Me too! En nog een 24 boek en soundtrackquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies ik heb de meeste seizoenen via internet gekeken maar ik heb hier alle 3 de boxen wel op de plank staan
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:38 schreef Dos37 het volgende:
Spoiler over de mogelijke terugkeer van PalmerZie eerder in deze topic, waar ik dat al twee keer heb gespoilerd, 1 keer met uitgebreid artikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt dat "tijdelijk" wel doorstrepen ben ik bang.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik trouwens niet begreep in de laatste aflevering: Driscoll vroeg Chloe om haar team te helpen, maar uiteindelijk is ze naar huis gestuurd. Gaat ze nu vanuit huis meehelpen ofzo? In dat geval vormt ze natuurlijk een erg zwakke schakel in de CTU-ketting... daar zal dan vast iemand gebruik van gaan maken.
Of is ze gewoon (tijdelijk) de serie uit?
grappig dat in het begin van deze topic dan het volgende staat in een post van Cloudstrife over dat telefoonnummer:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt dat "tijdelijk" wel doorstrepen ben ik bang.
Ze zijn nog steeds bezig met opnames, ze lopen ongetwijfeld meerdere afleveringen achter met uitzenden t.o.v serie, dus als Chloe eruit geschreven is, waarom zou ze dan nog op de set rondhuppelen? Tenzij ze een nieuwe functie als telefoniste heeft gekregen natuurlijkquote:Enkele hebben al regisseur Jon Cassar en Mary Lynn Rajskub (Chloe) aan de lijn gehad.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
grappig dat in het begin van deze topic dan het volgende staat in een post van Cloudstrife over dat telefoonnummer:
[..]
Ze zijn nog steeds bezig met opnames, ze lopen ongetwijfeld meerdere afleveringen achter met uitzenden t.o.v serie, dus als Chloe eruit geschreven is, waarom zou ze dan nog op de set rondhuppelen? Tenzij ze een nieuwe functie als telefoniste heeft gekregen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:19 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Stomme advocatenquote:Op zondag 23 januari 2005 12:11 schreef SS2Gohan het volgende:
De vaste promosite ligt down dankzij de advocaten van Fox, maar op http://www.isitonyet.com/ is wel gewoon de promo voor episode 6 te vinden. Heb geen idee per week een nieuwe promo krijg.
Ach, met dat programma met die ezel is hij altijd te vinden. Geen probleem.quote:Op maandag 24 januari 2005 09:56 schreef MikeyMo het volgende:
Mja, alleen ligt nu torrent na torrentsite plat, ik hoop toch wel dat ik t/m het einde van seizoen 4 wekelijks een torrent kan scoren
Ja wat krijgt die eigenlijk te zienquote:Op maandag 24 januari 2005 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
Oh ja, niet vergeten: die ene gozer zit nog steeds in de ondervragingsruimte, met een brilletje op
De verloren gewaande seksfilm van Erica Terpstra en Drs. Van Leeuwenquote:
The Horrerquote:Op maandag 24 januari 2005 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
De verloren gewaande seksfilm van Erica Terpstra en Drs. Van Leeuwen
oow ja kan nou wel doen op de kosten van mijn stage adresquote:Op maandag 24 januari 2005 11:40 schreef dapluiz het volgende:
Gaat iemand trouwnes nog proberen te bellen vandaag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |