Gna, gna dan heb ik een voordeel, ik werk Donderdags van 12:00 tot 21:00. Dus de kans bestaat dat ik het pakket zelf in ontvangst kan nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:35 schreef rammes het volgende:
nou ik ben nooit overdag thuis dus de buurvrouw zal em als eerste hebbenen met mijn buurvrouw wil je niet wedden hahaha
![]()
ik ben vrijdag de hele dag vrij maar donderdag gewoon werken tot 6 uur dus half 7 thuis met pech heeft de buurvrouw em niet aangenomen en komen ze vrijdag terug, al met al.. schiet niet op dus.
En terecht! En trouwens... dat hele artikel gaat nergens over , want games krijgen gewoon regio "all". Niks aan de hand dus.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:21 schreef rijkv het volgende:
Als dit zo is, pleeg ik zelfmoord![]()
: http://www.gamespot.com/news/2005/01/25/news_6117098.html
Rijkv, nu begin ik me ook lichtjes te irriteren aan je:quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:21 schreef rijkv het volgende:
Het antwoord stond gewoon recht voor je snufferd......quote:When contacted by GameSpot, Sony Computer Entertainment America representatives were quick to dispel the rumors. "It is a 'work in progress' manual," said one rep. "The PSP adopts both 'worldwide' and 'regional' code system. For PSP games, we have adopted a worldwide code system, and as previously disclosed, games are region free."
Waarschijnlijk dacht je dat goed...quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:12 schreef rijkv het volgende:Bij "En Terecht!" dacht ik eerst wat anders
En dat is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:15 schreef Robhimself het volgende:
Rijkv, nu begin ik me ook lichtjes te irriteren aan je:
Als je door had gelezen, had je dit ook gezien:
[..]
Het antwoord stond gewoon recht voor je snufferd......
Och....ik lees er toch overheen 9/10 keerquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht je dat goed...
[..]
En dat is niet de eerste keer.
dat MEEEN JE NIET!!!!!!! OH MEN!!!! GVD welke poestboer heeft het gebracht? pakket dienst? vertel het me vertel! GVD GVDquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:15 schreef Robhimself het volgende:
[..]
[..]
Het antwoord stond gewoon recht voor je snufferd......
enneh, Rammes!? Bij thuiskomst wachtte er een pakketje op me
Ja, er zat de nieuwe Neckermann catalogus in...quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:29 schreef rammes het volgende:
[..]
dat MEEEN JE NIET!!!!!!! OH MEN!!!! GVD welke poestboer heeft het gebracht? pakket dienst? vertel het me vertel! GVD GVD
AAHAHAHAHAHA Mission completed...het was mn Memory stick Duo die binnen was gekomenquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:29 schreef rammes het volgende:
[..]
dat MEEEN JE NIET!!!!!!! OH MEN!!!! GVD welke poestboer heeft het gebracht? pakket dienst? vertel het me vertel! GVD GVD
hehehehe....... Wat dacht je..."Hij wel! Ik niet..das niet eerlijk..ooooh neeeeee"quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:45 schreef rammes het volgende:
damn u!!!!!!
Kut man, moet zo richting mn werk, nog geen postbode gezien.....quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:52 schreef rammes het volgende:
ja idd, was al aan het vloeken op de buurvrouw!maargoed, vandaag maar weer afwachten!
Om de hele te smijten met de dreigementen dat je zelfmoord gaat plegen ben ik ook niet zo van gediend!quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:21 schreef rijkv het volgende:
ga dan wegquote:Op donderdag 27 januari 2005 10:59 schreef Blinker het volgende:
[..]
Om de hele te smijten met de dreigementen dat je zelfmoord gaat plegen ben ik ook niet zo van gediend!
quote:
Net ff naar huis gebeld.... HIJ IS ER!!!! OH YESSSSS!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:35 schreef kiddyl het volgende:
Als hij vandaag niet aankomt misschien morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |