Wat zijn precies de regels? Mag je bv wel het p2p-programma noemen waarmee het te downloaden is?quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:08 schreef Dos37 het volgende:
Trouwens probeer hier niet te vissen naar sites waar je deze afleveringen kunt vinden dit mag namelijk niet. Die post worden toch verwijderd dus het is zonde van je typ werk.
Nee, gewoon praten over de serie zelf...niet over downloaden, of dat je de aflevering niet kan vinden of andere onzin.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:50 schreef doedelzak13 het volgende:
[..]
Wat zijn precies de regels? Mag je bv wel het p2p-programma noemen waarmee het te downloaden is?
(ben niet aan t vissen, ik weet ze prima te vinden)
Tuurlijk joh, al lang. Zelfs al in de uitverkoopquote:Op woensdag 19 januari 2005 17:06 schreef superhaagie het volgende:
Weet iemand of serie 4 in NL al op dvd verkrijgbaar is ?
kun je aub spoilertags gebruikenquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:33 schreef doedelzak13 het volgende:
Weet iemand waar ik seizoen 9 kan kopen of downloaden, waarin het kind van Chase en Kim de baas wordt van CTU , die dikke nerd uit seizoen 4 het bestaardkind van Osama Bin Laden blijkt te zijn en Jack Bauer, inmiddels president van de verenigde staten, de hele tijd zijn eigen bodyguards moet redden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-nm-quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:25 schreef -Mo- het volgende:
wat leuk he.... we zijn nog maar bij aflevering 5, en nú al zijn de dvd's uit in nederland
Ik heb dat chagerijnig wijf nog nooit zien lachen in die seriequote:Op donderdag 20 januari 2005 09:09 schreef Afwezig het volgende:
[..]
-nm-
Ik ben nou net klaar met kijken van seizoen 3. Sick einde vond ik het wel hebben.
Chloe is echt mijn heldin trouwensFantastisch gespeelde persoonlijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebben al met gasten gesproken door het mobieltje
Jon Cassar en Dick Kyker (prop master) bestormen zelfs het 24 forum
http://www.mnobt.com/24/proof_24_cell_phone_number_24kbs.mp3
http://www.mnobt.com/24/permission_24_cell_phone_number_24kbs.mp3
http://www.nomalz.net/24-1.mp3
Ze hebben al 20.000 telefoontjes gekregen, en nummer blijft waarschijnlijk 1 maand aanstaan. Ze zijn gek daar
[ Bericht 11% gewijzigd door CloudStrife op 20-01-2005 12:29:05 ]
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:23 schreef CloudStrife het volgende:
ROFL: Jon Cassar,Dude wat is dit? Waar haal je dit vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebben al met gasten gesproken door het mobieltje
Jon Cassar en Dick Kyker (prop master) bestormen zelfs het 24 forum
http://www.mnobt.com/24/proof_24_cell_phone_number_24kbs.mp3
http://www.mnobt.com/24/permission_24_cell_phone_number_24kbs.mp3
http://www.nomalz.net/24-1.mp3
Ze hebben al 20.000 telefoontjes gekregen, en nummer blijft waarschijnlijk 1 maand aanstaan. Ze zijn gek daarChuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
Heb je aflevering 5 gezien?quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:38 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Dude wat is dit? Waar haal je dit vandaan?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:49 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Heb je aflevering 5 gezien?
Op een gegeven moment gaat het mobieltje van Debbie af. Je ziet dan dat haar moeder belt, inclusief telefoonnummer. Dit telefoonnummer is echt! Geen 555-555 nummer.
Telefoonnummer is 310-597-3781
Hebben al meer dan 20.000 mensen gebeld, van Hawaii tot Nieuw Zeeland, van Ierland tot Frankrijk. Ze hebben dat mobieltje continu op de set, vaak krijg je een gastje die over de props gaat aan de lijn, of een ventje van de crew. Als je geluk hebt kun je met een acteur praten. Enkele hebben al regisseur Jon Cassar en Mary Lynn Rajskub (Chloe) aan de lijn gehad. Nu staat ie waarschijnlijk niet aan, omdat er negen uur tijdverschil is. Je krijgt dan een voicemail, maar die is nu helemaal vol
Ze wisten dat ze dat telefoonnummer gingen laten zien, alleen hadden ze niet verwacht dat er ook daadwerkelijk zoveel mensen gingen bellen. 24 mobieltje blijft waarschijnlijk 1 maand actief.
Lol, ik ben nog niet verder gekomen als aflevering 4 te downloaden, dus vandaar. Ik zal afl. 5 zo aanzetten. Hebben ze leuk verzonnen. Heheh zal me benieuwen of je uberhaupt door de lijn komt als dat zo enorm hard gaat.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:49 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat het mobieltje van Debbie af. Je ziet dan dat haar moeder belt, inclusief telefoonnummer. Dit telefoonnummer is echt! Geen 555-555 nummer.
Hebben al meer dan 20.000 mensen gebeld, van Hawaii tot Nieuw Zeeland, van Ierland tot Frankrijk. Ze hebben dat mobieltje continu op de set, vaak krijg je een gastje die over de props gaat aan de lijn, of een ventje van de crew. Als je geluk hebt kun je met een acteur praten. Enkele hebben al regisseur Jon Cassar en Mary Lynn Rajskub (Chloe) aan de lijn gehad. Nu staat ie waarschijnlijk niet aan, omdat er negen uur tijdverschil is. Je krijgt dan een voicemail, maar die is nu helemaal vol
Ik had gisteren ook gebeld... best wel lachen...:-)quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:49 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ze wisten dat ze dat telefoonnummer gingen laten zien, alleen hadden ze niet verwacht dat er ook daadwerkelijk zoveel mensen gingen bellen. 24 mobieltje blijft waarschijnlijk 1 maand actief.
Wie kreeg je aan de lijn?quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:38 schreef Eastman het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook gebeld... best wel lachen...:-)
Dan moet ik ook maar eens bellen. Alleen beetje raar, want ze weten dat seizoen 4 nog niet in NL wordt uitgezonden. Moet natuurlijk niet zeggen dat ik die afleveringen gewoon downloadquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:48 schreef Eastman het volgende:
weet niet meer, het was iig iemand van de set en het was een man...
Maar hij had het erg druk met bellen geloof ik... hij wou me doorschakelen ofzo, toen drukte hij op een knopje om een nieuw telefoontje aan te nemen, maar dat was ik nog steeds....
24 "where you from?"
ik "holland, Europe"
24 "Ohh your the same guy!"
Tuurlijk! Ten eerste: mensen downloaden nu eennmaal. Als er in NL, waar ze een seizoen achterlopen, al de volgende serie downloaden - dat zijn blijkbaar wel fans. Ten tweede zijn het geen mensen die anders de portemonnee trekken om naar de bioscoop te gaan. Je loopt dus niet aantoonbaar zoveel geld mis door downloaders.quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:17 schreef Eastman het volgende:
Je kan toch via de satteliet kijken:-)
Wat boeit het hun nou eigenlijk... net zoals dat stukje van die fransman... hij zij dat hij de afleveringen van ondertitels voorziet...
Die gast vond het nog leuk ook!!
Hij of zij? :Squote:Op donderdag 20 januari 2005 14:17 schreef Eastman het volgende:
hij zij dat hij de afleveringen van ondertitels voorziet...
Wat zei je precies? Heb je het opgenomen?!?!quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:48 schreef Eastman het volgende:
weet niet meer, het was iig iemand van de set en het was een man...
Maar hij had het erg druk met bellen geloof ik... hij wou me doorschakelen ofzo, toen drukte hij op een knopje om een nieuw telefoontje aan te nemen, maar dat was ik nog steeds....
24 "where you from?"
ik "holland, Europe"
24 "Ohh your the same guy!"
ik heb het niet opgenomen, had helemaal niet verwacht dat er iemand zou opnemen, ik had 's ochtends nl tijd al geprobeerd... toen kreeg ik een mededeling dat het nummer niet in gebruik was, try again later.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:05 schreef Wuder het volgende:
[..]
Wat zei je precies? Heb je het opgenomen?!?!
Jeehee gebeld..quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:43 schreef Carport het volgende:
Lachen dat je ze kan bellen! Morgen misschien ook maar even proberen.
+1 310 597 3781 heb je gebeld?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:29 schreef DaMart het volgende:
Oh, en volgens tvtome:Volledig artikel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Dan moet je echt dodelijke geluk hebben..quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:12 schreef Dos37 het volgende:
Hej ik ga ook maar even bellen
misschien krijg ik Jack eraan
ja het zou je toch gebeurenquote:Op donderdag 20 januari 2005 19:27 schreef Wuder het volgende:
[..]
Dan moet je echt dodelijke geluk hebben..
Wel opnemen dan hè!quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja het zou je toch gebeuren
Yes with Kiefer Sutherland
Hi Kiefer how are you doing
Prutsers...quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:04 schreef Eastman het volgende:
[..]
24: "hello 24"
ik: "hi"
24: "where you from"
ik: Holland, Europe"
24: "Ohh you'r the same guy"
ik: "yeah"
Ge moet gewoon vragen of ze aan het filmen zijn, en of er nog acteurs aanwezig zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:27 schreef Wuder het volgende:
[..]
Dan moet je echt dodelijke geluk hebben..
Ik denk wel dat ze meerdere lijnen hebben.. anders kunnen ze nooit 20.000 hebben opgenomen.. in een paar dagen....quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:05 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ge moet gewoon vragen of ze aan het filmen zijn, en of er nog acteurs aanwezig zijn.
Ennuh, tis echt 1 telefoon. Tis niet dat er continu gebeld wordt.
Niet alle 20.000 krijgen iemand aan de lijn (ook voicemail). Het nummer is 20.000 gebeld, dat kunnen ze zo opvragen bij de telefoonmaatschappij.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:30 schreef Eastman het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze meerdere lijnen hebben.. anders kunnen ze nooit 20.000 hebben opgenomen.. in een paar dagen....
1 minuut per keer
10 uur per dag lijn beschikbaar.
is
600 calls per dag.. en je krijgt echt binnen no time iemand aan de lijn... dat was bij mij het geval en je merkt het ook in de opgenomen gesprekken.
Geweldigquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:47 schreef MikeyMo het volgende:
voor diegene die benieuwd zijn naar wat Armin van Buuren heeft gedaan met de tune en samples uit 24:
http://www.recess.nl/info.asp?info=15035
Kim Raver - the Late Late Show with Craig Ferguson (CBS) - 24 Jan.quote:The phone companies give us the phones and free service
for the exposure on the show.
No one is making money from this.
We have now nicknamed it the FAN PHONE.
Today a bunch of calls from Sweden, Finland, Norway and Switzerland
Thanks all for calling.
We always knew we had the best fans of any show on television
NOW YOUR'E PROVING IT.
JC
PS: Your'e going to love this.
Watch out for Kim Ravers or Kiefers talk show appearences in the next two weeks,
they might have the phone with them, to answer some lucky fans call, live
on a talk show. Remember I said might, we are still working out the details.
En Jonathon "Behrooz" en Roger "Curtis" hebben de FAN PHONE, ook al gebruiktquote:In times of crisis, one of the real security plans for the president
is to get him in the air and keep him there. He is protected by fighters
and can refuel mid air. He will stay there, or in a bunker until it is safe
to land.
JC
quote:Everyone Thanks for calling. Your'e the best fans any show can hope for.
Because the Fan Phone is setup to talk to us as we work, we are turning it
off for the weekend. So friday evening before we go home we will turn it
off and then turn it back on Monday morning. So don't waste your time
trying to call this weekend, I don't want you to get frustared. But monday
morning we'll be answering and chatting with you again.
JC
PS: Someone had a good idea today to film us talking to you for the DVD
special edition of Year 4.
Hehe, iemand uit Australie kreeg te horen "So you haven't seen season 4 yet?" "Uuuuuh no, I saw this big topic on the official 24 board."quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijuk lees ik hier tussen de regels dat men het niet erg vindt dat de serie gedownload wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Donker, vrouw, manipulatief, gebruikt chantage om zelf zoveel mogelijk macht te krijgen...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:06 schreef Zhenar het volgende:
Vinden jullie ook dat die CTU-carrière bitch een slechte rip-off is van Sherry Palmer?
(verkapte TVP)
ik denk dat het hun ook niet echt kan boeien dat de trouwe kijker hun afleveringen downloadt. In Amerika is er zowiezo toch al voor betaald (reclame die mensen voorgeschoteld krijgen daar), aan het buitenland verkocht wordt het toch ook wel... uiteindelijk is het wereldwijd gezien maar een handjevol mensen die die afleveringen via het Internet kijkt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:12 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hehe, iemand uit Australie kreeg te horen "So you haven't seen season 4 yet?" "Uuuuuh no, I saw this big topic on the official 24 board."
Hehehe
precies ik heb de meeste seizoenen via internet gekeken maar ik heb hier alle 3 de boxen wel op de plank staanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk dat het hun ook niet echt kan boeien dat de trouwe kijker hun afleveringen downloadt. In Amerika is er zowiezo toch al voor betaald (reclame die mensen voorgeschoteld krijgen daar), aan het buitenland verkocht wordt het toch ook wel... uiteindelijk is het wereldwijd gezien maar een handjevol mensen die die afleveringen via het Internet kijkt.
Me too! En nog een 24 boek en soundtrackquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies ik heb de meeste seizoenen via internet gekeken maar ik heb hier alle 3 de boxen wel op de plank staan
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:38 schreef Dos37 het volgende:
Spoiler over de mogelijke terugkeer van PalmerZie eerder in deze topic, waar ik dat al twee keer heb gespoilerd, 1 keer met uitgebreid artikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt dat "tijdelijk" wel doorstrepen ben ik bang.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik trouwens niet begreep in de laatste aflevering: Driscoll vroeg Chloe om haar team te helpen, maar uiteindelijk is ze naar huis gestuurd. Gaat ze nu vanuit huis meehelpen ofzo? In dat geval vormt ze natuurlijk een erg zwakke schakel in de CTU-ketting... daar zal dan vast iemand gebruik van gaan maken.
Of is ze gewoon (tijdelijk) de serie uit?
grappig dat in het begin van deze topic dan het volgende staat in een post van Cloudstrife over dat telefoonnummer:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt dat "tijdelijk" wel doorstrepen ben ik bang.
Ze zijn nog steeds bezig met opnames, ze lopen ongetwijfeld meerdere afleveringen achter met uitzenden t.o.v serie, dus als Chloe eruit geschreven is, waarom zou ze dan nog op de set rondhuppelen? Tenzij ze een nieuwe functie als telefoniste heeft gekregen natuurlijkquote:Enkele hebben al regisseur Jon Cassar en Mary Lynn Rajskub (Chloe) aan de lijn gehad.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
grappig dat in het begin van deze topic dan het volgende staat in een post van Cloudstrife over dat telefoonnummer:
[..]
Ze zijn nog steeds bezig met opnames, ze lopen ongetwijfeld meerdere afleveringen achter met uitzenden t.o.v serie, dus als Chloe eruit geschreven is, waarom zou ze dan nog op de set rondhuppelen? Tenzij ze een nieuwe functie als telefoniste heeft gekregen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:19 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Stomme advocatenquote:Op zondag 23 januari 2005 12:11 schreef SS2Gohan het volgende:
De vaste promosite ligt down dankzij de advocaten van Fox, maar op http://www.isitonyet.com/ is wel gewoon de promo voor episode 6 te vinden. Heb geen idee per week een nieuwe promo krijg.
Ach, met dat programma met die ezel is hij altijd te vinden. Geen probleem.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:56 schreef MikeyMo het volgende:
Mja, alleen ligt nu torrent na torrentsite plat, ik hoop toch wel dat ik t/m het einde van seizoen 4 wekelijks een torrent kan scoren
Ja wat krijgt die eigenlijk te zienquote:Op maandag 24 januari 2005 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
Oh ja, niet vergeten: die ene gozer zit nog steeds in de ondervragingsruimte, met een brilletje op
De verloren gewaande seksfilm van Erica Terpstra en Drs. Van Leeuwenquote:
The Horrerquote:Op maandag 24 januari 2005 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
De verloren gewaande seksfilm van Erica Terpstra en Drs. Van Leeuwen
oow ja kan nou wel doen op de kosten van mijn stage adresquote:Op maandag 24 januari 2005 11:40 schreef dapluiz het volgende:
Gaat iemand trouwnes nog proberen te bellen vandaag ?
Je moet rond 18:00 bellen, dan is het daar 9 uur smorgens.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:23 schreef dapluiz het volgende:
Denk alleen niet dat ze nu al wakker zijn
Zij is echt goed!quote:Playing Against (Stereo)type
By JOE RHODES
Published: January 23, 2005
HEN the creators of "24" first approached the Iranian actress Shohreh Aghdashloo, whose Oscar-nominated performance in "House of Sand and Fog" in 2003 reignited a film career that had been dormant for nearly 30 years, she turned them away.
She had never seen the show and knew nothing of the counterterrorist agent Jack Bauer and his save-the-world-on-deadline exploits. All she knew was that the creators of the Fox television show, Robert Cochran and Joel Surnow, wanted her to play a terrorist. As a highly regarded actress of Middle Eastern descent who had spent years as an advocate for women's rights, left Iran in 1978 to escape the ayatollahs and fought against the stereotyping of Muslim-Americans, it was exactly the kind of role she tried to avoid.
"Terrorists and battered women from the Middle East," she said of the parts she was often offered. "And they were never real characters. They were just stereotypes."
But two weeks after she turned them down, the creators sent her a tape of "24" episodes and asked if she would at least meet with them.
"They told me about this woman, where she is heading and how many faces she had," Ms. Aghdashloo, 52, said. "And while they were talking, I realized this is the most compelling and challenging role of my career. She's a very strong woman. She's complex. She's the kind of person when you talk to her, you're not quite sure whom you're talking to. I realized it was, as they say, something I can put my teeth in."
As Dina Araz, the matriarch of a seemingly average middle-class Muslim-American family that is also at the center of a terrorist sleeper cell, Ms. Aghdashloo is a chilling combination of loving mother, devoted wife and cold-blooded killer. She makes sure that her family eats a good breakfast and that her son is doing his homework, but when his non-Muslim girlfriend accidentally stumbles onto the location of the family business, she poisons the girl's tea.
The storyline has generated protests from some Muslim-American groups, which have said that it aggravates the stereotype that all Muslims are secret terrorist sympathizers. Fox is addressing the issue by offering its affiliates public service announcements that can be broadcast before, after or during the show.
Ms. Aghdashloo anticipated such complaints when she took the role. But she urges protesters to wait and see how the story plays out and to remember that "24" is a work of fiction.
"I was aware of the problem this was going to create for me, an Iranian actress," said Ms. Aghdashloo, who was a star of Iranian cinema before fleeing Tehran for London and then moving in 1987 to Los Angeles. There she and her husband, the playwright Houshang Touzie, created a traveling theater troupe, performing mostly in Farsi for Iranian-American audiences.
"I knew exactly what was going to happen, and it happened," she said. "This is pure fiction, sometimes even cartoonish. It's inspired by events in society, just as James Bond was inspired by the cold war. Did we have Russians demonstrating in the streets saying James Bond is giving us a bad name?"
Ms. Aghdashloo was speaking by telephone from Vancouver, British Columbia, where she has a small part in "The Exorcism of Emily Ross," a thriller starring Laura Linney and Tom Wilkinson. And she is planning to star in a film version of the best-selling book "Reading Lolita in Tehran," which she expects to start shooting by the end of 2005.
Ms. Aghdashloo has taken to watching "24" with her 16-year-old daughter, Tara Jane, and a group of her daughter's friends.
"I love cooking for her friends, especially her American friends," she said, adding with a laugh that, no, she did not serve the teenagers any tea: "My only concern when I was playing this role was, God forbid if they do not feel comfortable in my home anymore and won't eat my food. But they can tell the difference between real life and fiction. They are smart kids."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Ik ga vanaaf kijken wat die plotwending isquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:01 schreef khazad het volgende:
- een spoiler -
Ik ben nou wel benieuwd...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:59 schreef glannie het volgende:
Whaaa wat een gruwelijk geile episode was dit weer!!
Idioot zijn die schrijvers... idioot ik zeg het je!!![]()
Ik tintelde helemaal na die 1e 15minuten hahaha
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:09 schreef CeeJee het volgende:
Oh yes, volgende week wordt het nog beter !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje 'been there, done that' maar voor de rest was het weer een leuke aflevering (neajah, vooral het eerste kwartier dan)
seizoen 2 en 3quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:00 schreef Keraunos het volgende:
Is er ooit al een seizoen geweest zonder mol? Je zou denken dat ze toch eens zouden beginnen met het beter screenen van mensen.
Heb je wat drank op?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:42 schreef Dos37 het volgende:
wat me trouwens opvalt is dat veel mensen toch negatief ten over dit seizoen ik kan je zeggen dat ondanks het sterk is. ik het nog steeds geweldig vind het is maar entertainment ik verwacht niet dat dit in het echt gaat gebeuren. Maar ik vind het gewoon nog stoer
Nee geen druppel maar ik kan geen Nederlandsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft natuurlijk een heerrrrrlijke serie![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
ik wou net zeggen Geal was geen mol die zat in het plot van Jack en Tony. Maarja idd die andere 2 waren het wel dat van Jamey was ik alweer vergeten binnenkort season 1 maar kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:32 schreef FritsFlits het volgende:
Jamey was de eerste mol. Had het geld nodig, dus was dat snel geregeld met Ira Gaines. Ze WAS dus eerst goed.
Nina was een bewuste mol die deel uitmaakte van een grote terroristenorganitatie. Slecht gescreend
Gael was een dubbelspion. Een mol die bewust wat gemaakt. Geen echte dus.
Waar ledt deze nieuwe mol naartoe?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:34 schreef Eastman het volgende:
ik vraag me nu ook af waar het in seizoen 1 om draaide...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zet ik dit in een spoiler?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]Thnx... die spoiler zocht ik al... maar is zo moeilijk zoeken in spoilers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zet ik dit in een spoiler?
Nu weet ik 't weer.... maar ik dacht dat de aanslag op palmer seizoen 2 was
Nee seizoen 2 was nuke en oorlog voorkomenquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:00 schreef Eastman het volgende:
[..]
Thnx... die spoiler zocht ik al... maar is zo moeilijk zoeken in spoilers...
Nu weet ik 't weer.... maar ik dacht dat de aanslag op palmer seizoen 2 was
ja als dat zou kunnen schotel van 6 meter op het dakquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb ook af en toe moeite te onthouden wat zich ook alweer in de eerste seizoen afspeelde...
weet nu wel weer hoe het voor mij gegaan is:
seizoen 1 op Yorin, toen gelijk door met seizoen 2 op BBC. Toen dat afgelopen was begon net seizoen 3 in Amerika (dus downloaden) en nu zitten we wederom te downen want sneller dan downloaden kan vooralsnog niet... of Fox moet per sateliet binnengehaald kunnen worden...
Wat ik denk:quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:04 schreef CloudStrife het volgende:
Zo! Was het niet spannend!
Toch koel dat ze nog terugkwamen op die gast in die trein met dat koffertje. Ik vroeg me namelijk hoe het met hem stond, mede omdat deze gast schotwonden moest hebben.
En die mol? Volgens mij is het niet echt een mol, ik denk dat een bepaald deel van de regering er iets mee te maken heeft, en haar gewoon een opdracht gegeven heeft om zaken bij CTU in bedwang te houden.
Volgende week! OMG!
www.isitonyet.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check game-it.nl
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:29 schreef SS2Gohan het volgende:ja ik wil wet weten wat hun rol zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Straks blijken ze de beste vrienden of buren te zijn van de familie Abaz...! (dat zou erg grappig zijn, maar natuurlijk ook onwijs suf)quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja ik wil wet weten wat hun rol zal zijn
Ja maar tony zit toch in de bakquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Straks blijken ze de beste vrienden of buren te zijn van de familie Abaz...! (dat zou erg grappig zijn, maar natuurlijk ook onwijs suf)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar tony zit toch in de bakDe hoeveelheid (redelijk realistische) actie in 24 overstijgt de meeste actiefilms...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spanning is echt ondragelijk!!!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Ik heb zo'n gevoel dat dit een Kim-lijntje wordt... dus Behrooz Araz zal nog wel het een en ander meemaken voordat hij CTU bereikt.quote:
ik ook niet ik moest imdb erbij halenquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat kiekjes van 'FOX's White Hot Winter Party':Kiefer Sutherland (Jack Bauer) Kim Raver (Audrey Raines) Shohreh Aghdashloo (Dina Araz) Shohreh Aghdashloo (Dina Araz) Shohreh Aghdashloo (Dina Araz) and Nestor Serrano (Navi Araz) Carlos Bernard (Tony Almeida) Alberta Watson (Erin Driscoll) William Devane (James Heller) Aisha Tyler (Marianne Taylor) Reiko Aylesworth (Michelle Dessler)
BRON: www.zap2it.com
Ik herkende Michelle bijna niet.
Ik las eens een keer wat over de serie Lost. Ben toen wat afleveringen gaan downloaden en ben daar inmiddels ook aan verslaafdquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
Wat voor series kijken de 24 liefhebbers hier nog meer? ik wil eigenlijk nog wel zo'n gave serie!
Jack & Katequote:Op woensdag 26 januari 2005 19:46 schreef Letan het volgende:
ja daar kijk ik toevallig net de eerste aflevering van ;-)
CSI idd ook, maar dat kijk ik eigenlijk alleen op TV als ik niks te doen heb.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:09 schreef Dos37 het volgende:
Niets is zoals 24
maar ik volg alle 3 de CSI's, simpsons en Joey
Joey is de spin-off van "Friends", waarin Matt Leblanc zijn rol van Joey voortzet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:23 schreef Letan het volgende:
ok, maar niet nog meer van zulk soort verslavende als 24, ik vind Alias trouwens ook een erg leuke,
Maar wat is Joey?
zoja inderdaad, waar zijn d'r krulletjes?quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:Reiko Aylesworth (Michelle Dessler)
BRON: www.zap2it.com
Ik herkende Michelle bijna niet.
De enige series die een beetje in de buurt komen van 24 (qua thema en door-kijk-gevoel) zijn 'Spooks' en 'The Grid'.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
Wat voor series kijken de 24 liefhebbers hier nog meer? ik wil eigenlijk nog wel zo'n gave serie!
Ik volg nog:quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
Battlestar Galactica vind ik een van de gaafste nieuwe series, op de hielen gevolgd door Lost. Verder ben ik een diehard Buffy/Angel fan (maar da's inmiddels allemaal afgelopen) en kijk ik nog Smallville, Stargate: Atlantis en Charmed. Comedy's: Malcolm in the Middle, Simpsons, Commitment, Joey en het briljante Scrubs. En GTST natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
* glannie schraapt keelquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
Dat is een beetje mijn probleem, ik weiger 24 te kijken als ik er niet optimaal van kan genietenquote:
Die knul van heller speelt het ook niet zo goed hè...quote:Op donderdag 27 januari 2005 07:15 schreef The_Agency het volgende:
Volgens mij blijkt het dat in de komende afleveringen die zoon van Heller toch meer weet dan aanvankelijk gedacht werd. Ze kunnen het natuurlijk niet maken dat een langharige 'anti-establishment' adolescent voor niets marteling ondergaat... de boodschap is dat marteling goed is en alleen weloverwogen toegepast wordt door de Amerikaanse overheid als mensen (in dit geval zelfs een gewone Amerikaan!) iets achter houden. Een subliminaal antwoord op het marteling schandaal van afgelopen jaar misschien?
"24" is een typisch Amerikaanse 'propaganda' serie, niet vies van stereotypen en goed-praat gedrag. Een billboard die alle facetten van de 'war on terror' in de Amerikaanse huiskamers brengt als zijnde iets dat is ongevraagd zich manifesteert en waar altijd het klassieke 'Amerika' wordt aangevallen door of buitenlandse groeperingen of uit de hoek van domestic anti-overheids groeperingen. Alle privacy wetten worden met voeten getreden, ten faveure van de veiligheid van de Amerikaanse burger natuurlijk -> het duidelijk maken aan de Amerikaanse burger dat de overheid altijd het beste met hun voor heeft, alles geoorloofd is in de oorlog tegen het terrorisme, iedereen in principe gewantrouwd moet worden en een potentiele terrorist kan zijn en dat het kwaad altijd van lui komt waar FOX news over bericht.
Laat ik wel zeggen dat ik wel van de serie geniet op andere vlakken; het concept, de spanning, de cliffhanger, het acteerwerk. Maar onbewust (of bewust?) zet het aan tot het uitvlakken van commentaar op het hedendaagse Amerika en hun wereldwijde buitenland beleid.
Dit is overigens niet alleen bij deze serie van toepassing.
Mjah, jack die even een "verdachte" in de been schiet... mag niet, maar het werkte wel. Soms zijn ongeooroofde methodes nodig tegen mensen die ongeoorloofde plannen hebben. Fight fire with fire... en zolang het op dit niveau allemaal gebeurt kan ik er eigenlijk ook niet echt boos om worden. Zolang ze maar niet elke autodief een kogel in zijn knieschijf proppen om een kentenis te krijgen...quote:Op donderdag 27 januari 2005 07:15 schreef The_Agency het volgende:
Volgens mij blijkt het dat in de komende afleveringen die zoon van Heller toch meer weet dan aanvankelijk gedacht werd. Ze kunnen het natuurlijk niet maken dat een langharige 'anti-establishment' adolescent voor niets marteling ondergaat... de boodschap is dat marteling goed is en alleen weloverwogen toegepast wordt door de Amerikaanse overheid als mensen (in dit geval zelfs een gewone Amerikaan!) iets achter houden. Een subliminaal antwoord op het marteling schandaal van afgelopen jaar misschien?
"24" is een typisch Amerikaanse 'propaganda' serie, niet vies van stereotypen en goed-praat gedrag. Een billboard die alle facetten van de 'war on terror' in de Amerikaanse huiskamers brengt als zijnde iets dat is ongevraagd zich manifesteert en waar altijd het klassieke 'Amerika' wordt aangevallen door of buitenlandse groeperingen of uit de hoek van domestic anti-overheids groeperingen. Alle privacy wetten worden met voeten getreden, ten faveure van de veiligheid van de Amerikaanse burger natuurlijk -> het duidelijk maken aan de Amerikaanse burger dat de overheid altijd het beste met hun voor heeft, alles geoorloofd is in de oorlog tegen het terrorisme, iedereen in principe gewantrouwd moet worden en een potentiele terrorist kan zijn en dat het kwaad altijd van lui komt waar FOX news over bericht.
Laat ik wel zeggen dat ik wel van de serie geniet op andere vlakken; het concept, de spanning, de cliffhanger, het acteerwerk. Maar onbewust (of bewust?) zet het aan tot het uitvlakken van commentaar op het hedendaagse Amerika en hun wereldwijde buitenland beleid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:44 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
persberichtje van FOX over de February sweeps:Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst maar eens het seizoen uitkijken, het kan best dat de wapenindustrie stiekem achter de schermen alles regelt zoals in seizoen 2 de oliemagnaten erachter zaken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 07:15 schreef The_Agency het volgende:
oftewel joey dusquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Zolang Tony en Michelle maar snel terug komen vind ik alles best. Nu chloe ook al weg is, is alleen Jack zelf nog maar over van de oude garde. Da's te weinig. Net als wanneer je "Friends" zit te kijken met alleen Joey ofzo.. Het is wel leuk, maar toch mis je wat.
Maar goed, opnieuw eerst nog bijna een week wachten.
Precies (vandaar ook de knipoogquote:Op donderdag 27 januari 2005 17:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oftewel joey duswat trouwens best een leuke serie is
Top toch die nieuwe karakters?quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies (vandaar ook de knipoog)
Maar Joey is geen vergelijken met "Friends" ... en dat is dus wat ik bedoel. Je mist de andere vaste karakters.
Geduld.....quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Zolang Tony en Michelle maar snel terug komen vind ik alles best.
Ik mis Kim wel degelijk... maar zeker ook Tony, Michelle, David Palmer.... enz enzquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:42 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Top toch die nieuwe karakters?
Wat moet je nu nog met een Kim? Sommige karakters hebben gewoon weinig nieuws meer te bieden, althans voor 24 uur. Hopelijk in seizoen 5 weer een blik nieuwe karakters met hier en daar een oud gezicht.
das een mooie spoilerquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:43 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Geduld.....
SPOILER !!!!!
http://img166.exs.cx/img166/4447/spoiler6qa.jpg
Wat moeten de schrijvers dan met Kim doen? Er zijn voor die meeste karakters die je noemt gewono geen verhaallijnen meer die 24 uur lang kunnen boeien. Die karakters hebben zo'n beetje alles al gezien. En van de nieuwe karakters vind ik Edgar en Curtis echt wel boeiend. Edgar is een nieuw soort Chloe, maar dan minder weirdquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mis Kim wel degelijk... maar zeker ook Tony, Michelle, David Palmer.... enz enz
Wat mij betreft horen die bij "24", net zoals de andere 5 karakters bij "friends" horen. Dat is een persoonlijke mening. Ik vind het een enorme fout van de makers dat ze die karakters geen hoofdrol meer geven in dit 4e seizoen van "24". Van de nieuwe karakters in CTU vind ik er eigenlijk niet 1 boeiend.
Kim?! Wat moet ze nu dan doen, weer wegrennen van leeuwen of onwaarschijnlijk snel aan het werk komen in de organisatie van haar papa?quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik mis Kim wel degelijk... maar zeker ook Tony, Michelle, David Palmer.... enz enz
Wat mij betreft horen die bij "24", net zoals de andere 5 karakters bij "friends" horen. Dat is een persoonlijke mening. Ik vind het een enorme fout van de makers dat ze die karakters geen hoofdrol meer geven in dit 4e seizoen van "24". Van de nieuwe karakters in CTU vind ik er eigenlijk niet 1 boeiend.
Ja, laten we het hebben over de onwaarschijnlijkheden van "24"quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Kim?! Wat moet ze nu dan doen, weer wegrennen van leeuwen of onwaarschijnlijk snel aan het werk komen in de organisatie van haar papa?
Links werkt niet...quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:39 schreef CloudStrife het volgende:
http://www.marines.mil/ma(...)oryref/2005121104758
Cewle behind-the-scenes foto's van die geweldige actie scene.
Dat is de schuld van rechtsquote:
nee alleen de laatste 2 zijn dubbel jammer genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van rechts
Ontopic: Ik wil eigenlijk wel weer wat dubbele afleveringen. Zit er niet in geloof ik.
moet je wachten totdat Yorin ze weer heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is de schuld van rechts
Ontopic: Ik wil eigenlijk wel weer wat dubbele afleveringen. Zit er niet in geloof ik.
en je denkt te kunnen wachten met downloaden/kijken bij zo'nspannende serie?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk dat ik maar weer even wacht met afleveringen kijken... Elke keer 1 aflevering kijken en weer een week wachten is echt ruk bij zo'n spannende serie...
Jaja. Ik dacht dat 24 ook een serie was waar de regering tegen zijn eigen volk samenzweert en terroristen een kernbom laten binnensmokkelen om een oorlog tegen een stel landen te kunnen rechtvaardigen, alleen om de olie (geloof ik)?quote:Op donderdag 27 januari 2005 07:15 schreef The_Agency het volgende:
M.a.w.: als ik als Amerikaan 24 zou geloven zou ik nog het bangst zijn van overheidsinstanties.quote:het klassieke 'Amerika' wordt aangevallen door of buitenlandse groeperingen of uit de hoek van domestic anti-overheids groeperingen
Ha ha ha ha das jammer ik heb alle 3 de delen op dvdquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:56 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
en je denkt te kunnen wachten met downloaden/kijken bij zo'nspannende serie?![]()
Het gaat alleen over serie 4... en die hebben we nog niet op dvdquote:Op zondag 30 januari 2005 00:40 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha das jammer ik heb alle 3 de delen op dvd![]()
![]()
Wanneer deel 3 vol isquote:Op zondag 30 januari 2005 00:38 schreef edje34 het volgende:
Wanneer verschijnt deel 4??
slaat inderdaad nergens opquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:27 schreef viezerdt het volgende:
n1 opening echt, die zin snap ik niks van
Daar zijn we dus al totaan aflevering 6. Morgen aflevering 7quote:Op zondag 30 januari 2005 11:05 schreef edje34 het volgende:
Kan niet wachten op deel 4.
Serie 4 pannenkoek kan je niet lezen,heb nl alle 3 de serie`s al op dvdquote:Op zondag 30 januari 2005 11:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar zijn we dus al totaan aflevering 6. Morgen aflevering 7
quote:Op zondag 30 januari 2005 00:38 schreef edje34 het volgende:
Wanneer verschijnt seriel 4??
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:34 schreef Eastman het volgende:
ik vraag me nu ook af waar het in seizoen 1 om draaide...
Jij hebt moeite met lezen lijkt het. Dit is een seizoen VIER topic. We volgen allemaal seizoen 4 en zitten nu bij aflevering 6. Iedereen heeft hier de eerste 3 seizoenen al wel gezien.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:15 schreef edje34 het volgende:
[..]
Serie 4 pannenkoek kan je niet lezen,heb nl alle 3 de serie`s al op dvd
Yep je hebt gelijk,sorryquote:Op zondag 30 januari 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met lezen lijkt het. Dit is een seizoen VIER topic. We volgen allemaal seizoen 4 en zitten nu bij aflevering 6. Iedereen heeft hier de eerste 3 seizoenen al wel gezien.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:43 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Geduld.....
SPOILER !!!!!
http://img166.exs.cx/img166/4447/spoiler6qa.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen, dat wat er in dit seizoen/laatste afleverign gebeurde, echt veelal op mij overkwam als herhaling....beetje jammer wel...
Ook was hier op de Amerikaanse televisie een hele discussie gaande over de ' racistische stereotypen' dat 24 dit seizoen (weer) laat zien. Zoals dus wederom een moslimfamilie die zich inlaat met terroristische acties en wederom a black woman who can't be trusted.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 07:51 schreef Smeich het volgende:
[..]En een zwarte president.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen, dat wat er in dit seizoen/laatste afleverign gebeurde, echt veelal op mij overkwam als herhaling....beetje jammer wel...
Ook was hier op de Amerikaanse televisie een hele discussie gaande over de ' racistische stereotypen' dat 24 dit seizoen (weer) laat zien. Zoals dus wederom een moslimfamilie die zich inlaat met terroristische acties en wederom a black woman who can't be trusted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Mummy ?? Am I missing something here?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:11 schreef glannie het volgende:
Super weer die nieuwe ep... Leuk ook om "The Mummy" te zien als bad guy
Nog ff een btwtje
Tony is een held!
Dr stond nergens dat Michelle in deze episode zou terugkeren... dat ze snel terugkeert is een feit thoquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:45 schreef scanman01 het volgende:
En Michelle???
Arnold Vosloo, the bad guy, speelde de mummy in de gelijknamige films nmet Brendan Fraserquote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
The Mummy ?? Am I missing something here?
Waar? Exacte titel?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:39 schreef jdiezrequejo het volgende:
Vergeet 24 inside niet te kijken!
Uh. Je weet dat maandag 24 wordt uitgezonden en dat je dit topic dan moet vermijden totdat je de aflevering zelf gezien hebt. Er worden alleen spoilertags gebruikt voor zaken die nog niet zijn uitgezonden. Is dus je eigen domme schuld.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gatver alleen maar spoilers nu in dit topic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Waarom? Shohreh Aghdashloo is echt top!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Er staan 3 clips op die pagina. Twee ervan zijn al oud trouwens. Die nieuwe clip is wel leuk, maar had liever een andere hoofdrolspeler gezien.
Dan ben jij een van de weinigequote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Ze kan mij niet bekoren eigenlijk. Op zich is het misschien wel een leuke rol om te spelen, maar ze spreekt mij niet aan. Dan vond ik toch iedere scene met Nina veel interessanter om naar te kijken.
Ik zeg ook niet dat ze de rol niet goed speelt. Dat doet ze zeer zeker wel. Het is alleen een rol en personage die me niet aanspreekt. Dat is alles. Die Emmy mag ze van mij ook wel winnen hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:06 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinige
Ze kreeg niets voor niets een oscar nominatie, en iedereen in TV-land zegt al dat ze een Emmy nom moet krijgen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:08 schreef Dos37 het volgende:
teaser episode 8
Niet lezen je iets niet wilt weten over aflevering 8Klinkt goed, kan niet wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:08 schreef Dos37 het volgende:
teaser episode 8
Niet lezen je iets niet wilt weten over aflevering 8Never trust FOX promo's! Ik heb al een idee waarom ze die oppak scene laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat is?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:57 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Never trust FOX promo's! Ik heb al een idee waarom ze die oppak scene laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja hoewel t inderdaad dezelfde formule blijft, is het iedere week smullen. En dan zo snel mogelijk proberen weer te vergeten, anders word je echt gek dat je zolang moet wachtenFok! Groentje
dit is amerika, waar het zich afspeelt, elke dweebo kan een wapen dragen daarquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:37 schreef DaMart het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat Tony tegenwoordig doet. Aangezien hij nog een wapen draagt, waarschijnlijk dus iets bij de politie of zo?
quote:
Ik vind het wel goed voor de uitdieping van het karakter van Erin. Anders zou ze een complete bitch zijn, maar hierdoor krijg je ook een andere kant van zo'n persoon te zien.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:42 schreef scanman01 het volgende:
Tot nu toe mogen ze dat verhaal van die dochter van Erin wel skippen trouwens. Boeit voor geen meter. Maar daar zal nog wel iets mee gaan gebeuren waardoor het interessant wordt.
Ik denk dat dat verhaaltje erin geschreven is zodat ze problemen met "real time" makkelijk op kunnen lossen door er een scene in te gooien met die dochter ofzo. Het maakt haar ook iets menselijker, maar zo erg vind ik haar tot nu toe ook helemaal niet trouwens.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:52 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed voor de uitdieping van het karakter van Erin. Anders zou ze een complete bitch zijn, maar hierdoor krijg je ook een andere kant van zo'n persoon te zien.
Dat was denk ik niet zo overbodig hèquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:18 schreef MikeyMo het volgende: Miliken gebeuren in seizoen 3
Aan de ene kant is het goed dat palmer weg is. De schrijvers voelden zich duidelijk bij ieder seizoen weer verplicht om een lullig verhaaltje om zijn persoon te schrijven. Dit jaar is de aanpak gelukkig anders en heeft de president (tot nu toe in ieder geval) zo goed als geen rol in "24". Dat mag ook wel zo blijven. Bij seizoen 1 en 2 was het nog leuk, maar bij seizoen 3 werd het al vervelend. Eerst dat gedoe met die nieuwe vriendin van hem (is me nog steeds een raadsel waar dat op sloeg) en later dat Milliken verhaal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:15 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Dat was denk ik niet zo overbodig hèAnders hadden wij nu gewoon nog President Palmer!
Vaak beginnen ze met meerdere verhaallijnen in een seizoen en kijken ze later met welke ze verder gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst dat gedoe met die nieuwe vriendin van hem (is me nog steeds een raadsel waar dat op sloeg) en later dat Milliken verhaal.
Misschien laat CTU hem volgen....quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:10 schreef doedelzak13 het volgende:
Wat te denken van die zoon van Heller dan.
Beginsituatie is voor Hellers ontvoering, namelijk: "Pa, je bent een lul"
na de ontvoering:
- zoonlief wordt gemarteld. "Ik zeg niks!"
- zoonlief wordt nog een keer gemarteld "Ik zeg niks!"
- Heller komt zijn zoon bezoeken. "Ik zeg niks!"
- Zoon wordt nog een keer gemarteld, met goedkeuring van Heller.
- Marteling is klaar. Zoon: "Ik zeg niks!"
Eindsituatie: "Pa, je bent een lul!"
Nee dat schiet tot nu toe lekker op....
Dat zou je haast wel denken ja. Anders zou zijn verschijnen in de serie volkomen zinloos zijn. Maar bij "24" weet je het maar nooit. Misschien hadden ze een verhaallijn voor hem in gedachten maar hebben ze zich bedacht ofzo. Zoiets lijkt ook te zijn gebeurd met die nieuwe vriendin van David Palmer in seizoen 3.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:41 schreef Dos37 het volgende:
Die zoon weet er wel meer vanaf denk ik
Die staat op de soundtrack van 24...quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:33 schreef doedelzak13 het volgende:
Jammer dat ze die titelsong van Armin van Buuren blijkbaar toch niet gebruikt hebben (klik)
en welke mag dat wel wezen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:50 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Die staat op de soundtrack van 24...
Dan heb jij een andere soundtrack dan die ik heb denk ik...quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:50 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Niet op die van deze... 24 OSTquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:50 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Beetje offtopic, Armin van Buuren's A State of Trance elke donderdag om een uur of 20:00 ofzo op ID-T radio..quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:27 schreef Eastman het volgende:
wat is ASOT?
Kan SAG Awards niet ontvangenquote:
Thanks to all the fans for calling.
Here's what we've learned talking to you.
This show is as popular around the world as it is in North America.
People watch the show in large groups. (Hear that Neilson ratings people).
We have hundreds of very young intelligent fans (8 to 14 yrs old).
Some people download the show from the internet.......naughty.
We have the BEST fans in the world..........period.
And here is your present for being such nice people on the Fan Phone.
As you know our cast is nominated for a SAG (Screen Actors Guild) award this weekend.
The phone will be at the award show party. So if we find a spare minute during the ceramony we'll take some calls. Try to get through Saturady after 5pm (pacific time).
Thanks again for watching 24.
JC
Ligt aan jouquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:20 schreef BMH het volgende:
Ligt het aan mij, of is seizoen 3 helemaal niet spannend?
Kan je mij een mailtje sturen met de laatste 4 nummers van de niet Amerikaanse versie van de Soundtrack? dc1984[at]gmail[dot]comquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:17 schreef CloudStrife het volgende:
Het nummer is NIET te vinden op de Amerikaanse versie van de 24 soundtrack, maar wel op die van de overige versies: UK, Japan etc.
You've got mailquote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:13 schreef Eastman het volgende:
[..]
Kan je mij een mailtje sturen met de laatste 4 nummers van de niet Amerikaanse versie van de Soundtrack? dc1984[at]gmail[dot]com
quote:<< Just wanted to say that about 45 minutes ago, I called the fan line... it rang twice, but I got voicemail, and I was about to give up but decided to try one more time. Lo and behold, I get Mary Lynn Rajskub (Chloe) on the line, who greeted me with, "Hello, 24 fan phone at the SAG Awards!" A total OMGWTFBBQ moment for me; everything I had been planning to ask/praise completely flew outta my head.
Mary Lynn was really fun to talk to -- "You know you're on TV right now?" she told me (ironically, my cable company crapped out *right* after the awards show ended, so I couldn't see if TNT did any post-show stuff?!). She was telling me how she was there with her "boyfriends" Jamie Foxx and Johnny Depp, and then said, "By the way, I look gorgeous tonight!" I told her I didn't get a chance to see her on TV, but that I had no doubt she probably did.Mary Lynn also said the fan phone was getting a lot of calls tonight.
Then she said, "Here, talk to Kim," and at first I thought she meant Elisha Cuthbert, but the phone ended up being passed over to Kim Raver (Audrey). !!! I didn't think I'd get a chance to talk to ANOTHER person, so I was again pretty speechless, but managed to tell Kim how gorgeous she looked tonight and how much I couldn't wait to see Monday's episode. I only talked to Kim real briefly, because she said, "Oh, Italy's calling!" so we had to hang up.
I've tried calling back again to see if any of the other cast members were totin' the phone, but the phone hasn't been ringing like before, so I'm wondering if it's off now? Anyway, just wanted to share the experience -- and I hope some others get a chance to talk to the cast... and tell them that they deserved to win that Best Ensemble award more than ever, since I totally forgot to pass on that kudos to the exceptional cast! >>
quote:just called and got Jon, who was just leaving the show and was picking up his gift basket, which "weighs about a hundred pounds". He said the only thing he could see just glancing at it was a copy of Variety, which he and I agreed was pretty boring since you could just buy one of those, but he said that he was sure it was full of many other fine things.
He said he was standing there with the casting director, Debi Manwiller, and I said "who does a fabulous job" and he told her that and then said, "why don't you talk to her", so I did for awhile and she was, like everyone who's talked on the phone so far, very nice. She said they were waiting for the limo to go on to a party.
Joseph Hodges (set master) nam normaal altijd de telefoon op, maar hij was niet naar de awards en belde later zelf en poste het op het forumquote:
Whoo, I got through to Jon and the casting lady tonight too! (What is her name, does anyone know? Jon just referred to her as the "casting director"; I didn't get a chance to find out her name!)
Anyway, I asked Jon if they were going to any post-parties, and he said that they were probably going to go to a bar and drink -- "We lost, after all." I told him that they totally deserved the award regardless, 100%, to which he said, "We didn't, didn't we?" half-jokingly (which they TOTALLY did, as we all know!). Again, I praised them on the great casting, and then he handed the phone over to the casting lady... great short chat with her; she asked me who my favorite character was, to which I promptly replied, "Michelle!"
According to the phone call my sister just had moments ago with Jon, he said that if we call later, they'll be "at a hotel getting some beers," and said there would be a good chance to talking to the cast then.
quote:
I had a few friends over for dinner, so when they left I thought I'd give the phone a call. I got through and Jon answered.."Hello 24" I said OMG is this Jon Cassar", He said "who's this? I was already laughing, I said "its me", at which point he recognised my voice, and said " you can't belive how many people called and asked for you tonight". It killed them, they all thought it was very funny.
ROFL!quote:CSI are they serious. I watch every show, its my job, but CSI please. West Wing I could go for, great actors, but CSI, PLEASE.
quote:As long as we can. As the episode that aired the phone number won't be on for at least another four or five weeks in England Jon and I would love to keep it going at least till then.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:39 schreef khazad het volgende:
Nieuwe episode is weer geweldigwauw wat een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed dat het tussen de tags staat
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
hehe, was van plan meer te schrijven, maar geen zin inquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
wauw wat een spoiler
maar goed dat het tussen de tags staat
hehe, inderdaad, is niet echt 24-ish.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:04 schreef CloudStrife het volgende:
"She seems really sweet."
"I can have him killed."
"Actually, I'm currently unemployed."
was dit een nieuwe schrijver ofzo?
Ik vond het cool. Zo af en toe een one-liner kan best.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:45 schreef khazad het volgende:
[..]
hehe, inderdaad, is niet echt 24-ish.
Ja, en dat was misschien wel de beste aflevering van seizoen 3.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:48 schreef Dos37 het volgende:
ja dat dipje in seizoen 3 was wel de aflevering dat ryan werd doodgeschoten
Ik vond het een leuke aflevering, met name het laatste kwartier.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat we weer met een ontzettende teaser zaten dat ze en de mol nog niet konden vangen in deze aflevering en dat die kerel er met de helikopter er van door zou gaan...
Maar nu is de spanning er wel vanaf... beetje rustige aflevering zonder meteen het verlangen naar een nieuwe aflevering..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet trouwens zeggen dat ik toch wel de Palmer-verhaallijn mis. Vond het persoonlijk wel leuk om een geheel losstaand verhaal er doorheen te hebben lopen. Gelukkig is de Abaz-family ook wel interessant, al ligt het wel erg voor de hand dat Moeder en Zoon uiteindelijk een grote confrontatie met Vader zullen hebben en dat ze papa dan een paar flinke kogels door zijn sodemieter gaan jagen oid. Als Beruz maar niet volgend seizoen opeens vrolijk bij CTU werkt...[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
haha, vooral die eerste is echt zeer geestigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:31 schreef CloudStrife het volgende:
Twee grappige (vooral de eerste) commercials die getoond werden tijdens de Super Bowl afgelopen zondag. Haha, extra pair of underwear!
http://twentyfouronline.com/clips/24SuperbowlPromo1_2005.zip
http://twentyfouronline.com/clips/24SuperbowlPromo2_2005.zip
ja die eerste is lachen "Grab a nother pair because you are gonna need itquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:31 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
EDIT:
Twee grappige (vooral de eerste) commercials die getoond werden tijdens de Super Bowl afgelopen zondag. Haha, extra pair of underwear!
http://twentyfouronline.com/clips/24SuperbowlPromo1_2005.zip
http://twentyfouronline.com/clips/24SuperbowlPromo2_2005.zip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
Die sagrijnig blik van hem... echt geweldigquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:06 schreef kreuk050 het volgende:
veel toffer als jack? ben je gek? JACK is de MAN!
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:53 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.isitonyet.com/forum/24/e9.mpg
Word weer erg spannend zo te zien!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Word weer erg spannend zo te zien!!Ja, zo te zien wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de aflevering verder wel goed. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
Word weer erg spannend zo te zien!!Hetzelfde wat ik te zeggen heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Idd, nu je het zegt herinner ik me weer dat me dat ook opviel. Eerst dacht ik dat er iemand op de plaats van de bestuurder zou zitten. Ze konden alleen gewoon weg rijden en de rest bleef achter op het ziekenhuis. Ben benieuwd of daar nog wat uit komt...quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:13 schreef jdiezrequejo het volgende:
Btw. Dit las ik op een andere forum. Als ze uit het ziekenhuis vluchten, dan komt er een shot vanuit de auto waarmee ze weg rijden. Als je dan in de achteruitkijk spiegel kijkt lijkt het net alsof je iemand ziet zitten.
Het is er best donker, nu heb ik er een printscreen van gemaakt en zwrat wit en contrast verhoogt. Nu begin ik toche cht te twijfelen of er iemand op de achterbank ligt
[afbeelding]
En nee het kan geen hoofdsteun zijn waar de gordel aan vast zit, anders zou je ook een bredere hoofdsteun er naast moeten zien?
ROFL! Het is Vic Mackey van The Shield!quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:13 schreef jdiezrequejo het volgende:
Btw. Dit las ik op een andere forum. Als ze uit het ziekenhuis vluchten, dan komt er een shot vanuit de auto waarmee ze weg rijden. Als je dan in de achteruitkijk spiegel kijkt lijkt het net alsof je iemand ziet zitten.
Het is er best donker, nu heb ik er een printscreen van gemaakt en zwrat wit en contrast verhoogt. Nu begin ik toche cht te twijfelen of er iemand op de achterbank ligt
[afbeelding]
En nee het kan geen hoofdsteun zijn waar de gordel aan vast zit, anders zou je ook een bredere hoofdsteun er naast moeten zien?
Meest geslaagde grap in 24 tot nu toequote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:04 schreef CloudStrife het volgende:
"Actually, I'm currently unemployed."
Die hoofdsteun zit rechts, het lijkt of er nog wat naast zit...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:25 schreef jdiezrequejo het volgende:
het is toch een hoofdsteun, helaas...
In zwart wit lijkt dat jah, omdat de twee zo veel van elkaar los staan(doordat de een zo donkerder is) Maar dit komt omdat er over die stoel ook een jas heen hangt, of de jas hangt daarover heen, of het is de schaduw die het donkerder maakt. Want als je het contrast enzo in kleur verhoogt is het delfde kleur als de hoofsdsteun alleen wat donkerder.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:30 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Die hoofdsteun zit rechts, het lijkt of er nog wat naast zit...
Net achter "I can have him killed".quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:39 schreef Leshy het volgende:
[..]
Meest geslaagde grap in 24 tot nu toe
De switch zit altijd in het midden van het seizoen. Dus daar zijn ze nu naartoe aan het werkenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:47 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo ik heb ook eindelijk ep 8 gekeken en vond hem toch wat minder dan de rest eigenlijk, er gebeurde niet echt heel veel en hij riep niet echt veel vragen op. Kan me ook moeilijk voorstellen hoe ze de rest van dit seizoen gaan vullen, misschien zit er nog wat groters achter. Maarja even afwachten dan maar!
Ik kom net uit een seizoen 3 marathon (ben best moe...) en hoewel ik 3 tot nu toe het beste seizoen vind, is het begin eigenlijk ook best saai daar.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
Twee afleveringen geleden had Jack het over Tony en noemde hem "the only person I can trust". Op zich is dat best lachwekkend natuurlijk, omdat Tony hem juist gigantisch belazerd heeft in seizoen 3. Maar goed, ook dat moet je dan maar met een korreltje zout nemen
Tony en Michelle komen aan het einde van dit seizoen vast weer bij elkaar. Daar schrijven ze wel een beetje naartoe denk ik. Verder blijft ik erbij dat dit seizoen toch nog niet zo tergend spannend is als seizoen 3, maar wie weet komt dat nog
Ja klopt, seizoen 3 begon ook pas echt spannend te worden toen er een virus losgelaten werd in LA..quote:Op zondag 13 februari 2005 11:46 schreef Roa het volgende:
[..]
Ik kom net uit een seizoen 3 marathon (ben best moe...) en hoewel ik 3 tot nu toe het beste seizoen vind, is het begin eigenlijk ook best saai daar.
Seizoen 3 begint bij aflevering 4 echt op gang te komen. We zitten nu bij aflevering 8 in seizoen 4 en diezelfde spanning vind ik nog niet aanwezig. Komt waarschijnlijk omdat er te weinig oude bekenden in zitten en de nieuwe mensen tot nu toe niet echt boeiend zijn (is mijn mening iig).quote:Op zondag 13 februari 2005 11:46 schreef Roa het volgende:
[..]
Ik kom net uit een seizoen 3 marathon (ben best moe...) en hoewel ik 3 tot nu toe het beste seizoen vind, is het begin eigenlijk ook best saai daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |