misschien moet iemand hier een pol van makenquote:
Ik weet wel zeker dat dat niet nodig is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:34 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
misschien moet iemand hier een pol van maken
Misschien moet er een poll gemaakt worden andijvie groen is. Duh.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:34 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
misschien moet iemand hier een pol van maken
hey zo praat je niet over m`n vriend, Dirkh hèquote:
Sorry, nadat ik `m anaal misbruik heb, mag jij je uitlevenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:43 schreef laffer het volgende:
[..]
hey zo praat je niet over m`n vriend, Dirkh hè![]()
Da's een leuk geintje voor mensen met browserproblemen,quote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:33 schreef Dagonet het volgende:
Waarom die '<--' in de TT Dirkh?
Moor duidelijk !quote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:33 schreef Dagonet het volgende:
En jij denkt dat hij daar rekening mee houd.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:37 schreef bolivian het volgende:
[..]
Da's een leuk geintje voor mensen met browserproblemen, [afbeelding]!
[afbeelding]
vrolijk pasen!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:14 schreef gfree het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar!
Ik was even inspiratieloos.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:33 schreef Dagonet het volgende:
Nee, ik vind dat je daar wel thuis hoort.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:38 schreef laffer het volgende:
dirkH, sorry dat ik niet zoveel meer on onzin post, R&P is veel gezelliger![]()
doe er wat aan, dude![]()
Ja, was een vergissing, want hij zat drie minuten na zijn vraag al te zeiken met : Anyone?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, was een vergissing, want hij zat drie minuten na zijn vraag al te zeiken met : Anyone?
Je zou ze toch meteen een schop onder hun reet geven en daarna met hun melkgebitje op de stoeprand leggen om ze daarna een flnike trap in hun nek te geven.
Wat een mooie man. Jammer van dat hakenkruis!quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:21 schreef tommy4487 het volgende:
[nazimode]
wat een mooi hakenkruis jammer van die man
[/nazimode]
Nee, ik zat er ook al naar te kijken. En dacht: Daar klopt geen hout van.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:12 schreef the_real_joontje het volgende:
Nou is het woordje bagger wat ik eigenlijk in dit topic niet wil gebruiken, maar het is het wel.
Dirkh is dit een correcte Nederlandse zins-constructie
Ach dat kan zelfs de beste overkomen, vandaar dat ik er zelf ook wel eens last van heb.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik zat er ook al naar te kijken. En dacht: Daar klopt geen hout van.
Maar ja, het staat er nou eenmaal.
Dirkh, Thanx!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
=
[ img ]http://forum.fok.nl/usericons/41893/fokavatar2.jpg[ /img ]
[ img=20,20 ]http://forum.fok.nl/usericons/41893/fokavatar2.jpg[ /img ]
ze willen je de crew uitwerken!quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:31 schreef Tessje het volgende:
Weer inlogproblemen...
Maar weer eens zo proberen..
Nee, gewoon kutcomputers in het OLCquote:
Maar je mag toch helemaal niet Fokken in een Open Leer Centrumquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:59 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee, gewoon kutcomputers in het OLC![]()
Fucking tering compaq dingen..
Als je het woordje 'iets' tussen 'bagger' en 'wat' zet, loopt het al een stuk beterquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:12 schreef the_real_joontje het volgende:
Nou is het woordje bagger wat ik eigenlijk in dit topic niet wil gebruiken, maar het is het wel.
Dirkh is dit een correcte Nederlandse zins-constructie
quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoi. Ik wil graag dat jullie mijn topic terug openmaken.
Het idee zou op zich misschien wel wat op kunnen leveren, al vind ik het persoonlijk nog bagger, maar okay.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:11 schreef BrauN het volgende:
Dirkh... waarom sluit je nou Wat doe jij het liefst met je zwarte smeer klauwen? ?
Dat is een hardstikke leuk topic waaraan iedereen mee kan gaan doen enzo. Iedereen verzint iets wat ie doet met z'n vuile klauwen en daarna laat ie ze aan de camera zien. Het kan zélfs een TTT worden.
Ik weet dat ik niet veel goeds bij je kan doen, maar je smoort al mijn puike ideëen in de kiem.
Hoe respectvol !quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:27 schreef Dagonet het volgende:
Hallo kutusers en kutcrew.
Zo ben ik.quote:
Het was een baggertopic dus is hij dicht.quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:59 schreef Fr3derik het volgende:
waarom kan ik niet meer posten in mijn topic?
MSN smilies werken niet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:15 schreef Fr3derik het volgende:
dit is toch een onzinforum?
en dat is toch een onzintopic?
ik zie het probleem niet :S
vandaag geregd denk een leuk topic te openen opent bagger kan iedereen gebeurenquote:Op donderdag 13 januari 2005 21:55 schreef Fr3derik het volgende:
gezien jouw lijst van geopende topics lijk jij mij niet echt de geschikte persoon om daarover te oordelen, maar oke, het zal wel
Hullie hebben gekozen voor een wiekent mod.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:08 schreef Ruis het volgende:
leeft Croupouque nog?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:25 schreef static het volgende:
Berg je maar, Dirkh.
Deze mag van mij standaard in de OP van feedbackquote:
Ik denk een soort van nieuw EILquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef Tessje het volgende:
En dan TRJ?
Mijn ondervraging... wat doe je?quote:
gewoon...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:13 schreef Tessje het volgende:
En dan TRJ?
Ik zit er nog ff over te pruttellen maar het wordt zeker geen pseudo-religieuze toolie... ik zal gaan proberen mijn moskee te overtreffenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Mijn ondervraging... wat doe je?
TRJ... Even serieus.. Word dit een lemming op de fok!kerk en de Fok!moskee?
Of heb je hele andere plannen?
Geweldig! Ik kan mijn blijdschap niet meer onderdrukken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:23 schreef laffer het volgende:
DirkH, heb je mijn ondertitel al gezien??![]()
jij bent vanaf nu m`n VRIEND
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |