Is dat jouw engel?quote:
Je vader?quote:
wat?quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:02 schreef tommy4487 het volgende:
Niet voor mensen met een zwakke maag! Deze site bevat extreme schokkende content!
Hier worden nergens doekjes om gewonden, DIT IS SCATHOER EXTREME!!!
De slaven worden op keiharde wijze dagenlang getrained en vernederd.
Er valt geen blad papier tussen de opdrachten van de strenge meesteres te krijgen.
Elke tegenspraak wordt afgestraft met een flinke portie stronthappen!
De slaven worden compleet ingesmeerd met stront en ook vaak ondergezeken.
De meesteres heeft deze slaven voor 100% onder de duim en van haar strenge gedrag konden de kampbeulen in de 2e wereld oorlog een lesje leren!
Nee dat is een moderator van fok die ik wilde afzeikenquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:02 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
val je op zo een trol dan ???
je ziet toch wat er staat en verder ben ik ook maar een post aan het opkrickenquote:
nou wie is het? vertel? heb je toestemming voor het plaatsen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:04 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Nee dat is een moderator van fok die ik wilde afzeiken
jezus zitten er zulke lelijke trollen hier op Fokquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:04 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Nee dat is een moderator van fok die ik wilde afzeiken
Dirkhquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:09 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
jezus zitten er zulke lelijke trollen hier op Fok![]()
je bent hem zelf begonnenquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:11 schreef TurkboY15 het volgende:
Dit is een kuttopic
We wachten met spanning op de volgende die je opent... met haar Naaktfoto,s ??quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:12 schreef TurkboY15 het volgende:
[..]
Ja maar opeens vind ik hem niet leuk meer
Nee ik open pas weer als ik een leuk topic kan bedenkenquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:13 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
We wachten met spanning op de volgende die je opent... met haar Naaktfoto,s ??
ehmm bespaar me ze eigenlijk maar
Nee van heiden6quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:13 schreef eBay het volgende:
dus dat zijn nou die langbeloofde fotos van je moeder ?![]()
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat vind je wel leuk? scooterrijden ofzo
Ben jij nou nog niet dood?quote:
Wat ik voor je holmaat typte geldt ook voor jou.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat ik voor je holmaat typte geldt ook voor jou.
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:10 schreef Rhoona het volgende:
Nee jij bent lekker origineel TurkboY.....
Ik pats niet met mijn originaliteit die ik niet heb. Heiden6 welquote:Op woensdag 19 januari 2005 03:10 schreef Rhoona het volgende:
Nee jij bent lekker origineel TurkboY.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |