abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:53:20 #276
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_25008808
Beter blijft Tony lekker lang in actie en wordt hij niet doodgeschoten.. Ik vond hem veel toffer dan Jack in de vorige seizoenen!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_25013027
veel toffer als jack? ben je gek? JACK is de MAN!
  Moderator woensdag 9 februari 2005 @ 23:31:59 #278
42184 crew  DaMart
pi_25014895
Leuke aflevering weer, al vraag ik me af hoe ze de rest van het seizoen willen vullen met die reactors, dat zal dan ook nog wel niet het ultieme doel van de terroristen zijn lijkt me. Zelf denk ik dat de terroristen de meltdown stoppen, en de president vragen iets te doen wat hij liever niet doet...

Hoop trouwens wel dat we Michelle nog eens terugzien. Maar die werkt nu bij Division, dus dat zal vast wel... misschien wordt Erin wel eruit gegooid, en stuurt Division Michelle om het over te nemen?
pi_25016453
http://www.cair-net.org/video/disclaimer-hi.ram

Spotje dat ze op Fox uitzonden, over dat moslim gedoe Met in de hoofdrol, Jack Bauer :p
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_25016552
http://www.isitonyet.com/forum/24/e9.mpg

Word weer erg spannend zo te zien!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scofield
  donderdag 10 februari 2005 @ 12:02:45 #281
17274 Wuder
pi_25021394
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:06 schreef kreuk050 het volgende:
veel toffer als jack? ben je gek? JACK is de MAN!
Die sagrijnig blik van hem... echt geweldig
  donderdag 10 februari 2005 @ 12:06:05 #282
17274 Wuder
pi_25021443
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:53 schreef jdiezrequejo het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_25024663
quote:

SPOILER
Ja, zo te zien wel.

Ik vond de aflevering verder wel goed. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
  donderdag 10 februari 2005 @ 16:24:44 #284
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_25024920
quote:

SPOILER
Hetzelfde wat ik te zeggen heb.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_25025408
Btw. Dit las ik op een andere forum. Als ze uit het ziekenhuis vluchten, dan komt er een shot vanuit de auto waarmee ze weg rijden. Als je dan in de achteruitkijk spiegel kijkt lijkt het net alsof je iemand ziet zitten.
Het is er best donker, nu heb ik er een printscreen van gemaakt en zwrat wit en contrast verhoogt. Nu begin ik toche cht te twijfelen of er iemand op de achterbank ligt

En nee het kan geen hoofdsteun zijn waar de gordel aan vast zit, anders zou je ook een bredere hoofdsteun er naast moeten zien?

[ Bericht 5% gewijzigd door jdiezrequejo op 10-02-2005 17:30:47 ]
Michael Scofield
  donderdag 10 februari 2005 @ 17:26:35 #286
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25025573
Twee afleveringen geleden had Jack het over Tony en noemde hem "the only person I can trust". Op zich is dat best lachwekkend natuurlijk, omdat Tony hem juist gigantisch belazerd heeft in seizoen 3. Maar goed, ook dat moet je dan maar met een korreltje zout nemen

Tony en Michelle komen aan het einde van dit seizoen vast weer bij elkaar. Daar schrijven ze wel een beetje naartoe denk ik. Verder blijft ik erbij dat dit seizoen toch nog niet zo tergend spannend is als seizoen 3, maar wie weet komt dat nog
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:19:09 #287
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_25026282
We weten allebei onder welke omstandigheden hij Jack heeft voorgelogen. Ik zou Tony nu ook vertrouwen als je wordt aangevallen en er een mol zit in CTU.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_25026378
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:13 schreef jdiezrequejo het volgende:
Btw. Dit las ik op een andere forum. Als ze uit het ziekenhuis vluchten, dan komt er een shot vanuit de auto waarmee ze weg rijden. Als je dan in de achteruitkijk spiegel kijkt lijkt het net alsof je iemand ziet zitten.
Het is er best donker, nu heb ik er een printscreen van gemaakt en zwrat wit en contrast verhoogt. Nu begin ik toche cht te twijfelen of er iemand op de achterbank ligt

[afbeelding]

En nee het kan geen hoofdsteun zijn waar de gordel aan vast zit, anders zou je ook een bredere hoofdsteun er naast moeten zien?
Idd, nu je het zegt herinner ik me weer dat me dat ook opviel. Eerst dacht ik dat er iemand op de plaats van de bestuurder zou zitten. Ze konden alleen gewoon weg rijden en de rest bleef achter op het ziekenhuis. Ben benieuwd of daar nog wat uit komt...
pi_25027889
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:13 schreef jdiezrequejo het volgende:

[afbeelding]

ROFL! Het is Vic Mackey van The Shield!
ROFL, zal wel cameraman zijn.
pi_25033413
het is toch een hoofdsteun, helaas...
Michael Scofield
  vrijdag 11 februari 2005 @ 01:39:30 #291
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25033608
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:04 schreef CloudStrife het volgende:
"Actually, I'm currently unemployed."
Meest geslaagde grap in 24 tot nu toe
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:30:24 #292
42287 vluggejapie
Kijker de kijk
pi_25039351
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 01:25 schreef jdiezrequejo het volgende:
het is toch een hoofdsteun, helaas...
Die hoofdsteun zit rechts, het lijkt of er nog wat naast zit...
Everytime she sneezes I believe it's love
pi_25041085
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:30 schreef vluggejapie het volgende:

[..]

Die hoofdsteun zit rechts, het lijkt of er nog wat naast zit...
In zwart wit lijkt dat jah, omdat de twee zo veel van elkaar los staan(doordat de een zo donkerder is) Maar dit komt omdat er over die stoel ook een jas heen hangt, of de jas hangt daarover heen, of het is de schaduw die het donkerder maakt. Want als je het contrast enzo in kleur verhoogt is het delfde kleur als de hoofsdsteun alleen wat donkerder.

Ik heb mij vergist dus
Michael Scofield
pi_25043750
De 24 FAN PHONE werkt nog steeds. Vandaag heeft Kiefer Sutherland voor het eerst met een fan over de telefoon gesproken. But it wasn't me.
pi_25044025
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 01:39 schreef Leshy het volgende:

[..]

Meest geslaagde grap in 24 tot nu toe
Net achter "I can have him killed".
pi_25053373
Zo ik heb ook eindelijk ep 8 gekeken en vond hem toch wat minder dan de rest eigenlijk, er gebeurde niet echt heel veel en hij riep niet echt veel vragen op. Kan me ook moeilijk voorstellen hoe ze de rest van dit seizoen gaan vullen, misschien zit er nog wat groters achter. Maarja even afwachten dan maar!
pi_25054676
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:47 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo ik heb ook eindelijk ep 8 gekeken en vond hem toch wat minder dan de rest eigenlijk, er gebeurde niet echt heel veel en hij riep niet echt veel vragen op. Kan me ook moeilijk voorstellen hoe ze de rest van dit seizoen gaan vullen, misschien zit er nog wat groters achter. Maarja even afwachten dan maar!
De switch zit altijd in het midden van het seizoen. Dus daar zijn ze nu naartoe aan het werken
Michael Scofield
pi_25055375
Ik weet denk al wat er bij die hoofdsteun zit. Het is dat rode leren jasje van Dina.
  zondag 13 februari 2005 @ 11:46:32 #299
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_25070077
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
Twee afleveringen geleden had Jack het over Tony en noemde hem "the only person I can trust". Op zich is dat best lachwekkend natuurlijk, omdat Tony hem juist gigantisch belazerd heeft in seizoen 3. Maar goed, ook dat moet je dan maar met een korreltje zout nemen

Tony en Michelle komen aan het einde van dit seizoen vast weer bij elkaar. Daar schrijven ze wel een beetje naartoe denk ik. Verder blijft ik erbij dat dit seizoen toch nog niet zo tergend spannend is als seizoen 3, maar wie weet komt dat nog
Ik kom net uit een seizoen 3 marathon (ben best moe...) en hoewel ik 3 tot nu toe het beste seizoen vind, is het begin eigenlijk ook best saai daar.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zondag 13 februari 2005 @ 12:15:18 #300
17274 Wuder
pi_25070529
quote:
Op zondag 13 februari 2005 11:46 schreef Roa het volgende:

[..]

Ik kom net uit een seizoen 3 marathon (ben best moe...) en hoewel ik 3 tot nu toe het beste seizoen vind, is het begin eigenlijk ook best saai daar.
Ja klopt, seizoen 3 begon ook pas echt spannend te worden toen er een virus losgelaten werd in LA..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')