abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2005 @ 07:42:07 #151
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24772815
Trouwens hier ook nog een bericht van de FP

Britse moslims beledigd door serie 24

Cloudstrife had het ook al eerder gemeldt wat een gezeur
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 27 januari 2005 @ 08:48:56 #152
16082 Wytze
...Confidential
pi_24773179
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 20:13 schreef Carport het volgende:
Voor 24 maak ik gewoon tijd
Dat is een beetje mijn probleem, ik weiger 24 te kijken als ik er niet optimaal van kan genieten
Oftewel ik wil er echt voor gaan zitten, daardoor duurt het meestal een paar dagen voordat ik eindelijk tijd heb / maak om hem te zien

Slechte eigenschap
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_24773513
Wow, vette aflevering weer, ook was de actie in het begin van het niveau van een aardige actie-film imo.
verder denk ik idd dat die behrooz wel een belangrijkere rol zal gaan spelen in alles dat hij idd naar CTU zal proberen te komen
Alleen wat ik al vaker las hier, alweer een mol ?
Hoop wel dat ze der een goeie reden geven om een mol te zijn, en niet weer een 2e nina
pi_24774341
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 07:15 schreef The_Agency het volgende:
Volgens mij blijkt het dat in de komende afleveringen die zoon van Heller toch meer weet dan aanvankelijk gedacht werd. Ze kunnen het natuurlijk niet maken dat een langharige 'anti-establishment' adolescent voor niets marteling ondergaat... de boodschap is dat marteling goed is en alleen weloverwogen toegepast wordt door de Amerikaanse overheid als mensen (in dit geval zelfs een gewone Amerikaan!) iets achter houden. Een subliminaal antwoord op het marteling schandaal van afgelopen jaar misschien?
"24" is een typisch Amerikaanse 'propaganda' serie, niet vies van stereotypen en goed-praat gedrag. Een billboard die alle facetten van de 'war on terror' in de Amerikaanse huiskamers brengt als zijnde iets dat is ongevraagd zich manifesteert en waar altijd het klassieke 'Amerika' wordt aangevallen door of buitenlandse groeperingen of uit de hoek van domestic anti-overheids groeperingen. Alle privacy wetten worden met voeten getreden, ten faveure van de veiligheid van de Amerikaanse burger natuurlijk -> het duidelijk maken aan de Amerikaanse burger dat de overheid altijd het beste met hun voor heeft, alles geoorloofd is in de oorlog tegen het terrorisme, iedereen in principe gewantrouwd moet worden en een potentiele terrorist kan zijn en dat het kwaad altijd van lui komt waar FOX news over bericht.
Laat ik wel zeggen dat ik wel van de serie geniet op andere vlakken; het concept, de spanning, de cliffhanger, het acteerwerk. Maar onbewust (of bewust?) zet het aan tot het uitvlakken van commentaar op het hedendaagse Amerika en hun wereldwijde buitenland beleid.
Dit is overigens niet alleen bij deze serie van toepassing.
Die knul van heller speelt het ook niet zo goed hè...

Als je niks te vertellen hebt, moet je die suggestie natuurlijk ook niet opwekken... door te zeggen dat je niks te vertellen hebt tegen de mensen van CTU!

Het lijkt in dit seizoen wel het fundament van de amerikaanse samenleving te doorboren. Waar het famlie band zo belangrijk was.. de vader -- zoon relatie, lijkt nu helemaal verdwenen te zijn....

Bij de turkse gezin met barooz en Heller en zijn zoon
  donderdag 27 januari 2005 @ 10:37:48 #155
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_24774514
quote:
Volgens mij blijkt het dat in de komende afleveringen die zoon van Heller toch meer weet dan aanvankelijk gedacht werd. Ze kunnen het natuurlijk niet maken dat een langharige 'anti-establishment' adolescent voor niets marteling ondergaat... de boodschap is dat marteling goed is en alleen weloverwogen toegepast wordt door de Amerikaanse overheid als mensen (in dit geval zelfs een gewone Amerikaan!) iets achter houden. Een subliminaal antwoord op het marteling schandaal van afgelopen jaar misschien?
"24" is een typisch Amerikaanse 'propaganda' serie, niet vies van stereotypen en goed-praat gedrag. Een billboard die alle facetten van de 'war on terror' in de Amerikaanse huiskamers brengt als zijnde iets dat is ongevraagd zich manifesteert en waar altijd het klassieke 'Amerika' wordt aangevallen door of buitenlandse groeperingen of uit de hoek van domestic anti-overheids groeperingen. Alle privacy wetten worden met voeten getreden, ten faveure van de veiligheid van de Amerikaanse burger natuurlijk -> het duidelijk maken aan de Amerikaanse burger dat de overheid altijd het beste met hun voor heeft, alles geoorloofd is in de oorlog tegen het terrorisme, iedereen in principe gewantrouwd moet worden en een potentiele terrorist kan zijn en dat het kwaad altijd van lui komt waar FOX news over bericht.
Laat ik wel zeggen dat ik wel van de serie geniet op andere vlakken; het concept, de spanning, de cliffhanger, het acteerwerk. Maar onbewust (of bewust?) zet het aan tot het uitvlakken van commentaar op het hedendaagse Amerika en hun wereldwijde buitenland beleid.
Mjah, jack die even een "verdachte" in de been schiet... mag niet, maar het werkte wel. Soms zijn ongeooroofde methodes nodig tegen mensen die ongeoorloofde plannen hebben. Fight fire with fire... en zolang het op dit niveau allemaal gebeurt kan ik er eigenlijk ook niet echt boos om worden. Zolang ze maar niet elke autodief een kogel in zijn knieschijf proppen om een kentenis te krijgen...

We hebben het nu over de rechten van 1 persoon tegenover de levens van vele duizenden... kan jij die beslissing maken?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_24778367
persberichtje van FOX over de February sweeps:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love it when a plan comes together !
pi_24778906
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 13:44 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
persberichtje van FOX over de February sweeps:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!
  donderdag 27 januari 2005 @ 14:23:13 #158
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24779128
Zolang Tony en Michelle maar snel terug komen vind ik alles best. Nu chloe ook al weg is, is alleen Jack zelf nog maar over van de oude garde. Da's te weinig. Net als wanneer je "Friends" zit te kijken met alleen Joey ofzo .. Het is wel leuk, maar toch mis je wat.
Maar goed, opnieuw eerst nog bijna een week wachten.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_24779421
http://www.marines.mil/ma(...)oryref/2005121104758

Cewle behind-the-scenes foto's van die geweldige actie scene.
pi_24780081
quote:

Eerst maar eens het seizoen uitkijken, het kan best dat de wapenindustrie stiekem achter de schermen alles regelt zoals in seizoen 2 de oliemagnaten erachter zaken.
  donderdag 27 januari 2005 @ 17:44:26 #161
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24781617
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Zolang Tony en Michelle maar snel terug komen vind ik alles best. Nu chloe ook al weg is, is alleen Jack zelf nog maar over van de oude garde. Da's te weinig. Net als wanneer je "Friends" zit te kijken met alleen Joey ofzo .. Het is wel leuk, maar toch mis je wat.
Maar goed, opnieuw eerst nog bijna een week wachten.
oftewel joey dus wat trouwens best een leuke serie is
  donderdag 27 januari 2005 @ 18:25:26 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24782265
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 17:44 schreef Dos37 het volgende:

[..]

oftewel joey dus wat trouwens best een leuke serie is
Precies (vandaar ook de knipoog )
Maar Joey is geen vergelijken met "Friends" ... en dat is dus wat ik bedoel. Je mist de andere vaste karakters.
pi_24782552
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies (vandaar ook de knipoog )
Maar Joey is geen vergelijken met "Friends" ... en dat is dus wat ik bedoel. Je mist de andere vaste karakters.
Top toch die nieuwe karakters?
Wat moet je nu nog met een Kim? Sommige karakters hebben gewoon weinig nieuws meer te bieden, althans voor 24 uur. Hopelijk in seizoen 5 weer een blik nieuwe karakters met hier en daar een oud gezicht.
pi_24782567
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:23 schreef scanman01 het volgende:
Zolang Tony en Michelle maar snel terug komen vind ik alles best.
Geduld.....

SPOILER !!!!!
http://img166.exs.cx/img166/4447/spoiler6qa.jpg
  donderdag 27 januari 2005 @ 19:03:49 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24782865
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:42 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Top toch die nieuwe karakters?
Wat moet je nu nog met een Kim? Sommige karakters hebben gewoon weinig nieuws meer te bieden, althans voor 24 uur. Hopelijk in seizoen 5 weer een blik nieuwe karakters met hier en daar een oud gezicht.
Ik mis Kim wel degelijk... maar zeker ook Tony, Michelle, David Palmer.... enz enz
Wat mij betreft horen die bij "24", net zoals de andere 5 karakters bij "friends" horen. Dat is een persoonlijke mening. Ik vind het een enorme fout van de makers dat ze die karakters geen hoofdrol meer geven in dit 4e seizoen van "24". Van de nieuwe karakters in CTU vind ik er eigenlijk niet 1 boeiend.
  donderdag 27 januari 2005 @ 20:21:03 #166
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24784230
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:43 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Geduld.....

SPOILER !!!!!
das een mooie spoiler

ik heb er zin aan
pi_24784903
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik mis Kim wel degelijk... maar zeker ook Tony, Michelle, David Palmer.... enz enz
Wat mij betreft horen die bij "24", net zoals de andere 5 karakters bij "friends" horen. Dat is een persoonlijke mening. Ik vind het een enorme fout van de makers dat ze die karakters geen hoofdrol meer geven in dit 4e seizoen van "24". Van de nieuwe karakters in CTU vind ik er eigenlijk niet 1 boeiend.
Wat moeten de schrijvers dan met Kim doen? Er zijn voor die meeste karakters die je noemt gewono geen verhaallijnen meer die 24 uur lang kunnen boeien. Die karakters hebben zo'n beetje alles al gezien. En van de nieuwe karakters vind ik Edgar en Curtis echt wel boeiend. Edgar is een nieuw soort Chloe, maar dan minder weird
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:43:35 #168
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_24787541
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Kim?! Wat moet ze nu dan doen, weer wegrennen van leeuwen of onwaarschijnlijk snel aan het werk komen in de organisatie van haar papa?
Nicht ärgern, nur wundern!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 01:02:10 #169
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24790691
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 22:43 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Kim?! Wat moet ze nu dan doen, weer wegrennen van leeuwen of onwaarschijnlijk snel aan het werk komen in de organisatie van haar papa?
Ja, laten we het hebben over de onwaarschijnlijkheden van "24"

Kim's verhaallijn was inderdaad wat uitgewerkt, hoewel ze nog gewoon bij CTU had kunnen werken natuurlijk. Michelle en Tony is een compleet ander verhaal. Net zoals David Palmer. Een beetje schrijver had wel degelijk een goede verhaallijn kunnen schrijven. Er zijn vele series die jaren en jaren lopen met dezelfde personages. Ook die kunnen door goede schrijvers gewoon blijven boeien. Sterk wisselende personages is voor mij een minpunt van "24". En zoals gezegd vind ik van de nieuwe personages niemand boeiend. Misschien komt dat nog, maar ik heb zo m'n twijfels.
Gelukkig worden eerst Tony en Michelle terug in de serie geschreven ... en naar ik begrepen heb David Palmer later ook nog. Dus het is nog niet hopeloos
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:02:15 #170
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_24794403
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:39 schreef CloudStrife het volgende:
http://www.marines.mil/ma(...)oryref/2005121104758

Cewle behind-the-scenes foto's van die geweldige actie scene.
Links werkt niet...
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_24796178
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:02 schreef Wuder het volgende:

[..]

Links werkt niet...
Bij mij wel.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:33:05 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24796208
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:02 schreef Wuder het volgende:

[..]

Links werkt niet...
Dat is de schuld van rechts

Ontopic: Ik wil eigenlijk wel weer wat dubbele afleveringen. Zit er niet in geloof ik.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:40:20 #173
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24796361
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ontopic: Ik wil eigenlijk wel weer wat dubbele afleveringen. Zit er niet in geloof ik.
nee alleen de laatste 2 zijn dubbel jammer genoeg
  vrijdag 28 januari 2005 @ 13:08:52 #174
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_24796898
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:

[..]

moet je wachten totdat Yorin ze weer heeft
[..]
  Redactie Games vrijdag 28 januari 2005 @ 13:15:34 #175
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24797019
Ik denk dat ik maar weer even wacht met afleveringen kijken... Elke keer 1 aflevering kijken en weer een week wachten is echt ruk bij zo'n spannende serie...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_24802758
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 13:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk dat ik maar weer even wacht met afleveringen kijken... Elke keer 1 aflevering kijken en weer een week wachten is echt ruk bij zo'n spannende serie...
en je denkt te kunnen wachten met downloaden/kijken bij zo'nspannende serie?
The following takes place between....
Michael Scofield
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:18:01 #177
45720 doedelzak13
downt er lustig op los
pi_24816524
quote:
Jaja. Ik dacht dat 24 ook een serie was waar de regering tegen zijn eigen volk samenzweert en terroristen een kernbom laten binnensmokkelen om een oorlog tegen een stel landen te kunnen rechtvaardigen, alleen om de olie (geloof ik)?
Dat is een aardige, sterk overdreven karikatuur van het machtsbeluste Amerika dat willekeurig oorlogen voert om haar eigen (politiek/commerciële) belangen te behartigen - een beeld dat veel Europeanen bv. van Amerika hebben, dat ook deels terecht is natuurlijk.
Regeringsinstanties werkelijk própvol zitten met mensen die niet het beste voorhebben met het land, maar slechts met hun eigen carrière? Alle tegenstand die de schaarse helden (ofalleen Jack Bauer, of met 1 of 2 anderen) komt van binnen af, niet van terroristen. Regeringsinstanties zijn dom, gaan af op draaiboeken en protocollen, en alleen de held weet de oplossing en de juiste aanpak.
quote:
het klassieke 'Amerika' wordt aangevallen door of buitenlandse groeperingen of uit de hoek van domestic anti-overheids groeperingen
M.a.w.: als ik als Amerikaan 24 zou geloven zou ik nog het bangst zijn van overheidsinstanties.
  zondag 30 januari 2005 @ 00:38:40 #178
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_24826265
Wanneer verschijnt deel 4??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 30 januari 2005 @ 00:40:39 #179
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_24826296
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 18:56 schreef jdiezrequejo het volgende:

[..]

en je denkt te kunnen wachten met downloaden/kijken bij zo'nspannende serie?
Ha ha ha ha das jammer ik heb alle 3 de delen op dvd
(Hans teeuwen)
  zondag 30 januari 2005 @ 00:47:14 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24826398
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:40 schreef edje34 het volgende:

[..]

Ha ha ha ha das jammer ik heb alle 3 de delen op dvd
Het gaat alleen over serie 4... en die hebben we nog niet op dvd
  zondag 30 januari 2005 @ 02:15:15 #181
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24827537
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:38 schreef edje34 het volgende:
Wanneer verschijnt deel 4??
Wanneer deel 3 vol is
  zondag 30 januari 2005 @ 11:05:11 #182
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_24829665
Zo eindelijk klaar met het kijken van deel 3,wel kloten dat het weer met een open einde eindigt.
Kan niet wachten op deel 4.
(Hans teeuwen)
  zondag 30 januari 2005 @ 11:06:00 #183
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_24829669
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 14:27 schreef viezerdt het volgende:
n1 opening echt, die zin snap ik niks van
slaat inderdaad nergens op
(Hans teeuwen)
  zondag 30 januari 2005 @ 11:11:40 #184
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24829737
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:05 schreef edje34 het volgende:
Kan niet wachten op deel 4.
Daar zijn we dus al totaan aflevering 6. Morgen aflevering 7
  zondag 30 januari 2005 @ 11:15:21 #185
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_24829784
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar zijn we dus al totaan aflevering 6. Morgen aflevering 7
Serie 4 pannenkoek kan je niet lezen,heb nl alle 3 de serie`s al op dvd
(Hans teeuwen)
  zondag 30 januari 2005 @ 11:16:08 #186
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_24829797
quote:
Op zondag 30 januari 2005 00:38 schreef edje34 het volgende:
Wanneer verschijnt seriel 4??
(Hans teeuwen)
  zondag 30 januari 2005 @ 11:20:40 #187
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_24829861
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:34 schreef Eastman het volgende:
ik vraag me nu ook af waar het in seizoen 1 om draaide...
zitten slapen zeker???
(Hans teeuwen)
  zondag 30 januari 2005 @ 11:23:47 #188
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24829916
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:15 schreef edje34 het volgende:

[..]

Serie 4 pannenkoek kan je niet lezen,heb nl alle 3 de serie`s al op dvd
Jij hebt moeite met lezen lijkt het. Dit is een seizoen VIER topic. We volgen allemaal seizoen 4 en zitten nu bij aflevering 6. Iedereen heeft hier de eerste 3 seizoenen al wel gezien.
  zondag 30 januari 2005 @ 11:55:09 #189
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_24830346
quote:
Op zondag 30 januari 2005 11:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jij hebt moeite met lezen lijkt het. Dit is een seizoen VIER topic. We volgen allemaal seizoen 4 en zitten nu bij aflevering 6. Iedereen heeft hier de eerste 3 seizoenen al wel gezien.
Yep je hebt gelijk,sorry
(Hans teeuwen)
pi_24835409
Zo net terug van vakantie gelijk 24 binnengehaald en gekeken! Wat een geweldige aflevering weer! Ik denk ook neit dat ze een mol is, zou wel heel erg voor de hand liggen. En die Heller is echt een bikkel, kan nog aardig overweg met die wapens!
pi_24857491
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 18:43 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Geduld.....

SPOILER !!!!!
SPOILER
Ik moet zeggen, dat wat er in dit seizoen/laatste afleverign gebeurde, echt veelal op mij overkwam als herhaling....beetje jammer wel...
Ook was hier op de Amerikaanse televisie een hele discussie gaande over de ' racistische stereotypen' dat 24 dit seizoen (weer) laat zien. Zoals dus wederom een moslimfamilie die zich inlaat met terroristische acties en wederom a black woman who can't be trusted.
pi_24857796
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 07:51 schreef Smeich het volgende:

[..]
SPOILER
Ik moet zeggen, dat wat er in dit seizoen/laatste afleverign gebeurde, echt veelal op mij overkwam als herhaling....beetje jammer wel...
Ook was hier op de Amerikaanse televisie een hele discussie gaande over de ' racistische stereotypen' dat 24 dit seizoen (weer) laat zien. Zoals dus wederom een moslimfamilie die zich inlaat met terroristische acties en wederom a black woman who can't be trusted.
En een zwarte president.
SPOILER
pi_24857991
Super weer die nieuwe ep... Leuk ook om "The Mummy" te zien als bad guy
Nog ff een btwtje
Tony is een held!

[ Bericht 43% gewijzigd door glannie op 01-02-2005 09:48:14 ]
pi_24858623
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 09:11 schreef glannie het volgende:
Super weer die nieuwe ep... Leuk ook om "The Mummy" te zien als bad guy
Nog ff een btwtje
Tony is een held!
The Mummy ?? Am I missing something here?
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:45:22 #195
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24859176
En Michelle???
pi_24859177
Niet als je episode 7 hebt gezien
Daarin komtie toch duidelijk in beeld met een paar zinnetjes tekst
Als je het dan nog niet ziet moet je maar ff hier klikken: http://www.imdb.com/name/nm0903677/
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:45 schreef scanman01 het volgende:
En Michelle???
Dr stond nergens dat Michelle in deze episode zou terugkeren... dat ze snel terugkeert is een feit tho
  dinsdag 1 februari 2005 @ 10:47:49 #197
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_24859217
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 10:08 schreef omegaproject het volgende:

[..]

The Mummy ?? Am I missing something here?
Arnold Vosloo, the bad guy, speelde de mummy in de gelijknamige films nmet Brendan Fraser
[..]
pi_24862361
Vergeet 24 inside niet te kijken!
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_24863189
Tony de held!
En THe Mummy Returns!

WOW. Die familie is zo fucked up!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 14:34:33 #200
16701 scanman01
Today's a good day