Joey is de spin-off van "Friends", waarin Matt Leblanc zijn rol van Joey voortzet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:23 schreef Letan het volgende:
ok, maar niet nog meer van zulk soort verslavende als 24, ik vind Alias trouwens ook een erg leuke,
Maar wat is Joey?
zoja inderdaad, waar zijn d'r krulletjes?quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:Reiko Aylesworth (Michelle Dessler)
BRON: www.zap2it.com
Ik herkende Michelle bijna niet.
De enige series die een beetje in de buurt komen van 24 (qua thema en door-kijk-gevoel) zijn 'Spooks' en 'The Grid'.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
Wat voor series kijken de 24 liefhebbers hier nog meer? ik wil eigenlijk nog wel zo'n gave serie!
Ik volg nog:quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
Wat voor series kijken de 24 liefhebbers hier nog meer? ik wil eigenlijk nog wel zo'n gave serie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlestar Galactica vind ik een van de gaafste nieuwe series, op de hielen gevolgd door Lost. Verder ben ik een diehard Buffy/Angel fan (maar da's inmiddels allemaal afgelopen) en kijk ik nog Smallville, Stargate: Atlantis en Charmed. Comedy's: Malcolm in the Middle, Simpsons, Commitment, Joey en het briljante Scrubs. En GTST natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
* glannie schraapt keelquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:33 schreef Letan het volgende:
Dat is een beetje mijn probleem, ik weiger 24 te kijken als ik er niet optimaal van kan genietenquote:
Die knul van heller speelt het ook niet zo goed hè...quote:Op donderdag 27 januari 2005 07:15 schreef The_Agency het volgende:
Volgens mij blijkt het dat in de komende afleveringen die zoon van Heller toch meer weet dan aanvankelijk gedacht werd. Ze kunnen het natuurlijk niet maken dat een langharige 'anti-establishment' adolescent voor niets marteling ondergaat... de boodschap is dat marteling goed is en alleen weloverwogen toegepast wordt door de Amerikaanse overheid als mensen (in dit geval zelfs een gewone Amerikaan!) iets achter houden. Een subliminaal antwoord op het marteling schandaal van afgelopen jaar misschien?
"24" is een typisch Amerikaanse 'propaganda' serie, niet vies van stereotypen en goed-praat gedrag. Een billboard die alle facetten van de 'war on terror' in de Amerikaanse huiskamers brengt als zijnde iets dat is ongevraagd zich manifesteert en waar altijd het klassieke 'Amerika' wordt aangevallen door of buitenlandse groeperingen of uit de hoek van domestic anti-overheids groeperingen. Alle privacy wetten worden met voeten getreden, ten faveure van de veiligheid van de Amerikaanse burger natuurlijk -> het duidelijk maken aan de Amerikaanse burger dat de overheid altijd het beste met hun voor heeft, alles geoorloofd is in de oorlog tegen het terrorisme, iedereen in principe gewantrouwd moet worden en een potentiele terrorist kan zijn en dat het kwaad altijd van lui komt waar FOX news over bericht.
Laat ik wel zeggen dat ik wel van de serie geniet op andere vlakken; het concept, de spanning, de cliffhanger, het acteerwerk. Maar onbewust (of bewust?) zet het aan tot het uitvlakken van commentaar op het hedendaagse Amerika en hun wereldwijde buitenland beleid.
Dit is overigens niet alleen bij deze serie van toepassing.
Mjah, jack die even een "verdachte" in de been schiet... mag niet, maar het werkte wel. Soms zijn ongeooroofde methodes nodig tegen mensen die ongeoorloofde plannen hebben. Fight fire with fire... en zolang het op dit niveau allemaal gebeurt kan ik er eigenlijk ook niet echt boos om worden. Zolang ze maar niet elke autodief een kogel in zijn knieschijf proppen om een kentenis te krijgen...quote:Op donderdag 27 januari 2005 07:15 schreef The_Agency het volgende:
Volgens mij blijkt het dat in de komende afleveringen die zoon van Heller toch meer weet dan aanvankelijk gedacht werd. Ze kunnen het natuurlijk niet maken dat een langharige 'anti-establishment' adolescent voor niets marteling ondergaat... de boodschap is dat marteling goed is en alleen weloverwogen toegepast wordt door de Amerikaanse overheid als mensen (in dit geval zelfs een gewone Amerikaan!) iets achter houden. Een subliminaal antwoord op het marteling schandaal van afgelopen jaar misschien?
"24" is een typisch Amerikaanse 'propaganda' serie, niet vies van stereotypen en goed-praat gedrag. Een billboard die alle facetten van de 'war on terror' in de Amerikaanse huiskamers brengt als zijnde iets dat is ongevraagd zich manifesteert en waar altijd het klassieke 'Amerika' wordt aangevallen door of buitenlandse groeperingen of uit de hoek van domestic anti-overheids groeperingen. Alle privacy wetten worden met voeten getreden, ten faveure van de veiligheid van de Amerikaanse burger natuurlijk -> het duidelijk maken aan de Amerikaanse burger dat de overheid altijd het beste met hun voor heeft, alles geoorloofd is in de oorlog tegen het terrorisme, iedereen in principe gewantrouwd moet worden en een potentiele terrorist kan zijn en dat het kwaad altijd van lui komt waar FOX news over bericht.
Laat ik wel zeggen dat ik wel van de serie geniet op andere vlakken; het concept, de spanning, de cliffhanger, het acteerwerk. Maar onbewust (of bewust?) zet het aan tot het uitvlakken van commentaar op het hedendaagse Amerika en hun wereldwijde buitenland beleid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op donderdag 27 januari 2005 13:44 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
persberichtje van FOX over de February sweeps:Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst maar eens het seizoen uitkijken, het kan best dat de wapenindustrie stiekem achter de schermen alles regelt zoals in seizoen 2 de oliemagnaten erachter zaken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 07:15 schreef The_Agency het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |