Uh. Je weet dat maandag 24 wordt uitgezonden en dat je dit topic dan moet vermijden totdat je de aflevering zelf gezien hebt. Er worden alleen spoilertags gebruikt voor zaken die nog niet zijn uitgezonden. Is dus je eigen domme schuld.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gatver alleen maar spoilers nu in dit topic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Waarom? Shohreh Aghdashloo is echt top!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
Er staan 3 clips op die pagina. Twee ervan zijn al oud trouwens. Die nieuwe clip is wel leuk, maar had liever een andere hoofdrolspeler gezien.
Dan ben jij een van de weinigequote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Ze kan mij niet bekoren eigenlijk. Op zich is het misschien wel een leuke rol om te spelen, maar ze spreekt mij niet aan. Dan vond ik toch iedere scene met Nina veel interessanter om naar te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Ik zeg ook niet dat ze de rol niet goed speelt. Dat doet ze zeer zeker wel. Het is alleen een rol en personage die me niet aanspreekt. Dat is alles. Die Emmy mag ze van mij ook wel winnen hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:06 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dan ben jij een van de weinige
Ze kreeg niets voor niets een oscar nominatie, en iedereen in TV-land zegt al dat ze een Emmy nom moet krijgen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:08 schreef Dos37 het volgende:
teaser episode 8
Niet lezen je iets niet wilt weten over aflevering 8Klinkt goed, kan niet wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:08 schreef Dos37 het volgende:
teaser episode 8
Niet lezen je iets niet wilt weten over aflevering 8Never trust FOX promo's! Ik heb al een idee waarom ze die oppak scene laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat is?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:57 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Never trust FOX promo's! Ik heb al een idee waarom ze die oppak scene laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja hoewel t inderdaad dezelfde formule blijft, is het iedere week smullen. En dan zo snel mogelijk proberen weer te vergeten, anders word je echt gek dat je zolang moet wachtenFok! Groentje
dit is amerika, waar het zich afspeelt, elke dweebo kan een wapen dragen daarquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:37 schreef DaMart het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat Tony tegenwoordig doet. Aangezien hij nog een wapen draagt, waarschijnlijk dus iets bij de politie of zo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel goed voor de uitdieping van het karakter van Erin. Anders zou ze een complete bitch zijn, maar hierdoor krijg je ook een andere kant van zo'n persoon te zien.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:42 schreef scanman01 het volgende:
Tot nu toe mogen ze dat verhaal van die dochter van Erin wel skippen trouwens. Boeit voor geen meter. Maar daar zal nog wel iets mee gaan gebeuren waardoor het interessant wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |