abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24766087
Leuk he die allochtonen, zoals Bing. Een Nederlander als Sjors voelt zich meteen niet meer thuis.
pi_24766189
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Leuk he die allochtonen, zoals Bing. Een Nederlander als Sjors voelt zich meteen niet meer thuis.
Wedden dat hij zijn portomonee gewoon heeft.
pi_24766210
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 19:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben bang dat Original gelijk heeft, het lijkt ook net of GTST zichzelf moe is, bovendien hebben we alle verhalen nu ook wel gehad.
Er was gewoon een tijd dat ik elke verhaallijn leuk vond welteverstaan.
Rond 2001 is die hele cast in een keer gewijzigd, alle oude vertrouwde decors gingen eruit, huis van Laura, AA&F, Ludo's huis.
Het leert maar dat niet elke verandering een verbetering is.
Heeft iemand foto`s van de decors van toen en nu?
pi_24766501
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Jij ook altijd met je politiek dingetje .

Ik vond het vandaag wel weer oke.
pi_24767866
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:

[..]

Jij ook altijd met je politiek dingetje .

Ik vond het vandaag wel weer oke.
Ik zet al me geld op de terugkeer van Lotje.
pi_24769914
Die deal tussen Ludo en Suzanne slaat ook nergens op.. Ze deed dit toch om Carel niet teleur te stellen zo vlak voor zn dood..??! Ze wou niet dat hij erachterkwam dat ze hoer was geweest, maar nu is ie toch dood en als ze zich dan zo schuldig voelt kan ze Martine toch helpen? Die laat haar dan vast wel haar baan houden...
pi_24770105
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:23 schreef inasras het volgende:
Die deal tussen Ludo en Suzanne slaat ook nergens op.. Ze deed dit toch om Carel niet teleur te stellen zo vlak voor zn dood..??! Ze wou niet dat hij erachterkwam dat ze hoer was geweest, maar nu is ie toch dood en als ze zich dan zo schuldig voelt kan ze Martine toch helpen? Die laat haar dan vast wel haar baan houden...
Ja, dat vind ik ook vaag, wat voor belang heeft zij erbij nu Carel dood is. Je kunt het hem immers niet meer vertellen.
pi_24771624
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 23:31 schreef pberends het volgende:
Ja, dat vind ik ook vaag, wat voor belang heeft zij erbij nu Carel dood is. Je kunt het hem immers niet meer vertellen.
Misschien is ze bang dat de kwestie Amy boven tafel komt.
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:06:44 #234
22273 Dizer
Save the beard!
pi_24774087
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 08:18 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Je moet "De Nieuwe JohnDDD" in je sig zetten

Het wordt echt weer eens tijd voor inderdaad, een samenwerking tussen Stefano en Ludo. Misschie als alles bekend is en dat ze eindelijk weten dat Martine, Isabella en vooral Yasmin ook mee temaken had en dat Stefano gaat flippen. Het ligt allemaal zooo voor de hand maar de schrijvers doen er niks aan. Ik vind het allemaal wel een beetje stom zo. En inderdaad, niks wordt echt "afgemaakt" ( behalve Dennis en Carel )

Trouwens, aflevering van gisteren was ook super saaaaai ( ) en had echt geen hoogtepunt gewoon. En ik vind dat als ze verder gaan met Ray, dat ze dan hem op Janine moeten loslaten of nog beter, op Lucas Want dan krijg je een hele hele boze Janine die opeens hele hele slechte dingen gaat doen
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:08:41 #235
22273 Dizer
Save the beard!
pi_24774113
Het wordt trouwnes weer eens tijd voor een tournement
pi_24774516
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:06 schreef Dizer het volgende:

[..]

Het wordt echt weer eens tijd voor inderdaad, een samenwerking tussen Stefano en Ludo. Misschie als alles bekend is en dat ze eindelijk weten dat Martine, Isabella en vooral Yasmin ook mee temaken had en dat Stefano gaat flippen. Het ligt allemaal zooo voor de hand maar de schrijvers doen er niks aan. Ik vind het allemaal wel een beetje stom zo. En inderdaad, niks wordt echt "afgemaakt" ( behalve Dennis en Carel )

Trouwens, aflevering van gisteren was ook super saaaaai ( ) en had echt geen hoogtepunt gewoon. En ik vind dat als ze verder gaan met Ray, dat ze dan hem op Janine moeten loslaten of nog beter, op Lucas Want dan krijg je een hele hele boze Janine die opeens hele hele slechte dingen gaat doen
En dan maar hopen dat Janine hem vermoord.
Ray moet gewoon zo snel mogelijk oprotten daar .
Vervelende wijsneus die hij is en dan ook nog dat lose handjes gezeur
Wat me trouwens opviel gister hoe wist Jef nou van de geschiedenis van Pascalle en Ray
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:00:33 #237
22273 Dizer
Save the beard!
pi_24776237
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 10:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat me trouwens opviel gister hoe wist Jef nou van de geschiedenis van Pascalle en Ray
Jef ging met Barbara, Barbara is beste vriendin van Janine, Barbara verteld zulke dingen aan Jef, Jef weet het...
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:51:11 #238
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_24777414
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er eigenlijk in de kerstaflevering is gebeurd? Anita en reek zouden terugkeren, maar ze zijn dus meteen ook weer vertrokken ofzo? (Ik ben hier nogal laat mee, maar ik bedenk me pas net dat ik helemaal niet weet wat er toen is gebeurd)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_24779742
Anita en Rik hielpen Mr. Harmsen uit de put.Ze bleven een nachtje slapen (Wat wij anders niet gezien hebben) en zijn daarna direct weer vertrokken.
pi_24781083
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 12:51 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er eigenlijk in de kerstaflevering is gebeurd? Anita en reek zouden terugkeren, maar ze zijn dus meteen ook weer vertrokken ofzo? (Ik ben hier nogal laat mee, maar ik bedenk me pas net dat ik helemaal niet weet wat er toen is gebeurd)
Anita en Rik kwamen terug om Oom Govert op te peppen, ze bezochten samen het graf van Benjamin en Henny.Sjors vergaf Nick haar verkrachting en voor de rest setimenteel gedoe en de terugkeer van Robin en Dorothea!
pi_24784616
So.. Stefano dan toch.
Waarom moeten ze toch altijd overdrijven .
pi_24784661
Volgens mij droomde Morris dit gewoon!
pi_24784749
Samenvatting please?! Ik kon het niet zien verdomme!
Back in business.
pi_24784752
Leuke aflevering...dat van Laura was leuk
Correct en tevens juist...
pi_24784801
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:39 schreef Nano het volgende:
Volgens mij droomde Morris dit gewoon!
Duh! Het is gewoon een droom.
Of Stefano haalt een hele gemene grap met Morris uit, maar nee aangezien de spoilers droomt hij het gewoon.
Een heer met stijl
pi_24784836
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Duh! Het is gewoon een droom.
Of Stefano haalt een hele gemene grap met Morris uit, maar nee aangezien de spoilers droomt hij het gewoon.
Laura was geweldig. Lotje
pi_24784838
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 20:41 schreef Orginial het volgende:

[..]

Heeft iemand foto`s van de decors van toen en nu?
Ja daar vroeg ik een tijdje geleden ook al om, iemand?
Aangezien het zo saai is moeten we het levendig houden voor ons zelf
Een heer met stijl
pi_24784869
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:43 schreef Shirley het volgende:
Samenvatting please?! Ik kon het niet zien verdomme!
Charlie en Nick zijn weer bij elkaar. Tussen Valerie en Charlie is ook alles weer goed. Barbara wil van Ludo af. En Laura,Bing,Dorothea en Jef hebben het over de geest in huis. Bing en Jef geloven er niks van maar Laura hoort ineens midden in de nacht vreemde geluiden. Het was een spannende scene en uiteindelijk blijkt het de kraan te zijn. Maar zou het dan echt niet Lotje zijn geweest?
pi_24784906
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja daar vroeg ik een tijdje geleden ook al om, iemand?
Aangezien het zo saai is moeten we het levendig houden voor ons zelf
GTST is niet saai meer nu Lotje terug (hopelijk) gaat komen. Ik neem aan dat ze die geestenverhaallijn niet voor niks oprakelen maar mischien is het wel ARNIE.
pi_24784951
Arnie?Arnie wordt niks als Reinout die rol niet meer vertolkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')