Ik zou je moeten neerschieten, alleen al voor deze 'grap'.quote:
Serieus. Die smilie was om het feit dat Intertoys zo'n belachelijk hoog bedrag durft te vragen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:13 schreef Slomy het volgende:
[..]
Serieus ? (die smilie verraad namelijk een grap)
Werk bij de Intertoys, maar heb er nog niets van gezien.
Achteraf heb je makkelijk lullen!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb 'm net even snel "doorgebladerd" en alles spreekt eigenlijk voorzich! Een echte man heeft geen handleidingen nodig!
One small step for man, one giant leap for your wallet......quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:33 schreef OnaNia het volgende:
PSP (import) nu voor 499 euri bij Intertoys
Bij de introductie, bij de introductie, wat lullen die mafkezen nou over introductie?!quote:Op de intertoys website staat het volgende:
De PSP incl. memory stick, koptelefoon, afstandsbediening en etui, kost bij de introductie ¤ 499,-
Max, dit is PSP. PSP, dit is Max.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bij de introductie, bij de introductie, wat lullen die mafkezen nou over introductie?!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:59 schreef Max_Dark het volgende:
Max, dit is PSP. PSP, dit is Max.
*uhmp uhmp uhmp*.
"Meneer, wilt u de PSP niet zo benaderen aub anders moeten wij u 500 euro in rekening brengen."
*Proest*quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:59 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Max, dit is PSP. PSP, dit is Max.
*uhmp uhmp uhmp*.
"Meneer, wilt u de PSP niet zo benaderen aub anders moeten wij u 500 euro in rekening brengen."
dat hebben ze zelf denk ik ook gedaan...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooie prijs van Intertoy's. Je kan goedkoper naar Japan vliegen er er 1 halen
Ik bied 200 euro.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:16 schreef Sak3d het volgende:
aja, ik heb de mijne sinds vandaag ook binnenVandaag ff lekker 4 uurtjes gespeeld.
![]()
GE-WEL-DIGEn damn zeg, dat scherm is geil
![]()
Ik heb er gelijk maar 5 gekocht voor 250 euro het stuk (mooie prijs)
Wat ik met die andere ga doen weet ik alleen nog niet![]()
Broodje aap verhaal lijkt mequote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:16 schreef Sak3d het volgende:
aja, ik heb de mijne sinds vandaag ook binnenVandaag ff lekker 4 uurtjes gespeeld.
![]()
![]()
bron: lik-sangquote:Sony PSP Update: Import Price Drop (Value Pack $379/¤290/£202, Standard Pack $329/¤253/£175)
Tue Jan 25 2005 12:10:30 Hong Kong Time - Sony PSP
If you have been waiting for a PSP price drop to join the next handheld generation, we've got good news for you. Whether you were waiting for this moment to place a new order, or if you have a pre-order waiting on the reservation list, the wait is finally over: PSP import prices are now stabilizing.
About one month after the first massive PSP price drop, we expect cheaper PSP deliveries from Japan during this week. The first shipment is expected by today, and a few lucky ones will already make it into the courier companies’ trucks by tonight. We expect more units during the week and we will be able to fulfill all new and existing pre-orders within a matter of days, and starting from February 1 (which is just a few days from now) with the usual dispatching time of 24h.
Is de jouwe ook Maandag verstuurd?quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:36 schreef rammes het volgende:
nagoed zolang jij hier nog niet en enthousiasme uitbarst weet ik dat ie bij mij ook nog niet afgeleverd is.
wedje leggen wie m als eerste heeft? 5 euro..... (nee, ik heb m nog niet)quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:26 schreef rammes het volgende:
jep
5 stuks ??quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:16 schreef Sak3d het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |