Volgens mij is het een droom van Stefano.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:39 schreef Nano het volgende:
Volgens mij droomde Morris dit gewoon!
Volgende topic is weer van jou?quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een droom van Stefano.![]()
![]()
![]()
Ze stierf aan wiegendood. Laura dacht dat ze nog leefde en ging naar haar op zoek maar tevergeefs. Ze geruchten gaan dat Lotje is omgewisseld door de sekte waarbij Laura zat die inmiddels is opgerold.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:32 schreef Taurus het volgende:
Hoe is Lotje eigenlijk dood gegaan? Kan die uberhaupt terug komen?Ik dacht dat ze echt dood door ziekte ofzo was, toch?
Sorry maar Lotje is niet overleden aan de gevolgen van die operatie hoor. Ze is gewoon overleden aan Wiegendood.quote:
Volgens mij is ze dood omdat ze in een soap speelde.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:08 schreef digispeed het volgende:
[..]
Sorry maar Lotje is niet overleden aan de gevolgen van die operatie hoor. Ze is gewoon overleden aan Wiegendood.
Het was is maar een droom hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:32 schreef Rocket Ride het volgende:
Van de gtst.nl site: GayTST. Wel grappig.
Dat was al bekend. Maar wat vind jij van het lijntje van Laura en Lotje?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als 't 'n droom is geeft dat wel aan dat Morris op Stefano geilt>> alsnog gaytst![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, ik keek het weer eens per ongeluk. Gatver wat een einde.
Misschien een leuke titel voor het volgende deel. Morris maakt knieval voor Stefano.
Ach gelukkig hebben we Laura,Dorothea,Bing en Jefs lijntje nogquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het was inderdaad erg smerig
Laten we nou niet die shit krijgen dat alle mannen daar gay worden net zo als dat alle dames toen opeens lesbi werden.
@ your service.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een topic maar dit topic raakt maar niet vol.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |