SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
Die sagrijnig blik van hem... echt geweldigquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:06 schreef kreuk050 het volgende:
veel toffer als jack? ben je gek? JACK is de MAN!
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:53 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.isitonyet.com/forum/24/e9.mpg
Word weer erg spannend zo te zien!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Word weer erg spannend zo te zien!!Ja, zo te zien wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de aflevering verder wel goed. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
Word weer erg spannend zo te zien!!Hetzelfde wat ik te zeggen heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Idd, nu je het zegt herinner ik me weer dat me dat ook opviel. Eerst dacht ik dat er iemand op de plaats van de bestuurder zou zitten. Ze konden alleen gewoon weg rijden en de rest bleef achter op het ziekenhuis. Ben benieuwd of daar nog wat uit komt...quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:13 schreef jdiezrequejo het volgende:
Btw. Dit las ik op een andere forum. Als ze uit het ziekenhuis vluchten, dan komt er een shot vanuit de auto waarmee ze weg rijden. Als je dan in de achteruitkijk spiegel kijkt lijkt het net alsof je iemand ziet zitten.
Het is er best donker, nu heb ik er een printscreen van gemaakt en zwrat wit en contrast verhoogt. Nu begin ik toche cht te twijfelen of er iemand op de achterbank ligt
[afbeelding]
En nee het kan geen hoofdsteun zijn waar de gordel aan vast zit, anders zou je ook een bredere hoofdsteun er naast moeten zien?
ROFL! Het is Vic Mackey van The Shield!quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:13 schreef jdiezrequejo het volgende:
Btw. Dit las ik op een andere forum. Als ze uit het ziekenhuis vluchten, dan komt er een shot vanuit de auto waarmee ze weg rijden. Als je dan in de achteruitkijk spiegel kijkt lijkt het net alsof je iemand ziet zitten.
Het is er best donker, nu heb ik er een printscreen van gemaakt en zwrat wit en contrast verhoogt. Nu begin ik toche cht te twijfelen of er iemand op de achterbank ligt
[afbeelding]
En nee het kan geen hoofdsteun zijn waar de gordel aan vast zit, anders zou je ook een bredere hoofdsteun er naast moeten zien?
Meest geslaagde grap in 24 tot nu toequote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:04 schreef CloudStrife het volgende:
"Actually, I'm currently unemployed."
Die hoofdsteun zit rechts, het lijkt of er nog wat naast zit...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:25 schreef jdiezrequejo het volgende:
het is toch een hoofdsteun, helaas...
In zwart wit lijkt dat jah, omdat de twee zo veel van elkaar los staan(doordat de een zo donkerder is) Maar dit komt omdat er over die stoel ook een jas heen hangt, of de jas hangt daarover heen, of het is de schaduw die het donkerder maakt. Want als je het contrast enzo in kleur verhoogt is het delfde kleur als de hoofsdsteun alleen wat donkerder.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:30 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Die hoofdsteun zit rechts, het lijkt of er nog wat naast zit...
Net achter "I can have him killed".quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:39 schreef Leshy het volgende:
[..]
Meest geslaagde grap in 24 tot nu toe
De switch zit altijd in het midden van het seizoen. Dus daar zijn ze nu naartoe aan het werkenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:47 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo ik heb ook eindelijk ep 8 gekeken en vond hem toch wat minder dan de rest eigenlijk, er gebeurde niet echt heel veel en hij riep niet echt veel vragen op. Kan me ook moeilijk voorstellen hoe ze de rest van dit seizoen gaan vullen, misschien zit er nog wat groters achter. Maarja even afwachten dan maar!
Ik kom net uit een seizoen 3 marathon (ben best moe...) en hoewel ik 3 tot nu toe het beste seizoen vind, is het begin eigenlijk ook best saai daar.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
Twee afleveringen geleden had Jack het over Tony en noemde hem "the only person I can trust". Op zich is dat best lachwekkend natuurlijk, omdat Tony hem juist gigantisch belazerd heeft in seizoen 3. Maar goed, ook dat moet je dan maar met een korreltje zout nemen
Tony en Michelle komen aan het einde van dit seizoen vast weer bij elkaar. Daar schrijven ze wel een beetje naartoe denk ik. Verder blijft ik erbij dat dit seizoen toch nog niet zo tergend spannend is als seizoen 3, maar wie weet komt dat nog
Ja klopt, seizoen 3 begon ook pas echt spannend te worden toen er een virus losgelaten werd in LA..quote:Op zondag 13 februari 2005 11:46 schreef Roa het volgende:
[..]
Ik kom net uit een seizoen 3 marathon (ben best moe...) en hoewel ik 3 tot nu toe het beste seizoen vind, is het begin eigenlijk ook best saai daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |