abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2005 @ 15:04:08 #201
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_24779841
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:03 schreef rammes het volgende:
wheheheh ja rob, jij moet denk ik overwerken vandaag en IK BEN MORGEN VRIJ !!! neenerneener neeeener
Ik ben al bezig om vrij te krijgen vanavond Zo niet, boeien..mijn reistijd is 15 minuten.....Maargoed, IK HEB HEM AL EN JIJ NIET
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_24780105
true true, zie nou maar dat je vrij krijgt!!! hoelaat ga je naar huis! ?
pi_24780159
Zou dit gesprek verder kunnen op MSN of een andere messenger?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24780211
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:23 schreef Tain het volgende:
kan wel maar dan is de lol er een beetje af maargoed zal er mee stoppen.
  donderdag 27 januari 2005 @ 16:12:03 #205
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_24780900
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 15:23 schreef Tain het volgende:
Tis PSP gerelateerd.....helaas....
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
pi_24781166
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 16:12 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Tis PSP gerelateerd.....helaas....
YEah baby yeah!
  donderdag 27 januari 2005 @ 17:30:23 #207
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_24781403
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 16:33 schreef rammes het volgende:

[..]

YEah baby yeah!
Of zeg ik iets raars, maar Tain heeft wel deels gelijk..het lijkt erg veel op slowchat...

bij deze weer ontopic.
pi_24781762

Winst Nintendo daalt, Sony PSP populairder dan DS

De verkopen van Sony’s PlayStation Portable liggen momenteel waarschijnlijk hoger dan die van Nintendo’s DS, zo lezen we op The Inquirer. In de week die begon op zestien januari heeft Sony 64.600 PSP’s verscheept naar detailhandelaren in Japan, terwijl Nintendo 53.500 DS-consoles verzond. Hierbij moet worden opgemerkt dat de cijfers gebaseerd zijn op verzonden consoles, niet op verkopen naar de consument. In totaal liggen de verkopen van de DS veel hoger dan die van de PSP, onder andere omdat Nintendo’s spelmachine eerder gelanceerd werd dan die van de concurrent. Nintendo zegt dat het in totaal 2,84 miljoen DS-en heeft verkocht in de Verenigde Staten in Japan, Sony beweert tot nu toe zo’n 800.000 PSP’s te hebben verkocht in Japan alleen. Nintendo verwacht aan het eind van maart ongeveer zes miljoen draagbare spelcomputers verkocht te hebben, een forse verhoging ten opzichte van de eerdere verwachting van vijf miljoen.

Zak geld 3.0Tegen die tijd verwacht het bedrijf ook tien miljoen DS-spellen te hebben verkocht, wat aanzienlijk minder is dan de vijftien miljoen die bij de lancering van de console werden voorspeld. Op dit moment zijn er 5,01 miljoen spellen verzonden naar de verkooppunten. Ondanks dit succes heeft Nintendo zijn winstverwachtingen moeten bijstellen: in het laatste kwartaal van 2004 stegen de inkomsten 1,4 procent ten opzichte van het jaar daarvoor tot 231,4 miljard yen of 2,22 miljard dollar, de winst daalde echter 43 procent van 37,4 miljard yen (239,3 miljoen dollar) tot 21,3 miljard yen (204,6 miljoen dollar). De winstdaling is volgens het Japanse bedrijf te wijten aan de trage verkoop van DS-spellen, een verminderde verkoop van de verouderde GameCube en de sterke positie van de yen tegenover de dollar.

In de eerste negen maanden van Nintendo’s fiscale jaar (april tot en met december 2004) heeft het bedrijf 13,6 miljoen GBA’s en 72,6 miljoen spellen hiervoor verkocht, beiden een stijging ten opzichte van vorig jaar. De verkoop van de GameCube daalde echter: er werden in deze drie kwartalen 3,5 miljoen consoles verkocht, twintig procent minder dan in dezelfde periode vorig jaar. De verwachting is dat Nintendo in zijn volledig fiscale jaar ongeveer vier miljoen GameCubes gaat verkopen, een half miljoen minder dan de verwachtte 4,5 miljoen. De inkomstenverwachting heeft het bedrijf voor dit boekjaar laten zakken van negentig miljard yen (864,6 miljoen dollar) naar zeventig miljard yen (672,5 miljard).
  donderdag 27 januari 2005 @ 18:05:53 #209
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24781922
De PSP is inderdaad populairder dan de DS!

......
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24781951
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:54 schreef knater het volgende:
Winst Nintendo daalt, Sony PSP populairder dan DS
Tja... leuk... en nu? Ik denk dat de "strijd" tussen de DS en de PSP pas echt losbarst als de 2 handhelds een jaar op de markt zijn... wereldwijd! Tot die tijd zijn dit soort berichten niet echt interessant. De xbox zou ook falen, dat is ook gebeurd... in Japan (waar 'ie echt onzettend slecht verkoopt!) Maar wereldwijd doet 'ie het nog best aardig. Dit zijn cijfers van de Japanse markt, waarin beide consoles nog maar nèt zijn introduceerd. Cijfers zijn leuk, maar je doet er nu nog niks mee.

Maargoed, ik heb het nu weer over andere apparaten dan de PSP en dit is toch een PSP-topic. De PSP gaat het toch wel goed doen en concurrentie is alleen maar goed!
  donderdag 27 januari 2005 @ 18:18:12 #211
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24782147
Tja maar de PSP vermelden en de ogen sluiten voor de concurrentie is wel oogkleppen-praktijken he. Concurrentie hoort erbij en het gaat dan vooral in het PSP topic erom hoe Sony met deze concurrentie omgaat, lijkt mij...en dus mag je er best een vergelijkbaar apparaat bij halen ter vergelijking, zolang als je het maar met de PSP vergelijkt.

Ik hoop eigenlijk dat Sony vandaag of morgen maar eens aankondigt wanneer het ding nou concreet uitkomt, Big N heeft het al gezegd. 11 maart DS, dus 10 maart PSP? Zou wel mooi zijn
pi_24782876
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:18 schreef Max_Dark het volgende:
Tja maar de PSP vermelden en de ogen sluiten voor de concurrentie is wel oogkleppen-praktijken he. Concurrentie hoort erbij en het gaat dan vooral in het PSP topic erom hoe Sony met deze concurrentie omgaat, lijkt mij...en dus mag je er best een vergelijkbaar apparaat bij halen ter vergelijking, zolang als je het maar met de PSP vergelijkt.
Ja, maar nogmaals... zijn die cijfers nog niet interessant, over een paar maanden (of over een jaarje), kun je er wel wat mee.
  donderdag 27 januari 2005 @ 19:36:28 #213
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_24783437
Nog 1 uur en 20 minuten
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:09:25 #214
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_24784003
Er komt geen strijd tussen de PSP & NDS. De NDS & PSP zijn namelijk zo enorm verschillend. Ze spreken beiden een heel andere doelgroep aan. Dus ik verwacht geen PS2, GCN & xbox taferelen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_24784745
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:09 schreef BMH het volgende:
Er komt geen strijd tussen de PSP & NDS. De NDS & PSP zijn namelijk zo enorm verschillend. Ze spreken beiden een heel andere doelgroep aan. Dus ik verwacht geen PS2, GCN & xbox taferelen.
Ook dat... ja.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:44:29 #216
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_24784776
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:09 schreef BMH het volgende:
NDS: Handheld
PSP: Handheld

GCN, xbox en PS2 spreken ook andere doelgroepen aan, maar toch blijft de strijd lopen...

Dus een PSP vs. NDS strijd komt er wel.

Je spreekt jezelf tegen
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:07:57 #217
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_24785275
Ik ga maandag stage lopen voor 5 maanden in Engeland.
Zou het voordeliger zijn om em daar te kopen? ( wat denken jullie)
pi_24785332
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:07 schreef Blinker het volgende:
Ik ga maandag stage lopen voor 5 maanden in Engeland.
Zou het voordeliger zijn om em daar te kopen? ( wat denken jullie)
Nee.
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:20:48 #219
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24785548
Nog beter, ga stage lopen in Japan!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24785608
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog beter, ga stage lopen in Japan!
Ja... en als je daar dan toch bent, leer dan gelijk de taal!
pi_24785639
Tuurlijk is die strijd er. Roep DS is kiddie en je hebt meteen zes fanboys achter je aan. Maar BMH voor welke compleet andere doelgroep is de DS dan? kinderen?
Sold my Soul to Sony
pi_24785796
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:24 schreef Jebus het volgende:
Tuurlijk is die strijd er. Roep DS is kiddie en je hebt meteen zes fanboys achter je aan. Maar BMH voor welke compleet andere doelgroep is de DS dan? kinderen?
Niet weer! Genoeg! Waarom moet die DS toch altijd weer ter sprake komen. (en waarom heb ik er zelf ook weer verspilde aandacht aan besteed? )
pi_24785854
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:24 schreef Jebus het volgende:
Vraag het hier: [Nintendo DS] Deel 14: 27th January Press Conference
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 27 januari 2005 @ 21:38:07 #224
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24785922
Omdat jij er altijd zo overdreven furieus tegenin gaat! Beetje fanboyism van je hoor. DS en PSP liggen nou eenmaal dichter bij elkaar dan jij wilt erkennen, en misschien zijn er wel meerdere mensen die hier willen speculeren over de concurrentie tussen die twee. En als je dat niet wilt...dan...zorg je dat je of een mod aan je kant hebt of je richt je eigen forum op?
pi_24786072
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 21:38 schreef Max_Dark het volgende:
Omdat jij er altijd zo overdreven furieus tegenin gaat! Beetje fanboyism van je hoor. DS en PSP liggen nou eenmaal dichter bij elkaar dan jij wilt erkennen, en misschien zijn er wel meerdere mensen die hier willen speculeren over de concurrentie tussen die twee. En als je dat niet wilt...dan...zorg je dat je of een mod aan je kant hebt of je richt je eigen forum op?
De DS vs PSP topics reeks zijn voor een reden niet voortgezet. Dit topic of het DS topic hoeft dus ook niet over dat onderwerp te gaan, omdat het toch fout gaat.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')