Helemaal waar, maar dan kan ik dat nog wel stom vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:11 schreef JohnDDD het volgende:
Je moet niet vergeten ze van Morris het type gemáákt hebben om homo te worden. Gewoon wéér een recast gedaan.
Eerst was ie een softe jongen, homo waarschijnlijk, of bi, toen ging ie de serie uit, kwam ie terug, en was ie een coke-snuivende vrouwenneukende player, toen weer een recast naar een half-softe biseksueel.
Omdat Morris een bagger personage is.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:48 schreef R_ON het volgende:
Waarom mag Morris nou opeens geen homo zijn?
Geert Hoes is dan ook een echte vrouwenneukende player.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:11 schreef JohnDDD het volgende:
Je moet niet vergeten ze van Morris het type gemáákt hebben om homo te worden. Gewoon wéér een recast gedaan.
Eerst was ie een softe jongen, homo waarschijnlijk, of bi, toen ging ie de serie uit, kwam ie terug, en was ie een coke-snuivende vrouwenneukende player, toen weer een recast naar een half-softe biseksueel.
De bagger-personages moeten van jou in het hetero-kamp (blijven)?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Omdat Morris een bagger personage is.![]()
Neenee, hij moet gewoon oprotten.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:29 schreef R_ON het volgende:
[..]
De bagger-personages moeten van jou in het hetero-kamp (blijven)?![]()
"Koert-Jan de Bruijn"quote:
Ik vind die naam gewoon leuk, je moet niet overal iets achterzoeken.quote:
De naam van je ex zekerquote:Op zondag 23 januari 2005 00:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind die naam gewoon leuk, je moet niet overal iets achterzoeken.
Nee, zijn ex heet Eddie. Ze hebben elkaar ontmoet in een darkroom terwijl ze een blowjob dronken.quote:
Ach, als alle buitenlanders weer uit haar huis gaan en niemand haar meer bezoekt, gaat ze vast een keer dood en vinden ze haar in 2089 als Sil thuiskomt na het stappen.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
mooie foto
maar ik denk dat Laura 2089 niet haalt
Haha, we zien welquote:Op zondag 23 januari 2005 10:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ach, als alle buitenlanders weer uit haar huis gaan en niemand haar meer bezoekt, gaat ze vast een keer dood en vinden ze haar in 2089 als Sil thuiskomt na het stappen.
maar der moet een x iets leuks met haar rol gebeuren meer familie ofzo. Ik vind haar rol een beetje kaal.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jaaa, ze zegt zelf dat ze tot het einde van GTST wil blijven.
Greetje komt toch nog.quote:Op zondag 23 januari 2005 10:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
maar der moet een x iets leuks met haar rol gebeuren meer familie ofzo. Ik vind haar rol een beetje kaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |