Ik denk dat dat verhaaltje erin geschreven is zodat ze problemen met "real time" makkelijk op kunnen lossen door er een scene in te gooien met die dochter ofzo. Het maakt haar ook iets menselijker, maar zo erg vind ik haar tot nu toe ook helemaal niet trouwens.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:52 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed voor de uitdieping van het karakter van Erin. Anders zou ze een complete bitch zijn, maar hierdoor krijg je ook een andere kant van zo'n persoon te zien.
Dat was denk ik niet zo overbodig hèquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:18 schreef MikeyMo het volgende: Miliken gebeuren in seizoen 3
Aan de ene kant is het goed dat palmer weg is. De schrijvers voelden zich duidelijk bij ieder seizoen weer verplicht om een lullig verhaaltje om zijn persoon te schrijven. Dit jaar is de aanpak gelukkig anders en heeft de president (tot nu toe in ieder geval) zo goed als geen rol in "24". Dat mag ook wel zo blijven. Bij seizoen 1 en 2 was het nog leuk, maar bij seizoen 3 werd het al vervelend. Eerst dat gedoe met die nieuwe vriendin van hem (is me nog steeds een raadsel waar dat op sloeg) en later dat Milliken verhaal.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:15 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Dat was denk ik niet zo overbodig hèAnders hadden wij nu gewoon nog President Palmer!
Vaak beginnen ze met meerdere verhaallijnen in een seizoen en kijken ze later met welke ze verder gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerst dat gedoe met die nieuwe vriendin van hem (is me nog steeds een raadsel waar dat op sloeg) en later dat Milliken verhaal.
Misschien laat CTU hem volgen....quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:10 schreef doedelzak13 het volgende:
Wat te denken van die zoon van Heller dan.
Beginsituatie is voor Hellers ontvoering, namelijk: "Pa, je bent een lul"
na de ontvoering:
- zoonlief wordt gemarteld. "Ik zeg niks!"
- zoonlief wordt nog een keer gemarteld "Ik zeg niks!"
- Heller komt zijn zoon bezoeken. "Ik zeg niks!"
- Zoon wordt nog een keer gemarteld, met goedkeuring van Heller.
- Marteling is klaar. Zoon: "Ik zeg niks!"
Eindsituatie: "Pa, je bent een lul!"
Nee dat schiet tot nu toe lekker op....
Dat zou je haast wel denken ja. Anders zou zijn verschijnen in de serie volkomen zinloos zijn. Maar bij "24" weet je het maar nooit. Misschien hadden ze een verhaallijn voor hem in gedachten maar hebben ze zich bedacht ofzo. Zoiets lijkt ook te zijn gebeurd met die nieuwe vriendin van David Palmer in seizoen 3.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:41 schreef Dos37 het volgende:
Die zoon weet er wel meer vanaf denk ik
Die staat op de soundtrack van 24...quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:33 schreef doedelzak13 het volgende:
Jammer dat ze die titelsong van Armin van Buuren blijkbaar toch niet gebruikt hebben (klik)
en welke mag dat wel wezen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:50 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Die staat op de soundtrack van 24...
Dan heb jij een andere soundtrack dan die ik heb denk ik...quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:50 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Niet op die van deze... 24 OSTquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:50 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Beetje offtopic, Armin van Buuren's A State of Trance elke donderdag om een uur of 20:00 ofzo op ID-T radio..quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:27 schreef Eastman het volgende:
wat is ASOT?
Kan SAG Awards niet ontvangenquote:
Thanks to all the fans for calling.
Here's what we've learned talking to you.
This show is as popular around the world as it is in North America.
People watch the show in large groups. (Hear that Neilson ratings people).
We have hundreds of very young intelligent fans (8 to 14 yrs old).
Some people download the show from the internet.......naughty.
We have the BEST fans in the world..........period.
And here is your present for being such nice people on the Fan Phone.
As you know our cast is nominated for a SAG (Screen Actors Guild) award this weekend.
The phone will be at the award show party. So if we find a spare minute during the ceramony we'll take some calls. Try to get through Saturady after 5pm (pacific time).
Thanks again for watching 24.
JC
Ligt aan jouquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:20 schreef BMH het volgende:
Ligt het aan mij, of is seizoen 3 helemaal niet spannend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |