OMGquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:25 schreef pberends het volgende:
Zouden ze het drankje "Blowjob" ook bij Eddie's darkroom hebben?
Dat heeft elke homo tochquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:25 schreef pberends het volgende:
Zouden ze het drankje "Blowjob" ook bij Eddie's darkroom hebben?
Hey we gaan mijn quotes niet afzeiken héquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:20 schreef Orginial het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]hmmm misschien en dan geeft ze 1 kind aan nickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze komen weer bij elkaar dusse.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmmm misschien en dan geeft ze 1 kind aan nick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik ben blij dat Barbara en Ludo over is, dat lijntje dat alle vrouwen op hem vielen sloeg nergens op. En Valerie en Ludo zijn zowiezo een beter koppel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doet ze toch niet enne Morris moet gewoon ophoelen naar een warm land.En Janine en Ray uit elkaar is natuurlijk perfect. Maare waar is dat huisje van Stefano in het bos eigenlijk gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suzanne gaat trouwens officieel gezien weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morris en Stefano.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom niet dat meisje Koblenko weggaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frits van HoutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zal dus wel weggaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe ze komen weer bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedden dat die twee wat krijgen!![]()
Hun zijn de nieuwe Janine en Ludo,dus niet lang.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja weet ik
maar voor hoelang blijven ze bij elkaar. dat is pas de vraag![]()
![]()
soapquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hun zijn de nieuwe Janine en Ludo,dus niet lang.![]()
je weet maar nooit.![]()
Zo benieuwd wie van de politie het onderzoek doet.High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride![]()
Carel's laatste wens
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
![]()
best zielig dit
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Dat wordt een tijdje niet rukken voor Ray.President Camacho
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
http://people.freenet.de/(...)_stevie_1280x960.jpg
Een betere?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die film was goeed
Correct en tevens juist...![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Dat wordt een tijdje niet rukken voor Ray.
er zijn opeens wel lekkere verhaallijnen trouwensGaat voor de BHFH-award 2005!
Carel pleegt een halve zelfmoord met Martine erbij, en NOG vergeten ze de deur op slot te doen
Volgens mij komt het woord slot helemaal niet voor in GTST.President Camacho
Die gast die voor Ludo werkte is dezelfde die voor Daniël in de gevangenis zit.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ja met Dennis en Ray ook al 'zogenaamd'quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Carel pleegt een halve zelfmoord met Martine erbij, en NOG vergeten ze de deur op slot te doen
Volgens mij komt het woord slot helemaal niet voor in GTST.
Die serveerster in Scala (gespeeld door Fréderique van der Hoeven) neemt de telefoon op met 'Fréderique', maar op de aftiteling staat ze als 'serveerster Josephine'.![]()
![]()
Wat deed hij toen dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:32 schreef Frey het volgende:
Die gast die voor Ludo werkte is dezelfde die voor Daniël in de gevangenis zit.![]()
![]()
Jij ook altijd met je leukequote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Die serveerster in Scala (gespeeld door Fréderique van der Hoeven) neemt de telefoon op met 'Fréderique', maar op de aftiteling staat ze als 'serveerster Josephine'.feitjes
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Die man die voor Daniel zat voor 1 miljoen is dus ook weer op vrije voeten.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je leukefeitjes
![]()
![]()
Vind ik wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:44 schreef Airelle het volgende:
Wel heel erg voorspelbaar dit.
Geen leuk einde voor Carel.
![]()
![]()
Ik vond het een geweldig mooie scene tussen Martine en Carel.
Goed gespeeld door Cees en Inge.
En toch denk ik dat Martine niet achter de tralies verdwijnt. Het is nml niet origineel
om wederom voor moord de gevangenis in te gaan. Ik denk dat ze weer vrijkomt en
definitief haar wraak neemt op Ludo en Susanne en dat wordt haar fataal.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:29 schreef Shirley het volgende:
Mag ik een samenvatting van hoe het was vanavond? Ik heb het gemistquote:Dennis wordt naar het ziekenhuis gebracht. Ray verkeert in shock en vreest voor het leven van Dennis. Hij zegt tegen Janine dat ze zijn overvallen, en daarbij zijn klappen gevallen. Dennis heeft in ieder geval een hersenbeschadiging opgelopen. Hoe ernstig dat is, is nog niet bekend want Dennis is nog niet bijgekomen. Ondertussen wordt Ray verhoord door de politie.
Carel's laatste dag is aangeslagen. Om 12 uur precies zal hij een einde maken aan zijn leven. Ludo en Suzanne nemen de laatste details door met betrekking tot Martine's zogenaamde moordaanslag. Martine zelf heeft het ontzettend moeilijk tijdens Carel's laatste uurtjes. Uiteindelijk is het dan zover: Martine is bij hem en Carel neemt de drankjes in. Even later is Carel niet meer.
Echter terwijl Carel zelfmoord pleegt, belt Ludo naar Scala. Hij krijgt een collega van Isabella aan de lijn en doet zich voor als Carel Kortenaer. De collega moet aan Isabella doorgeven dat ze zo snel mogelijk bij haar vader moet langsgaan. Direct daarna gaat Isabella naar haar vader... ze ziet het levensloze van haar vader op bed liggen met een huilende Martine ernaast... wat moet ze hiervan denken!?
BRON: soapmail![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieeeeeeeeeeeeeeuwwww nee he..
Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 03:23 schreef Dizer het volgende:Gelukkig gaan Stefano en Yasmin weg dus ze zullen wel met zijn twee-en weggaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieeeeeeeeeeeeeeuwwww nee he..![]()
![]()
In de hitkrant stond dat die er helemaal niet uit ging.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gelukkig gaan Stefano en Yasmin weg dus ze zullen wel met zijn twee-en weggaan.![]()
![]()
Speculatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Aah gadverdamme
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
speculatie staat er he
Gaat voor de BHFH-award 2005!
ik ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zou wel kunnen, Stefano gaat er niet uit voorlopig hoorde ik laatst
Stond in de hitkrant van deze week.![]()
omg... dat homo gedoe vind ik
laat ze dan lesbo doen, das iig nog beter...Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.![]()
Dat vind ik ook maar niks, Charlie en Isabella was wel weer leuk, maar laat Morris aub weer hetero worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:18 schreef cygnusx het volgende:
omg... dat homo gedoe vind ik
laat ze dan lesbo doen, das iig nog beter...Een heer met stijl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: