Hehe, iemand uit Australie kreeg te horen "So you haven't seen season 4 yet?" "Uuuuuh no, I saw this big topic on the official 24 board."quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijuk lees ik hier tussen de regels dat men het niet erg vindt dat de serie gedownload wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Donker, vrouw, manipulatief, gebruikt chantage om zelf zoveel mogelijk macht te krijgen...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:06 schreef Zhenar het volgende:
Vinden jullie ook dat die CTU-carrière bitch een slechte rip-off is van Sherry Palmer?
(verkapte TVP)
ik denk dat het hun ook niet echt kan boeien dat de trouwe kijker hun afleveringen downloadt. In Amerika is er zowiezo toch al voor betaald (reclame die mensen voorgeschoteld krijgen daar), aan het buitenland verkocht wordt het toch ook wel... uiteindelijk is het wereldwijd gezien maar een handjevol mensen die die afleveringen via het Internet kijkt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:12 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hehe, iemand uit Australie kreeg te horen "So you haven't seen season 4 yet?" "Uuuuuh no, I saw this big topic on the official 24 board."
Hehehe
precies ik heb de meeste seizoenen via internet gekeken maar ik heb hier alle 3 de boxen wel op de plank staanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk dat het hun ook niet echt kan boeien dat de trouwe kijker hun afleveringen downloadt. In Amerika is er zowiezo toch al voor betaald (reclame die mensen voorgeschoteld krijgen daar), aan het buitenland verkocht wordt het toch ook wel... uiteindelijk is het wereldwijd gezien maar een handjevol mensen die die afleveringen via het Internet kijkt.
Me too! En nog een 24 boek en soundtrackquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies ik heb de meeste seizoenen via internet gekeken maar ik heb hier alle 3 de boxen wel op de plank staan
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:38 schreef Dos37 het volgende:
Spoiler over de mogelijke terugkeer van PalmerZie eerder in deze topic, waar ik dat al twee keer heb gespoilerd, 1 keer met uitgebreid artikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt dat "tijdelijk" wel doorstrepen ben ik bang.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik trouwens niet begreep in de laatste aflevering: Driscoll vroeg Chloe om haar team te helpen, maar uiteindelijk is ze naar huis gestuurd. Gaat ze nu vanuit huis meehelpen ofzo? In dat geval vormt ze natuurlijk een erg zwakke schakel in de CTU-ketting... daar zal dan vast iemand gebruik van gaan maken.
Of is ze gewoon (tijdelijk) de serie uit?
grappig dat in het begin van deze topic dan het volgende staat in een post van Cloudstrife over dat telefoonnummer:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt dat "tijdelijk" wel doorstrepen ben ik bang.
Ze zijn nog steeds bezig met opnames, ze lopen ongetwijfeld meerdere afleveringen achter met uitzenden t.o.v serie, dus als Chloe eruit geschreven is, waarom zou ze dan nog op de set rondhuppelen? Tenzij ze een nieuwe functie als telefoniste heeft gekregen natuurlijkquote:Enkele hebben al regisseur Jon Cassar en Mary Lynn Rajskub (Chloe) aan de lijn gehad.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
grappig dat in het begin van deze topic dan het volgende staat in een post van Cloudstrife over dat telefoonnummer:
[..]
Ze zijn nog steeds bezig met opnames, ze lopen ongetwijfeld meerdere afleveringen achter met uitzenden t.o.v serie, dus als Chloe eruit geschreven is, waarom zou ze dan nog op de set rondhuppelen? Tenzij ze een nieuwe functie als telefoniste heeft gekregen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:19 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Stomme advocatenquote:Op zondag 23 januari 2005 12:11 schreef SS2Gohan het volgende:
De vaste promosite ligt down dankzij de advocaten van Fox, maar op http://www.isitonyet.com/ is wel gewoon de promo voor episode 6 te vinden. Heb geen idee per week een nieuwe promo krijg.
Ach, met dat programma met die ezel is hij altijd te vinden. Geen probleem.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:56 schreef MikeyMo het volgende:
Mja, alleen ligt nu torrent na torrentsite plat, ik hoop toch wel dat ik t/m het einde van seizoen 4 wekelijks een torrent kan scoren
Ja wat krijgt die eigenlijk te zienquote:Op maandag 24 januari 2005 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
Oh ja, niet vergeten: die ene gozer zit nog steeds in de ondervragingsruimte, met een brilletje op
De verloren gewaande seksfilm van Erica Terpstra en Drs. Van Leeuwenquote:
The Horrerquote:Op maandag 24 januari 2005 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
De verloren gewaande seksfilm van Erica Terpstra en Drs. Van Leeuwen
oow ja kan nou wel doen op de kosten van mijn stage adresquote:Op maandag 24 januari 2005 11:40 schreef dapluiz het volgende:
Gaat iemand trouwnes nog proberen te bellen vandaag ?
Je moet rond 18:00 bellen, dan is het daar 9 uur smorgens.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:23 schreef dapluiz het volgende:
Denk alleen niet dat ze nu al wakker zijn
Zij is echt goed!quote:Playing Against (Stereo)type
By JOE RHODES
Published: January 23, 2005
HEN the creators of "24" first approached the Iranian actress Shohreh Aghdashloo, whose Oscar-nominated performance in "House of Sand and Fog" in 2003 reignited a film career that had been dormant for nearly 30 years, she turned them away.
She had never seen the show and knew nothing of the counterterrorist agent Jack Bauer and his save-the-world-on-deadline exploits. All she knew was that the creators of the Fox television show, Robert Cochran and Joel Surnow, wanted her to play a terrorist. As a highly regarded actress of Middle Eastern descent who had spent years as an advocate for women's rights, left Iran in 1978 to escape the ayatollahs and fought against the stereotyping of Muslim-Americans, it was exactly the kind of role she tried to avoid.
"Terrorists and battered women from the Middle East," she said of the parts she was often offered. "And they were never real characters. They were just stereotypes."
But two weeks after she turned them down, the creators sent her a tape of "24" episodes and asked if she would at least meet with them.
"They told me about this woman, where she is heading and how many faces she had," Ms. Aghdashloo, 52, said. "And while they were talking, I realized this is the most compelling and challenging role of my career. She's a very strong woman. She's complex. She's the kind of person when you talk to her, you're not quite sure whom you're talking to. I realized it was, as they say, something I can put my teeth in."
As Dina Araz, the matriarch of a seemingly average middle-class Muslim-American family that is also at the center of a terrorist sleeper cell, Ms. Aghdashloo is a chilling combination of loving mother, devoted wife and cold-blooded killer. She makes sure that her family eats a good breakfast and that her son is doing his homework, but when his non-Muslim girlfriend accidentally stumbles onto the location of the family business, she poisons the girl's tea.
The storyline has generated protests from some Muslim-American groups, which have said that it aggravates the stereotype that all Muslims are secret terrorist sympathizers. Fox is addressing the issue by offering its affiliates public service announcements that can be broadcast before, after or during the show.
Ms. Aghdashloo anticipated such complaints when she took the role. But she urges protesters to wait and see how the story plays out and to remember that "24" is a work of fiction.
"I was aware of the problem this was going to create for me, an Iranian actress," said Ms. Aghdashloo, who was a star of Iranian cinema before fleeing Tehran for London and then moving in 1987 to Los Angeles. There she and her husband, the playwright Houshang Touzie, created a traveling theater troupe, performing mostly in Farsi for Iranian-American audiences.
"I knew exactly what was going to happen, and it happened," she said. "This is pure fiction, sometimes even cartoonish. It's inspired by events in society, just as James Bond was inspired by the cold war. Did we have Russians demonstrating in the streets saying James Bond is giving us a bad name?"
Ms. Aghdashloo was speaking by telephone from Vancouver, British Columbia, where she has a small part in "The Exorcism of Emily Ross," a thriller starring Laura Linney and Tom Wilkinson. And she is planning to star in a film version of the best-selling book "Reading Lolita in Tehran," which she expects to start shooting by the end of 2005.
Ms. Aghdashloo has taken to watching "24" with her 16-year-old daughter, Tara Jane, and a group of her daughter's friends.
"I love cooking for her friends, especially her American friends," she said, adding with a laugh that, no, she did not serve the teenagers any tea: "My only concern when I was playing this role was, God forbid if they do not feel comfortable in my home anymore and won't eat my food. But they can tell the difference between real life and fiction. They are smart kids."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Ik ga vanaaf kijken wat die plotwending isquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:01 schreef khazad het volgende:
- een spoiler -
Ik ben nou wel benieuwd...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:59 schreef glannie het volgende:
Whaaa wat een gruwelijk geile episode was dit weer!!
Idioot zijn die schrijvers... idioot ik zeg het je!!![]()
Ik tintelde helemaal na die 1e 15minuten hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |