OP volgt + linkjesquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:44 schreef Beach het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen
Hoeveel moeten er nog gaan
Wie waren deze helden
Dennis is eraan![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:44 schreef Beach het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen
Hoeveel moeten er nog gaan
Wie waren deze helden
Dennis moet eraan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beters?quote:
Ik dacht dat je de TT niet leuk vond.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Beters?. Voor wat?
. Waar heb je het over?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Als Dennis weer terug is, zal hij Ray wel aangeven... tenzij hij een beetje geheugenverlies lijdt, al zou dat wel zielig zijn: geen verstand EN geen geheugenquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:00 schreef Woelli het volgende:
Als Dennis weer terug is gaat die denk ik wel weer achter de koning aan !!
Hij ademde ook als iemand die net een marathon heeft gerend.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:25 schreef kleinetrom het volgende:
hij slikte, dus hij zal niet doodzijn lijkt mij. leuk liedje op de achtergrond, errug toepasselijk!
verder die morris,tja....
typisch gtst vechtscene trouwens, maar ze gaan vooruit!
Bing zat in de gevangenis omdat hij iets had gestolen bij rijke mensen.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het wel een vermakelijke aflevering
Volgens mij krijgen Bing en Sjors een relatie, Bing blijkt voor verkrachting in de gevangenis gezeten te hebben en probeert het weer bij Sjors. Die pleegt zelfmoord en Bing en Nick starten samen een clubje. Dat hoop ik tenminste..
quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef thaduck het volgende:
[..]
Vond voor de rest eik het nummer wel treffend erbij.. Hierbij onthult zich de maatschappelijke taak van GTST: Sla elkaar niet dood en alle zwarten zijn inbrekers..
Nou... gezien Ray zijn verleden was het wel een klein beetje voorspelbaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het een coole eindscêne. Ik was best geschokt over hoe Ray bleef doorslaan. Alleen wat bloed op zijn handen was wel beter geweest.
Wie had gedacht dat het kinderachtigge spelletje rondom de Koning zo zou aflopen?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:24 schreef Beach het volgende:
Leuke openingspost
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is écht zo nep, als dat gebeurt
Hier nog ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Die heeft ie al gekregen. Vandaag zal het wel gebeurenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:20 schreef Heleen17 het volgende:
Maar wanneer is Karel van plan een einde te maken aan zijn leven? Als hij de eerste symptomen van zijn ziekte krijgt ofzo?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
OMG![]()
Dit is écht zo nep, als dat gebeurt
Hier nog ietsDoah.Ik spreek altijd de waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zouden ze het drankje "Blowjob" ook bij Eddie's darkroom hebben?President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
OMGquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:25 schreef pberends het volgende:
Zouden ze het drankje "Blowjob" ook bij Eddie's darkroom hebben?![]()
![]()
Dat heeft elke homo tochquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:25 schreef pberends het volgende:
Zouden ze het drankje "Blowjob" ook bij Eddie's darkroom hebben?![]()
![]()
Hey we gaan mijn quotes niet afzeiken héquote:![]()
Verkapte tvp.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:20 schreef Orginial het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]hmmm misschien en dan geeft ze 1 kind aan nickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze komen weer bij elkaar dusse.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm misschien en dan geeft ze 1 kind aan nick![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben blij dat Barbara en Ludo over is, dat lijntje dat alle vrouwen op hem vielen sloeg nergens op. En Valerie en Ludo zijn zowiezo een beter koppel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doet ze toch niet enne Morris moet gewoon ophoelen naar een warm land.En Janine en Ray uit elkaar is natuurlijk perfect. Maare waar is dat huisje van Stefano in het bos eigenlijk gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suzanne gaat trouwens officieel gezien weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morris en Stefano.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet dat meisje Koblenko weggaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frits van HoutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zal dus wel weggaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe ze komen weer bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedden dat die twee wat krijgen!![]()
Hun zijn de nieuwe Janine en Ludo,dus niet lang.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja weet ik
maar voor hoelang blijven ze bij elkaar. dat is pas de vraag![]()
![]()
soapquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hun zijn de nieuwe Janine en Ludo,dus niet lang.![]()
je weet maar nooit.![]()
Zo benieuwd wie van de politie het onderzoek doet.High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride![]()
Carel's laatste wens
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
![]()
best zielig dit
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
President Camacho
Dat wordt een tijdje niet rukken voor Ray.President Camacho
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
http://people.freenet.de/(...)_stevie_1280x960.jpg
Een betere?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die film was goeed
Correct en tevens juist...![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Dat wordt een tijdje niet rukken voor Ray.
er zijn opeens wel lekkere verhaallijnen trouwensGaat voor de BHFH-award 2005!
Carel pleegt een halve zelfmoord met Martine erbij, en NOG vergeten ze de deur op slot te doen
Volgens mij komt het woord slot helemaal niet voor in GTST.President Camacho
Die gast die voor Ludo werkte is dezelfde die voor Daniël in de gevangenis zit.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ja met Dennis en Ray ook al 'zogenaamd'quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Carel pleegt een halve zelfmoord met Martine erbij, en NOG vergeten ze de deur op slot te doen
Volgens mij komt het woord slot helemaal niet voor in GTST.
Die serveerster in Scala (gespeeld door Fréderique van der Hoeven) neemt de telefoon op met 'Fréderique', maar op de aftiteling staat ze als 'serveerster Josephine'.![]()
![]()
Wat deed hij toen dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:32 schreef Frey het volgende:
Die gast die voor Ludo werkte is dezelfde die voor Daniël in de gevangenis zit.![]()
![]()
Jij ook altijd met je leukequote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Die serveerster in Scala (gespeeld door Fréderique van der Hoeven) neemt de telefoon op met 'Fréderique', maar op de aftiteling staat ze als 'serveerster Josephine'.feitjes
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Die man die voor Daniel zat voor 1 miljoen is dus ook weer op vrije voeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je leukefeitjes
![]()
![]()
Vind ik wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:44 schreef Airelle het volgende:
Wel heel erg voorspelbaar dit.
Geen leuk einde voor Carel.
![]()
![]()
Ik vond het een geweldig mooie scene tussen Martine en Carel.
Goed gespeeld door Cees en Inge.
En toch denk ik dat Martine niet achter de tralies verdwijnt. Het is nml niet origineel
om wederom voor moord de gevangenis in te gaan. Ik denk dat ze weer vrijkomt en
definitief haar wraak neemt op Ludo en Susanne en dat wordt haar fataal.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:29 schreef Shirley het volgende:
Mag ik een samenvatting van hoe het was vanavond? Ik heb het gemistquote:Dennis wordt naar het ziekenhuis gebracht. Ray verkeert in shock en vreest voor het leven van Dennis. Hij zegt tegen Janine dat ze zijn overvallen, en daarbij zijn klappen gevallen. Dennis heeft in ieder geval een hersenbeschadiging opgelopen. Hoe ernstig dat is, is nog niet bekend want Dennis is nog niet bijgekomen. Ondertussen wordt Ray verhoord door de politie.
Carel's laatste dag is aangeslagen. Om 12 uur precies zal hij een einde maken aan zijn leven. Ludo en Suzanne nemen de laatste details door met betrekking tot Martine's zogenaamde moordaanslag. Martine zelf heeft het ontzettend moeilijk tijdens Carel's laatste uurtjes. Uiteindelijk is het dan zover: Martine is bij hem en Carel neemt de drankjes in. Even later is Carel niet meer.
Echter terwijl Carel zelfmoord pleegt, belt Ludo naar Scala. Hij krijgt een collega van Isabella aan de lijn en doet zich voor als Carel Kortenaer. De collega moet aan Isabella doorgeven dat ze zo snel mogelijk bij haar vader moet langsgaan. Direct daarna gaat Isabella naar haar vader... ze ziet het levensloze van haar vader op bed liggen met een huilende Martine ernaast... wat moet ze hiervan denken!?
BRON: soapmail![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieeeeeeeeeeeeeeuwwww nee he..
Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:23 schreef Dizer het volgende:Gelukkig gaan Stefano en Yasmin weg dus ze zullen wel met zijn twee-en weggaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieeeeeeeeeeeeeeuwwww nee he..![]()
![]()
In de hitkrant stond dat die er helemaal niet uit ging.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gelukkig gaan Stefano en Yasmin weg dus ze zullen wel met zijn twee-en weggaan.![]()
![]()
Speculatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Aah gadverdamme
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
speculatie staat er he
ik ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zou wel kunnen, Stefano gaat er niet uit voorlopig hoorde ik laatst
Stond in de hitkrant van deze week.![]()
omg... dat homo gedoe vind ik
laat ze dan lesbo doen, das iig nog beter...Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.![]()
Dat vind ik ook maar niks, Charlie en Isabella was wel weer leuk, maar laat Morris aub weer hetero worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:18 schreef cygnusx het volgende:
omg... dat homo gedoe vind ik
laat ze dan lesbo doen, das iig nog beter...Een heer met stijl![]()
Deze Morris is natuurlijk wel het type om homo te worden,maar ik erger me er vreselijk aan.En ik denk niet dat Stefano toegeeft aan zijn verliefdheid.![]()
Ik ben jaloers op Morris. Hij weet hoe de zure vruchtsappen van Eddie smaken.President Camacho
Je moet niet vergeten ze van Morris het type gemáákt hebben om homo te worden. Gewoon wéér een recast gedaan.
Eerst was ie een softe jongen, homo waarschijnlijk, of bi, toen ging ie de serie uit, kwam ie terug, en was ie een coke-snuivende vrouwenneukende player, toen weer een recast naar een half-softe biseksueel.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Helemaal waar, maar dan kan ik dat nog wel stom vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:11 schreef JohnDDD het volgende:
Je moet niet vergeten ze van Morris het type gemáákt hebben om homo te worden. Gewoon wéér een recast gedaan.
Eerst was ie een softe jongen, homo waarschijnlijk, of bi, toen ging ie de serie uit, kwam ie terug, en was ie een coke-snuivende vrouwenneukende player, toen weer een recast naar een half-softe biseksueel.
Een heer met stijl![]()
Waarom mag Morris nou opeens geen homo zijn?High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
Omdat Morris een bagger personage is.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:48 schreef R_ON het volgende:
Waarom mag Morris nou opeens geen homo zijn?![]()
![]()
Geert Hoes is dan ook een echte vrouwenneukende player.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:11 schreef JohnDDD het volgende:
Eerst was ie een softe jongen, homo waarschijnlijk, of bi, toen ging ie de serie uit, kwam ie terug, en was ie een coke-snuivende vrouwenneukende player, toen weer een recast naar een half-softe biseksueel.![]()
![]()
De bagger-personages moeten van jou in het hetero-kamp (blijven)?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Omdat Morris een bagger personage is.![]()
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
Neenee, hij moet gewoon oprotten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:29 schreef R_ON het volgende:
[..]
De bagger-personages moeten van jou in het hetero-kamp (blijven)?![]()
![]()
![]()
"Koert-Jan de Bruijn"quote:
President Camacho
Ik vind die naam gewoon leuk, je moet niet overal iets achterzoeken.quote:President Camacho
De naam van je ex zekerquote:Op zondag 23 januari 2005 00:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind die naam gewoon leuk, je moet niet overal iets achterzoeken.
Do it again now
Leuke verlate OP, Orginial![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Nee, zijn ex heet Eddie. Ze hebben elkaar ontmoet in een darkroom terwijl ze een blowjob dronken.quote:![]()
![]()
Ach, als alle buitenlanders weer uit haar huis gaan en niemand haar meer bezoekt, gaat ze vast een keer dood en vinden ze haar in 2089 als Sil thuiskomt na het stappen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
mooie foto
maar ik denk dat Laura 2089 niet haalt![]()
Haha, we zien welquote:Op zondag 23 januari 2005 10:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ach, als alle buitenlanders weer uit haar huis gaan en niemand haar meer bezoekt, gaat ze vast een keer dood en vinden ze haar in 2089 als Sil thuiskomt na het stappen.![]()
![]()
![]()
maar der moet een x iets leuks met haar rol gebeuren meer familie ofzo. Ik vind haar rol een beetje kaal.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jaaa, ze zegt zelf dat ze tot het einde van GTST wil blijven.![]()
Greetje komt toch nog.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
maar der moet een x iets leuks met haar rol gebeuren meer familie ofzo. Ik vind haar rol een beetje kaal.![]()
![]()
Nee ze hadden het over Greet Selmhorst maar dat ze door Cilly Dartel gespeeld zou worden was bullshit.Maar wat weten wij nou eenmaal? Everson Jackson Hooi werd ook door niemand gemeld.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar is dat zeker dan ?
want volgens mij was dat toen gewoon verzonnen.![]()
Victoria en Yevgeni
GTST soapie Victoria Koblenko en haar vriend Sparta voetballer Yevgeni Levchenko zijn zondag bij Life & Cooking te gast. Deze tortelduifjes zijn al enige tijd bij elkaar, maar hoe gaat het met ze? Er zijn geruchten dat ze binnenkort in het huwelijksbootje zullen stappen. We zijn benieuwd!![]()
ow moet ik straks even kijken. een vriendin van me zij dat haar vriend lekker wasquote:Op zondag 23 januari 2005 10:32 schreef Orginial het volgende:
Victoria en Yevgeni
GTST soapie Victoria Koblenko en haar vriend Sparta voetballer Yevgeni Levchenko zijn zondag bij Life & Cooking te gast. Deze tortelduifjes zijn al enige tijd bij elkaar, maar hoe gaat het met ze? Er zijn geruchten dat ze binnenkort in het huwelijksbootje zullen stappen. We zijn benieuwd!![]()
![]()
Ze zijn al best een tijdje bij elkaar dus het zou best kunnen dat ze gaan trouwen,maar ik dacht dat Victoria het allemaal ontkende.![]()
zo knap is die niet geef mij dan maar johnny heitinga !!quote:Op zondag 23 januari 2005 11:12 schreef Nano het volgende:
Haar vriend lekker?Tja het gaat.Niet echt mijn type!
[afbeelding]![]()
http://www.koert-jandebruijn.com/
http://www.victoriakoblenko.nl/
Op de site van Koert-jan staan babyfoto's.Erg schattig!![]()
jezus wat een foto....quote:Op zondag 23 januari 2005 10:03 schreef Orginial het volgende:
Wat vind Inge Schrama van Sjors Langeveld?
[afbeelding]
sollicitatie voor de jostie band?don't give me that fucking bullshit![]()
Ja das waar!Maar ja Inge had natuurlijk al haar eigen "pikante" foto's geschoten,dus deze kon er ook nog wel bij!![]()
hahaquote:Op zondag 23 januari 2005 11:43 schreef Nano het volgende:
Ja das waar!Maar ja Inge had natuurlijk al haar eigen "pikante" foto's geschoten,dus deze kon er ook nog wel bij!![]()
ze moest ook even de andere kant laten zien...quote:Op zondag 23 januari 2005 11:43 schreef Nano het volgende:
Ja das waar!Maar ja Inge had natuurlijk al haar eigen "pikante" foto's geschoten,dus deze kon er ook nog wel bij!don't give me that fucking bullshit![]()
Heeft ome Govert ook een site?quote:Op zondag 23 januari 2005 11:17 schreef Nano het volgende:
Op de site van Koert-jan staan babyfoto's.Erg schattig!
Ik wil ome Govert wallpapers!!President Camacho
Ik ookquote:Op zondag 23 januari 2005 12:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft ome Govert ook een site?
Ik wil ome Govert wallpapers!!![]()
![]()
lol
Welkom bij de Nederlandse onofficiele Fansite van Govert Harmsen...de player, drugsverslaafde, spacecake etende Boomlaars van GTST. Oom Govert ontwikkelde zich in de loop der jaren van oude narrige buurman tot pleegvader, herintreder en bovenal graag geziene vriend van jong en oud........Continu geupdate!!You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
quote:Op zondag 23 januari 2005 13:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol
Welkom bij de Nederlandse onofficiele Fansite van Govert Harmsen...de player, drugsverslaafde, spacecake etende Boomlaars van GTST. Oom Govert ontwikkelde zich in de loop der jaren van oude narrige buurman tot pleegvader, herintreder en bovenal graag geziene vriend van jong en oud........Continu geupdate!!![]()
President Camacho
op de site van KJ de Bruijn staat dat zijn opnames pas vanaf 1 maart weer beginnen met GTST. Uitzending dus half April. Gaan ze die coma wel erg lang rekken. Ik had liever Ray in coma zien liggen wat een vreselijk irritant personage is dat zeg. En hij is lelijk ! BAHquote:Op zondag 23 januari 2005 11:17 schreef Nano het volgende:
Op de site van Koert-jan staan babyfoto's.Erg schattig!De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Ray is inderdaad niet leuk.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:50 schreef digispeed het volgende:
[..]
op de site van KJ de Bruijn staat dat zijn opnames pas vanaf 1 maart weer beginnen met GTST. Uitzending dus half April. Gaan ze die coma wel erg lang rekken. Ik had liever Ray in coma zien liggen wat een vreselijk irritant personage is dat zeg. En hij is lelijk ! BAH![]()
![]()
Ik vind Ray wel geil.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:50 schreef digispeed het volgende:
[..]
op de site van KJ de Bruijn staat dat zijn opnames pas vanaf 1 maart weer beginnen met GTST. Uitzending dus half April. Gaan ze die coma wel erg lang rekken. Ik had liever Ray in coma zien liggen wat een vreselijk irritant personage is dat zeg. En hij is lelijk ! BAH
Vooral dat leuke oorbelletje, niet-geschoren bakkebaarden en die slonzige haar.President Camacho
Ik vind hem niet super lekker maar ook niet echt leleijk.quote:Op zondag 23 januari 2005 19:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind Ray wel geil.
Vooral dat leuke oorbelletje, niet-geschoren bakkebaarden en die slonzige haar.![]()
Het was sarcastisch bedoeld schat, zie PI.quote:Op zondag 23 januari 2005 19:45 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind hem niet super lekker maar ook niet echt leleijk.
Maar om er serieus op in te gaan: denk dat z'n lichaam een dikke voldoende krijgt, maar z'n hoofd heeft een paar minpuntjes, maar daar is aan de werken: oorbelletje uit, korter geknipt kapseltje en bakkebaarden wegscheren.
President Camacho
Maar ik meen het echt. Hijs niet echt super lelijk en ook niet super knap !!quote:Op zondag 23 januari 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld schat, zie PI.
Maar om er serieus op in te gaan: denk dat z'n lichaam een dikke voldoende krijgt, maar z'n hoofd heeft een paar minpuntjes, maar daar is aan de werken: oorbelletje uit, korter geknipt kapseltje en bakkebaarden wegscheren.
[afbeelding]![]()
nee bahquote:Op zondag 23 januari 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
Ik vond Sebastiaan er leuker uitzien in ONM.![]()
met zijn geblondeerde haren![]()
![]()
Bah.Geef mij maarquote:Op zondag 23 januari 2005 21:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat wel![]()
in GTST is die iets sexier !!!![]()
Yolanthe
![]()
![]()
Sexy... nou neequote:Op zondag 23 januari 2005 21:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat wel![]()
in GTST is die iets sexier !!!![]()
.
Er zijn veels te weinig sexy mannen in GTST.
![]()
ONM heeft helemaal geen sexy manquote:Op maandag 24 januari 2005 17:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Sexy... nou nee.
Er zijn veels te weinig sexy mannen in GTST.
GTST heeft Bas en KJ![]()
Ludo stilletjes genieten
President Camacho
En toch denk ik dat Martine niet hiervoor de cel indraaid.
Ik denk dat er nog iets heel spannends staat te gebeuren aan het eind van dit seizoen.
HMG heeft nml nog niet officieel bekend gemaakt dat Inge Ipenburg vertrekt.
Haar contract loopt nml tot Mei. En zolang de verhaallijn rekken lijkt me niet.
Ik hoop een spectaculaire exit. Moord op Martine !
Wie was het Ludo, Sjors of Isabella ?De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Ik denk dat er nog iets heel spannends staat te gebeuren aan het eind van dit seizoen.
Wie was het Ludo, Sjors of Isabella ?De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Het contract van Victoria loopt in mei ook af, misschien een dubbel afscheid? Ze wist gister bij Life & Cooking nog niet of ze door wilde...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:38 schreef digispeed het volgende:
Wie was het Ludo, Sjors of Isabella ?We'll see
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
ik denk dat ze stopt.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het contract van Victoria loopt in mei ook af, misschien een dubbel afscheid? Ze wist gister bij Life & Cooking nog niet of ze door wilde...We'll see
ze wou toch haar studie afmaken en daarnaar wou ze zich storten op films toch.![]()
Ja dat wou zequote:Op maandag 24 januari 2005 21:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
ik denk dat ze stopt.
ze wou toch haar studie afmaken en daarnaar wou ze zich storten op films toch.![]()
![]()
Natuurlijk stopt ze.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het contract van Victoria loopt in mei ook af, misschien een dubbel afscheid? Ze wist gister bij Life & Cooking nog niet of ze door wilde...We'll see
Dat heeft ze al meerdere keren duidelijk gemaakt.
Tis wel jammer.
![]()
Ja.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Natuurlijk stopt ze.
Dat heeft ze al meerdere keren duidelijk gemaakt.
Tis wel jammer.
![]()
![]()
juist wel,quote:Op maandag 24 januari 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze speelde erg goed vandaag!
Kon je van Betje niet zeggen....
![]()
Ik begin me nu mateloos aan Ludo te ergeren. Een van mijn favoriete spelers, vind ik laatste tijd echt enorm saai worden. Ik hoop eigenlijk op een tijdelijke (1 jaar lange) exit voor Ludo. Even rust van hem. Iedereen is er wel voor een tijdje euit geweest behalve Ludo, Janine en Jef. Het lijkt me geweldig als Ludo voor de dood van Carel gaat opdraaien of zo. Of een jaar de gevangenis in moet voor afpersing of zo! Ray die Janine in een coma slaat voor een jaar lang en Dennis die overlijdt in zijn coma. Ray die vlucht weg en komt nooit meer terug.
Het is tijd voor wat nieuws in de serie.
Ik wil meer van Martine als verliefde puber zien. Ik wil meer van Suzanne zien en meer van Charlie als moeder. Oma Barbara die een relatie krijgt met Robert zie ik ook wel zitten. Geweldig!
Van mij mag er een opschoning komen in GTST netals in ONM.
Weg mogen dus:
Jef
Janine
Ludo
Ray
Dennis
Dorothea
Bing
Yasmin
Stefano
Daaag
Maar... maar... dan blijft er niemand over! En waarom Dorothea en Bing eruit als je juist vers bloed wilt?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
Ik begin me nu mateloos aan Ludo te ergeren. Een van mijn favoriete spelers, vind ik laatste tijd echt enorm saai worden. Ik hoop eigenlijk op een tijdelijke (1 jaar lange) exit voor Ludo. Even rust van hem. Iedereen is er wel voor een tijdje euit geweest behalve Ludo, Janine en Jef. Het lijkt me geweldig als Ludo voor de dood van Carel gaat opdraaien of zo. Of een jaar de gevangenis in moet voor afpersing of zo! Ray die Janine in een coma slaat voor een jaar lang en Dennis die overlijdt in zijn coma. Ray die vlucht weg en komt nooit meer terug.
Ik wil meer van Martine als verliefde puber zien. Ik wil meer van Suzanne zien en meer van Charlie als moeder. Oma Barbara die een relatie krijgt met Robert zie ik ook wel zitten. Geweldig!
Weg mogen dus:
Jef
Janine
Ludo
Ray
Dennis
Dorothea
Bing
Yasmin
Stefano
Daaag
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Er mogen wel nieuwe mensen komen, of een paar uit de oude garde (Dian en Huib met kinderen of zoquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar... maar... dan blijft er niemand over! En waarom Dorothea en Bing eruit als je juist vers bloed wilt?!![]()
) En dorothea en bing zijn gewoon slecht en bagger en een stomme verhaallijn.
En kom op, iedereen kan zien dat Bing en Sjors uiteindelijk geliefden worden...zit er dik aan te komen..Friends don't let friends remain beardless...![]()
Ik blijf juist die weg die Ludo beslaat, namelijk 'terug naar rijkdom en aanzien' een hele leuke vinden, bovendien kan Ludo zoveel veelzijdige rollen spelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
Weg mogen dus:
Jef
Janine
Ludo
Ray
Dennis
Dorothea
Bing
Yasmin
Stefano
Daaag
Ik ben nog niet op hem uitgekeken, maar hij mag weer wat sluwer en pesteriger worden zoals in het begin met Jessica en Suzanne Balk.
Verder: ik vind de familie Alberts voor het eerst in tijden niet saai, Barbara en Jef uit elkaar was echt het beste ooit.
Kennelijk hebben de makers ook lang zitten twijfelen of de kijker dat zou accepteren want ze zijn als zo een 100 keer bijna uit elkaar geweest voor de definitieve scheiding.
Robert en Barbara als vrienden is ook verfrissend, maar die 2 moeten niks krijgen vind ik net zoals Laura en Jef.
Stefano heeft altijd wel leuke verhaallijnen, ik erger me ook niet zo aan hem.
Yasmin, totdat ze model werd, idem dito.
Ray, was voor dat koning gedoe ook wel cool.
En Janine weg? Waar zit je verstand Dizer????
Wat betreft Bing, van iedere jongere laten ze de slechte eigenschappen in het begin altijd super overdreven zien en daarna wordt het softer.
Kijk naar Kim, Hedwig, Charlie, Silveser, Milan, Yasmin enz.Een heer met stijl![]()
Maximaal een jaar maar hoor. Netals Laura of Robert of zo. Maar niet voor altijd! Dag mag nooooit gebeuren. Het blijft Janinequote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En Janine weg? Waar zit je verstand Dizer????
Ze heeft alleen nu zo een saaie () verhaallijn als de huismoeder die maar af en toe werkt en op Ray past
Hehe... "geliefden", wat een romantische term.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er mogen wel nieuwe mensen komen, of een paar uit de oude garde (Dian en Huib met kinderen of zo) En dorothea en bing zijn gewoon slecht en bagger en een stomme verhaallijn.
En kom op, iedereen kan zien dat Bing en Sjors uiteindelijk geliefden worden...zit er dik aan te komen..[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
ik kon even niks verzinnenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hehe... "geliefden", wat een romantische term.![]()
Tja, je had ook kunnen zeggen "iedereen kan zien dat Bing en Sjors elkaar uiteindelijk bruut zullen nemen", maar dat staat zo ordinair.quote:
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Tjah, of..quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, je had ook kunnen zeggen "iedereen kan zien dat Bing en Sjors elkaar uiteindelijk bruut zullen nemen", maar dat staat zo ordinair.![]()
Iedereen kan zien dat Sjors eindelijk geil aan het worden is en dat ze Bing zwaar wil neuken totdat hij met zijn grote dikke lul niet meer kan klaarkomen omdat het best wel pijnlijk is na 12 keer klaarkomen achter elkaar
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, of..
Iedereen kan zien dat Sjors eindelijk geil aan het worden is en dat ze Bing zwaar wil neuken totdat hij met zijn grote dikke lil niet meer kan klaarkomen omdat het best wel pijnlijk is na 12 keer klaarkomen achter elkaar![]()
![]()
Dat soort taal ben ik niet van jou gewend!
Maar ik kan de poëtische charme van die zin niet ontkennen.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ach je moest eens wetenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat soort taal ben ik niet van jou gewend!
Maar ik kan de poëtische charme van die zin niet ontkennen.
En toch wilde je niet deel uit maken van de hoogdravende dierensex discussie in SC...quote:![]()
![]()
(dit wordt wel erg offtopic - maar wel grappig dit haasje-over FOK!en)[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Zie SCquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En toch wilde je niet deel uit maken van de hoogdravende dierensex discussie in SC...![]()
![]()
(dit wordt wel erg offtopic - maar wel grappig dit haasje-over FOK!en)
Yasmin is pas bagger de laatste tijd.President Camacho
Kunnen ze Sabine Koning niet terugnemen....
Wat acteert die bagger zeg in ONM
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is![]()
Nou ik vind haar rol wel leuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:50 schreef buzzer het volgende:
Kunnen ze Sabine Koning niet terugnemen....
Wat acteert die bagger zeg in ONM
Is een keer iets anders dan een lief verwend kreng.![]()
Had meer verwacht van de terugkeer van Rick en Anita btw. Had gedacht dat Rick de kroeg weer zou overnemen i.v.m. de ruzie van Ray en Dennis. Maar ze zijn maar een aflevering geweestWat een gedoe om niks dus ...
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
volgens mij was ze der alleen om Stefano en Yasmin in Meerdijk te houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:10 schreef mark_03 het volgende:
Had meer verwacht van de terugkeer van Rick en Anita btw. Had gedacht dat Rick de kroeg weer zou overnemen i.v.m. de ruzie van Ray en Dennis. Maar ze zijn maar een aflevering geweestWat een gedoe om niks dus ...
![]()
![]()
Let jij wel op?! Het was om Oom Govert weer happy te krijgen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
volgens mij was ze der alleen om Stefano en Yasmin in Meerdijk te houden![]()
![]()
maar die kan wel door meer mensen worden opgevrolijk bijvoorbeeld Jesscia of Hedwig,quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Let jij wel op?! Het was om Oom Govert weer happy te krijgen.![]()
GTST had vorige week de hele week boven de 2 miljoen kijkers
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Das toch al jaren zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:55 schreef Frey het volgende:
GTST had vorige week de hele week boven de 2 miljoen kijkers
President Camacho
beter toch, hoevaal jaar gaat gtst denken julllie nog door ik denk zelfs nog zeker wel 10 jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:55 schreef Frey het volgende:
GTST had vorige week de hele week boven de 2 miljoen kijkers![]()
![]()
![]()
Zolang tv bestaat denk ik. Het zal altijd commercieel interessant blijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
beter toch, hoevaal jaar gaat gtst denken julllie nog door ik denk zelfs nog zeker wel 10 jaar
President Camacho
Het is een poosje onder de 2 miljoen geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou, GTST heeft vele ups and downs.![]()
Maar tegenwoordig zit het weer standaard rond de 2,2 miljoen.
Niets nieuw onder de zon dus.![]()
Nee, ik vind dat ze 2 miljoen niet eens verdienen. Ik vind het echt saai gewordenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is een poosje onder de 2 miljoen geweest.
Maar tegenwoordig zit het weer standaard rond de 2,2 miljoen.
Niets nieuw onder de zon dus.![]()
![]()
80 a 90 procent van de kijkers 'volgt' het. Dus saaiheid zal pas over een langere termijn de kijkcijfers beinvloeden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ze 2 miljoen niet eens verdienen. Ik vind het echt saai geworden![]()
maargoed... als ze er zo en dan eens een superspannende/mooie aflevering tegen aan gooien, maakt het nog geen fluit uit.![]()
Ik heb al me hoop op Lotje gevestigd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
80 a 90 procent van de kijkers 'volgt' het. Dus saaiheid zal pas over een langere termijn de kijkcijfers beinvloeden.
maargoed... als ze er zo en dan eens een superspannende/mooie aflevering tegen aan gooien, maakt het nog geen fluit uit.![]()
![]()
Wat een nep-acteur plaats van de echte Dennis![]()
![]()
President Camacho
Closeup van Ray's hoofd
President Camacho
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
Wat een nep-acteur plaats van de echte Dennis![]()
![]()
Schitterend op die manier een rol verwerven
tegenwoordig bekend als Tha_Duck![]()
Nee, Isabella deed der bek open.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:34 schreef heaven7 het volgende:
Deed dat geluid nou raar of lag het aan mn tv?President Camacho
Ik verwonderde me al over de opeens sublieme acteurprestaties van Dennis.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij was het niet eens een acteur, maar een pop.President Camacho
Het is allemaal zo half half. Niemand slaat écht door, en de mensen van wie ik NIET wil dat ze iets verkeerds doen zodat ze continu de lul zijn doen juist iets verkeerds, en de mensen van wie ik WEL wil dat ze in de problemen komen; daar gebeurt niks mee!
Ik noem Ludo, die zoals altijd "de slechterik van het stuk" zou moeten zijn, en Yasmin en Stefano die hardstikke stom braaf koppeltje zijnMet Robert en Jef gebeurt eigenlijk ook geen zak, het leek of Robert weer lekker dronken ging worden maar dat gebeurt ook niet, Jef doet volgens mij helemaal niks meer. Laura doet ook niks. Meneer Harmsen doet niks. Ray en Dennis maken ruzie maar ik vind 't helemaal niet schokkend en helemaal niet spannend (het motief voor de ruzie is ook echt letterlijk niks). Sjors hoor je niks meer van. Janine doet ook vrij weinig tot eigenlijk niks. Valerie is nergens mee bezig. Charlie is zwanger maar doet er niks mee, gaat in ieder geval terrrgend langzaam. (wel abortus, niet abortus, nick wel vertellen, nick niet vertellen) Nick neemt totaal geen stappen, gaat dus net zo langzaam mee en dit is zijn enige verhaallijntje. En dat was dus zo ongeveer de hele kast!!
De enige met wie wat gebeurd is Karel Kortenaer en die is dood!Ludo is nog niet slecht genoeg, alleen Martine daar gebeurd wat mee. Isabella doet niks evils.
En de half half dingen: Robert die niet dronken wordt, Charlie die niet naar LA gaat, Nick die geen stappen onderneemt, Yasmin die opeens weer van haar capsones af is, Morris die gaat experimenteren met sex en vervolgens weer ontkennen, Ray slaat door maar Dennis leeft nog, Bing lijkt 'n dief maar is eigenlijk heel eerlijk, Ludo gaat wraak nemen maar komt met een of ander saai waterdicht plannetje, Valerie en Bar houden het allebei niet vol met Ludo, dit zijn toch geen slechte tijden meer? Kom op zeg..
Een samenwerking met Ludo en Stefano als de ouderwetse Italiaanse gladde zakenmannetjesDát is lekkere tv. Stefano zou 't ook goed doen als bad-guy denk ik. Dat eeuwige "ga weg pa, ik moet niks van je" is ook slaapverwekkend
![]()
![]()
Gelijk heb jequote:Op woensdag 26 januari 2005 01:09 schreef Taurus het volgende:
Het is allemaal zo half half. Niemand slaat écht door, en de mensen van wie ik NIET wil dat ze iets verkeerds doen zodat ze continu de lul zijn doen juist iets verkeerds, en de mensen van wie ik WEL wil dat ze in de problemen komen; daar gebeurt niks mee!
Ik noem Ludo, die zoals altijd "de slechterik van het stuk" zou moeten zijn, en Yasmin en Stefano die hardstikke stom braaf koppeltje zijnMet Robert en Jef gebeurt eigenlijk ook geen zak, het leek of Robert weer lekker dronken ging worden maar dat gebeurt ook niet, Jef doet volgens mij helemaal niks meer. Laura doet ook niks. Meneer Harmsen doet niks. Ray en Dennis maken ruzie maar ik vind 't helemaal niet schokkend en helemaal niet spannend (het motief voor de ruzie is ook echt letterlijk niks). Sjors hoor je niks meer van. Janine doet ook vrij weinig tot eigenlijk niks. Valerie is nergens mee bezig. Charlie is zwanger maar doet er niks mee, gaat in ieder geval terrrgend langzaam. (wel abortus, niet abortus, nick wel vertellen, nick niet vertellen) Nick neemt totaal geen stappen, gaat dus net zo langzaam mee en dit is zijn enige verhaallijntje. En dat was dus zo ongeveer de hele kast!!
De enige met wie wat gebeurd is Karel Kortenaer en die is dood!Ludo is nog niet slecht genoeg, alleen Martine daar gebeurd wat mee. Isabella doet niks evils.
En de half half dingen: Robert die niet dronken wordt, Charlie die niet naar LA gaat, Nick die geen stappen onderneemt, Yasmin die opeens weer van haar capsones af is, Morris die gaat experimenteren met sex en vervolgens weer ontkennen, Ray slaat door maar Dennis leeft nog, Bing lijkt 'n dief maar is eigenlijk heel eerlijk, Ludo gaat wraak nemen maar komt met een of ander saai waterdicht plannetje, Valerie en Bar houden het allebei niet vol met Ludo, dit zijn toch geen slechte tijden meer? Kom op zeg..
Een samenwerking met Ludo en Stefano als de ouderwetse Italiaanse gladde zakenmannetjesDát is lekkere tv. Stefano zou 't ook goed doen als bad-guy denk ik. Dat eeuwige "ga weg pa, ik moet niks van je" is ook slaapverwekkend
![]()
![]()
Tijd voor wat spannends.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Je moet "De Nieuwe JohnDDD" in je sig zettenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, of..
Iedereen kan zien dat Sjors eindelijk geil aan het worden is en dat ze Bing zwaar wil neuken totdat hij met zijn grote dikke lul niet meer kan klaarkomen omdat het best wel pijnlijk is na 12 keer klaarkomen achter elkaar
Ray ging dennis de schuld geven van het feit dat Ray is doorgeslagen
Ray moest de daders identificeren en omschreef Benjamin
Politie heeft mensen verhoord ivm de dood op Karel. Martine is weer vrij maar dakloos, bovendien is ze bedreigd door Isabella. Jasmine staat weer achter de tap.
En zo nog wat dingen.![]()
ik hoop dat Ray zelfmoord pleegt oidGaat voor de BHFH-award 2005!
wat ik me nog steeds afvraag is hoe charlie aan al dat geld komt, plotseling kwam ze dan met de creditcard van nick, maar dat is toch zooooooooooo goedkoop
dat vind ik trouwens van de hele serie. twee jaar geleden was het nog redelijk professioneel. De acteurs/actrices konden toen nog redelijk overbrengen wat er in het script staat. Maar nu zijn de verhaallijnen zo kort en zo goedkoop. Alles gaat zo snel, dus ik vind het niet gek dat het er eigenlijk niet uit ziet.
Bijvoorbeeld toen charlie niet kon lopen. Toen ze er uiteindelijk wat aan ging doen, rende ze binnen twee weken bij scala de trap op en af.![]()
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is![]()
Ik vond de overgang van rolstoel-Charlie naar lopende-Charlie behoorlijk geleidelijk. Was zelf al bang voor een "Ik ben genezen!"-moment.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:49 schreef djmurcielago het volgende:
wat ik me nog steeds afvraag is hoe charlie aan al dat geld komt, plotseling kwam ze dan met de creditcard van nick, maar dat is toch zooooooooooo goedkoop
dat vind ik trouwens van de hele serie. twee jaar geleden was het nog redelijk professioneel. De acteurs/actrices konden toen nog redelijk overbrengen wat er in het script staat. Maar nu zijn de verhaallijnen zo kort en zo goedkoop. Alles gaat zo snel, dus ik vind het niet gek dat het er eigenlijk niet uit ziet.
Bijvoorbeeld toen charlie niet kon lopen. Toen ze er uiteindelijk wat aan ging doen, rende ze binnen twee weken bij scala de trap op en af.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Tsss, scheer je weg hierquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:19 schreef buzzer het volgende:
tegenwoordig kijk ik dit om 8 uur, er gebeurt gewoon helemaal geen reet meer in gtst![]()
![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:19 schreef buzzer het volgende:
tegenwoordig kijk ik dit om 8 uur, er gebeurt gewoon helemaal geen reet meer in gtst
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Wat die breezers met weblogs al wel niet melden. Goedetijden.web-log.nl weet te melden dat Sophia Sanders terugkomt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:08 schreef Orginial het volgende:
Wat die breezers met weblogs al wel niet melden. Goedetijden.web-log.nl weet te melden dat Sophia Sanders terugkomt.![]()
,
,
.
Maar ik volg GTST ook amper meer. Er is echt geen kut meer aan.![]()
En daarom gaat de ONM topicreeks ons inhalen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..],
,
.
Maar ik volg GTST ook amper meer. Er is echt geen kut meer aan.![]()
![]()
Ik ben bang dat Original gelijk heeft, het lijkt ook net of GTST zichzelf moe is, bovendien hebben we alle verhalen nu ook wel gehad.
Er was gewoon een tijd dat ik elke verhaallijn leuk vond welteverstaan.
Rond 2001 is die hele cast in een keer gewijzigd, alle oude vertrouwde decors gingen eruit, huis van Laura, AA&F, Ludo's huis.
Het leert maar dat niet elke verandering een verbetering is.Een heer met stijl![]()
Leuk he die allochtonen, zoals Bing. Een Nederlander als Sjors voelt zich meteen niet meer thuis.President Camacho
Wedden dat hij zijn portomonee gewoon heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Leuk he die allochtonen, zoals Bing. Een Nederlander als Sjors voelt zich meteen niet meer thuis.![]()
![]()
Heeft iemand foto`s van de decors van toen en nu?quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben bang dat Original gelijk heeft, het lijkt ook net of GTST zichzelf moe is, bovendien hebben we alle verhalen nu ook wel gehad.
Er was gewoon een tijd dat ik elke verhaallijn leuk vond welteverstaan.
Rond 2001 is die hele cast in een keer gewijzigd, alle oude vertrouwde decors gingen eruit, huis van Laura, AA&F, Ludo's huis.
Het leert maar dat niet elke verandering een verbetering is.![]()
![]()
Jij ook altijd met je politiek dingetjequote:Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Leuk he die allochtonen, zoals Bing. Een Nederlander als Sjors voelt zich meteen niet meer thuis.![]()
.
Ik vond het vandaag wel weer oke.![]()
![]()
Ik zet al me geld op de terugkeer van Lotje.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je politiek dingetje![]()
.
Ik vond het vandaag wel weer oke.![]()
![]()
Die deal tussen Ludo en Suzanne slaat ook nergens op.. Ze deed dit toch om Carel niet teleur te stellen zo vlak voor zn dood..??! Ze wou niet dat hij erachterkwam dat ze hoer was geweest, maar nu is ie toch dood en als ze zich dan zo schuldig voelt kan ze Martine toch helpen? Die laat haar dan vast wel haar baan houden...![]()
Ja, dat vind ik ook vaag, wat voor belang heeft zij erbij nu Carel dood is. Je kunt het hem immers niet meer vertellen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:23 schreef inasras het volgende:
Die deal tussen Ludo en Suzanne slaat ook nergens op.. Ze deed dit toch om Carel niet teleur te stellen zo vlak voor zn dood..??! Ze wou niet dat hij erachterkwam dat ze hoer was geweest, maar nu is ie toch dood en als ze zich dan zo schuldig voelt kan ze Martine toch helpen? Die laat haar dan vast wel haar baan houden...President Camacho
Misschien is ze bang dat de kwestie Amy boven tafel komt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:31 schreef pberends het volgende:
Ja, dat vind ik ook vaag, wat voor belang heeft zij erbij nu Carel dood is. Je kunt het hem immers niet meer vertellen.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:18 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Je moet "De Nieuwe JohnDDD" in je sig zetten![]()
Het wordt echt weer eens tijd voor inderdaad, een samenwerking tussen Stefano en Ludo. Misschie als alles bekend is en dat ze eindelijk weten dat Martine, Isabella en vooral Yasmin ook mee temaken had en dat Stefano gaat flippen. Het ligt allemaal zooo voor de hand maar de schrijvers doen er niks aan. Ik vind het allemaal wel een beetje stom zo. En inderdaad, niks wordt echt "afgemaakt" ( behalve Dennis en Carel)
Trouwens, aflevering van gisteren was ook super saaaaai () en had echt geen hoogtepunt gewoon. En ik vind dat als ze verder gaan met Ray, dat ze dan hem op Janine moeten loslaten of nog beter, op Lucas
![]()
Want dan krijg je een hele hele boze Janine die opeens hele hele slechte dingen gaat doen
En dan maar hopen dat Janine hem vermoord.quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:06 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Het wordt echt weer eens tijd voor inderdaad, een samenwerking tussen Stefano en Ludo. Misschie als alles bekend is en dat ze eindelijk weten dat Martine, Isabella en vooral Yasmin ook mee temaken had en dat Stefano gaat flippen. Het ligt allemaal zooo voor de hand maar de schrijvers doen er niks aan. Ik vind het allemaal wel een beetje stom zo. En inderdaad, niks wordt echt "afgemaakt" ( behalve Dennis en Carel)
Trouwens, aflevering van gisteren was ook super saaaaai () en had echt geen hoogtepunt gewoon. En ik vind dat als ze verder gaan met Ray, dat ze dan hem op Janine moeten loslaten of nog beter, op Lucas
![]()
Want dan krijg je een hele hele boze Janine die opeens hele hele slechte dingen gaat doen
Ray moet gewoon zo snel mogelijk oprotten daar .
Vervelende wijsneus die hij is en dan ook nog dat lose handjes gezeur
Wat me trouwens opviel gister hoe wist Jef nou van de geschiedenis van Pascalle en Ray
Do it again now
Jef ging met Barbara, Barbara is beste vriendin van Janine, Barbara verteld zulke dingen aan Jef, Jef weet het...quote:Op donderdag 27 januari 2005 10:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat me trouwens opviel gister hoe wist Jef nou van de geschiedenis van Pascalle en Ray![]()
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er eigenlijk in de kerstaflevering is gebeurd? Anita en reek zouden terugkeren, maar ze zijn dus meteen ook weer vertrokken ofzo? (Ik ben hier nogal laat mee, maar ik bedenk me pas net dat ik helemaal niet weet wat er toen is gebeurd)[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Anita en Rik hielpen Mr. Harmsen uit de put.Ze bleven een nachtje slapen (Wat wij anders niet gezien hebben) en zijn daarna direct weer vertrokken.![]()
Anita en Rik kwamen terug om Oom Govert op te peppen, ze bezochten samen het graf van Benjamin en Henny.Sjors vergaf Nick haar verkrachting en voor de rest setimenteel gedoe en de terugkeer van Robin en Dorothea!quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:51 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er eigenlijk in de kerstaflevering is gebeurd? Anita en reek zouden terugkeren, maar ze zijn dus meteen ook weer vertrokken ofzo? (Ik ben hier nogal laat mee, maar ik bedenk me pas net dat ik helemaal niet weet wat er toen is gebeurd)![]()
![]()
Duh! Het is gewoon een droom.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:39 schreef Nano het volgende:
Volgens mij droomde Morris dit gewoon!
Of Stefano haalt een hele gemene grap met Morris uit, maar nee aangezien de spoilers droomt hij het gewoon.Een heer met stijl![]()
Laura was geweldig. Lotjequote:Op donderdag 27 januari 2005 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Duh! Het is gewoon een droom.
Of Stefano haalt een hele gemene grap met Morris uit, maar nee aangezien de spoilers droomt hij het gewoon.![]()
![]()
Ja daar vroeg ik een tijdje geleden ook al om, iemand?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heeft iemand foto`s van de decors van toen en nu?![]()
Aangezien het zo saai is moeten we het levendig houden voor ons zelfEen heer met stijl![]()
Charlie en Nick zijn weer bij elkaar. Tussen Valerie en Charlie is ook alles weer goed. Barbara wil van Ludo af. En Laura,Bing,Dorothea en Jef hebben het over de geest in huis. Bing en Jef geloven er niks van maar Laura hoort ineens midden in de nacht vreemde geluiden. Het was een spannende scene en uiteindelijk blijkt het de kraan te zijn. Maar zou het dan echt niet Lotje zijn geweest?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:43 schreef Shirley het volgende:
Samenvatting please?! Ik kon het niet zien verdomme!![]()
![]()
GTST is niet saai meer nu Lotje terug (hopelijk) gaat komen. Ik neem aan dat ze die geestenverhaallijn niet voor niks oprakelen maar mischien is het wel ARNIE.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja daar vroeg ik een tijdje geleden ook al om, iemand?
Aangezien het zo saai is moeten we het levendig houden voor ons zelf![]()
![]()
Volgens mij is het een droom van Stefano.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:39 schreef Nano het volgende:
Volgens mij droomde Morris dit gewoon!![]()
![]()
![]()
![]()
Poll: Wat gebeurde er bij de laatste scene?Het was echt. Stefano droomde. Morris droomde.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierPresident Camacho
Volgende topic is weer van jou?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een droom van Stefano.![]()
![]()
![]()
Do it again now
Hoe is Lotje eigenlijk dood gegaan? Kan die uberhaupt terug komen?Ik dacht dat ze echt dood door ziekte ofzo was, toch?
![]()
Zag het einde toevallig..
Zal wel een droom zijn..
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Ze stierf aan wiegendood. Laura dacht dat ze nog leefde en ging naar haar op zoek maar tevergeefs. Ze geruchten gaan dat Lotje is omgewisseld door de sekte waarbij Laura zat die inmiddels is opgerold.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:32 schreef Taurus het volgende:
Hoe is Lotje eigenlijk dood gegaan? Kan die uberhaupt terug komen?Ik dacht dat ze echt dood door ziekte ofzo was, toch?
![]()
Sorry maar Lotje is niet overleden aan de gevolgen van die operatie hoor. Ze is gewoon overleden aan Wiegendood.quote:De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Volgens mij is ze dood omdat ze in een soap speelde.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:08 schreef digispeed het volgende:
[..]
Sorry maar Lotje is niet overleden aan de gevolgen van die operatie hoor. Ze is gewoon overleden aan Wiegendood.President Camacho
Morgen gaat de droomscene nog even door met o.a. Morris die de zweetvoeten van Stefano aflebbert, terwijl Yasmin net binnenkomt.President Camacho
Ja, ik keek het weer eens per ongeluk. Gatver wat een einde.
Misschien een leuke titel voor het volgende deel. Morris maakt knieval voor Stefano.
[ Bericht 44% gewijzigd door DrWolffenstein op 28-01-2005 01:58:33 ]![]()
Het was is maar een droom hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:32 schreef Rocket Ride het volgende:
Van de gtst.nl site: GayTST. Wel grappig.![]()
![]()
Dat was al bekend. Maar wat vind jij van het lijntje van Laura en Lotje?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als 't 'n droom is geeft dat wel aan dat Morris op Stefano geilt>> alsnog gaytst![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, ik keek het weer eens per ongeluk. Gatver wat een einde.
Misschien een leuke titel voor het volgende deel. Morris maakt knieval voor Stefano.
President Camacho
Het was inderdaad erg smerig
Laten we nou niet die shit krijgen dat alle mannen daar gay worden net zo als dat alle dames toen opeens lesbi werden.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
Ach gelukkig hebben we Laura,Dorothea,Bing en Jefs lijntje nogquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het was inderdaad erg smerig
Laten we nou niet die shit krijgen dat alle mannen daar gay worden net zo als dat alle dames toen opeens lesbi werden.![]()
![]()
![]()
@ your service.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een topic maar dit topic raakt maar niet vol.
President Camacho
Rot nou eens op met dat volbaggeren van die topics. Wacht gewon tot 'ie vol is, al is het over drie weken.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
quote:quote:GTST-CAST ZINGT CD VOL MET LIEFDESLIEDJES
De cast van de televisieserie 'Goede tijden, slechte tijden' brengt in het najaar een cd uit met liefdesliedjes. Dat meldt producer Tom Peters donderdag. "We zitten nog in een heel pril stadium en ik kan nog niet zeggen welke acteurs en actrices gaan meewerken aan het album", zegt hij. Het album zou oorspronkelijk vorig jaar uitkomen, maar wegens tijdgebrek is de release doorgeschoven naar dit jaar. "We kunnen pas in mei van start gaan met de opnames, na de contractbesprekingen met alle castleden", legt Peters uit.
Het is niet de eerste keer dat een 'GTST'-cd uitkomt. In 1995 werd onder supervisie van zanger en producer Peter Koelewijn een album opgenomen. Het liedje 'Ademnood' op dit album betekende een doorbraak voor het damestrio Linda, Roos en Jessica. Dit trio werd gevormd door de actrices Babette van Veen, Katja Schuurman en de vorig jaar overleden Guusje Nederhorst.
In 2000 werd de tweeduizendste aflevering van 'GTST' uitgezonden en vierde de soap zijn tienjarig bestaan. Ter gelegenheid daarvan namen Aukje van Ginneken (Charlie), Johnny de Mol (Sylvester), Chanella Hodge (Terra) en Winston Post (Benjamin) het nummer 'Ongelofelijk' op onder de gelegenheidsnaam 'Good Times'.
De release van het 'GTST'- album met liefdesliedjes staat gepland voor september.
BRON: rtlnl.web-log.nl![]()
Hmm, gister was dat ook op 538 en toen belden ze Lieke van Lexmond op maar die zei dat er geen cd kwam
Maar boeiend, ik ben toch niet van plan die cd te gaan beluisteren![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, gister was dat ook op 538 en toen belden ze Lieke van Lexmond op maar die zei dat er geen cd kwam
Maar boeiend, ik ben toch niet van plan die cd te gaan beluisteren![]()
![]()
Editie #19: In the picture staan de nieuwkomersquote:Drie nieuwe jongeren in Meerdijk!
Aan alle mensen, die gereageerd hebben op mijn oproep inzake nieuwe rollen voor GTST:
Om te beginnen wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie brieven en foto’s. Het waren er honderden. Daarom heb ik streng moeten selecteren wie ik wel en wie ik niet voor een casting zou uitnodigen. Ik heb daarbij gekeken naar leeftijd en ervaring,- vooral dat laatste. Al jaren dromen van een rol in GTST en ik kijk elke dag, dus ik ken het goed en ik weet daarom dat ik er goed in pas: deze argumenten geven me niet voldoende vertrouwen, dat een screentest zal leiden tot een rol.
Gezien het aantal van de reacties kan ik niet iedereen persoonlijk beantwoorden. Als je niets van ons hebt gehoord, moet je dit verhaal maar als antwoord – en dus een afwijzend antwoord – beschouwen. Iedereen die ik op een screentest wilde zien is gebeld en met hen is een afspraak gemaakt. En dat zijn wel zo ongeveer 200 mensen!
Van de eerste groep, die ik getest heb, is al bekend wie doorgaat naar een tweede ronde en wie nu al is afgevallen. Op dit moment worden bij GTST nog de banden met degenen die later zijn geweest bekeken en daarvan komt de uitslag nog. Toch denk ik dat ik er al wel wat over kan zeggen: ik schat, dat we zo tussen de 30 en 40 mensen overhouden voor een tweede ronde. Hoe die er precies gaat uitzien, weten we nog niet, maar ik denk, dat die meer een workshop- karakter zal hebben. Daarna zal zeker nog een derde ronde volgen (en misschien nog wel een vierde),gericht op de specifieke rollen, die voor GTST gezocht worden. Zoals je ziet wordt er veel tijd en zorg besteed aan de casting. Durft iemand nog te zeggen, dat we ze toch altijd van de straat plukken?
Het aantal van 30 à 40 die nog even doorgaan, ten opzichte van de 200 die geweest zijn , zegt wel iets. Er zijn natuurlijk mensen geweest , die best goed waren, maar toch zijn afgevallen, omdat ze te jong waren of te oud ( of eigenlijk al te volwassen), of omdat ze niet het type waren waar GTST naar op zoek is. Maar ik moet toch zeggen dat ik veel gevallen van zelfoverschatting ben tegengekomen. En dat is op zich nog helemaal niet zo erg. We overschatten ons allemaal wel eens. ( Denk maar eens aan alle mensen, die bij Idols dachten dat ze konden zingen, terwijl de werkelijkheid toch iets anders lag.)
Maar wat ik erger vind, is dat het vak acteren zo dikwijls onderschat wordt. Er wordt kennelijk vaak gedacht: je leert een tekst uit je hoofd en die zeg je op en als je kwaad moet zijn, dan doe je of je kwaad bent en als je vrolijk moet zijn , dan kijk je blij. En het allerergst is, als je je tekst niet meer weet! Dan is het al helemaal mislukt! Zo wordt er vaak gedacht en zo is het nou net helemaal niet. Er is tekstkennis (wát moet ik zeggen) en er is tekstbegrip (waárom moet ik zeggen wat ik ga zeggen.). Het eerste trof ik bij de meeste mensen wel aan, het tweede veel minder, terwijl het toch veel belangrijker is.
Maar ja, niet voor niets bestaat er een beroepsopleiding van vier jaar. Acteren is een vak, dat je, als je er enige aanleg voor hebt, moet leren, je met hard werken, en vallen en opstaan eigen moet maken. En dat wordt wel eens over het hoofd gezien door mensen, die denken dat natuurtalent een toverwoord is, dat je zomaar vanzelf tot acteur maakt. Ieder talent is een natuurtalent , een talent kan je niet aanleren. Maar alleen het hebben van talent is niet genoeg. Denk maar eens iemand, die een talent heeft voor een muziekinstrument , maar niet geleerd heeft hoe hij dat instrument moet bespelen, of zelfs maar vasthouden: zal zo iemand zich met succes bij het Concertgebouworkest kunnen aanmelden? Het lijkt me niet waarschijnlijk.
Maar gelukkig heb ik een aantal getalenteerde, gemotiveerde mensen op een test gehad, waarvan het grootste gedeelte niet in GTST zal terechtkomen ( want we hebben er maar 3 nodig). Redenen daar voor zullen ook dan zijn: leeftijd, of type. En er moeten nu eenmaal keuzes gemaakt worden. Maar ik verwacht dat ik over een paar jaar veel van deze mensen op de toneelscholen terugvind en over nog een paar jaar in het theater, in films of in televisieseries. Want ik heb vertrouwen in deze nieuwe, jonge acteursgeneratie.
En wie er straks in GTST gaan spelen: ik weet het nog niet. Ik zou zeggen: blijf kijken naar de serie, dan kom je ze vanzelf tegen.![]()
Daar spreekt onze uberverstandige BVOquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:38 schreef BVO het volgende:
Rot nou eens op met dat volbaggeren van die topics. Wacht gewon tot 'ie vol is, al is het over drie weken..
Zo'n CD is ruk. Waarom denken soapies altijd dat ze kunnen zingen.
![]()
Als er 300 reacties in een topic staan. Nog 15 ofzo te gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:35 schreef Rocket Ride het volgende:
Misschien een rare vraag, maar wanneer is een topic 'vol' ?![]()
![]()
Oh, okay. Spannend dan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als er 300 reacties in een topic staan. Nog 15 ofzo te gaan.![]()
![]()
![]()
Das toch juist heerlijk! Lekker baggeren.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:38 schreef BVO het volgende:
Rot nou eens op met dat volbaggeren van die topics. Wacht gewon tot 'ie vol is, al is het over drie weken.High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
Wie kan de spoilers van volgende week geven?
De NCRVgids laat ze tegenwoordig altijd weg
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ja NCRV-gids is saai.ONM staat er wel heel de week in,maar GTST laten ze weer zitten.Ik heb dringend een andere gids nodig!![]()
Ze staan op pagina 1 van dit topic.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:16 schreef Nano het volgende:
Ja NCRV-gids is saai.ONM staat er wel heel de week in,maar GTST laten ze weer zitten.Ik heb dringend een andere gids nodig!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel een jongentje worden, of een miskraam.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:22 schreef Nano het volgende:
Ik had ze al wel gelezen ja.Ben benieuwd naar kindje Nick en Charlie!![]()
![]()
Ik geloof het niet. Weet iemand daar meer van?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:27 schreef Nano het volgende:
Ja of een tweeling!Kan ook nog.Hebben ze al wel eens een tweeling gehad eigenlijk?![]()
Edit: Daantje en Milan Verhagen & Mus.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Weet iemand daar meer van?![]()
![]()
En Daantje en Milan dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:31 schreef Nano het volgende:
Ik weet het ook niet.Geloof het niet.![]()
![]()
Ik vind het zo gaaf dat Lotje terugkomt, maar ik denk wel dat ze dood is en niet terugkomt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:32 schreef Nano het volgende:
Oh ja natuurlijk,Milan en Daantje.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: