misschien moet iemand hier een pol van makenquote:
Ik weet wel zeker dat dat niet nodig is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:34 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
misschien moet iemand hier een pol van maken
Misschien moet er een poll gemaakt worden andijvie groen is. Duh.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:34 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
misschien moet iemand hier een pol van maken
hey zo praat je niet over m`n vriend, Dirkh hèquote:
Sorry, nadat ik `m anaal misbruik heb, mag jij je uitlevenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:43 schreef laffer het volgende:
[..]
hey zo praat je niet over m`n vriend, Dirkh hè![]()
Da's een leuk geintje voor mensen met browserproblemen,quote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:33 schreef Dagonet het volgende:
Waarom die '<--' in de TT Dirkh?
Moor duidelijk !quote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:33 schreef Dagonet het volgende:
En jij denkt dat hij daar rekening mee houd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:37 schreef bolivian het volgende:
[..]
Da's een leuk geintje voor mensen met browserproblemen, [afbeelding]!
[afbeelding]
vrolijk pasen!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:14 schreef gfree het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar!
Ik was even inspiratieloos.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:33 schreef Dagonet het volgende:
Nee, ik vind dat je daar wel thuis hoort.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:38 schreef laffer het volgende:
dirkH, sorry dat ik niet zoveel meer on onzin post, R&P is veel gezelliger![]()
doe er wat aan, dude![]()
Ja, was een vergissing, want hij zat drie minuten na zijn vraag al te zeiken met : Anyone?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, was een vergissing, want hij zat drie minuten na zijn vraag al te zeiken met : Anyone?
Je zou ze toch meteen een schop onder hun reet geven en daarna met hun melkgebitje op de stoeprand leggen om ze daarna een flnike trap in hun nek te geven.
Wat een mooie man. Jammer van dat hakenkruis!quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:21 schreef tommy4487 het volgende:
[nazimode]
wat een mooi hakenkruis jammer van die man
[/nazimode]
Nee, ik zat er ook al naar te kijken. En dacht: Daar klopt geen hout van.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:12 schreef the_real_joontje het volgende:
Nou is het woordje bagger wat ik eigenlijk in dit topic niet wil gebruiken, maar het is het wel.
Dirkh is dit een correcte Nederlandse zins-constructie
Ach dat kan zelfs de beste overkomen, vandaar dat ik er zelf ook wel eens last van heb.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik zat er ook al naar te kijken. En dacht: Daar klopt geen hout van.
Maar ja, het staat er nou eenmaal.
Dirkh, Thanx!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
=
[ img ]http://forum.fok.nl/usericons/41893/fokavatar2.jpg[ /img ]
[ img=20,20 ]http://forum.fok.nl/usericons/41893/fokavatar2.jpg[ /img ]
ze willen je de crew uitwerken!quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:31 schreef Tessje het volgende:
Weer inlogproblemen...
Maar weer eens zo proberen..
Nee, gewoon kutcomputers in het OLCquote:
Maar je mag toch helemaal niet Fokken in een Open Leer Centrumquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee, gewoon kutcomputers in het OLC![]()
Fucking tering compaq dingen..
Als je het woordje 'iets' tussen 'bagger' en 'wat' zet, loopt het al een stuk beterquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:12 schreef the_real_joontje het volgende:
Nou is het woordje bagger wat ik eigenlijk in dit topic niet wil gebruiken, maar het is het wel.
Dirkh is dit een correcte Nederlandse zins-constructie
quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoi. Ik wil graag dat jullie mijn topic terug openmaken.
Het idee zou op zich misschien wel wat op kunnen leveren, al vind ik het persoonlijk nog bagger, maar okay.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:11 schreef BrauN het volgende:
Dirkh... waarom sluit je nou Wat doe jij het liefst met je zwarte smeer klauwen? ?
Dat is een hardstikke leuk topic waaraan iedereen mee kan gaan doen enzo. Iedereen verzint iets wat ie doet met z'n vuile klauwen en daarna laat ie ze aan de camera zien. Het kan zélfs een TTT worden.
Ik weet dat ik niet veel goeds bij je kan doen, maar je smoort al mijn puike ideëen in de kiem.
Hoe respectvol !quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:27 schreef Dagonet het volgende:
Hallo kutusers en kutcrew.
Zo ben ik.quote:
Het was een baggertopic dus is hij dicht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:59 schreef Fr3derik het volgende:
waarom kan ik niet meer posten in mijn topic?
MSN smilies werken niet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:15 schreef Fr3derik het volgende:
dit is toch een onzinforum?
en dat is toch een onzintopic?
ik zie het probleem niet :S
vandaag geregd denk een leuk topic te openen opent bagger kan iedereen gebeurenquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:55 schreef Fr3derik het volgende:
gezien jouw lijst van geopende topics lijk jij mij niet echt de geschikte persoon om daarover te oordelen, maar oke, het zal wel
Hullie hebben gekozen voor een wiekent mod.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:08 schreef Ruis het volgende:
leeft Croupouque nog?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:25 schreef static het volgende:
Berg je maar, Dirkh.
Deze mag van mij standaard in de OP van feedbackquote:
Ik denk een soort van nieuw EILquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef Tessje het volgende:
En dan TRJ?
Mijn ondervraging... wat doe je?quote:
gewoon...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef Tessje het volgende:
En dan TRJ?
Ik zit er nog ff over te pruttellen maar het wordt zeker geen pseudo-religieuze toolie... ik zal gaan proberen mijn moskee te overtreffenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mijn ondervraging... wat doe je?
TRJ... Even serieus.. Word dit een lemming op de fok!kerk en de Fok!moskee?
Of heb je hele andere plannen?
Geweldig! Ik kan mijn blijdschap niet meer onderdrukken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:23 schreef laffer het volgende:
DirkH, heb je mijn ondertitel al gezien??![]()
jij bent vanaf nu m`n VRIEND
![]()
Je was verwikkeld in een interessant gesprek? Waar? Niet in dat BrauN topic toch? Want als je dat al interessant noemt, dan heb je toch een verkeerde kijk op zaken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:35 schreef The_Langolier het volgende:
Dirkh, ik was net verwikkeld in een interessant gesprek over hoe om te gaan met newbies.
En nu heb jij dat gesprek de nek om gedraaid.
Ik weet zeker dat je nu trots op jezelf bent, ik zou het in jouw geval ook zijn. Maar fijn is anders.
Nu is het tijd voor een stroopwafel.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
(maar ja, bagger opruimen in een conflict topic betekent ook dat ik de OP zal moeten verwijderen, waardoor het hele topic verdwenen is)
Best een toffe gast he?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Je uitleg voldoet. Dank u.
Mocht je geïnteresseerd zijn in stroopwafels dan hoor ik het wel
Om te voorkomen dat je denk dat ik het berichtje niet heb gelezen, reageer ik toch ff.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:57 schreef Tokay het volgende:
Hallo, wordt er hier alleen maar geslowchat of hoe zit dat?![]()
Laat ik dan maar eens een zinnige bijdrage leveren door een zeer aangenaam ende gezellig ende hilarisch meedoe- topic onder jullie aandacht te brengen, dat beslist een TTT waard is!
Van Shark.Bait ---> Het grote foute woordenboek
Dank voor uw aandacht. Einde bericht.
quote:Ja, de bedoeling van dit topic is om de echt leuke topics van het moment een beetje meer aandacht te geven door ze hier te vermelden.
TTT topic is om mensen op leuke topics van dat moment te wijzen, niet een "het beste van ONZ". Lijkt mij hoor en de reden die jullie aangeven "als we het in het TTT gooien dan wordt het verbaggerd" lijkt mij iets waar jullie nou bij uitstek geschikt voor zijn om te voorkomen/verhelpen.quote:Nou, omdat op sommige momenten door de bomen het bos niet meer te zien is, dan is iedereen vrolijk aan het posten in slowchat topics en raken de topics met meer dan 4 regels of waar je over na moet denken al snel onderaan de topiclijst om nooit meer gezien te worden
Ja, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:03 schreef Dagonet het volgende:
Wat is dan het nut van TTT's als je er alleen maar topics in gooit waar mensen niet meer aan mee kunnen doen?
[..]
[..]
TTT topic is om mensen op leuke topics van dat moment te wijzen, niet een "het beste van ONZ". Lijkt mij hoor en de reden die jullie aangeven "als we het in het TTT gooien dan wordt het verbaggerd" lijkt mij iets waar jullie nou bij uitstek geschikt voor zijn om te voorkomen/verhelpen.
Of juist weer een nieuwe impuls te geven.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:30 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt het over verbaggerd, maar daar heb ik het niet over. Wij zijn er inderdaad voor om die reacties weg te halen.
Mensen posten minder in leuke topics omdat het in het TTT staatquote:Ik heb het over een topic om zeep helpen. Bijvoorbeeld dat mensen er minder in posten, of helemaal niet meer, of juist posts plaatsen die wel kunnen maar de lol er een beetje uithalen.
Je hebt dat onderzocht? Na een nieuwe post in het TTT kijk je hoeveel views er per kwartier bijkomen? Het werkt namelijk wel. Als je een TTT zou hebben zou je dat gemerkt hebben.quote:En het is wel een beetje naief om te denken, dat mensen in de TTT gaan kijken of er op dat moment leuke topics lopen. Dat gebeurd niet.
Wat ik regelmatig zie, is dat oude TTT-topics weer een schopje krijgen. Dat komt omdat men blijkbaar wél kijkt of er nog iets leuks te beleven is. Bij gebrek aan beter, schreef hij in een verbitterde bui.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:30 schreef Dirkh het volgende:
En het is wel een beetje naief om te denken, dat mensen in de TTT gaan kijken of er op dat moment leuke topics lopen. Dat gebeurd niet.
hmm, je mist een beetje mijn punt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of juist weer een nieuwe impuls te geven.
[..]
Mensen posten minder in leuke topics omdat het in het TTT staatAfschaffen dan dat ding. Subiet, want dan werkt het averechts. Ik ben het er niet mee eens trouwens, maar da's een ander verhaal.
[..]
Je hebt dat onderzocht? Na een nieuwe post in het TTT kijk je hoeveel views er per kwartier bijkomen? Het werkt namelijk wel. Als je een TTT zou hebben zou je dat gemerkt hebben.
Het viel niet stil omdat het in het TTT geplaatst werd ofzo. Als een topic stilvalt omdat het in het TTT geplaatst wordt pleit ik voor een vermelding van elk bagger/slowchat/reekstopic.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:49 schreef Dirkh het volgende:
hmm, je mist een beetje mijn punt.
En er hoeft niks onderzocht te worden, ik ga op mijn gevoel af.
Er staat een TTT van Lucille bijvoorbeeld, kijk eens wat daar van terecht gekomen is. Jammer.
Zou kunnen maar dat is niet de originele insteek.quote:En je zou TTT ook kunnen zien als een archief van leuke topics die anderen kunnen nalezen.
Probeer eens op één lijn te gaan zitten met z'n allen? Probeer eens één mening naar buiten te dragen en niet steeds "dat is mijn mening en niet die van alle mods, bij een ander heb je misschien meer geluk". Consequentie is geen vies woord. Users hebben er geen flikker aan als de ene mod "nee" zegt terwijl de ander het al aan het doen is bijvoorbeeld.quote:Maar goed, ik heb mijn mening daar over gegeven, en zoals ik al zei, het is mijn mening en niet die van de onz mods.
En natuurijk is niet iedereen het met mij eens.
De dag dat Dirkh en ik dezelfde stijl handhaven en qua humor op één lijn zitten, is de dag vóór de dag dat mijn levenloze karkas met een dik touw stevig om de hals geknoopt aan een oude krakende eik bungelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:55 schreef Dagonet het volgende:
Probeer eens op één lijn te gaan zitten met z'n allen? Probeer eens één mening naar buiten te dragen en niet steeds "dat is mijn mening en niet die van alle mods, bij een ander heb je misschien meer geluk". Consequentie is geen vies woord. Users hebben er geen flikker aan als de ene mod "nee" zegt terwijl de ander het al aan het doen is bijvoorbeeld.
Boommoordenaarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De dag dat Dirkh en ik dezelfde stijl handhaven en qua humor op één lijn zitten, is de dag vóór de dag dat mijn levenloze karkas met een dik touw stevig om de hals geknoopt aan een oude krakende eik bungelt.
Ik ga er ook niet vanuit dat jij zo erg zou afglijden hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De dag dat Dirkh en ik dezelfde stijl handhaven en qua humor op één lijn zitten, is de dag vóór de dag dat mijn levenloze karkas met een dik touw stevig om de hals geknoopt aan een oude krakende eik bungelt.
Niet nijdig worden, als ik er naast zit, dan zit ik er naast. Zo simpel is dat.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:23 schreef Tokay het volgende:
Okee, heb de feedback van Dirkh (en Tessje) gelezen waarom jullie er geen TTT van willen maken, en ik snap werkelijk geen moer van jullie argumenten.
Doei.
ga je gang, ik heb 'm ook maar gejat...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:56 schreef Tessje het volgende:
[..]
Deze mag van mij standaard in de OP van feedback![]()
Aldus Dirkh. Ik ben het oneens. Nou goed, inmiddels wel.quote:Dit topic is over zijn hoogtepunt heen.
Eenschquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:04 schreef Conflict het volgende:
Dus als je al mijn topics TTT zou maken...
Sorry, ik was even douchen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Frits, check je naamtopic enzo
mits weekendquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:59 schreef whoops het volgende:
Damn, Croupouque modt sneller dan zijn schaduw... en 't is altijd raak...
Wat is dit, een verzoek om beestachtig genomen te worden?quote:
Omg een stijf cocktailworstje!quote:
Lik m'n monstercockquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omg een stijf cocktailworstje!
Foto's!
oh, hem wens je wel een fijne avond hèquote:
Ja hee, ik wist niet eens dat je er was.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:41 schreef laffer het volgende:
[..]
oh, hem wens je wel een fijne avond hè![]()
mij niet??
zeker omdat DirkH m`n nieuwe vriend is hè![]()
insgelijksquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja hee, ik wist niet eens dat je er was.
Ook een fije avond, L.
ik ben jaloers, ik zou Dirkh ook wel als nieuwe vriend willenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:41 schreef laffer het volgende:
[..]
zeker omdat DirkH m`n nieuwe vriend is hè![]()
Zodra er haar op je piemeltje groeit kunnen we gaan onderhandelen.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:06 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik ben jaloers, ik zou Dirkh ook wel als nieuwe vriend willen
haar er OP?quote:Op zondag 16 januari 2005 00:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zodra er haar op je piemeltje groeit kunnen we gaan onderhandelen.
Riep je cynix?quote:Op zondag 16 januari 2005 00:12 schreef Ruis het volgende:
alhoewel, een harige eikel...
en heeft een banquote:Op zondag 16 januari 2005 16:22 schreef the_legend_killer het volgende:
henkdevries is stoer
Omdat het niets anders was dan een paar plaatjes van The A-team en een paar (willekeurige) anderen in de openingspost en vervolgens begon er een slowchat over iets anders. En ik voelde daarnaast een grote innerlijke drang om B.A.Baracus na te doen.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Huur hier ..
Waarom is die op slot ?
Is al goedquote:Op zondag 16 januari 2005 21:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Omdat het niets anders was dan een paar plaatjes van The A-team en een paar (willekeurige) anderen in de openingspost en vervolgens begon er een slowchat over iets anders. En ik voelde daarnaast een grote innerlijke drang om B.A.Baracus na te doen.
hehehequote:Op zondag 16 januari 2005 23:19 schreef Tessje het volgende:
Raap me even op![]()
Pas op pagina 6 had ik hem door
dat is een heel oud topic, krengquote:Op zondag 16 januari 2005 23:52 schreef Marietje_ het volgende:
waarom is dit topic dicht: heiden6 bashtopic
bek dichtquote:
Is gewoon bagger, zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:52 schreef Marietje_ het volgende:
waarom is dit topic dicht: heiden6 bashtopic
LIKT HEIDEN6 DE MODJES HIER OFZO?
deed jij dat maar eens, dan had je nu geen herpes in je toch al uitgewoonde smoelwerk gehadquote:
aha, en een fantopic is geen bagger he?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is gewoon bagger, zo moeilijk is dat niet.
kutkneus, ben je nog steeds MOD? niet voor lang lijkt mequote:Op zondag 16 januari 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
leuke avatar heb je, dan ben jij hèquote:Op maandag 17 januari 2005 00:01 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
kutkneus, ben je nog steeds MOD? niet voor lang lijkt me
en jouw kutgat en die strontkoker die er vlak achter zit moeten dicht, eenvoudig straathoertjequote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Marietje_ het volgende:
TOPIC MOET OPEN NU
wie dan, je tweelingbroerquote:Op maandag 17 januari 2005 00:08 schreef EternalSolstice het volgende:
nee dat ben ik niet, zielige retenlikker.
waarom open je niet gewoon een nieuwe?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Marietje_ het volgende:
TOPIC MOET OPEN NU
Ik wil graag dat het topic opengaat dirkhomoquote:Op maandag 17 januari 2005 00:13 schreef Dirkh het volgende:
Vanaf hier worden berichten die niks met feedback te maken hebben, gewoon verwijderd.
Dit heeft niks meer met feedback te maken.
Dat hoeft helemaal niet, je hoeft hem ook niet te bashen. Als je hem de hemel niet in wil prijzen reageer je niet in dat topic. Een bash topic openen is niet de bedoeling.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:14 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Ik wil graag dat het topic opengaat dirkhomo
Waarom mogen we heiden6 alleen de hemel inprijzen?
Waarom mag het niet?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, je hoeft hem ook niet te bashen. Als je hem de hemel niet in wil prijzen reageer je niet in dat topic. Een bash topic openen is niet de bedoeling.
quote:
quote:Dat hoeft helemaal niet, je hoeft hem ook niet te bashen. Als je hem de hemel niet in wil prijzen reageer je niet in dat topic. Een bash topic openen is niet de bedoeling.
quote:
Er loopt al een topic over heiden, en dat is eigenlijk al teveel.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
W-A-A-R-O-Mquote:
en een fantopic is niet bagger?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Er loopt al een topic over heiden, en dat is eigenlijk al teveel.
Wat begrijp jij niet aan het woordje N-E-E?quote:
Ok luister, duidelijk is dus dat we wel fan van heiden6 mogen zijn maar als we hem onaardig vinden mogen we geen topic openen. Dat is niet eerlijk dirkjequote:Op maandag 17 januari 2005 00:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het nu wel duidelijk genoeg, en netjes genoeg uitgelegd.
Dirkh wilde geen bashtopic Dago. Ik pakte de faq erbij aangezien het niet begrepen werd. Richtlijnen die Dirkh aangreep.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een bash topic openen is niet de bedoeling.
Done.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:45 schreef Ripley het volgende:
Kan een modje deze even checken? Post hier toffe Shemale's
Vandaag post ik dat ik 765 dagen op FOK! zit.quote:Op maandag 17 januari 2005 10:38 schreef Calella het volgende:
Croupouque,
Enlighten me, wat gebeurt er dan?
Het grote ik ben XXXXX-dagen op Fok! topic!
quote:Op maandag 17 januari 2005 12:04 schreef Dagonet het volgende:
Day 520
I skipped yesterday because hardly anything happened, the bloated system is slow and lethargic despite furious efforts to spur it into action. More rumblings heard but overall a quiet day, the head honcho showed his face which must have given at least some people a sense of wellbeing. Others remain skeptical
Day 521
The topics keep dragging on and on and the locals are getting restless, I don't know how much longer I can keep this pretense up. Some of the local leaders are annoying the more militant group of kids and I fear things will once more flare up in another brushfire. I hope I will next be posted in a quiet little town in Darfur
Dat klinkt als een goed topic waar mogelijk veel leuke reacties in gepost kunnen worden.quote:Op maandag 17 januari 2005 12:18 schreef whoops het volgende:
[..]Whehehe hoe verzin je het...
"Het dagboek van een eenzame Fok!ker..."
Da's tog sgandalig, hun moeten hun aan ons aanpassen en wij niet aan hun!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik zou het hier niet eens openen, paarlen voor de zwijnen zeg ik u.
Nah, da's niet waar, maar je moet dan wel echt op het goede moment posten, wanneer de goede gasten wakker zijn en niet de notoire baggeraars.
Paxlie! Lieve 80kg puur spier met een klein buikje!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:25 schreef Dagonet het volgende:
En nooit zomaar iets naar GC verplaatsen, die gasten gooien dingen om het minste al dicht omdat het nietdiscussiewaardig
is in hun beleving.
Lief!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:39 schreef Dagonet het volgende:
That's it, ik ga een jarige uit het fotoboek verblijden met een felicitatietopic..
Mijn naam in het blauw zou er wel stoer uitzienquote:Op maandag 17 januari 2005 12:33 schreef Dagonet het volgende:
Ik pleit dan ook voor meer blauw op FOK!, met harde hand!
Dat misschien wel, maar voor de rest vrees ik dat je een waardeloze mod zou zijn. Nofi natuurlijk, alles in het nette.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn naam in het blauw zou er wel stoer uitzien
Gelly terug??quote:Op maandag 17 januari 2005 12:33 schreef Dagonet het volgende:
Ik pleit dan ook voor meer blauw op FOK!, met harde hand!
Ik geef je gelijk ik zou een waardeloze mod zijnquote:Op maandag 17 januari 2005 14:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat misschien wel, maar voor de rest vrees ik dat je een waardeloze mod zou zijn. Nofi natuurlijk, alles in het nette.
quote:Op maandag 17 januari 2005 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar een blauwe naam is stoerdan heb je meer respect.
bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 17 januari 2005 20:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
Fok! is traag, dat is jullie schuld! Daardoor lopen jullie mijn klandizie als gewaardeerde integere en geloofwaardige gebruiker, gedurend de lengte van de programma's die ik dit weekend heb opgenomen, mis.
Zo! Dat zal jullie leren!
wereldvrede vergelijken met fokquote:Op maandag 17 januari 2005 23:52 schreef zapsel het volgende:
Ik vind dit topic wat ingewikkeld![]()
maar dat heb ik al gauw bij topics waar mensen op mekaar afgeven
niet nodig enzo...
in het kader van wereldvrede
dus niet de regels van fok uitleggen enzo...
kansloos!
ik snap ze tog niej![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:30 schreef Tessje het volgende:
En dit is het laatste wat ik erover zeg.
Naar de kerkquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:31 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
wereldvrede vergelijken met fok
print alle regels uit en vergroot ze 10x, lees ze voor het eten en slapen gaan, en neem ze mee naar de kerk![]()
![]()
![]()
Waarvoor bedankt Dirkh?quote:
Prettig om te weten, en fijn dat het in overleg gaat. Zoals je weet zijn wij heel voorzichtig met slotjes op Conflict topics omdat we jou niet willen kwetsen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:39 schreef Conflict het volgende:
er mogen best wat meer topics van mij op slot
Geen dank, vrind!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Prettig om te weten, en fijn dat het in overleg gaat. Zoals je weet zijn wij heel voorzichtig met slotjes op Conflict topics omdat we jou niet willen kwetsen.
Maar nu wij weten dat je daar geen enkel probleem mee hebt, zullen we dit zeker meenemen.
Nogmaals onze dank voor het begrip.
aightquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Typo TLK! Typo! Ik bedoelde natuurlijk doop.![]()
gestalkt door newbies?quote:Op woensdag 19 januari 2005 05:21 schreef heiden6 het volgende:
Er is een stel kneuzen wat wel heel erg lang doorgaat met hun gezeik tegen mij, misschien dat hun eerste drie dagen op het forum wel voldoende is voor de komende decennia.
Een paar voorbeeldjes:
heiden6 fantopic
Heiden6 gaat nu echt slapen deel 3
Could it be that I have found an angel?
scheld hier heiden6 uit en een aantal links hierheen
heiden6 bied je excuses maar eens aan
Dit topic geeft wel ongeveer het beste weer wat die
knakkers toevoegen
Het is een beetje NSB-erig zo, maar het wordt nogal storend. Misschien kan iemand met adminrechten er wat aan doen, postnatale abortus wat mij betreft niet uitgesloten. Bij voorbaat dank.
quote:
jeetje je bent wel een jankerd hoor !!quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me een goede omschrijving.
Oh sorry, ben jij het Chen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Fuck off Chen, mongool!
quote:Op woensdag 19 januari 2005 08:07 schreef Chen het volgende:
Nitespeed is okay.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:33 schreef mrkanarie het volgende:
omg, die newbies zijn echt niet meer normaal... denken ze wat van andere users te zeggen terwijl ze zelf nog meer net hoogstens 250 posts hebben...
En jij bent ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:57 schreef Chen het volgende:
ik ben het zat dat mensen doen alsof ze me kennen.zo van hey chen
terwijl die kut users me niet kennen. of van Ik haat jou Chen
terwijl die lul me niet eens kent. kan toch niet
![]()
Ik heb het usericon van Dirkh op posterformaat op mn kamer hangenquote:
Met het plaatje naar de muur mag ik hopen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:14 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Ik heb het usericon van Dirkh op posterformaat op mn kamer hangen![]()
Je mag alleen positieve dingen over Dirkh zeggen............quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:36 schreef gfree het volgende:
[..]
Met het plaatje naar de muur mag ik hopen?
Dirkh is seropositief.quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:40 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Je mag alleen positieve dingen over Dirkh zeggen............![]()
Ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:14 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Ik heb het usericon van Dirkh op posterformaat op mn kamer hangen![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ooksinds de eerste dag dat ik Fokker werd !
Daarom is dirkh mijn idool !quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:20 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
als ik Dirkh niet had leren kennen lag ik nu allang in stukjes op het spoor...
![]()
echt welquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom is dirkh mijn idool !
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:07 schreef Ruis het volgende:
als er wat aan de servers zou gebeuren was t wel weer fastchat
jezus man ga ergens anders lopen klikken de user heeft je toch niks aangedaan ofzoquote:
Dit is het grote kliktopic, en dus mijn favoriete topicquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:53 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
jezus man ga ergens anders lopen klikken de user heeft je toch niks aangedaan ofzo
Zeker omdat NSB-en geen invloed op je postaantal heeft...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:00 schreef henkdevries het volgende:
[..]
Dit is het grote kliktopic, en dus mijn favoriete topic![]()
Altijd nog beter dan NSB-en
ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Zeker omdat NSB-en geen invloed op je postaantal heeft...
Verkapte doodsverwensing aan Tessjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |