abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 00:44:45 #251
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_24929705
Tony is back for some ass-kicking!

Kan niet wachten op het volgende Jack Bauer Power Hour!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_24932224
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:17 schreef CloudStrife het volgende:
Het nummer is NIET te vinden op de Amerikaanse versie van de 24 soundtrack, maar wel op die van de overige versies: UK, Japan etc.
Kan je mij een mailtje sturen met de laatste 4 nummers van de niet Amerikaanse versie van de Soundtrack? dc1984[at]gmail[dot]com
pi_24935362
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:13 schreef Eastman het volgende:

[..]

Kan je mij een mailtje sturen met de laatste 4 nummers van de niet Amerikaanse versie van de Soundtrack? dc1984[at]gmail[dot]com
You've got mail
pi_24938681
Net aflevering 7 gekeken, wel leuk niet een superaflevering. En Tony is back, dat is wel beter Op naar de volgende, wat blijft het toch een topserie!
pi_24943239
Brrrr...

Family Charged in Madrid Train Bombings:
http://edition.cnn.com/20(...)n.charges/index.html
pi_24948329
dat 24 gedownload wordt vinden ze alleen maar prachtig... die serie wordt zo helemaal opgehyped!
pi_24950441
24 weer met lege handen naar huis.

Een dode acteur won beste acteur in drama serie, en CSI had beste cast award.

Telefoon was mee
quote:
<< Just wanted to say that about 45 minutes ago, I called the fan line... it rang twice, but I got voicemail, and I was about to give up but decided to try one more time. Lo and behold, I get Mary Lynn Rajskub (Chloe) on the line, who greeted me with, "Hello, 24 fan phone at the SAG Awards!" A total OMGWTFBBQ moment for me; everything I had been planning to ask/praise completely flew outta my head.

Mary Lynn was really fun to talk to -- "You know you're on TV right now?" she told me (ironically, my cable company crapped out *right* after the awards show ended, so I couldn't see if TNT did any post-show stuff?!). She was telling me how she was there with her "boyfriends" Jamie Foxx and Johnny Depp, and then said, "By the way, I look gorgeous tonight!" I told her I didn't get a chance to see her on TV, but that I had no doubt she probably did. Mary Lynn also said the fan phone was getting a lot of calls tonight.

Then she said, "Here, talk to Kim," and at first I thought she meant Elisha Cuthbert, but the phone ended up being passed over to Kim Raver (Audrey). !!! I didn't think I'd get a chance to talk to ANOTHER person, so I was again pretty speechless, but managed to tell Kim how gorgeous she looked tonight and how much I couldn't wait to see Monday's episode. I only talked to Kim real briefly, because she said, "Oh, Italy's calling!" so we had to hang up.

I've tried calling back again to see if any of the other cast members were totin' the phone, but the phone hasn't been ringing like before, so I'm wondering if it's off now? Anyway, just wanted to share the experience -- and I hope some others get a chance to talk to the cast... and tell them that they deserved to win that Best Ensemble award more than ever, since I totally forgot to pass on that kudos to the exceptional cast! >>
quote:
just called and got Jon, who was just leaving the show and was picking up his gift basket, which "weighs about a hundred pounds". He said the only thing he could see just glancing at it was a copy of Variety, which he and I agreed was pretty boring since you could just buy one of those, but he said that he was sure it was full of many other fine things.

He said he was standing there with the casting director, Debi Manwiller, and I said "who does a fabulous job" and he told her that and then said, "why don't you talk to her", so I did for awhile and she was, like everyone who's talked on the phone so far, very nice. She said they were waiting for the limo to go on to a party.
quote:

Whoo, I got through to Jon and the casting lady tonight too! (What is her name, does anyone know? Jon just referred to her as the "casting director"; I didn't get a chance to find out her name!)

Anyway, I asked Jon if they were going to any post-parties, and he said that they were probably going to go to a bar and drink -- "We lost, after all." I told him that they totally deserved the award regardless, 100%, to which he said, "We didn't, didn't we?" half-jokingly (which they TOTALLY did, as we all know!). Again, I praised them on the great casting, and then he handed the phone over to the casting lady... great short chat with her; she asked me who my favorite character was, to which I promptly replied, "Michelle!"

According to the phone call my sister just had moments ago with Jon, he said that if we call later, they'll be "at a hotel getting some beers," and said there would be a good chance to talking to the cast then.
Joseph Hodges (set master) nam normaal altijd de telefoon op, maar hij was niet naar de awards en belde later zelf en poste het op het forum
quote:

I had a few friends over for dinner, so when they left I thought I'd give the phone a call. I got through and Jon answered.."Hello 24" I said OMG is this Jon Cassar", He said "who's this? I was already laughing, I said "its me", at which point he recognised my voice, and said " you can't belive how many people called and asked for you tonight". It killed them, they all thought it was very funny.
quote:
CSI are they serious. I watch every show, its my job, but CSI please. West Wing I could go for, great actors, but CSI, PLEASE.
ROFL!
quote:
As long as we can. As the episode that aired the phone number won't be on for at least another four or five weeks in England Jon and I would love to keep it going at least till then.

[ Bericht 95% gewijzigd door CloudStrife op 06-02-2005 12:24:05 ]
pi_24952570
goeie post!
pi_24983833
Nieuwe episode is weer geweldig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:47:56 #260
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_24983944
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:39 schreef khazad het volgende:
Nieuwe episode is weer geweldig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw wat een spoiler

maar goed dat het tussen de tags staat
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_24983992
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:47 schreef MikeyMo het volgende:
wauw wat een spoiler

maar goed dat het tussen de tags staat
hehe, was van plan meer te schrijven, maar geen zin in
pi_24985751
Ik lees de spoiler toch niet
Ga hem zo kijken.
pi_24988531
"She seems really sweet."
"I can have him killed."
"Actually, I'm currently unemployed."

was dit een nieuwe schrijver ofzo?
SPOILER
  dinsdag 8 februari 2005 @ 15:29:04 #264
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_24988890
Was weer een goede aflevering, hoewel het eind deze keer wel een beetje voorspelbaar was.
schorriemorie
pi_24989137
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:04 schreef CloudStrife het volgende:
"She seems really sweet."
"I can have him killed."

was dit een nieuwe schrijver ofzo?
hehe, inderdaad, is niet echt 24-ish.
pi_24989973
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:45 schreef khazad het volgende:

[..]

hehe, inderdaad, is niet echt 24-ish.
Ik vond het cool. Zo af en toe een one-liner kan best.

En de ratings zijn steady. Ook deze week weer meer dan 11 miljoen kijkertjes. Over twee weken heeft 24 eindelijk een nieuwe lead-in voor drie weken, namelijk American Idols. Dat betekend dat de kijkcijfers weer enorm zullen stijgen! Bij aflevering 11, seizoen 2 en 3 kun je dat heel goed zien Vanaf dat moment startte AI namelijk op FOX. En die dip van episode 18, seizoen 3 kwam doordat 24 op een andere dag moest worden uitgezonden wegens George Bush.

[ Bericht 20% gewijzigd door CloudStrife op 08-02-2005 17:35:49 ]
pi_24991405
Goede afl. Opzich een erg "rustige" afl. , maar er gebeurde echt ontzettend veel. De one-liners bevielen mij wel en mogen zeker vaker voorkomen. Edgar was erg kewl als mollenvanger en Tony is op het moment gewoon een ontzettende grote droogkloot "give me the damn phone".

"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  dinsdag 8 februari 2005 @ 18:48:56 #268
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24991438
ja dat dipje in seizoen 3 was wel de aflevering dat ryan werd doodgeschoten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_24992862
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 18:48 schreef Dos37 het volgende:
ja dat dipje in seizoen 3 was wel de aflevering dat ryan werd doodgeschoten
Ja, en dat was misschien wel de beste aflevering van seizoen 3.

Tony en zijn Cubs beker! (van seizoen 1!)

EDIT:

Twee grappige (vooral de eerste) commercials die getoond werden tijdens de Super Bowl afgelopen zondag. Haha, extra pair of underwear!

http://twentyfouronline.com/clips/24SuperbowlPromo1_2005.zip
http://twentyfouronline.com/clips/24SuperbowlPromo2_2005.zip

[ Bericht 30% gewijzigd door CloudStrife op 08-02-2005 21:46:35 ]
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:52:16 #270
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24997690
Tony en Michelle uit elkaar.. wtf

Wanneer zien we Michelle terug ???? Ik wil Michelle terug in the field!!!

Verder weer een aflevering om je aan te irriteren. Opnieuw wordt er een onschuldige gemarteld.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Redactie Games woensdag 9 februari 2005 @ 01:03:20 #271
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24998256
Ik dacht eerlijk gezegd dat we weer met een ontzettende teaser zaten dat ze en de mol nog niet konden vangen in deze aflevering en dat die kerel er met de helikopter er van door zou gaan...

Maar nu is de spanning er wel vanaf... beetje rustige aflevering zonder meteen het verlangen naar een nieuwe aflevering..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 9 februari 2005 @ 02:50:03 #272
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25000648
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 01:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat we weer met een ontzettende teaser zaten dat ze en de mol nog niet konden vangen in deze aflevering en dat die kerel er met de helikopter er van door zou gaan...

Maar nu is de spanning er wel vanaf... beetje rustige aflevering zonder meteen het verlangen naar een nieuwe aflevering..
Ik vond het een leuke aflevering, met name het laatste kwartier.
SPOILER
Ik moet trouwens zeggen dat ik toch wel de Palmer-verhaallijn mis. Vond het persoonlijk wel leuk om een geheel losstaand verhaal er doorheen te hebben lopen. Gelukkig is de Abaz-family ook wel interessant, al ligt het wel erg voor de hand dat Moeder en Zoon uiteindelijk een grote confrontatie met Vader zullen hebben en dat ze papa dan een paar flinke kogels door zijn sodemieter gaan jagen oid. Als Beruz maar niet volgend seizoen opeens vrolijk bij CTU werkt...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:50:58 #273
47276 remcov
Moviemaniac
pi_25004172
Ik vond het wel cool dat het molletje op een gegeven moment weer met die vent belde en dat hij zei dat ie er vandoor ging. Zij reageerde dat ze ook weg wilde en hij zei: 'No, you will be taken care off'. Aan het einde van de aflevering kwamen we erachter wat ie daarme bedoelde.

Strakke actie ook van Edgar. Toen ie haar niet vertrouwde en ging uitzoeken of zei dat bericht had verstuurt zat ik echt op de bank van 'Godver naai die trut er nou eens bij!!'

Verder ook cool dat Tony terug is.
Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
pi_25004256
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:31 schreef CloudStrife het volgende:
Twee grappige (vooral de eerste) commercials die getoond werden tijdens de Super Bowl afgelopen zondag. Haha, extra pair of underwear!

haha, vooral die eerste is echt zeer geestig
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:27:40 #275
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25005611
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:31 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

EDIT:

ja die eerste is lachen "Grab a nother pair because you are gonna need it
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:53:20 #276
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_25008808
Beter blijft Tony lekker lang in actie en wordt hij niet doodgeschoten.. Ik vond hem veel toffer dan Jack in de vorige seizoenen!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_25013027
veel toffer als jack? ben je gek? JACK is de MAN!
  Moderator woensdag 9 februari 2005 @ 23:31:59 #278
42184 crew  DaMart
pi_25014895
Leuke aflevering weer, al vraag ik me af hoe ze de rest van het seizoen willen vullen met die reactors, dat zal dan ook nog wel niet het ultieme doel van de terroristen zijn lijkt me. Zelf denk ik dat de terroristen de meltdown stoppen, en de president vragen iets te doen wat hij liever niet doet...

Hoop trouwens wel dat we Michelle nog eens terugzien. Maar die werkt nu bij Division, dus dat zal vast wel... misschien wordt Erin wel eruit gegooid, en stuurt Division Michelle om het over te nemen?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_25016453
http://www.cair-net.org/video/disclaimer-hi.ram

Spotje dat ze op Fox uitzonden, over dat moslim gedoe Met in de hoofdrol, Jack Bauer :p
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_25016552
http://www.isitonyet.com/forum/24/e9.mpg

Word weer erg spannend zo te zien!!
SPOILER
Michael Scofield
  donderdag 10 februari 2005 @ 12:02:45 #281
17274 Wuder
pi_25021394
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:06 schreef kreuk050 het volgende:
veel toffer als jack? ben je gek? JACK is de MAN!
Die sagrijnig blik van hem... echt geweldig
  donderdag 10 februari 2005 @ 12:06:05 #282
17274 Wuder
pi_25021443
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 00:53 schreef jdiezrequejo het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_25024663
quote:

SPOILER
Ja, zo te zien wel.

Ik vond de aflevering verder wel goed. Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
  donderdag 10 februari 2005 @ 16:24:44 #284
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_25024920
quote:

SPOILER
Hetzelfde wat ik te zeggen heb.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_25025408
Btw. Dit las ik op een andere forum. Als ze uit het ziekenhuis vluchten, dan komt er een shot vanuit de auto waarmee ze weg rijden. Als je dan in de achteruitkijk spiegel kijkt lijkt het net alsof je iemand ziet zitten.
Het is er best donker, nu heb ik er een printscreen van gemaakt en zwrat wit en contrast verhoogt. Nu begin ik toche cht te twijfelen of er iemand op de achterbank ligt

En nee het kan geen hoofdsteun zijn waar de gordel aan vast zit, anders zou je ook een bredere hoofdsteun er naast moeten zien?

[ Bericht 5% gewijzigd door jdiezrequejo op 10-02-2005 17:30:47 ]
Michael Scofield
  donderdag 10 februari 2005 @ 17:26:35 #286
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25025573
Twee afleveringen geleden had Jack het over Tony en noemde hem "the only person I can trust". Op zich is dat best lachwekkend natuurlijk, omdat Tony hem juist gigantisch belazerd heeft in seizoen 3. Maar goed, ook dat moet je dan maar met een korreltje zout nemen

Tony en Michelle komen aan het einde van dit seizoen vast weer bij elkaar. Daar schrijven ze wel een beetje naartoe denk ik. Verder blijft ik erbij dat dit seizoen toch nog niet zo tergend spannend is als seizoen 3, maar wie weet komt dat nog
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:19:09 #287
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_25026282
We weten allebei onder welke omstandigheden hij Jack heeft voorgelogen. Ik zou Tony nu ook vertrouwen als je wordt aangevallen en er een mol zit in CTU.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_25026378
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:13 schreef jdiezrequejo het volgende:
Btw. Dit las ik op een andere forum. Als ze uit het ziekenhuis vluchten, dan komt er een shot vanuit de auto waarmee ze weg rijden. Als je dan in de achteruitkijk spiegel kijkt lijkt het net alsof je iemand ziet zitten.
Het is er best donker, nu heb ik er een printscreen van gemaakt en zwrat wit en contrast verhoogt. Nu begin ik toche cht te twijfelen of er iemand op de achterbank ligt

[afbeelding]

En nee het kan geen hoofdsteun zijn waar de gordel aan vast zit, anders zou je ook een bredere hoofdsteun er naast moeten zien?
Idd, nu je het zegt herinner ik me weer dat me dat ook opviel. Eerst dacht ik dat er iemand op de plaats van de bestuurder zou zitten. Ze konden alleen gewoon weg rijden en de rest bleef achter op het ziekenhuis. Ben benieuwd of daar nog wat uit komt...
pi_25027889
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:13 schreef jdiezrequejo het volgende:

[afbeelding]

ROFL! Het is Vic Mackey van The Shield!
ROFL, zal wel cameraman zijn.
pi_25033413
het is toch een hoofdsteun, helaas...
Michael Scofield
  vrijdag 11 februari 2005 @ 01:39:30 #291
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25033608
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 15:04 schreef CloudStrife het volgende:
Meest geslaagde grap in 24 tot nu toe
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:30:24 #292
42287 vluggejapie
Kijker de kijk
pi_25039351
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 01:25 schreef jdiezrequejo het volgende:
het is toch een hoofdsteun, helaas...
Die hoofdsteun zit rechts, het lijkt of er nog wat naast zit...
Everytime she sneezes I believe it's love
pi_25041085
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:30 schreef vluggejapie het volgende:

[..]

Die hoofdsteun zit rechts, het lijkt of er nog wat naast zit...
In zwart wit lijkt dat jah, omdat de twee zo veel van elkaar los staan(doordat de een zo donkerder is) Maar dit komt omdat er over die stoel ook een jas heen hangt, of de jas hangt daarover heen, of het is de schaduw die het donkerder maakt. Want als je het contrast enzo in kleur verhoogt is het delfde kleur als de hoofsdsteun alleen wat donkerder.

Ik heb mij vergist dus
Michael Scofield
pi_25043750
De 24 FAN PHONE werkt nog steeds. Vandaag heeft Kiefer Sutherland voor het eerst met een fan over de telefoon gesproken. But it wasn't me.
pi_25044025
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 01:39 schreef Leshy het volgende:

[..]

Meest geslaagde grap in 24 tot nu toe
Net achter "I can have him killed".
pi_25053373
Zo ik heb ook eindelijk ep 8 gekeken en vond hem toch wat minder dan de rest eigenlijk, er gebeurde niet echt heel veel en hij riep niet echt veel vragen op. Kan me ook moeilijk voorstellen hoe ze de rest van dit seizoen gaan vullen, misschien zit er nog wat groters achter. Maarja even afwachten dan maar!
pi_25054676
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 10:47 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo ik heb ook eindelijk ep 8 gekeken en vond hem toch wat minder dan de rest eigenlijk, er gebeurde niet echt heel veel en hij riep niet echt veel vragen op. Kan me ook moeilijk voorstellen hoe ze de rest van dit seizoen gaan vullen, misschien zit er nog wat groters achter. Maarja even afwachten dan maar!
De switch zit altijd in het midden van het seizoen. Dus daar zijn ze nu naartoe aan het werken
Michael Scofield
pi_25055375
Ik weet denk al wat er bij die hoofdsteun zit. Het is dat rode leren jasje van Dina.
  zondag 13 februari 2005 @ 11:46:32 #299
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_25070077
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 17:26 schreef scanman01 het volgende:
Twee afleveringen geleden had Jack het over Tony en noemde hem "the only person I can trust". Op zich is dat best lachwekkend natuurlijk, omdat Tony hem juist gigantisch belazerd heeft in seizoen 3. Maar goed, ook dat moet je dan maar met een korreltje zout nemen

Tony en Michelle komen aan het einde van dit seizoen vast weer bij elkaar. Daar schrijven ze wel een beetje naartoe denk ik. Verder blijft ik erbij dat dit seizoen toch nog niet zo tergend spannend is als seizoen 3, maar wie weet komt dat nog
Ik kom net uit een seizoen 3 marathon (ben best moe...) en hoewel ik 3 tot nu toe het beste seizoen vind, is het begin eigenlijk ook best saai daar.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zondag 13 februari 2005 @ 12:15:18 #300
17274 Wuder
pi_25070529
quote:
Op zondag 13 februari 2005 11:46 schreef Roa het volgende:

[..]

Ik kom net uit een seizoen 3 marathon (ben best moe...) en hoewel ik 3 tot nu toe het beste seizoen vind, is het begin eigenlijk ook best saai daar.
Ja klopt, seizoen 3 begon ook pas echt spannend te worden toen er een virus losgelaten werd in LA..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')