Lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:06 schreef buzzer het volgende:
Koekje erbij ????
Nee alleen theequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:11 schreef Markjuh het volgende:
Mijn theehuisje! Wat doe je?
Dat thheehuisje staat in Vasse. Daar woon ik dichtbij. MIts bier kom ik daar een keer bij je langs![]()
R&Pquote:Dit forum is uitsluitend bedoeld voor fokkers met problemen die ze dan mooi hier mee naartoe kunnen nemen......Zodoende uren achter een kop kunnen zuchten om zo hun tere hartjes te luchten
Je kan hier ook thee rokenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:21 schreef Posdnous het volgende:
[afbeelding]
Blauwe Theehuis. Ultimate chillplek.
een lekker kopje kaneel thee zal er wel ingaanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:20 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee...... thee ?
zie je wel niemand weerstaat de smaak van eenvers gezet kopje theequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:24 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
een lekker kopje kaneel thee zal er wel ingaan
kopier nooit iets klakkeloos uit de google image search zonder dat je het plaatje daadwerkelijk op de ware grote gezien hebtquote:
Hij stond er net wel maar die ratten gunnen mij geen plaatje van een theezakjequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:33 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
kopier nooit iets klakkeloos uit de google image search zonder dat je het plaatje daadwerkelijk op de ware grote gezien hebt
tja misschien sta je niet gerigistreerd als officieel pickwick dealer als je het dan illegaal aanbied dan krijg je dit soort ge-emmerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:36 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Hij stond er net wel maar die ratten gunnen mij geen plaatje van een theezakje![]()
Ik ben wel officieel Snor dealer wil je een glasquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:37 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
tja misschien sta je niet gerigistreerd als officieel pickwick dealer als je het dan illegaal aanbied dan krijg je dit soort ge-emmer
een glas Snorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:40 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Ik ben wel officieel Snor dealer wil je een glas![]()
kijk eens aan een glaasje snor !quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:44 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
een glas Snorik laat me graag verrassen
*vraagt zich af wie er een glazen bloempot met modder op tafel heeft laten staanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Neemt een glaasje koffie
gezellig heh lekker theeleuten ik heb alleen angeliquetje nog niet gezien die had ik hier naartoe gestuurd omdat ze baggerde in de moskeequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |