Kijk, dit soort dingen wil ik meer lezenquote:Op zondag 30 januari 2005 18:59 schreef Robhimself het volgende:
Damn, Lumines is verslavend...Slechts 3 banen gereden met Ridge Racer, Lumines is gewoon TE leuk om te laten liggen!!
Ik denk dat àls dit een probleem was geweest, dat het dan al lang en breed bekend zou zijn. Ik heb m'n Dual Shock 2 controller ook wel eens uit elkaar gehaald en zag daar dat de "contactpunten" van de knoppen ook niet allemaal op de plek zaten waar je ze zou verwachten.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan wel zijn, maar ik zie het nu pasIk wil gewoon weten of de mensen er hier ook echt last van hebben.
heb er op verschillende forums nog niks over gehoord, zal wel door een Nintendo fanboy gemaakt zijnquote:Op maandag 31 januari 2005 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan wel zijn, maar ik zie het nu pasIk wil gewoon weten of de mensen er hier ook echt last van hebben.
Belachelijke opmerking.quote:Op maandag 31 januari 2005 00:44 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
heb er op verschillende forums nog niks over gehoord, zal wel door een Nintendo fanboy gemaakt zijn
Je hebt dat plaatje misschien wel op verschillende gamessites zien staan, maar heb je ook klachten van users op verschillende gamesites zien staan?quote:Op maandag 31 januari 2005 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Belachelijke opmerking.
Ik zie dit op verschillende gamesites staan (waaronder gamespot) dus het lijkt me een probleem dat groot genoeg is. Groter dan dode pixels op de DS en PSP, dat is LCD eigen, dit is gewoon verkeerd designen in mijn ogen. Als je knop niet goed reageert is dat gewoon klote.
Maar ik wil dus graag weten in hoeverre je echt 'last' hebt van dat slecht reageren. Is het iets als "he, hij blijft hangen, nou ja boeien" of is het meer "godskolere, weer af omdat die tyfus knop blijft hangen"?
Nee, alleen een aantal van 5000 gebruikers die er mee teruggegaan zijn. Daarom vraag ik ook of er mensen misschien last van hebben en in hoeverre het vervelend zou zijn. Is dat zo gekquote:Op maandag 31 januari 2005 00:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt dat plaatje misschien wel op verschillende gamessites zien staan, maar heb je ook klachten van users op verschillende gamesites zien staan?
dat bedoelde ik dus, er zijn al behoorlijk veel mensen in NL met een PSP en niemand daarvan hoor ik over die 'scheve' knopjesquote:Op maandag 31 januari 2005 00:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt dat plaatje misschien wel op verschillende gamessites zien staan, maar heb je ook klachten van users op verschillende gamesites zien staan?
Inderdaad. De PSP was nog amper gereleased of deze plaatjes stonden al online. Het is gewoon iets wat deze reviewer opviel toen 'ie z'n PSP van de binnenkant wilde bekijken. Maar zoiets zie je bij zoveel apparaten met knopjes zodra je ze open maakt. Ik heb tot nu toe nog geen klachten gelezen over hetquote:Op maandag 31 januari 2005 03:39 schreef knater het volgende:
...dit nieuws is al zo oud sinds de dag dat ie released was...
http://games.fok.nl/news.php?newsid=2859quote:Op maandag 31 januari 2005 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, alleen een aantal van 5000 gebruikers die er mee teruggegaan zijn. Daarom vraag ik ook of er mensen misschien last van hebben en in hoeverre het vervelend zou zijn. Is dat zo gek
Wat een onzin.... Alsof Sony alleen maar dingen maakt die stuk kunnen gaan......quote:Op maandag 31 januari 2005 09:30 schreef MMaRsu het volgende:
That's sony for ya!
Het is allemaal getest, en Ken Kutaragi zegt ook dat het de bedoeling is:quote:Op maandag 31 januari 2005 10:33 schreef Kontiki het volgende:
Hmmm ik ben benieuwd. Ik heb daar ooit mijn GBA voor teruggebracht, omdat het rechterpijltje niet goed reageerde. Geen pretje!
Maar het lijkt me toch dat dit soort dingen grondig getest worden? Ik kan me niet voorstellen dat je als fabrikant een miljoen units maakt terwijl je weet dat er iets niet klopt in de printplaat.
quote:"[...]
This is the design that we came up with. There may be people that complain about its usability, but that's something which users and game software developers will have to adapt to. I didn't want the PSP's LCD screen to become any smaller than this, nor did I want its machine body to become any larger.
[...]"
het is minder dan 1% dat terug gestuurd is. En van die 5000 zullen er ook een hoop zijn met dode pixels in het scherm. Volgens mij is het gewoon ingecalculeerd risico door Sonyquote:Op maandag 31 januari 2005 08:58 schreef Thomper het volgende:
Er zullen er zat zijn die geen problemen hebben, maar toch, 5000 mensen is behoorlijk wat. En dan gewoon zeggen 'ach, niet zeiken, het hoort zo' vind ik wat arrogant.
Videosquote:Op zondag 30 januari 2005 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dit soort dingen wil ik meer lezenHoe speelt het, kun je foto's plaatsen? Filmpjes misschien?
Er is een groot verschil tussen kapotte sub-pixels en pixels:quote:Op maandag 31 januari 2005 17:42 schreef kepler het volgende:
[..]
het is minder dan 1% dat terug gestuurd is. En van die 5000 zullen er ook een hoop zijn met dode pixels in het scherm. Volgens mij is het gewoon ingecalculeerd risico door Sony
Het lijkt mij ook een van de leukere games op de PSP inderdaad!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |