quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:51 schreef Orginial het volgende:Waar komt deze info vandaan? Het lijkt mij dat hier wel voor 3 maanden afleveringen mee gevuld kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha die is zeker grappigquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:36 schreef JohnDDD het volgende:
OMG die spoiler van Morris. hahaha
Idd..quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:08 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Waar komt deze info vandaan? Het lijkt mij dat hier wel voor 3 maanden afleveringen mee gevuld kunnen worden.
Tv films gids en het is voor 2 weken.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd..
Maar als het wel voor twee weken zou zijn (wat ik niet echt geloof) zou het wel heel leuk zijn...
Altijd een zielige vertoning, natuurlijk geheel ontbrekend zijn: Londsdale jongeren, rellende Marokkanen en lieden die vrouwen lastig vallen.quote:
En kinderen tussen 10-17quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Altijd een zielige vertoning, natuurlijk geheel ontbrekend zijn: Londsdale jongeren, rellende Marokkanen en lieden die vrouwen lastig vallen.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:15 schreef amokjeeh het volgende:
Heerlijk om te zien dat Dennis aan het winnen is
quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:21 schreef pberends het volgende:
Oe, dat 1oorige oorbelletje van Ray blijf ik geil vinden.
Doe mij maar Angelina hoor.quote:
Dat staat in die spoiler..quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef Joene het volgende:
is ie dood?
Ik hoop het. Was dit nou het nummer "Zinvol" van Lange Frans of wat?quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef Joene het volgende:
is ie dood?
Oh daar is ze een stukje jongerquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
http://members.home.nl/droopy100/angelina%20jolie%2000014.jpg
Dennis is (hopelijk) dood of in coma.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Wie kan vertellen wat er op het einde gebeurde?
Ik heb het einde nl. gemist.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:44 schreef Beach het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen
Hoeveel moeten er nog gaan
Wie waren deze helden
Dennis moet eraan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |