Ik ben al bezig om vrij te krijgen vanavondquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:03 schreef rammes het volgende:
wheheheh ja rob, jij moet denk ik overwerken vandaag en IK BEN MORGEN VRIJ !!! neenerneener neeeener
kan welquote:Op donderdag 27 januari 2005 15:23 schreef Tain het volgende:
Zou dit gesprek verder kunnen op MSN of een andere messenger?
Tis PSP gerelateerd.....helaas....quote:Op donderdag 27 januari 2005 15:23 schreef Tain het volgende:
Zou dit gesprek verder kunnen op MSN of een andere messenger?
YEah baby yeah!quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:12 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Tis PSP gerelateerd.....helaas....
Of zeg ik iets raars, maar Tain heeft wel deels gelijk..het lijkt erg veel op slowchat...quote:
Tja... leuk... en nu? Ik denk dat de "strijd" tussen de DS en de PSP pas echt losbarst als de 2 handhelds een jaar op de markt zijn... wereldwijd! Tot die tijd zijn dit soort berichten niet echt interessant. De xbox zou ook falen, dat is ook gebeurd... in Japan (waar 'ie echt onzettend slecht verkoopt!) Maar wereldwijd doet 'ie het nog best aardig. Dit zijn cijfers van de Japanse markt, waarin beide consoles nog maar nèt zijn introduceerd. Cijfers zijn leuk, maar je doet er nu nog niks mee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:54 schreef knater het volgende:
Winst Nintendo daalt, Sony PSP populairder dan DS
Ja, maar nogmaals... nú zijn die cijfers nog niet interessant, over een paar maanden (of over een jaarje), kun je er wel wat mee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:18 schreef Max_Dark het volgende:
Tja maar de PSP vermelden en de ogen sluiten voor de concurrentie is wel oogkleppen-praktijken he. Concurrentie hoort erbij en het gaat dan vooral in het PSP topic erom hoe Sony met deze concurrentie omgaat, lijkt mij...en dus mag je er best een vergelijkbaar apparaat bij halen ter vergelijking, zolang als je het maar met de PSP vergelijkt.
Ook dat... ja.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:09 schreef BMH het volgende:
Er komt geen strijd tussen de PSP & NDS. De NDS & PSP zijn namelijk zo enorm verschillend. Ze spreken beiden een heel andere doelgroep aan. Dus ik verwacht geen PS2, GCN & xbox taferelen.
NDS: Handheldquote:Op donderdag 27 januari 2005 20:09 schreef BMH het volgende:
Er komt geen strijd tussen de PSP & NDS. De NDS & PSP zijn namelijk zo enorm verschillend. Ze spreken beiden een heel andere doelgroep aan. Dus ik verwacht geen PS2, GCN & xbox taferelen.
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:07 schreef Blinker het volgende:
Ik ga maandag stage lopen voor 5 maanden in Engeland.
Zou het voordeliger zijn om em daar te kopen? ( wat denken jullie)
Niet weer!quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:24 schreef Jebus het volgende:
Tuurlijk is die strijd er. Roep DS is kiddie en je hebt meteen zes fanboys achter je aan. Maar BMH voor welke compleet andere doelgroep is de DS dan? kinderen?
Vraag het hier: [Nintendo DS] Deel 14: 27th January Press Conferencequote:Op donderdag 27 januari 2005 21:24 schreef Jebus het volgende:
Tuurlijk is die strijd er. Roep DS is kiddie en je hebt meteen zes fanboys achter je aan. Maar BMH voor welke compleet andere doelgroep is de DS dan? kinderen?
De DS vs PSP topics reeks zijn voor een reden niet voortgezet. Dit topic of het DS topic hoeft dus ook niet over dat onderwerp te gaan, omdat het toch fout gaat.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:38 schreef Max_Dark het volgende:
Omdat jij er altijd zo overdreven furieus tegenin gaat! Beetje fanboyism van je hoor. DS en PSP liggen nou eenmaal dichter bij elkaar dan jij wilt erkennen, en misschien zijn er wel meerdere mensen die hier willen speculeren over de concurrentie tussen die twee. En als je dat niet wilt...dan...zorg je dat je of een mod aan je kant hebt of je richt je eigen forum op?
Heb je het nou tegen mij?quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:38 schreef Max_Dark het volgende:
Omdat jij er altijd zo overdreven furieus tegenin gaat! Beetje fanboyism van je hoor. DS en PSP liggen nou eenmaal dichter bij elkaar dan jij wilt erkennen, en misschien zijn er wel meerdere mensen die hier willen speculeren over de concurrentie tussen die twee. En als je dat niet wilt...dan...zorg je dat je of een mod aan je kant hebt of je richt je eigen forum op?
Ik wil juist de taal leren.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja... en als je daar dan toch bent, leer dan gelijk de taal!
Volgens mij was het aan Jebus gericht.quote:
Ok... prima. Het "probleem" is alleen dat als er één iemand over de DS begint (in wat voor context dan ook) het gelijk weer 20 posts achter elkaar over de DS gaat. (net als nu!quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:50 schreef Max_Dark het volgende:
Klopt, aan het einde waren die topics inderdaad ontzettend triest geworden ja. Ik probeer dan hier ook niet over de DS te lullen en de PSP links te laten liggen, je zal me hier geen post zien maken met "De DS is geweldig, mooi man die 2 schermpjes en deze games komen er uit: ..." maar eerder dingen als "Wat gaat de DS de PSP aan marktaandeel kosten als ie eerder uit komt?"...
En dat is precies de reden waarom ik het nog een beetje onzinnig vind om hier nu al over te discussiëren!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:00 schreef Max_Dark het volgende:
...de enige reden waarom de discussie over de concurrentie hier heviger is is omdat de marketingposititie van Sony in de handheldwereld nog niet rotsvast staat en dus is er veel ruimte voor speculatie.
True, maar Sony heeft zooooo vooraan gestaan als het om marketing gaat (en de middelen om te blijven pushen).quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:00 schreef Max_Dark het volgende:
Ok we gaan al weer terug naar de PSP, de enige reden waarom de discussie over de concurrentie hier heviger is is omdat de marketingposititie van Sony in de handheldwereld nog niet rotsvast staat en dus is er veel ruimte voor speculatie.
-Cutting back to PSP in 5...4...3..2..1...-
Misschien doen ze er wel een High Speed Memory Stick Duo bij van 2GB als "accessory"!quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:06 schreef Max_Dark het volgende:
"They’re very careful to note that neither the final price nor the ship date for this has been confirmed yet, but EBGames is taking pre-orders for a $399 PSP Starter Bundle that includes a PlayStation Portable Console, “one PSP accessory” (which isn’t specified), and three games of your choice from the list of launch titles (tentative launch date: March 29th). Sony hasn’t said what the retail price for the PSP is going to be yet, but it’s expected to be somewhere around $200, right? That means if you buy the Starter Bundle you’d be shelling out another two hundred bucks for three games and an accessory. Unless that’s a really sweet (read: pricey) accessory they’re tossing in there, this doesn’t exactly sound like that amazing of a deal, does it?"
Niks bekend AFAIK.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:Maar goed, is er al iets bekend over wanneer de PSP launched? Ik denk dat ze nu wel snel met info (moeten/zullen) komen?
Vlaflip...quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:41 schreef Robhimself het volgende:
[...]
- Mijn PSP heet nu Vlaflip
[...]
Omdat ik er niet op kan wachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Niks bekend AFAIK.
Waarom moeten ze snel met info komen dan?
Ridge Racers is inderdaad erg mooi, alleen een hele grote ergernis (in mijn opinie) is dat als je soms links en dan meteen recht gaat bv, dan draait ie wel goed naar links maar in de bocht naar rechts staat je auto gewoon nog naar links gewezen terwijl hij wel de bocht perfect neemt naar rechts, maar ik had eigenlijk wel zoiets kunnen verwachten in een arcade racerquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:41 schreef Robhimself het volgende:
Net even met mn PSP gespeeldConclusie na een uurtje klooien:
- Ik snap geen hol van Lumines, ook al is het spel volledig engels
- Jackass ziet er goed uit op de PSP
- Hij ligt heerlijk in de hand
- Volume van de speakers is wat karig (in een stille omgeving heb je er geen last van)
- Alle knoppen werken zoals het moet
- Mijn PSP heet nu Vlaflip
Al met al een vet apparaat, RidgeRacer ziet er gewoonweg magisch uit en het apparaat voelt degelijk en solide aan.
Mochten mensen ook een PSP kopen met dezelfde service als die ik heb gekregen, mail me
yardsale2005@hotmail.com
Ik ben gamen
Dat verschilt natuurlijk per spel. Over welk spel hebben we het hier?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef rammes het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik een game save en weer load? ik heb het idee dat ik in een loop zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |