Mee eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Zou wel prettig zijn als er een launchdatum en prijs bekend gemaakt werd
Er is niks officiëel. Het is alleen een feit dat Sony Computer Entertainment laatst nog gezègt heeft, dat ze de PSP nog steeds het liefts vóór eind maart in de Europese en Amerikaanse winkels wil hebben. Aangezien ze zelf nog niet weten of dit gaat lukken, doen ze nog geen officiële uitspraken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Was het trouwens nou echt officieel dat de PSP in de VS (of Europa) expliciet VOOR eind maart zou komen?
Ik wil het in ieder geval lezen.
Alleen mee gamen? Hij kan meer dan de DS voor zover we weten. Verder hebben portables nooit eerder een touchscreen gehad (tot de DS) en toen stortte de wereld ook niet inquote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom zit er nou weer geen touchscreen op dit ding.. kun je er weer alleen mee gamen.
Ik denk over een maand of 2 zijn er hier engelstalige spellen te krijgen. Je kunt je toch nog wel even vermaken met Ridge Racers?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk:
Lumines is volledig in het engelsquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:27 schreef rijkv het volgende:
Ridge Racers bij de PSP besteld, zijn er nog andere spellen waarbij je niet zoveel kennis van het japans nodig hebt>
ja klopt, het memory stick lampje gaat ook branden als ie savedquote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:05 schreef rammes het volgende:
hmz (ik ben ook maar eens uit mijn donkere hol gekropen met mijn psp!) vermaak me tot nu toe kostelijk!heb het een beetje door met dat saven in ridge racers... gaat automatisch???
kneusje, heb je nou echt niks beters te doen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:34 schreef rijkv het volgende:
aaaaaagh!! Ik kan niet wachten op mn PSP!
Juhwel, maar neemt al mn denkruimte inquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:47 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
kneusje, heb je nou echt niks beters te doen?
En dit neemt topicruimte in.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:57 schreef rijkv het volgende:
Juhwel, maar neemt al mn denkruimte in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |