stof in het apparaat zat (stof onder display) en ik weet niet wat nog allemaal. De units die uit Japan kwamen hadden dat toen niet.
Ik heb er toen eentje uit Duitsland geimporteerd (vooral omdat het goedkoper was) en die was gewoon made in Japan. Dikke kans dat die in Ned dus ook gewoon made in Japan waren.
De EU kan dus ook gewoon made in japan PSP's gaan krijgen, zo hoeven dan niet meteen uit China of Taiwan oid te komen. Dat er een kwaliteitsverschil in zou kunnen zitten is echter nog niet zo'n bullshit verhaal. Echter vraag me af of ze dat tegenwoordig nog wel kunnen maken tov de consument. Wanneer zoiets in de media zou komen dat kan Sony waarschijnlijk inpakken.
Nog steeds bullshit. Het is maar net wat Sony voorschrijft.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:59 schreef Robhimself het volgende:
Zowiezo werken China en Japan volgens verschillende NEN normen als het op elektronica uitkomt, vandaar het verschil in kwaliteit...
Graag gedaan, en nu terug aan het werk ipv te zitten fokken!quote:Op maandag 24 januari 2005 13:59 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Scheelt mij weer een lap tekst
Zowiezo werken China en Japan volgens verschillende NEN normen als het op elektronica uitkomt, vandaar het verschil in kwaliteit...
Bedankt Slomy, scheelt me weer eeltvingers tijden werktijd
quote:Op maandag 24 januari 2005 14:19 schreef Slomy het volgende:
[..]
Graag gedaan, en nu terug aan het werk ipv te zitten fokken!
JA, rijkv!!! Dat ding heet toch "Memorystick Duo"!quote:Op maandag 24 januari 2005 20:32 schreef rijkv het volgende:
Is deze memorystick geschikt voor de PSP: http://www.smartphoneshop.nl/product/11525
Oké... Rijk, maar ik meen het serieus. Het kan echt geen kwaad om zelf bijv. in vorige PSP-topics te kijken (de links staan in de OP). Dat zullen veel medeforummers waarderen. Want als een kip-zonder kop honderden ondoordachte vragen stellen kan bij sommige mensen nogal irritaties opwekken.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:43 schreef rijkv het volgende:
Je mag me trouwens Rijk noemen.
Je hebt nog tijd zat, die PSP van jou komt deze week nog niet binnenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:47 schreef rijkv het volgende:
Dat merkte ik, ik ben inmiddels uitgevraagd, alles besteld enz. ik zal er nu eens diep op in gaan!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:25 schreef MMaRsu het volgende:
Value pack is in prijs gedaalt bij Lik-Sang : 290.28 EUR > incl verzending en btw > 344 euro!
Dat weten we natuurlijk pas zodra 'ie uit is in Amerika...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:50 schreef R-Alph het volgende:
Hoe zit dat dan eigenlijk met de taal? Staat er dan nederlands op of kan dit er op gezet worden later?
Inderdaad. Niks nieuws bekend.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:19 schreef Fonzarelli het volgende:
Trouwens zeker niks nieuws bekend over GTA op de PSP...?
Dat is een beroerde link die je daar geeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:00 schreef Robhimself het volgende:
Voor de importers onder ons:
*drumroll please*
Engelse PSP manual!!
Ik heb 'm net even snel "doorgebladerd" en alles spreekt eigenlijk voorzich! Een echte man heeft geen handleidingen nodig!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool, ik heb hem binnen, binnenkort ff grondig doorlezen.
weet ik, misschien volgende week, het geld werd gister pas overgemaakt.quote:Op maandag 24 januari 2005 21:51 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd zat, die PSP van jou komt deze week nog niet binnen
Niet omdat ik het leuk vind, maar ik wil je bij deze uit de droom helpen....... Anders zit je met smart te wachten en kom je bedrogen uit de bus
Kep je memcard nog goedkoper gezien dan de Smartphoneshop:
Voila! 63 euri!
edit:
Kan een mod dit nog even in de OP plaatsen?
Video's naar je PSP
Let wel:
De huidige versie van de converter is 0.25. De taal moet je wijzigen door het .ini bestand te openen en language=0 veranderen naar language=1
Wat een sukkels.....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef OnaNia het volgende:
PSP (import) nu voor 499 euri bij Intertoys
Serieus ? (die smilie verraad namelijk een grapquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef OnaNia het volgende:
Ik zou je moeten neerschieten, alleen al voor deze 'grap'.quote:
Serieus. Die smilie was om het feit dat Intertoys zo'n belachelijk hoog bedrag durft te vragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:13 schreef Slomy het volgende:
[..]
Serieus ? (die smilie verraad namelijk een grap)
Werk bij de Intertoys, maar heb er nog niets van gezien.
Achteraf heb je makkelijk lullen!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb 'm net even snel "doorgebladerd" en alles spreekt eigenlijk voorzich! Een echte man heeft geen handleidingen nodig!
One small step for man, one giant leap for your wallet......quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef OnaNia het volgende:
Bij de introductie, bij de introductie, wat lullen die mafkezen nou over introductie?!quote:Op de intertoys website staat het volgende:
De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie ¤ 499,-
Max, dit is PSP. PSP, dit is Max.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bij de introductie, bij de introductie, wat lullen die mafkezen nou over introductie?!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:59 schreef Max_Dark het volgende:
Max, dit is PSP. PSP, dit is Max.
*uhmp uhmp uhmp*.
"Meneer, wilt u de PSP niet zo benaderen aub anders moeten wij u 500 euro in rekening brengen."
*Proest*quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:59 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Max, dit is PSP. PSP, dit is Max.
*uhmp uhmp uhmp*.
"Meneer, wilt u de PSP niet zo benaderen aub anders moeten wij u 500 euro in rekening brengen."
dat hebben ze zelf denk ik ook gedaan...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooie prijs van Intertoy's. Je kan goedkoper naar Japan vliegen er er 1 halen
Ik bied 200 euro.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:16 schreef Sak3d het volgende:
aja, ik heb de mijne sinds vandaag ook binnenVandaag ff lekker 4 uurtjes gespeeld.
![]()
GE-WEL-DIGEn damn zeg, dat scherm is geil
![]()
Ik heb er gelijk maar 5 gekocht voor 250 euro het stuk (mooie prijs)
Wat ik met die andere ga doen weet ik alleen nog niet![]()
Broodje aap verhaal lijkt mequote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:16 schreef Sak3d het volgende:
aja, ik heb de mijne sinds vandaag ook binnenVandaag ff lekker 4 uurtjes gespeeld.
![]()
![]()
bron: lik-sangquote:Sony PSP Update: Import Price Drop (Value Pack $379/¤290/£202, Standard Pack $329/¤253/£175)
Tue Jan 25 2005 12:10:30 Hong Kong Time - Sony PSP
If you have been waiting for a PSP price drop to join the next handheld generation, we've got good news for you. Whether you were waiting for this moment to place a new order, or if you have a pre-order waiting on the reservation list, the wait is finally over: PSP import prices are now stabilizing.
About one month after the first massive PSP price drop, we expect cheaper PSP deliveries from Japan during this week. The first shipment is expected by today, and a few lucky ones will already make it into the courier companies’ trucks by tonight. We expect more units during the week and we will be able to fulfill all new and existing pre-orders within a matter of days, and starting from February 1 (which is just a few days from now) with the usual dispatching time of 24h.
Is de jouwe ook Maandag verstuurd?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:36 schreef rammes het volgende:
nagoed zolang jij hier nog niet en enthousiasme uitbarst weet ik dat ie bij mij ook nog niet afgeleverd is.
wedje leggen wie m als eerste heeft? 5 euro..... (nee, ik heb m nog niet)quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:26 schreef rammes het volgende:
jep
5 stuks ??quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:16 schreef Sak3d het volgende:
![]()
![]()
Gna, gna dan heb ik een voordeel, ik werk Donderdags van 12:00 tot 21:00. Dus de kans bestaat dat ik het pakket zelf in ontvangst kan nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:35 schreef rammes het volgende:
nou ik ben nooit overdag thuis dus de buurvrouw zal em als eerste hebbenen met mijn buurvrouw wil je niet wedden hahaha
![]()
ik ben vrijdag de hele dag vrij maar donderdag gewoon werken tot 6 uur dus half 7 thuis met pech heeft de buurvrouw em niet aangenomen en komen ze vrijdag terug, al met al.. schiet niet op dus.
En terecht! En trouwens... dat hele artikel gaat nergens over , want games krijgen gewoon regio "all". Niks aan de hand dus.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:21 schreef rijkv het volgende:
Als dit zo is, pleeg ik zelfmoord![]()
: http://www.gamespot.com/news/2005/01/25/news_6117098.html
Rijkv, nu begin ik me ook lichtjes te irriteren aan je:quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:21 schreef rijkv het volgende:
Het antwoord stond gewoon recht voor je snufferd......quote:When contacted by GameSpot, Sony Computer Entertainment America representatives were quick to dispel the rumors. "It is a 'work in progress' manual," said one rep. "The PSP adopts both 'worldwide' and 'regional' code system. For PSP games, we have adopted a worldwide code system, and as previously disclosed, games are region free."
Waarschijnlijk dacht je dat goed...quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:12 schreef rijkv het volgende:Bij "En Terecht!" dacht ik eerst wat anders
En dat is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:15 schreef Robhimself het volgende:
Rijkv, nu begin ik me ook lichtjes te irriteren aan je:
Als je door had gelezen, had je dit ook gezien:
[..]
Het antwoord stond gewoon recht voor je snufferd......
Och....ik lees er toch overheen 9/10 keerquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht je dat goed...
[..]
En dat is niet de eerste keer.
dat MEEEN JE NIET!!!!!!! OH MEN!!!! GVD welke poestboer heeft het gebracht? pakket dienst? vertel het me vertel! GVD GVDquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:15 schreef Robhimself het volgende:
[..]
[..]
Het antwoord stond gewoon recht voor je snufferd......
enneh, Rammes!? Bij thuiskomst wachtte er een pakketje op me
Ja, er zat de nieuwe Neckermann catalogus in...quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:29 schreef rammes het volgende:
[..]
dat MEEEN JE NIET!!!!!!! OH MEN!!!! GVD welke poestboer heeft het gebracht? pakket dienst? vertel het me vertel! GVD GVD
AAHAHAHAHAHA Mission completed...het was mn Memory stick Duo die binnen was gekomenquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:29 schreef rammes het volgende:
[..]
dat MEEEN JE NIET!!!!!!! OH MEN!!!! GVD welke poestboer heeft het gebracht? pakket dienst? vertel het me vertel! GVD GVD
hehehehe....... Wat dacht je..."Hij wel! Ik niet..das niet eerlijk..ooooh neeeeee"quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:45 schreef rammes het volgende:
damn u!!!!!!
Kut man, moet zo richting mn werk, nog geen postbode gezien.....quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:52 schreef rammes het volgende:
ja idd, was al aan het vloeken op de buurvrouw!maargoed, vandaag maar weer afwachten!
Om de hele te smijten met de dreigementen dat je zelfmoord gaat plegen ben ik ook niet zo van gediend!quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:21 schreef rijkv het volgende:
ga dan wegquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Om de hele te smijten met de dreigementen dat je zelfmoord gaat plegen ben ik ook niet zo van gediend!
quote:
Net ff naar huis gebeld.... HIJ IS ER!!!! OH YESSSSS!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:35 schreef kiddyl het volgende:
Als hij vandaag niet aankomt misschien morgen.
Ik ben al bezig om vrij te krijgen vanavondquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:03 schreef rammes het volgende:
wheheheh ja rob, jij moet denk ik overwerken vandaag en IK BEN MORGEN VRIJ !!! neenerneener neeeener
kan welquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:23 schreef Tain het volgende:
Zou dit gesprek verder kunnen op MSN of een andere messenger?
Tis PSP gerelateerd.....helaas....quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:23 schreef Tain het volgende:
Zou dit gesprek verder kunnen op MSN of een andere messenger?
YEah baby yeah!quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:12 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Tis PSP gerelateerd.....helaas....
Of zeg ik iets raars, maar Tain heeft wel deels gelijk..het lijkt erg veel op slowchat...quote:
Tja... leuk... en nu? Ik denk dat de "strijd" tussen de DS en de PSP pas echt losbarst als de 2 handhelds een jaar op de markt zijn... wereldwijd! Tot die tijd zijn dit soort berichten niet echt interessant. De xbox zou ook falen, dat is ook gebeurd... in Japan (waar 'ie echt onzettend slecht verkoopt!) Maar wereldwijd doet 'ie het nog best aardig. Dit zijn cijfers van de Japanse markt, waarin beide consoles nog maar nèt zijn introduceerd. Cijfers zijn leuk, maar je doet er nu nog niks mee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:54 schreef knater het volgende:
Winst Nintendo daalt, Sony PSP populairder dan DS
Ja, maar nogmaals... nú zijn die cijfers nog niet interessant, over een paar maanden (of over een jaarje), kun je er wel wat mee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:18 schreef Max_Dark het volgende:
Tja maar de PSP vermelden en de ogen sluiten voor de concurrentie is wel oogkleppen-praktijken he. Concurrentie hoort erbij en het gaat dan vooral in het PSP topic erom hoe Sony met deze concurrentie omgaat, lijkt mij...en dus mag je er best een vergelijkbaar apparaat bij halen ter vergelijking, zolang als je het maar met de PSP vergelijkt.
Ook dat... ja.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:09 schreef BMH het volgende:
Er komt geen strijd tussen de PSP & NDS. De NDS & PSP zijn namelijk zo enorm verschillend. Ze spreken beiden een heel andere doelgroep aan. Dus ik verwacht geen PS2, GCN & xbox taferelen.
NDS: Handheldquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:09 schreef BMH het volgende:
Er komt geen strijd tussen de PSP & NDS. De NDS & PSP zijn namelijk zo enorm verschillend. Ze spreken beiden een heel andere doelgroep aan. Dus ik verwacht geen PS2, GCN & xbox taferelen.
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:07 schreef Blinker het volgende:
Ik ga maandag stage lopen voor 5 maanden in Engeland.
Zou het voordeliger zijn om em daar te kopen? ( wat denken jullie)
Niet weer!quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:24 schreef Jebus het volgende:
Tuurlijk is die strijd er. Roep DS is kiddie en je hebt meteen zes fanboys achter je aan. Maar BMH voor welke compleet andere doelgroep is de DS dan? kinderen?
Vraag het hier: [Nintendo DS] Deel 14: 27th January Press Conferencequote:Op donderdag 27 januari 2005 21:24 schreef Jebus het volgende:
Tuurlijk is die strijd er. Roep DS is kiddie en je hebt meteen zes fanboys achter je aan. Maar BMH voor welke compleet andere doelgroep is de DS dan? kinderen?
De DS vs PSP topics reeks zijn voor een reden niet voortgezet. Dit topic of het DS topic hoeft dus ook niet over dat onderwerp te gaan, omdat het toch fout gaat.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:38 schreef Max_Dark het volgende:
Omdat jij er altijd zo overdreven furieus tegenin gaat! Beetje fanboyism van je hoor. DS en PSP liggen nou eenmaal dichter bij elkaar dan jij wilt erkennen, en misschien zijn er wel meerdere mensen die hier willen speculeren over de concurrentie tussen die twee. En als je dat niet wilt...dan...zorg je dat je of een mod aan je kant hebt of je richt je eigen forum op?
Heb je het nou tegen mij?quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:38 schreef Max_Dark het volgende:
Omdat jij er altijd zo overdreven furieus tegenin gaat! Beetje fanboyism van je hoor. DS en PSP liggen nou eenmaal dichter bij elkaar dan jij wilt erkennen, en misschien zijn er wel meerdere mensen die hier willen speculeren over de concurrentie tussen die twee. En als je dat niet wilt...dan...zorg je dat je of een mod aan je kant hebt of je richt je eigen forum op?
Ik wil juist de taal leren.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja... en als je daar dan toch bent, leer dan gelijk de taal!
Volgens mij was het aan Jebus gericht.quote:
Ok... prima. Het "probleem" is alleen dat als er één iemand over de DS begint (in wat voor context dan ook) het gelijk weer 20 posts achter elkaar over de DS gaat. (net als nu!quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:50 schreef Max_Dark het volgende:
Klopt, aan het einde waren die topics inderdaad ontzettend triest geworden ja. Ik probeer dan hier ook niet over de DS te lullen en de PSP links te laten liggen, je zal me hier geen post zien maken met "De DS is geweldig, mooi man die 2 schermpjes en deze games komen er uit: ..." maar eerder dingen als "Wat gaat de DS de PSP aan marktaandeel kosten als ie eerder uit komt?"...
En dat is precies de reden waarom ik het nog een beetje onzinnig vind om hier nu al over te discussiëren!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:00 schreef Max_Dark het volgende:
...de enige reden waarom de discussie over de concurrentie hier heviger is is omdat de marketingposititie van Sony in de handheldwereld nog niet rotsvast staat en dus is er veel ruimte voor speculatie.
True, maar Sony heeft zooooo vooraan gestaan als het om marketing gaat (en de middelen om te blijven pushen).quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:00 schreef Max_Dark het volgende:
Ok we gaan al weer terug naar de PSP, de enige reden waarom de discussie over de concurrentie hier heviger is is omdat de marketingposititie van Sony in de handheldwereld nog niet rotsvast staat en dus is er veel ruimte voor speculatie.
-Cutting back to PSP in 5...4...3..2..1...-
Misschien doen ze er wel een High Speed Memory Stick Duo bij van 2GB als "accessory"!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:06 schreef Max_Dark het volgende:
"They’re very careful to note that neither the final price nor the ship date for this has been confirmed yet, but EBGames is taking pre-orders for a $399 PSP Starter Bundle that includes a PlayStation Portable Console, “one PSP accessory” (which isn’t specified), and three games of your choice from the list of launch titles (tentative launch date: March 29th). Sony hasn’t said what the retail price for the PSP is going to be yet, but it’s expected to be somewhere around $200, right? That means if you buy the Starter Bundle you’d be shelling out another two hundred bucks for three games and an accessory. Unless that’s a really sweet (read: pricey) accessory they’re tossing in there, this doesn’t exactly sound like that amazing of a deal, does it?"
Niks bekend AFAIK.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:Maar goed, is er al iets bekend over wanneer de PSP launched? Ik denk dat ze nu wel snel met info (moeten/zullen) komen?
Vlaflip...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:41 schreef Robhimself het volgende:
[...]
- Mijn PSP heet nu Vlaflip
[...]
Omdat ik er niet op kan wachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Niks bekend AFAIK.
Waarom moeten ze snel met info komen dan?
Ridge Racers is inderdaad erg mooi, alleen een hele grote ergernis (in mijn opinie) is dat als je soms links en dan meteen recht gaat bv, dan draait ie wel goed naar links maar in de bocht naar rechts staat je auto gewoon nog naar links gewezen terwijl hij wel de bocht perfect neemt naar rechts, maar ik had eigenlijk wel zoiets kunnen verwachten in een arcade racerquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:41 schreef Robhimself het volgende:
Net even met mn PSP gespeeldConclusie na een uurtje klooien:
- Ik snap geen hol van Lumines, ook al is het spel volledig engels
- Jackass ziet er goed uit op de PSP
- Hij ligt heerlijk in de hand
- Volume van de speakers is wat karig (in een stille omgeving heb je er geen last van)
- Alle knoppen werken zoals het moet
- Mijn PSP heet nu Vlaflip
Al met al een vet apparaat, RidgeRacer ziet er gewoonweg magisch uit en het apparaat voelt degelijk en solide aan.
Mochten mensen ook een PSP kopen met dezelfde service als die ik heb gekregen, mail me
yardsale2005@hotmail.com
Ik ben gamen
Dat verschilt natuurlijk per spel. Over welk spel hebben we het hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef rammes het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik een game save en weer load? ik heb het idee dat ik in een loop zit
Mee eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou wel prettig zijn als er een launchdatum en prijs bekend gemaakt werd
Er is niks officiëel. Het is alleen een feit dat Sony Computer Entertainment laatst nog gezègt heeft, dat ze de PSP nog steeds het liefts vóór eind maart in de Europese en Amerikaanse winkels wil hebben. Aangezien ze zelf nog niet weten of dit gaat lukken, doen ze nog geen officiële uitspraken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Was het trouwens nou echt officieel dat de PSP in de VS (of Europa) expliciet VOOR eind maart zou komen?
Ik wil het in ieder geval lezen.
Alleen mee gamen? Hij kan meer dan de DS voor zover we weten. Verder hebben portables nooit eerder een touchscreen gehad (tot de DS) en toen stortte de wereld ook niet inquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom zit er nou weer geen touchscreen op dit ding.. kun je er weer alleen mee gamen.
Ik denk over een maand of 2 zijn er hier engelstalige spellen te krijgen. Je kunt je toch nog wel even vermaken met Ridge Racers?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk:
Lumines is volledig in het engelsquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:27 schreef rijkv het volgende:
Ridge Racers bij de PSP besteld, zijn er nog andere spellen waarbij je niet zoveel kennis van het japans nodig hebt>
ja klopt, het memory stick lampje gaat ook branden als ie savedquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:05 schreef rammes het volgende:
hmz (ik ben ook maar eens uit mijn donkere hol gekropen met mijn psp!) vermaak me tot nu toe kostelijk!heb het een beetje door met dat saven in ridge racers... gaat automatisch???
kneusje, heb je nou echt niks beters te doen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:34 schreef rijkv het volgende:
aaaaaagh!! Ik kan niet wachten op mn PSP!
Juhwel, maar neemt al mn denkruimte inquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:47 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
kneusje, heb je nou echt niks beters te doen?
En dit neemt topicruimte in.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:57 schreef rijkv het volgende:
Juhwel, maar neemt al mn denkruimte in
Kijk, dit soort dingen wil ik meer lezenquote:Op zondag 30 januari 2005 18:59 schreef Robhimself het volgende:
Damn, Lumines is verslavend...Slechts 3 banen gereden met Ridge Racer, Lumines is gewoon TE leuk om te laten liggen!!
Ik denk dat àls dit een probleem was geweest, dat het dan al lang en breed bekend zou zijn. Ik heb m'n Dual Shock 2 controller ook wel eens uit elkaar gehaald en zag daar dat de "contactpunten" van de knoppen ook niet allemaal op de plek zaten waar je ze zou verwachten.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan wel zijn, maar ik zie het nu pasIk wil gewoon weten of de mensen er hier ook echt last van hebben.
heb er op verschillende forums nog niks over gehoord, zal wel door een Nintendo fanboy gemaakt zijnquote:Op maandag 31 januari 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan wel zijn, maar ik zie het nu pasIk wil gewoon weten of de mensen er hier ook echt last van hebben.
Belachelijke opmerking.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:44 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
heb er op verschillende forums nog niks over gehoord, zal wel door een Nintendo fanboy gemaakt zijn
Je hebt dat plaatje misschien wel op verschillende gamessites zien staan, maar heb je ook klachten van users op verschillende gamesites zien staan?quote:Op maandag 31 januari 2005 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Belachelijke opmerking.
Ik zie dit op verschillende gamesites staan (waaronder gamespot) dus het lijkt me een probleem dat groot genoeg is. Groter dan dode pixels op de DS en PSP, dat is LCD eigen, dit is gewoon verkeerd designen in mijn ogen. Als je knop niet goed reageert is dat gewoon klote.
Maar ik wil dus graag weten in hoeverre je echt 'last' hebt van dat slecht reageren. Is het iets als "he, hij blijft hangen, nou ja boeien" of is het meer "godskolere, weer af omdat die tyfus knop blijft hangen"?
Nee, alleen een aantal van 5000 gebruikers die er mee teruggegaan zijn. Daarom vraag ik ook of er mensen misschien last van hebben en in hoeverre het vervelend zou zijn. Is dat zo gekquote:Op maandag 31 januari 2005 00:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt dat plaatje misschien wel op verschillende gamessites zien staan, maar heb je ook klachten van users op verschillende gamesites zien staan?
dat bedoelde ik dus, er zijn al behoorlijk veel mensen in NL met een PSP en niemand daarvan hoor ik over die 'scheve' knopjesquote:Op maandag 31 januari 2005 00:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt dat plaatje misschien wel op verschillende gamessites zien staan, maar heb je ook klachten van users op verschillende gamesites zien staan?
Inderdaad. De PSP was nog amper gereleased of deze plaatjes stonden al online. Het is gewoon iets wat deze reviewer opviel toen 'ie z'n PSP van de binnenkant wilde bekijken. Maar zoiets zie je bij zoveel apparaten met knopjes zodra je ze open maakt. Ik heb tot nu toe nog geen klachten gelezen over hetquote:Op maandag 31 januari 2005 03:39 schreef knater het volgende:
...dit nieuws is al zo oud sinds de dag dat ie released was...
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2859quote:Op maandag 31 januari 2005 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, alleen een aantal van 5000 gebruikers die er mee teruggegaan zijn. Daarom vraag ik ook of er mensen misschien last van hebben en in hoeverre het vervelend zou zijn. Is dat zo gek
Wat een onzin.... Alsof Sony alleen maar dingen maakt die stuk kunnen gaan......quote:Op maandag 31 januari 2005 09:30 schreef MMaRsu het volgende:
That's sony for ya!
Het is allemaal getest, en Ken Kutaragi zegt ook dat het de bedoeling is:quote:Op maandag 31 januari 2005 10:33 schreef Kontiki het volgende:
Hmmm ik ben benieuwd. Ik heb daar ooit mijn GBA voor teruggebracht, omdat het rechterpijltje niet goed reageerde. Geen pretje!
Maar het lijkt me toch dat dit soort dingen grondig getest worden? Ik kan me niet voorstellen dat je als fabrikant een miljoen units maakt terwijl je weet dat er iets niet klopt in de printplaat.
quote:"[...]
This is the design that we came up with. There may be people that complain about its usability, but that's something which users and game software developers will have to adapt to. I didn't want the PSP's LCD screen to become any smaller than this, nor did I want its machine body to become any larger.
[...]"
het is minder dan 1% dat terug gestuurd is. En van die 5000 zullen er ook een hoop zijn met dode pixels in het scherm. Volgens mij is het gewoon ingecalculeerd risico door Sonyquote:Op maandag 31 januari 2005 08:58 schreef Thomper het volgende:
Er zullen er zat zijn die geen problemen hebben, maar toch, 5000 mensen is behoorlijk wat. En dan gewoon zeggen 'ach, niet zeiken, het hoort zo' vind ik wat arrogant.
Videosquote:Op zondag 30 januari 2005 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dit soort dingen wil ik meer lezenHoe speelt het, kun je foto's plaatsen? Filmpjes misschien?
Er is een groot verschil tussen kapotte sub-pixels en pixels:quote:Op maandag 31 januari 2005 17:42 schreef kepler het volgende:
[..]
het is minder dan 1% dat terug gestuurd is. En van die 5000 zullen er ook een hoop zijn met dode pixels in het scherm. Volgens mij is het gewoon ingecalculeerd risico door Sony
Het lijkt mij ook een van de leukere games op de PSP inderdaad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |