quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:09 schreef CeeJee het volgende:
Oh yes, volgende week wordt het nog beter !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje 'been there, done that' maar voor de rest was het weer een leuke aflevering (neajah, vooral het eerste kwartier dan)
seizoen 2 en 3quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:00 schreef Keraunos het volgende:
Is er ooit al een seizoen geweest zonder mol? Je zou denken dat ze toch eens zouden beginnen met het beter screenen van mensen.
Heb je wat drank op?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:42 schreef Dos37 het volgende:
wat me trouwens opvalt is dat veel mensen toch negatief ten over dit seizoen ik kan je zeggen dat ondanks het sterk is. ik het nog steeds geweldig vind het is maar entertainment ik verwacht niet dat dit in het echt gaat gebeuren. Maar ik vind het gewoon nog stoer
Nee geen druppel maar ik kan geen Nederlandsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft natuurlijk een heerrrrrlijke serie![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
ik wou net zeggen Geal was geen mol die zat in het plot van Jack en Tony. Maarja idd die andere 2 waren het wel dat van Jamey was ik alweer vergeten binnenkort season 1 maar kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:32 schreef FritsFlits het volgende:
Jamey was de eerste mol. Had het geld nodig, dus was dat snel geregeld met Ira Gaines. Ze WAS dus eerst goed.
Nina was een bewuste mol die deel uitmaakte van een grote terroristenorganitatie. Slecht gescreend
Gael was een dubbelspion. Een mol die bewust wat gemaakt. Geen echte dus.
Waar ledt deze nieuwe mol naartoe?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:34 schreef Eastman het volgende:
ik vraag me nu ook af waar het in seizoen 1 om draaide...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zet ik dit in een spoiler?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]Thnx... die spoiler zocht ik al... maar is zo moeilijk zoeken in spoilers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zet ik dit in een spoiler?
Nu weet ik 't weer.... maar ik dacht dat de aanslag op palmer seizoen 2 was
Nee seizoen 2 was nuke en oorlog voorkomenquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:00 schreef Eastman het volgende:
[..]
Thnx... die spoiler zocht ik al... maar is zo moeilijk zoeken in spoilers...
Nu weet ik 't weer.... maar ik dacht dat de aanslag op palmer seizoen 2 was
ja als dat zou kunnen schotel van 6 meter op het dakquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb ook af en toe moeite te onthouden wat zich ook alweer in de eerste seizoen afspeelde...
weet nu wel weer hoe het voor mij gegaan is:
seizoen 1 op Yorin, toen gelijk door met seizoen 2 op BBC. Toen dat afgelopen was begon net seizoen 3 in Amerika (dus downloaden) en nu zitten we wederom te downen want sneller dan downloaden kan vooralsnog niet... of Fox moet per sateliet binnengehaald kunnen worden...
Wat ik denk:quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:04 schreef CloudStrife het volgende:
Zo! Was het niet spannend!
Toch koel dat ze nog terugkwamen op die gast in die trein met dat koffertje. Ik vroeg me namelijk hoe het met hem stond, mede omdat deze gast schotwonden moest hebben.
En die mol? Volgens mij is het niet echt een mol, ik denk dat een bepaald deel van de regering er iets mee te maken heeft, en haar gewoon een opdracht gegeven heeft om zaken bij CTU in bedwang te houden.
Volgende week! OMG!
www.isitonyet.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check game-it.nl
quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:29 schreef SS2Gohan het volgende:ja ik wil wet weten wat hun rol zal zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Straks blijken ze de beste vrienden of buren te zijn van de familie Abaz...! (dat zou erg grappig zijn, maar natuurlijk ook onwijs suf)quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja ik wil wet weten wat hun rol zal zijn
Ja maar tony zit toch in de bakquote:Op woensdag 26 januari 2005 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Straks blijken ze de beste vrienden of buren te zijn van de familie Abaz...! (dat zou erg grappig zijn, maar natuurlijk ook onwijs suf)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar tony zit toch in de bakDe hoeveelheid (redelijk realistische) actie in 24 overstijgt de meeste actiefilms...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spanning is echt ondragelijk!!!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Ik heb zo'n gevoel dat dit een Kim-lijntje wordt... dus Behrooz Araz zal nog wel het een en ander meemaken voordat hij CTU bereikt.quote:
ik ook niet ik moest imdb erbij halenquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat kiekjes van 'FOX's White Hot Winter Party':Kiefer Sutherland (Jack Bauer) Kim Raver (Audrey Raines) Shohreh Aghdashloo (Dina Araz) Shohreh Aghdashloo (Dina Araz) Shohreh Aghdashloo (Dina Araz) and Nestor Serrano (Navi Araz) Carlos Bernard (Tony Almeida) Alberta Watson (Erin Driscoll) William Devane (James Heller) Aisha Tyler (Marianne Taylor) Reiko Aylesworth (Michelle Dessler)
BRON: www.zap2it.com
Ik herkende Michelle bijna niet.
Ik las eens een keer wat over de serie Lost. Ben toen wat afleveringen gaan downloaden en ben daar inmiddels ook aan verslaafdquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
Wat voor series kijken de 24 liefhebbers hier nog meer? ik wil eigenlijk nog wel zo'n gave serie!
Jack & Katequote:Op woensdag 26 januari 2005 19:46 schreef Letan het volgende:
ja daar kijk ik toevallig net de eerste aflevering van ;-)
CSI idd ook, maar dat kijk ik eigenlijk alleen op TV als ik niks te doen heb.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:09 schreef Dos37 het volgende:
Niets is zoals 24
maar ik volg alle 3 de CSI's, simpsons en Joey
Joey is de spin-off van "Friends", waarin Matt Leblanc zijn rol van Joey voortzet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:23 schreef Letan het volgende:
ok, maar niet nog meer van zulk soort verslavende als 24, ik vind Alias trouwens ook een erg leuke,
Maar wat is Joey?
zoja inderdaad, waar zijn d'r krulletjes?quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:Reiko Aylesworth (Michelle Dessler)
BRON: www.zap2it.com
Ik herkende Michelle bijna niet.
De enige series die een beetje in de buurt komen van 24 (qua thema en door-kijk-gevoel) zijn 'Spooks' en 'The Grid'.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
Wat voor series kijken de 24 liefhebbers hier nog meer? ik wil eigenlijk nog wel zo'n gave serie!
Ik volg nog:quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlestar Galactica vind ik een van de gaafste nieuwe series, op de hielen gevolgd door Lost. Verder ben ik een diehard Buffy/Angel fan (maar da's inmiddels allemaal afgelopen) en kijk ik nog Smallville, Stargate: Atlantis en Charmed. Comedy's: Malcolm in the Middle, Simpsons, Commitment, Joey en het briljante Scrubs. En GTST natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
* glannie schraapt keelquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |