Wel opnemen dan hè!quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja het zou je toch gebeuren
Yes with Kiefer Sutherland
Hi Kiefer how are you doing
Prutsers...quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:04 schreef Eastman het volgende:
[..]
24: "hello 24"
ik: "hi"
24: "where you from"
ik: Holland, Europe"
24: "Ohh you'r the same guy"
ik: "yeah"
Ge moet gewoon vragen of ze aan het filmen zijn, en of er nog acteurs aanwezig zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:27 schreef Wuder het volgende:
[..]
Dan moet je echt dodelijke geluk hebben..
Ik denk wel dat ze meerdere lijnen hebben.. anders kunnen ze nooit 20.000 hebben opgenomen.. in een paar dagen....quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:05 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ge moet gewoon vragen of ze aan het filmen zijn, en of er nog acteurs aanwezig zijn.
Ennuh, tis echt 1 telefoon. Tis niet dat er continu gebeld wordt.
Niet alle 20.000 krijgen iemand aan de lijn (ook voicemail). Het nummer is 20.000 gebeld, dat kunnen ze zo opvragen bij de telefoonmaatschappij.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:30 schreef Eastman het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze meerdere lijnen hebben.. anders kunnen ze nooit 20.000 hebben opgenomen.. in een paar dagen....
1 minuut per keer
10 uur per dag lijn beschikbaar.
is
600 calls per dag.. en je krijgt echt binnen no time iemand aan de lijn... dat was bij mij het geval en je merkt het ook in de opgenomen gesprekken.
Geweldigquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:47 schreef MikeyMo het volgende:
voor diegene die benieuwd zijn naar wat Armin van Buuren heeft gedaan met de tune en samples uit 24:
http://www.recess.nl/info.asp?info=15035
Kim Raver - the Late Late Show with Craig Ferguson (CBS) - 24 Jan.quote:The phone companies give us the phones and free service
for the exposure on the show.
No one is making money from this.
We have now nicknamed it the FAN PHONE.
Today a bunch of calls from Sweden, Finland, Norway and Switzerland
Thanks all for calling.
We always knew we had the best fans of any show on television
NOW YOUR'E PROVING IT.
JC
PS: Your'e going to love this.
Watch out for Kim Ravers or Kiefers talk show appearences in the next two weeks,
they might have the phone with them, to answer some lucky fans call, live
on a talk show. Remember I said might, we are still working out the details.
En Jonathon "Behrooz" en Roger "Curtis" hebben de FAN PHONE, ook al gebruiktquote:In times of crisis, one of the real security plans for the president
is to get him in the air and keep him there. He is protected by fighters
and can refuel mid air. He will stay there, or in a bunker until it is safe
to land.
JC
quote:Everyone Thanks for calling. Your'e the best fans any show can hope for.
Because the Fan Phone is setup to talk to us as we work, we are turning it
off for the weekend. So friday evening before we go home we will turn it
off and then turn it back on Monday morning. So don't waste your time
trying to call this weekend, I don't want you to get frustared. But monday
morning we'll be answering and chatting with you again.
JC
PS: Someone had a good idea today to film us talking to you for the DVD
special edition of Year 4.
Hehe, iemand uit Australie kreeg te horen "So you haven't seen season 4 yet?" "Uuuuuh no, I saw this big topic on the official 24 board."quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijuk lees ik hier tussen de regels dat men het niet erg vindt dat de serie gedownload wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Donker, vrouw, manipulatief, gebruikt chantage om zelf zoveel mogelijk macht te krijgen...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:06 schreef Zhenar het volgende:
Vinden jullie ook dat die CTU-carrière bitch een slechte rip-off is van Sherry Palmer?
(verkapte TVP)
ik denk dat het hun ook niet echt kan boeien dat de trouwe kijker hun afleveringen downloadt. In Amerika is er zowiezo toch al voor betaald (reclame die mensen voorgeschoteld krijgen daar), aan het buitenland verkocht wordt het toch ook wel... uiteindelijk is het wereldwijd gezien maar een handjevol mensen die die afleveringen via het Internet kijkt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:12 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hehe, iemand uit Australie kreeg te horen "So you haven't seen season 4 yet?" "Uuuuuh no, I saw this big topic on the official 24 board."
Hehehe
precies ik heb de meeste seizoenen via internet gekeken maar ik heb hier alle 3 de boxen wel op de plank staanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk dat het hun ook niet echt kan boeien dat de trouwe kijker hun afleveringen downloadt. In Amerika is er zowiezo toch al voor betaald (reclame die mensen voorgeschoteld krijgen daar), aan het buitenland verkocht wordt het toch ook wel... uiteindelijk is het wereldwijd gezien maar een handjevol mensen die die afleveringen via het Internet kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |